Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Nebo si není jistá zda se to bude líbit lol

Myslim že určitě to je totožnej motor z dílny VW,akorát víc nadopovanej a řekl bych teda že s těma 195kw tam bude navíc už i kompresor jako tomu je u těch 1.4TSI...ale nevim,je to jen můj názor,protože nějaké detaily o 2.0TFSI 195kw jsem nikde zatim ani nečetl.....

Jinak z těma 110kw to si ještě určitě pleteš ze starym 1.8T 110kw......Já teda 2.0TFSI ze 110kw neznám a vlastně ani ze 125kw....to už má dnes víc i 1.4TSI(ty jsou od 90kw do 125kw)..teda co vím.....

2,0TFSI 125kw se daval do seatu ještě před nedávnem. Další uchylka co je, bude 132kw verze co budou dávat do A5. 1,4 s turbem je ve verzich 90, 92 a 110kw. To s tim turbem a kompresorem byly ve verzích 103 a 125. Jak je na tom ta nová 1,4 118kw nevim, ale myslim, ze ma taky turbo i kompresor. Ten 2,0TFSi ve verzich 195kw Audi S3 a 200kw v Audi TTS se liší oproti 147kw verzi ve většim turbu, vstřikách a sou tam nějaký rozdíly v časování ventilů a na výfuku. To, že ty silný verze maj i jiný vnitřnosti a blok, to je hlavně kvůli výdrži. Žádnej kompresor tam neni.

sory, ze odbocuju od temata, ale jak se sakra da z 1,4 "vydolovat" 118kW?????

To víš ... "Kdo umí, umí. Kdo neumí, učí" :smich:

2,0TFSI 125kw se daval do seatu ještě před nedávnem. Další uchylka co je, bude 132kw verze co budou dávat do A5. 1,4 s turbem je ve verzich 90, 92 a 110kw. To s tim turbem a kompresorem byly ve verzích 103 a 125. Jak je na tom ta nová 1,4 118kw nevim, ale myslim, ze ma taky turbo i kompresor. Ten 2,0TFSi ve verzich 195kw Audi S3 a 200kw v Audi TTS se liší oproti 147kw verzi ve většim turbu, vstřikách a sou tam nějaký rozdíly v časování ventilů a na výfuku. To, že ty silný verze maj i jiný vnitřnosti a blok, to je hlavně kvůli výdrži. Žádnej kompresor tam neni.

Jeste bych si dovolil opravit 1.4 TSI 110kW - z Tiguana - je taktez dvojite preplnovana ;)

Uprimne se priznam, ze se mi nechce procitat tech 42 listu, tak se sproste zeptam .. planuje se do OII facelift s motory TDI CR? pokud ano, tak s jakymi .. diky za info

To víš ... "Kdo umí, umí. Kdo neumí, učí" :smich:

teda jako při porovnání 1,4 a 1,8 se stejným výkonem přece musi 1,8 vydržet daleko vetsi zatez, nez ta predimenzovana 1,4

Pokud se nepletu, tak 1.6 TDI CR a 2.0 TDI CR 103 kW. Ta 1.6 asi pozdeji a 2.0 se uz je v RS, ale se 125 kW :)

teda jako při porovnání 1,4 a 1,8 se stejným výkonem přece musi 1,8 vydržet daleko vetsi zatez, nez ta predimenzovana 1,4

tezko rict, ale kdyz se k tomu motoru budes spravne chovat (nezhasinat hned po jizde v cervenym poli otackomeru, atd.) tak by mel urcite vydrzet. Tata ma ted tu 1.4 v Tiguanu a i kdyz je to trochu tezsi auto, tak to tahne libove a jede jak z praku :wub::prc:

btw. sorry za OT.

Upraveno od PMA

sory, ze odbocuju od temata, ale jak se sakra da z 1,4 "vydolovat" 118kW?????

No když jde i 132, tak proč ne 118. lol

Pokud se nepletu, tak 1.6 TDI CR a 2.0 TDI CR 103 kW. Ta 1.6 asi pozdeji a 2.0 se uz je v RS, ale se 125 kW :)

A co tak 2.0TDI CR 81kW? :p

Pro šetřílky dobrej :) Kolik těch verzí 2.0 TDI vůbec bude?

Ale náhrada za 1.9TDI-PD 77kw by mělo být u OII 1.6TDI-CR..teda co jsem se aspoň dočetl v SM......jinak o tom 2.0TDI-CR 81kw jsem taky četl že už ho začínaj dávat do VW............

