Octavia II - Facelift - Stránka 44 - Ostatní - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Octavia II - Facelift


radek_m

Doporučené příspěvky

  karlos3 napsal:
Myslim že určitě to je totožnej motor z dílny VW,akorát víc nadopovanej a řekl bych teda že s těma 195kw tam bude navíc už i kompresor jako tomu je u těch 1.4TSI...ale nevim,je to jen můj názor,protože nějaké detaily o 2.0TFSI 195kw jsem nikde zatim ani nečetl.....

Jinak z těma 110kw to si ještě určitě pleteš ze starym 1.8T 110kw......Já teda 2.0TFSI ze 110kw neznám a vlastně ani ze 125kw....to už má dnes víc i 1.4TSI(ty jsou od 90kw do 125kw)..teda co vím.....

2,0TFSI 125kw se daval do seatu ještě před nedávnem. Další uchylka co je, bude 132kw verze co budou dávat do A5. 1,4 s turbem je ve verzich 90, 92 a 110kw. To s tim turbem a kompresorem byly ve verzích 103 a 125. Jak je na tom ta nová 1,4 118kw nevim, ale myslim, ze ma taky turbo i kompresor. Ten 2,0TFSi ve verzich 195kw Audi S3 a 200kw v Audi TTS se liší oproti 147kw verzi ve většim turbu, vstřikách a sou tam nějaký rozdíly v časování ventilů a na výfuku. To, že ty silný verze maj i jiný vnitřnosti a blok, to je hlavně kvůli výdrži. Žádnej kompresor tam neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Mustafa napsal:
2,0TFSI 125kw se daval do seatu ještě před nedávnem. Další uchylka co je, bude 132kw verze co budou dávat do A5. 1,4 s turbem je ve verzich 90, 92 a 110kw. To s tim turbem a kompresorem byly ve verzích 103 a 125. Jak je na tom ta nová 1,4 118kw nevim, ale myslim, ze ma taky turbo i kompresor. Ten 2,0TFSi ve verzich 195kw Audi S3 a 200kw v Audi TTS se liší oproti 147kw verzi ve většim turbu, vstřikách a sou tam nějaký rozdíly v časování ventilů a na výfuku. To, že ty silný verze maj i jiný vnitřnosti a blok, to je hlavně kvůli výdrži. Žádnej kompresor tam neni.

Jeste bych si dovolil opravit 1.4 TSI 110kW - z Tiguana - je taktez dvojite preplnovana ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Kenvelo napsal:
teda jako při porovnání 1,4 a 1,8 se stejným výkonem přece musi 1,8 vydržet daleko vetsi zatez, nez ta predimenzovana 1,4

tezko rict, ale kdyz se k tomu motoru budes spravne chovat (nezhasinat hned po jizde v cervenym poli otackomeru, atd.) tak by mel urcite vydrzet. Tata ma ted tu 1.4 v Tiguanu a i kdyz je to trochu tezsi auto, tak to tahne libove a jede jak z praku :wub::prc:

btw. sorry za OT.

Editováno: , autor: PMA
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem se stavoval za známym na Jarově aby se mi na něco mrknul u SII a když pak přišla řeč na Facelift-OII,tak mi řekl že oni na dílně tam nic ofiko nevědí,ale že jejich šéf prodeje(což je človíček co šéfuje a proškoluje zas jiné šéfy prodeje od jiných dealerů v určitém regionu) už ho prý viděl a dostal dokonce už i nějaké materiály na školení které je pouze pro právě takové ty větší šéfy regionál.prodeje......

Z něj prý nic nedostane ani náhodou,je to prej nějakej nafoukanej jouda,ale během př.týdne už tam má předběžně školit ty jejich ostatní prodejce,tak jestli tam dostanou i oni nějaké materiály,tak je budu mít,protože ten můj známej je tam s tim jednim prodejcem jedna ruka,tak by to z něj prej určitě dostal........tak jakmile by mi to poslal emailem,tak hned přispěju....tak doufám že se zadaří..... .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  karlos3 napsal:
Ale náhrada za 1.9TDI-PD 77kw by mělo být u OII 1.6TDI-CR..teda co jsem se aspoň dočetl v SM......jinak o tom 2.0TDI-CR 81kw jsem taky četl že už ho začínaj dávat do VW............

jen '81 si delaj prdel ne..to je tak na 1,6

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  JasteR napsal:
jen '81 si delaj prdel ne..to je tak na 1,6

no do GVI uz je ta 81ka psana ale v auto motro sportu uvadej neco ve smyslu ze tam bude do ty doby nez se zacne montovat prave ta 1,6/77

tu 1,6/77 pisou zaroven taky jako pro blue motion

je to silena saskarna s tema motorama

kdyz ty TDicka ktery se delaj nebo v nejblizsi dobe zacnou shrnu tak jsou to

1,4/51

1,4/59

1,6/77

1,9/66

1,9/77

2,0/81

2,0/103

2,0/125

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky tady bude snaha mít široukou nabídku motoru ve výkonové škále od 81-125 kW jako u 2,0 TDi .... motory si budou třeba hodně podobné a datama se bude upravovat výkon. Pak bude mít výrobce nizké náklady může jít s cenou níž a budou větší zisky. Jestli bude tadle strategie fungovat se uvidi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  Mates_XIV napsal:
Taky tady bude snaha mít široukou nabídku motoru ve výkonové škále od 81-125 kW jako u 2,0 TDi .... motory si budou třeba hodně podobné a datama se bude upravovat výkon. Pak bude mít výrobce nizké náklady může jít s cenou níž a budou větší zisky. Jestli bude tadle strategie fungovat se uvidi.

To ma tak 1,4 51 vs 59 ..ale treba u 1,9 to platilo jen castecne rotacky -vstrikama, do MR2002 i VNTturbo ale silnejsi verze -lepsi trysky turbo, ale treba i vnitrnosti a spoustu dlalsich na stejne 1,9 ale rozhodne ne jen SW...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...