Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Nech si to prohlédnout ve škodovce. O problému všude dobře vědí a měli by ti vyjít vstříc. Jedná se o výrobní vadu a škodovka i po záruce se k tomu celkem dobře staví. (pokud máš všechny prohlídky)

Včera jsem to konsultoval s technikem v autorizáku, rozvody kolem 10tis kč s výměnou hydr. napínáku za ten nejnovější typ, který už tyhle problémy nemá.

technik mi sdělil, že problémy u 1,8 TSI řeší do modelového roku 2010, novější typy napínáků jsou údajně už bezproblémové a problém se jim nevyskytl.

 

Každopádně bych to být tebou řešil, pač případné přeskočení řetězu by mohlo vést k velkým škodám na motoru, rozhodně několikanásobně přesahující částku za nové rozvody. Je to prostě takovej jedinej neduh tohoto motoru, ale není pravidlem.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se přidám do diskuse, diskutovali jsme o tom napínáku s Ferdou25 a ten mi říkal, ať tu výměnu řeším co nejdříve, ale kamkoliv do škodovky přijedu, tak tu výměnu v rámci záruky odmítají. Dokud se to nepoškodí, tak do toho nebudeme vrtat - to byla jedna z několika velmi podobných hlášek jednoho autorizovaného nejmenovaného servisu škoda. Ale já prostě nehodlám čekat, až to přeskočí nebo něco, ale zatím žádný servis nebyl ochotný mi vyhovět. I když jsem řekl, že při studeném startu mi něco chrastí v motoru (i když to není pravda, zatim), tak někde tam to auto chtěli nechat přes noc a ráno to vyzkoušet, aby se přesvědčili, jestli nekecám. Neznáte někdo nějaký servis škoda nejlépe v jihočeském kraji, kde to mění radši preventivně?

 

Zatim žádné rachocení nepozoruju, ale když takový znalec jako je Ferda25 řekl, na nic nečekej a nech to vyměnit, tak dobře ví o čem mluví, protože on na svém autě má najeto přibližně to co já.

Editováno: , autor: 007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně už jsem si to sám vyměnil...ze 3 zubů už byl na původním napínáku jen jeden(najeto 40000 km). Dle mého, ale ani nový napínák není žádný zázrak...to pérko co to teď bude zajišťovat, ale to už jsem někde psal....... 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale když to mám ještě v záruce, tak to nikdo jiný než škoda servis vyměnit nemůže ne? Aby se zachovala záruka. Ale zase na druhou stranu, k čemu mi bude záruka, když se tím zničí motor. Fakt nevim, jak to vyřešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

007: preventivně ti to nikdo nevymění v rámci záruky, resp. vymění, ale zacvakáš to sám. Psal jsem kvůli tomu v tomto znění přímo do Škody-auto, nějakému řediteli. Odpověděli, že preventivně to udělají jen na mé náklady a pokud mám nějaké pochybnosti, čili divné chování motoru, auto mi zkontrolují v aut. servisu. Čili, pokud to chrastí a vydává zvláštní zvuky, pak je to důvod k opravě v rámci záruky. Pokud to nic nedělá, každý soudruh si to může nechat za své preventivně vyměnit.

Pokud je auto v záruce, jiný servis než značkový bych do toho rozhodně netahal. Navíc co se týče rozvodů, na tom se dá podělat fakt hodně a pak ti nikdo nic nedá.

 

Já mám m.r.2011, chystám se kolem 90tis na preventivní rozhození a výměnu napínáku v mé režii. Najeto mám něco pod 60tis, problémy zatím nepozoruji. Je to trochu taky o chování k autu, zvláště za studena..atd.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jste si jisti, ze ten nejnovejsi napinak je uplne vychytany? Ja mam jednu z poslednich vyrobenych O2 (prosinec 2012) a prvnich tak 5 sekund po studenem startu me tam cosi cvaka nebo chrasti v podstate od novoty. Ale mozna jsem jen paranoidni a je to normalni zvuk. Ono studeny motor zadneho auta nema vetsinou uplne cisty normalni zvuk.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si nemyslím, že ten novej napínák je bezchybnej, ale když na tom z výroby, co měl Ferdova25 chyběli 2 zuby ze 3 a má najeto podobně jako já, tudíž 40 000 - 50 000km,  tak by to bylo potřeba asi vyměnit za novej, ne z důvodu, že bych chtěl novej typ napínáku, ale prostě novej díl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klucí, sdělte mi Váš názor prosííím.:

 

Zdravím,

mám možnost zakoupit Octavii 2 s tímto motorem, jedná se o rok 2008. Řádně vedená servisní knížka, krásná.

 

Byl jsem se na ní podívat, auto jede parádně, taky co bych chtěl když přesedlám z 1.2ky...

ALE.

majitel mi povídal, že jediný menší problém je ten, že mu na poslední servisní prohlídce zjistili, že mu prosakuje voda do oleje, a že má pravděpodobně načnuté těsnění pod hlavou, že by to chtělo vyměnit. Majitel mi sdělil, že tam nalili nějaký sajrajt, který to utěsnění. Což o to, to bych ještě bral, i to těsnění pod hlavou bych si vyměnil...

