Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

ahojte, chcem sa spytat co mi poviete na moje "readiness", ktore som precital z auta, 1.4MPI 50kW r.v.2001...

je lambda sonda v tahu?...ako ju este pretestovat?...

dik...

Readiness.doc

Upraveno od jaroSK

ahojte, chcem sa spytat co mi poviete na moje "readiness", ktore som precital z auta, 1.4MPI 50kW r.v.2001...

je lambda sonda v tahu?...ako ju este pretestovat?...

dik...

žádné readiness nevidím

  • Autor

sorry zabudol som upload...

Popis kontroly lambdy najdeš v DP

Doporučuji ti postupovat dle DP, takhle jsem odhalil vadnou lambda sondu.

  • Autor

tak som to dnes pozeral podla DP a vyzera ze bude asi v tahu, po teste bola chyba 16517, este raz to prestestujem,

  • 8 měsíců později...

Mam presne to iste...

Je lambda definitivne v tahu? :(

Konektor asi bude OK, ked VAG signal aj vyhrievanie detekuje 111.

tak som to dnes pozeral podla DP a vyzera ze bude asi v tahu, po teste bola chyba 16517, este raz to prestestujem,

Pokud jde o vyhřívání lambdy, podle DP přwece změříš odpor a máš jasno. Nové sondy má za super cenu SEBO

Fabia, motor 1,4 MPI 50 kW, AME - 1 lambda EU2:

Pamat zavad prazdna.

Test lambda podla DP:

030 - pole 1 = 111 = OK

031 - pole 1 = napatie kolise v norme

032 - pole 1 = % v norme

034 - starnutie lambda:

teplota kat. konstantne -32 C

vysledok R1-S1 neOK

po teste 034 ulozi do pamati zavadu:

16517 - rada valcu 1 - sonda 1: signal je pomaly

P0133 - 35-00 - -

V DP pisu pri kontrole starnutia (034) motory EU4:

HELP. Mam teda vadnu lambdu, alebo sa na EU2 neda spravit kontrola starnutia a readiness?

Nerad by som vyhodil len tak prachy za novu a bolo by to to iste... Spotreba sa mi zda mierne vyssia.

Asi este skocim na emisie a ked budu OK, kaslem na to.

Fabia, motor 1,4 MPI 50 kW, AME - 1 lambda EU2:

Pamat zavad prazdna.

Test lambda podla DP:

030 - pole 1 = 111 = OK

031 - pole 1 = napatie kolise v norme

032 - pole 1 = % v norme

034 - starnutie lambda:

teplota kat. konstantne -32 C

vysledok R1-S1 neOK

po teste 034 ulozi do pamati zavadu:

16517 - rada valcu 1 - sonda 1: signal je pomaly

P0133 - 35-00 - -

V DP pisu pri kontrole starnutia (034) motory EU4:

HELP. Mam teda vadnu lambdu, alebo sa na EU2 neda spravit kontrola starnutia a readiness?

Nerad by som vyhodil len tak prachy za novu a bolo by to to iste... Spotreba sa mi zda mierne vyssia.

Asi este skocim na emisie a ked budu OK, kaslem na to.

Svítí ti kontrolka na přístrojovce? Pokud ano tak bych to viděl na Lambdu. Číslo závady viz příloha

post-1028-1202666319_thumb.jpg

Svítí ti kontrolka na přístrojovce? Pokud ano tak bych to viděl na Lambdu. Číslo závady viz příloha

VIS som pozeral, kontrolka nesvieti. Zavada v pamati ziadna (pokial sa nerobi test 034).

Ide o to, ze v DP je test 034 pre EU4. Takze predpokladam, ze EU2 vypisuje bullshit.

Tipujem, ze teplota KAT sa urcuje z udajov sondy 2, ktora tuto neexistuje...

Ale to su vsetko len dohady...kedze lambdu sa mi len tak kupovat nechce, pokial budu emisie OK, kaslem na to.

Spotreba je vyssia mozno preto, ze po cipe (Cimbu) to je uplne ine auto :palec2: a asi mi od radosti otazela noha

cez SS com dostal odpoved:

neriesil som to vobec, nechal som to tak, pozeral som viacero fabii 1.4MPi a asi to bolo rovnake...

