Publikováno Červen 3, 200718 r ahojte, chcem sa spytat co mi poviete na moje "readiness", ktore som precital z auta, 1.4MPI 50kW r.v.2001... je lambda sonda v tahu?...ako ju este pretestovat?... dik... Readiness.doc Upraveno Červen 3, 200718 r od jaroSK
Červen 3, 200718 r ahojte, chcem sa spytat co mi poviete na moje "readiness", ktore som precital z auta, 1.4MPI 50kW r.v.2001...je lambda sonda v tahu?...ako ju este pretestovat?... dik... žádné readiness nevidím
Červen 4, 200718 r Autor tak som to dnes pozeral podla DP a vyzera ze bude asi v tahu, po teste bola chyba 16517, este raz to prestestujem,
Únor 8, 200817 r Mam presne to iste... Je lambda definitivne v tahu? Konektor asi bude OK, ked VAG signal aj vyhrievanie detekuje 111.
Únor 8, 200817 r tak som to dnes pozeral podla DP a vyzera ze bude asi v tahu, po teste bola chyba 16517, este raz to prestestujem, Pokud jde o vyhřívání lambdy, podle DP přwece změříš odpor a máš jasno. Nové sondy má za super cenu SEBO
Únor 9, 200817 r Fabia, motor 1,4 MPI 50 kW, AME - 1 lambda EU2: Pamat zavad prazdna. Test lambda podla DP: 030 - pole 1 = 111 = OK 031 - pole 1 = napatie kolise v norme 032 - pole 1 = % v norme 034 - starnutie lambda: teplota kat. konstantne -32 C vysledok R1-S1 neOK po teste 034 ulozi do pamati zavadu: 16517 - rada valcu 1 - sonda 1: signal je pomaly P0133 - 35-00 - - V DP pisu pri kontrole starnutia (034) motory EU4: HELP. Mam teda vadnu lambdu, alebo sa na EU2 neda spravit kontrola starnutia a readiness? Nerad by som vyhodil len tak prachy za novu a bolo by to to iste... Spotreba sa mi zda mierne vyssia. Asi este skocim na emisie a ked budu OK, kaslem na to.
Únor 10, 200817 r Fabia, motor 1,4 MPI 50 kW, AME - 1 lambda EU2:Pamat zavad prazdna. Test lambda podla DP: 030 - pole 1 = 111 = OK 031 - pole 1 = napatie kolise v norme 032 - pole 1 = % v norme 034 - starnutie lambda: teplota kat. konstantne -32 C vysledok R1-S1 neOK po teste 034 ulozi do pamati zavadu: 16517 - rada valcu 1 - sonda 1: signal je pomaly P0133 - 35-00 - - V DP pisu pri kontrole starnutia (034) motory EU4: HELP. Mam teda vadnu lambdu, alebo sa na EU2 neda spravit kontrola starnutia a readiness? Nerad by som vyhodil len tak prachy za novu a bolo by to to iste... Spotreba sa mi zda mierne vyssia. Asi este skocim na emisie a ked budu OK, kaslem na to. Svítí ti kontrolka na přístrojovce? Pokud ano tak bych to viděl na Lambdu. Číslo závady viz příloha
Únor 10, 200817 r Svítí ti kontrolka na přístrojovce? Pokud ano tak bych to viděl na Lambdu. Číslo závady viz příloha VIS som pozeral, kontrolka nesvieti. Zavada v pamati ziadna (pokial sa nerobi test 034). Ide o to, ze v DP je test 034 pre EU4. Takze predpokladam, ze EU2 vypisuje bullshit. Tipujem, ze teplota KAT sa urcuje z udajov sondy 2, ktora tuto neexistuje... Ale to su vsetko len dohady...kedze lambdu sa mi len tak kupovat nechce, pokial budu emisie OK, kaslem na to. Spotreba je vyssia mozno preto, ze po cipe (Cimbu) to je uplne ine auto a asi mi od radosti otazela noha cez SS com dostal odpoved: neriesil som to vobec, nechal som to tak, pozeral som viacero fabii 1.4MPi a asi to bolo rovnake... Upraveno Únor 10, 200817 r od kozojed
Únor 10, 200817 r Kontrolka nesvieti. Zavada v pamati ziadna (pokial sa nerobi test 034).Ide o to, ze v DP je test 034 pre EU4. Takze predpokladam, ze EU2 vypisuje bullshit. Tipujem, ze teplota KAT sa urcuje z udajov sondy 2, ktora tuto neexistuje... Ale to su vsetko len dohady...kedze lambdu sa mi len tak kupovat nechce, pokial budu emisie OK, kaslem na to. cez SS com dostal odpoved: No pokud nesvítí kontrolka tak bych to opravdu nechal.