 

Ale je možné že po cca 100tkm odejde těsnění pod hlavou ? Není to nějaká vada, nebo špatný styl jízdy ? Vlastním 1.2HTP a mám s ní najeto přes 350tkm a tam je na motoru vše původní a vůbec nic. Po 100Tkm mi to přijde dost brzo.

 

Jaký je Váš názor ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak o tom nevím, neslyšel jsem, ale motor je zařízení jako každé jiné a porucha se může stát všude. Nehledal bych za tím nějakou souvislost, prostě závada. Já když scháněl auta, vždycky mi bylo umožněno před koupí vzít na své náklady vozidlo na prohlídku do autorizáku. Tam to prolezli ze spoda, okoukli kastli, změřili lak kvůli havárkám, udělali diagnostiku a řekli mi verdikt. Rovnou ti řeknou, co je za problém s tim těsněním. Každý rozumný prodejce, který to myslí upřímně ti tohle musí povolit učinit. Nejsi automechanik (asi), takže nemůžeš znát všechno a koupě auta je značnou investicí. Pokud máš o auto skutečně zájem, nech si ho nejdříve "prohlédnout".

 

Spoustu věcí ovšem ohledáš sám, auto musí držet v otáčkách, motor musí svižně reagovat na plyn, žádné vibrace jako u dieslů. Okoukni kastli, mezery mezi díly musí přesně sedět, skla musí mít všechny stejný ročník jako je výroba vozu (max o rok dříve) atd....

 

mike-k: Mě také za studena dělá všelijaké zvuky, ale po pár km je všechno ok.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.......Včera jsem to konsultoval s technikem v autorizáku, rozvody kolem 10tis kč s výměnou hydr. napínáku za ten nejnovější typ, který už tyhle problémy nemá.

technik mi sdělil, že problémy u 1,8 TSI řeší do modelového roku 2010, novější typy napínáků jsou údajně už bezproblémové a problém se jim nevyskytl......

 

No tak to máš asi štěstí na technika ,mě se na dotaz ohledně poruchovosti 1,8 TSI (rozvodů) dostalo odpovědi že s tímto motorem problémy nejsou.... :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

uvažuji o koupi OII 1.8 TSI rok 08/2008, pročetl jsem celé téma a zjistil že tyto motory jsou náchylné na napínáky, proto bych se chtěl zeptat co nebo spíš kolik to obnáší peněz ?

 

dejme tomu že, bych měnil komplet rozvody s řetězem + napínák včetně práce

 

Dále se chci zeptat, vodní pumpa je brána jako součást rozvodů nebo je mimo ?

Auto má najeto 100 tis km.

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlásím rozvody vyměněny cena cca 1500 kč škoda to zatáhla kromě řetězu ten se nemění ale ja jsem ho nechal vyměnit když už to bylo rozdělané jinak by to bylo celé zdarma, jen mě překvapilo že tam měnili cca 6 ruzných šroubů které si myslím nemají s rozvodama nic společného takže asi je těch závad víc než víme.Jeden s těch šrobů byl s dřžáku motoru jestli jsem to dobře pochopil.Takže za mě spokojenost nejvyšší když pominu že mám najeto 36000 km a měním rozvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak mi to bylo řečeno,ale je to o servisu jak to vyjedná neni to tak že přijedeš a oni ti to zdarma vymění mě to chrastilo při startu a podpořilo to i to že kamošovi asi 3dny před moji navštěvou skočil řetěz o dva zuby a už má nový motor, před tím to brali na lehkou váhu

:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje ma ctyri a pul roku takze po zaruce jeho je taky1.8 TSI ma dva a pul roku takze taky po zaruce a mel najeto 40000 maji jeste jedno a uz ho tam dali preventivne taky.

Budu psat bez diakritiky mam ji vyplou nechce se mi to porad hlidat tak se nedivte :-)Jinak me to zacalo chrastit po startu minuly rok v lete kamaradovi to zachrastilo dvakrat a potreti uz menil motor on ma automat ja manual nevim jestli to ma vliv ale je pravda ze jak to zacalo tak jsem po startu vzdy drzel seslapnutou spojku podstatne dele autum moc nerozumim ale rikal jsem si ze po startu tomu retezu trochu odlehcim.

Editováno: , autor: martasx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlásím rozvody vyměněny cena cca 1500 kč škoda to zatáhla kromě řetězu ten se nemění ale ja jsem ho nechal vyměnit když už to bylo rozdělané jinak by to bylo celé zdarma, jen mě překvapilo že tam měnili cca 6 ruzných šroubů které si myslím nemají s rozvodama nic společného takže asi je těch závad víc než víme.Jeden s těch šrobů byl s dřžáku motoru jestli jsem to dobře pochopil.Takže za mě spokojenost nejvyšší když pominu že mám najeto 36000 km a měním rozvody.

 

Ze davaji nove srouby je zcela normalni stav. Na motoru je kupa sroubu, co se podle dilenske prirucky nesmi po vysroubovani znovu pouzit a museji se dat nove. Neindikuje to zadnou dalsi zavadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...