Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

NIEKEDY KARA NECHCE NASTARTOVAT. KED UZ CHYTI, MOTOR IDE NA 250 OT, PO CHVILKE NA 600 A POTOM SKOCI NA VOLNOBEH. MEDZITYM TROCHU CMUDI A CITIT BENZIN. PROSIM PORADTE MI.

Supr dotaz, co třeba jakej motor :doh

Asi 1,4 16V 74Kw.

Co Vag??

mala by ti svieti kontrolka, s tym zapachom benzinu je potom nedokonale spalovanie. vagom precitat co tomu je.

  • Autor

VAG NIC.KONTROLKA ZIADNA. NOVE SVIECKY, NOVY PAL. FILTER, NOVY OLEJ

Moc jsi nám toho neřekl...kontrolka by měla svítít.. a vag musí vědět co se děje! Podle toho mála to vypadá opravdu na vynechání zapalování... cívka? atd...

skusit vymenit s ineho auta zapalovaciu listu a zapalovacie trafo a este cievky. na 95% je problem v zapalovacej sustave.

Pravděpodobně VAG na závady v zapalování nereguje.

  • Autor

NEROBI TO STALE ASI 1 Z 15- TICH STARTOV, AK JE TO V ZAPALOVANI NEDA SA TO DAKO ODMERAT , ABY SOM NEMUSEL ZHANAT TIE VECI

nemyslim si že by to všechno bylo způsobený jednou vadou, což takhle pístní kroužky?

  • Autor

od 30000 su nove lebo to zralo olej jak hovado

Tak to by zaujimalo aj mna.Obcas mi urobi to co speedemu.Motor mi ako keby nastartoval do nudzoveho rezimu,otacky okolo 250,svieti mi EPC a Elektronika motora,ani po pridani plynu sa to nezlepsi.Az ked vypnem motor a znova ho nastartujem,tak to ide kvazi normalne.Nemoze to byt cidlom otacok motora?

  • Autor

najcastejsie to robi ked je teply motor, za studena to je bez problemov

  • 2 týdny později...
  • Autor

dal som dole cievku a je prasknuty plastovy obal z oboch stran, zeby toto bola zavada?

Je to jedna z možností.

  • 3 týdny později...

Inak je to poriadna haluz ze citis po startovani benzin, pretoze ti to moze aj katalizator odfajcit.

  • Autor

a to sa stalo uz asi 20x, kata by asi vyhodilo na vagu abo na pristrojovke? neviem, poradte

  • Autor

asi to bolo cidlom teploty..., uz vymenene 329,-sk. kamos ma golfa s tym istym motorom, ma200000km a 7 rokov, denne s nim jazdi a zatial bez poruchy, este ma aj origo aku a olej mu to vobec nezere...

asi to bolo cidlom teploty..., uz vymenene 329,-sk. kamos ma golfa s tym istym motorom, ma200000km a 7 rokov, denne s nim jazdi a zatial bez poruchy, este ma aj origo aku a olej mu to vobec nezere...

zeby ten golf vydareny kus alebo do fabie davaju vyrobne zmätky :unsure:

  • Autor

urcite to druhe. hierarchia kvality v koncerne nepusti... kol108

urcite to druhe. hierarchia kvality v koncerne nepusti... kol108

robili ho asi poliaci na poslednej piatočnej smene..

  • 7 měsíců později...

Ahoj,

mám dost velký problém, protože moje auto nestaruje. Motor naběhne až na několikátý pokus a musí se dlouho držet klíček. Potom naběhnou malé otáčky a postupně se dostanou do pohody. Po staru je cítit benzín. Mám to ve třetím servisu z toho 2 značkové a pořád nevěděli čím to je, vyměnili baterku, svíčky a kabely, palivový filtr, otáčkové číslo a proběhl i nějaký výplach. Poslední info jsou údajně špatné kroužky, takže cca 45.000 kč a nebo vypálené ventily což je za 85.000 kč i s hlavou. Přijde mi to trochu psycho, že bych měl hodit auto za 450.000 kč po 110.000 km do šrotu. Moc tomu nerozumí, ale myslím si jako laik, že když by to byla některá z uvedených závaz (kroužky, nebo ventily), tak by to mělo vliv i na výkon motoru a ten je ok. Když to natočím tak maká jak hodinky a auto frčí jako drak. V tomhle stavu je to asi i neprodejný a předpokládám, že to nikde nevezmou ani na protiúčet. Řešil někdo z vás podobný problém ?

díky za každý názor

Michal

Ahojky měl jsem přesně to samé a byl to nakonec čidlo teploty motoru (kat.č. 06A919501A ). Mám stejný motor a když jsem se stavoval tuhle v servisu, tak mi říkali, že tam měli stejný případ se stejným motorem. Tak jim řekni ať zkusí tuhle variantu.

Normálně ten servis......auto pořád točí (startér) ale nestartuje tak vymění baterku........a bere ti to olej?Nějak ve velkém množství?S vypáleným ventilem se jezdí špatně a auto by určitě nejelo jak drak.A myslím kdyby to byly kroužky tak by to jelo ale bralo olej.Jedině že už by to bylo fakt na hranici ale to by to čudilo z výfuku a hodně brzo by ti oděšla lambda sonda a hodně by to žralo.Fakt bych zkusil to čidlo teploty stojí to pár korun v porovnání ventily-kroužky

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.