Únor 11, 200817 r Tak som napisal rovno do skodovky. Ocakaval som odpoved v style "bla bla...obratte sa na znackovy servis (a zaplatte takze prachy...)" Som velmi prijemne prekvapeny, odpoved prisla obratom a hlavne k veci: ... Dle vyjádření specialisty výrobního závodu u motoru 1.4 MPI 50 kW, AME - 1 lambda, emisní limit EU2, není možné vytvořit readiness kód ani provést kontrolu stárnutí lambdasondy. Zahada vyriesena. Upraveno Únor 11, 200817 r od kozojed
Červen 29, 201015 r Tak som napisal rovno do skodovky. Ocakaval som odpoved v style "bla bla...obratte sa na znackovy servis (a zaplatte takze prachy...)" Som velmi prijemne prekvapeny, odpoved prisla obratom a hlavne k veci: Zahada vyriesena. Ak tomu dobre rozumiem, tak aj na Fabia 1.4/44kW, AZE, readiness 0110 0101 znamená všetko v poriadku? Mám iba jednu lambdu. test.doc A dnes som ju vymenil, urobil testy podľa DP, ale teplota katalyzátora bola stále -32°C a pri dotyku rukou...no mal trochu viac ;-). Čo meria teplotu katalyzátora? Sonda 2? Test skupiny 032 skončil B1-S1 neni ok. Bude niekedy ok? V tomto teste bola tiež teplota -32°C, to je teplota na lambda sonde 1? Zhrniem to...mám šancu dosiahnuť readiness 0000 0000 na tomto motore? Dík. P.S. sory za množstvo otázok, preštudoval som snáď celé fórum a aj DP, ale aj tak nespávam pokojne (a nie je to nadmerným pitím kofoly ;-) Upraveno Červen 30, 201015 r od Mima
Červenec 2, 201015 r Ak tomu dobre rozumiem, tak aj na Fabia 1.4/44kW, AZE, readiness 0110 0101 znamená všetko v poriadku? Mám iba jednu lambdu. test.doc A dnes som ju vymenil, urobil testy podľa DP, ale teplota katalyzátora bola stále -32°C a pri dotyku rukou...no mal trochu viac ;-). Čo meria teplotu katalyzátora? Sonda 2? Test skupiny 032 skončil B1-S1 neni ok. Bude niekedy ok? V tomto teste bola tiež teplota -32°C, to je teplota na lambda sonde 1? Zhrniem to...mám šancu dosiahnuť readiness 0000 0000 na tomto motore? Dík. P.S. sory za množstvo otázok, preštudoval som snáď celé fórum a aj DP, ale aj tak nespávam pokojne (a nie je to nadmerným pitím kofoly ;-) Kluci, nikto nic? Ani svazáci?
Listopad 17, 20213 r zdravim pani, obnovim tuto temu. Trapim sa s Fabiou 1 1,2HTP kod motora AZQ. Testom som zistil, ze je vadna dianosticka sonda. Po jej vymene je uz test B1-S2ok, ale v readiness kode je na poslednej pozicii stale jednotka(katalyzator zlyhal), a v meranych hodnotach v skupine 001 v poli cislo 4 je stav 101111.... co znaci ze kat nedosiahol pozadovanu teplotu. Avsak dalej v meranych hodnotach je samostatne teplota katalyzatora 525stupnov a viac. Aj ja mam inak hodnotu teploty katu pri stojacom motore minus 32 stupnov, ale po starte to okamzite leti hore, a po par minutach aj na volnobeh cez 500 stupnov. Vie sa k tomu prosim niekto odborne vyjadrit, v com moze byt problem? Dakujem
Listopad 17, 20213 r Zsvatos : a proč se na motor 1,2HTP ptáš v sekci 1,4MPi ? Přijdou ti ty motory jako stejný?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.