Dnes jsem se stavoval za známym na Jarově aby se mi na něco mrknul u SII a když pak přišla řeč na Facelift-OII,tak mi řekl že oni na dílně tam nic ofiko nevědí,ale že jejich šéf prodeje(což je človíček co šéfuje a proškoluje zas jiné šéfy prodeje od jiných dealerů v určitém regionu) už ho prý viděl a dostal dokonce už i nějaké materiály na školení které je pouze pro právě takové ty větší šéfy regionál.prodeje......

Z něj prý nic nedostane ani náhodou,je to prej nějakej nafoukanej jouda,ale během př.týdne už tam má předběžně školit ty jejich ostatní prodejce,tak jestli tam dostanou i oni nějaké materiály,tak je budu mít,protože ten můj známej je tam s tim jednim prodejcem jedna ruka,tak by to z něj prej určitě dostal........tak jakmile by mi to poslal emailem,tak hned přispěju....tak doufám že se zadaří..... .

Ale náhrada za 1.9TDI-PD 77kw by mělo být u OII 1.6TDI-CR..teda co jsem se aspoň dočetl v SM......jinak o tom 2.0TDI-CR 81kw jsem taky četl že už ho začínaj dávat do VW............

jen '81 si delaj prdel ne..to je tak na 1,6

Upraveno od JasteR

Ja ted koupil k Fabce Tdi sedan ještě nový Hyundai Accent sedan s motorem 1.5 16V CRDi 81kw 235nm. na lehké auto to jede neuvěřilelně. Hlavne obsah necelá 1.5. Na to 2.0 Tdi min těch 110kw jinak BMW má u 2.0 myslím 130kw neeee?

jen '81 si delaj prdel ne..to je tak na 1,6

no do GVI uz je ta 81ka psana ale v auto motro sportu uvadej neco ve smyslu ze tam bude do ty doby nez se zacne montovat prave ta 1,6/77

tu 1,6/77 pisou zaroven taky jako pro blue motion

je to silena saskarna s tema motorama

kdyz ty TDicka ktery se delaj nebo v nejblizsi dobe zacnou shrnu tak jsou to

1,4/51

1,4/59

1,6/77

1,9/66

1,9/77

2,0/81

2,0/103

2,0/125

tak změny se dotknou i parkovacích asistentu, už nebudou ty obludně veliká čidla o pruměnu 27mm ale ty maličké, které již jezdí na VW G5 a passat :)

kdejaka 1.6 v benzinu bez turba ma vetsi vykon nez ty "slavne"dvoulitrove TURBOdizly! To se fakt nevyplati kupovat. To same ta 1.9 TDI, taky pouze 77kW.....

No jenomže zase nezapomínej na krouťák, kde se s dízlem moc rovnat nemůžeš ;)

(ne, nemám dízla, ale turbobenzín :p )

Marios & dastax: Držte se pls tématu, tolikrát ohraný diskuze si nechte jinam.

Taky tady bude snaha mít široukou nabídku motoru ve výkonové škále od 81-125 kW jako u 2,0 TDi .... motory si budou třeba hodně podobné a datama se bude upravovat výkon. Pak bude mít výrobce nizké náklady může jít s cenou níž a budou větší zisky. Jestli bude tadle strategie fungovat se uvidi.

Evidentně funguje - CDI u MB, nejmenší "d" u BMW, nejmenší dCi u <> atd...

kdejaka 1.6 v benzinu bez turba ma vetsi vykon nez ty "slavne"dvoulitrove TURBOdizly! To se fakt nevyplati kupovat. To same ta 1.9 TDI, taky pouze 77kW.....

Oproti provaru FSi se to opravdu porad vyplati... ;)

Taky tady bude snaha mít široukou nabídku motoru ve výkonové škále od 81-125 kW jako u 2,0 TDi .... motory si budou třeba hodně podobné a datama se bude upravovat výkon. Pak bude mít výrobce nizké náklady může jít s cenou níž a budou větší zisky. Jestli bude tadle strategie fungovat se uvidi.

To ma tak 1,4 51 vs 59 ..ale treba u 1,9 to platilo jen castecne rotacky -vstrikama, do MR2002 i VNTturbo ale silnejsi verze -lepsi trysky turbo, ale treba i vnitrnosti a spoustu dlalsich na stejne 1,9 ale rozhodne ne jen SW...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.