Upraveno od kozojed

Kontrolka nesvieti. Zavada v pamati ziadna (pokial sa nerobi test 034).

Ide o to, ze v DP je test 034 pre EU4. Takze predpokladam, ze EU2 vypisuje bullshit.

Tipujem, ze teplota KAT sa urcuje z udajov sondy 2, ktora tuto neexistuje...

Ale to su vsetko len dohady...kedze lambdu sa mi len tak kupovat nechce, pokial budu emisie OK, kaslem na to.

cez SS com dostal odpoved:

No pokud nesvítí kontrolka tak bych to opravdu nechal.

Tak som napisal rovno do skodovky.

Ocakaval som odpoved v style "bla bla...obratte sa na znackovy servis (a zaplatte takze prachy...)"

Som velmi prijemne prekvapeny, odpoved prisla obratom a hlavne k veci:

... Dle vyjádření specialisty výrobního závodu u motoru 1.4 MPI 50 kW, AME - 1 lambda, emisní limit EU2, není možné vytvořit readiness kód ani provést kontrolu stárnutí lambdasondy.

Zahada vyriesena.

Upraveno od kozojed

  • 2 roky později...

Tak som napisal rovno do skodovky.

Ocakaval som odpoved v style "bla bla...obratte sa na znackovy servis (a zaplatte takze prachy...)"

Som velmi prijemne prekvapeny, odpoved prisla obratom a hlavne k veci:

Zahada vyriesena.

Ak tomu dobre rozumiem, tak aj na Fabia 1.4/44kW, AZE, readiness 0110 0101 znamená všetko v poriadku? Mám iba jednu lambdu.

test.doc

A dnes som ju vymenil, urobil testy podľa DP, ale teplota katalyzátora bola stále -32°C a pri dotyku rukou...no mal trochu viac ;-). Čo meria teplotu katalyzátora? Sonda 2?

Test skupiny 032 skončil B1-S1 neni ok. Bude niekedy ok? V tomto teste bola tiež teplota -32°C, to je teplota na lambda sonde 1?

Zhrniem to...mám šancu dosiahnuť readiness 0000 0000 na tomto motore?

Dík.

P.S. sory za množstvo otázok, preštudoval som snáď celé fórum a aj DP, ale aj tak nespávam pokojne (a nie je to nadmerným pitím kofoly ;-)

Upraveno od Mima

Ak tomu dobre rozumiem, tak aj na Fabia 1.4/44kW, AZE, readiness 0110 0101 znamená všetko v poriadku? Mám iba jednu lambdu.

test.doc

A dnes som ju vymenil, urobil testy podľa DP, ale teplota katalyzátora bola stále -32°C a pri dotyku rukou...no mal trochu viac ;-). Čo meria teplotu katalyzátora? Sonda 2?

Test skupiny 032 skončil B1-S1 neni ok. Bude niekedy ok? V tomto teste bola tiež teplota -32°C, to je teplota na lambda sonde 1?

Zhrniem to...mám šancu dosiahnuť readiness 0000 0000 na tomto motore?

Dík.

P.S. sory za množstvo otázok, preštudoval som snáď celé fórum a aj DP, ale aj tak nespávam pokojne (a nie je to nadmerným pitím kofoly ;-)

Kluci, nikto nic? Ani svazáci?

  • 11 let později...

zdravim pani, obnovim tuto temu. Trapim sa s Fabiou 1 1,2HTP  kod motora AZQ. Testom som zistil, ze je vadna dianosticka sonda. Po jej vymene je uz test B1-S2ok, ale v readiness kode je na poslednej pozicii stale jednotka(katalyzator zlyhal), a v meranych hodnotach v skupine 001 v poli cislo 4 je stav 101111.... co znaci ze kat nedosiahol pozadovanu teplotu. Avsak dalej v meranych hodnotach je samostatne teplota katalyzatora 525stupnov a viac.  Aj ja mam inak hodnotu teploty katu pri stojacom motore minus 32 stupnov, ale po starte to okamzite leti hore, a po par minutach aj na volnobeh cez 500 stupnov.

Vie sa k tomu prosim niekto odborne vyjadrit, v com moze byt problem?

 

Dakujem

Zsvatos : a proč se na motor 1,2HTP ptáš v sekci 1,4MPi ?

Přijdou ti ty motory jako stejný?  

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.