Přejít na obsah

Octavia II - Facelift


radek_m

Doporučené příspěvky

Ale tohle omezení neplatí paušálně napříč značkami, mám dojem, že Škodovka jako jediná v koncernu tohle neumožňuje, jinak to bez problému jde ;)

určitě jo,jsem stejného názoru-a víš proč?..na jakékoli auto z koncernu ve verzi N1 se podíváš, má jiný tvar přepážky-jakoby ušatý...-protože tam má prostor pro airbag...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli někdo jedete do Lipska, tak vyfoťte interiéry vystavených OII, hlavně rádia. ;)

proč?..tam už bude facilft,či co? :huh:

Co vím,tak by grafika všech přístrojů měla jít do bílé a plochy rádia, klimačky atd.. by měly být na způsob Maxi-Dot (tak,jak to má SII)..čili černé a bílá písmenka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze co je potom 8xairbag? To vetsina znacek uvadi (beru to jako predni,bocni,predni hlavove+zadni hlavove), ale u Skody to mam v 6xairbag (hlavove) i zadni hlavove (cili podle jine teminologie 8x airbag). Nejak se v tom ztracim :) .

Jinak, jaky myslite, ze je nejpotrebnejsi airbag (jak se nejcasteji boura)? Predni jsou myslim jasne, ale nevim, co se tyce bocnich a hlavovych, resp. kolenni).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze co je potom 8xairbag? To vetsina znacek uvadi (beru to jako predni,bocni,predni hlavove+zadni hlavove), ale u Skody to mam v 6xairbag (hlavove) i zadni hlavove (cili podle jine teminologie 8x airbag). Nejak se v tom ztracim :) .

Jinak, jaky myslite, ze je nejpotrebnejsi airbag (jak se nejcasteji boura)? Predni jsou myslim jasne, ale nevim, co se tyce bocnich a hlavovych, resp. kolenni).

no, co vím,tak snad všechny značky používají stejnou technologii spojených airbagů-ale jiný kraj, jiný mrav, tudíž se to asi bere tak, jak to beru já - co sedadlo, to airbag...co se týče důležitosti airbagů, je to docela relativní-záleží na tom,zda jedeš v autě sám,či zda máš celou rodinu,atd..kolenní airbag je vždy buď dodáván "v sadě",nebo vůbec..za příplatek jednotlvě ne-protože je to už jen takové zkomfortnění-moc důležitý tam není (móžná zabrání zaklínění..ale to je těžko říct)..jinak nejčastější jsou nárazy zepředu, proto jsou čelní airbagy naprostým základem..boční a boční hlavové jsou asi stejně důležité-když tě nabourají zboku, zachrání ti to jak tělo,tak hlavu (taky záleží na konstrukci auta a následovném chování cestujících při nárazu)...

Editováno: , autor: Deny.Kr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale tohle omezení neplatí paušálně napříč značkami, mám dojem, že Škodovka jako jediná v koncernu tohle neumožňuje, jinak to bez problému jde ;)

Kdepak,spousta N1 má deaktivované hlavové airbagy. tedy pokud je má.např. Toyota Avensis v N1 je má deaktivované a má tam nalepenou samolepku jako kráva,že se nesmí již nikdy aktivovat ! :(

Editováno: , autor: black007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

black007: Však já psal o koncernu, o zbytku nevím nic, to je mi volný :p ...mně je to vcelku jedno, ale sou lidi, kteří chtějí z nějakého důvodu N1 a zároveň hlavové bagy a je blbý, když to automobilka neumí udělat, ačkoliv konkurenci to problém nedělá, obzvlášť v dnešní době, kdy je všechno možné...ale třeba se nakonec dočkáme doby, kdy se všchny ty nesmyslný mřížky zruší a celá ta fraška jménem N1 se posune do rozumné podoby :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu frašku jménem N1 bych zrušil..většinou to v českých poměrech obnáší, že se dá pořídit Cayenne s odpočtem DPH s tím, že na firmu je jen kvůli odpočtu, jinak s ním majitel machruje jako s klasickým kombi..samozřejmě jsou výjimky (to jen pro šťouraly ;) ). Pokud chce majitel firmy vozidlo pro soukromé účely, mělo by být teoreticky pořízené z výdělku firmy, tedy z prostředků, které jej živí, stejně jako např. zaměstnance.

To sem ale nepatří, navíc se tato problematika řeší jinde, jen bych tím rád uzavřel odbočku k hlavovým bagům a konstrukci přepážky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

včera jsem měl tu čest vidět v AUTĚ NOVÝ DESIGN BUDÍKŮ CO BUDE VE FACELIFTU VYPADALO TO OPRAVDU PĚKNĚ HNED JSE PO NICH ZATOUŽIL DOUFÁM ŽE BRZO U MĚ V KÁRCE BUDOU,sakra cas look ale přepisovat to nebudu

A jak to vypada? Co presne se zmenilo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

budíky budou vypadat jako v novém superbu teda jako číslice stejný design a dostanou jiné orámování a to i okolo teploměru a palivoměru trošku jiné kontrolky, mě se to velice zamlouvalo, co se týče barvy podsvětlení tak to jsem nezkoumal nebyl čas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škodovka šetrí len na českom a slovenskom trhu. Ale i na niektorých iných. V nemecku máte už v Ambiente všetky Airbagy. Predné, bočné, hlavové vpredu aj vzadu. ESP je tiež základ a parkáče od Ambiente.

No, mam pocit, ze Nemci su asi "dolezitejsi" ludia ako my, a preto ich treba chranit...Ak chceme byt my v bezpeci, tak za to musime platit :feve: To urcite nema nic s mentalitou kupujucich... :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu frašku jménem N1 bych zrušil..většinou to v českých poměrech obnáší, že se dá pořídit Cayenne s odpočtem DPH s tím, že na firmu je jen kvůli odpočtu, jinak s ním majitel machruje jako s klasickým kombi..samozřejmě jsou výjimky (to jen pro šťouraly ;) ).

Pokud chce majitel firmy vozidlo pro soukromé účely, mělo by být teoreticky pořízené z výdělku firmy, tedy z prostředků, které jej živí, stejně jako např. zaměstnance.

Tohle fakt nechápu, odpočet DPH není specialitou ČR, specialitou je jen přepážka která musí být - unikát v EU, nechápu proč by podnikatel nemohl mít Cayenna pro soukromé cesty? Jestli chceš i ty koupit auto s odpočtem, stačí maličkost - staň se plátcem DPH a hurá do salonu, mimochodem, z čeho myslíš, že se auta do firem kupují, když ne z výdělku firmy?

Jinak sorry za OT, ale takovéhle kecání mě dost při vší úctě k Jiříkovi see-e.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle fakt nechápu, odpočet DPH není specialitou ČR, specialitou je jen přepážka která musí být - unikát v EU, nechápu proč by podnikatel nemohl mít Cayenna pro soukromé cesty? Jestli chceš i ty koupit auto s odpočtem, stačí maličkost - staň se plátcem DPH a hurá do salonu, mimochodem, z čeho myslíš, že se auta do firem kupují, když ne z výdělku firmy?

Jinak sorry za OT, ale takovéhle kecání mě dost při vší úctě k Jiříkovi see-e.

Já se jen pozastavuju nad tím, že když si pořizuju např. uvedeného Cayenne na soukromé cesty, tak proč ho tedy mám jako N1..v tom případě ať je možné odepsat jakýkoliv dopravní prostředek, ale ne jen jako N1. To mi prostě přijde jako fraška..právě v souvislosti, že na skutečný převoz nákladu (k čemuž by N mělo především sloužit) se uvedená auto tak často neužívají..v tomhle vidím tu absurdnost. Potom samozřejmě tam ta příčka prudí, když jediný náklad, které to auto kolikrát vidí, je obyčejný nákup, popř. jiné běžné věci, jako u každého jiného "soukromého" auta.

jestli to máš za kecání, tak sorry, ale je to holt můj názor na naši legislativu a díry v ní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se jen pozastavuju nad tím, že když si pořizuju např. uvedeného Cayenne na soukromé cesty, tak proč ho tedy mám jako N1..v tom případě ať je možné odepsat jakýkoliv dopravní prostředek, ale ne jen jako N1. To mi prostě přijde jako fraška..právě v souvislosti, že na skutečný převoz nákladu (k čemuž by N mělo především sloužit) se uvedená auto tak často neužívají..v tomhle vidím tu absurdnost. Potom samozřejmě tam ta příčka prudí, když jediný náklad, které to auto kolikrát vidí, je obyčejný nákup, popř. jiné běžné věci, jako u každého jiného "soukromého" auta.

jestli to máš za kecání, tak sorry, ale je to holt můj názor na naši legislativu a díry v ní

Pokud je to auto firmy, tak slouží k firemním a služebním kilometrům a zajisté také k soukromým účelům, úplně stejně jako mají zaměstnanci k dispozici služební auto pro soukromé kilometry, mimochodem v západní evropě u aut firmy odečítáš dph ze všech aut buď celé nebo krácené a i bez přepážky, která je jen českou buzerací a je úplně jedno jestli vozím náklad nebo lidi do práce, ono než začneš psát, tak se nejdřív podívej jak to je a co to vůbec je DPH a jak se účtuje a čím je tvořeno a hlavně z čeho se bere - daň z přidané hodnoty, zdůrazňuju slovo "přidané".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za přednášku, až budu potřebovat něco zjistit kolem legislativy, určitě budu čekat, až mi něco poradíš. Zjevně jsi nepochopil smysl mého příspěvku, tak se v tom hrabej jak chceš..mně je to vcelku fuk. Jinak když už píšeš, tak si odpověz na základní otázku, k čemu slouží prioritně vozidlo ve firmě (mám na mysli kategorie N)..a když už mně poučuješ o legislativě, tak si , prosím, nastuduj, co značí kategorie M a co kategorie N, budeš asi překvapen. A pak se můžeš vrátit k mým příspěvkům, třeba ten jejich smysl pochopíš. Pokud i přesto ne, tak to potom sorry. jinak si myslím, že asi není důvod to dál řešit zrovna tady, je to celkem dost OT. Konkrétně přepážky se řeší jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale prosím tebe, končím OT, jak píšu, každý ať si koupí jak chce a jak může.

Tvůj příspěvek jsem pochopil velice dobře, prostě ti vadí nákup aut s odečtem DPH, který si jako plátce můžeš odečíst, ať koupíš tak nebo tak,pořád je to za peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pochopil jsi ho jak jsi ho pochopil, nic ti vymlouvat nehodlám. Od začátku píšu o N1 a o tom, že v českých poměrech to je ve většině fraška, která svým původním účelům stejně neslouží. Ty si ale zjevně vytáhneš jen co se ti hodí, tak to tuplem nemá smysl dál řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...