Publikováno Září 15, 200618 r NIEKEDY KARA NECHCE NASTARTOVAT. KED UZ CHYTI, MOTOR IDE NA 250 OT, PO CHVILKE NA 600 A POTOM SKOCI NA VOLNOBEH. MEDZITYM TROCHU CMUDI A CITIT BENZIN. PROSIM PORADTE MI.
Září 16, 200618 r mala by ti svieti kontrolka, s tym zapachom benzinu je potom nedokonale spalovanie. vagom precitat co tomu je.
Září 16, 200618 r Moc jsi nám toho neřekl...kontrolka by měla svítít.. a vag musí vědět co se děje! Podle toho mála to vypadá opravdu na vynechání zapalování... cívka? atd...
Září 16, 200618 r skusit vymenit s ineho auta zapalovaciu listu a zapalovacie trafo a este cievky. na 95% je problem v zapalovacej sustave.
Září 16, 200618 r Autor NEROBI TO STALE ASI 1 Z 15- TICH STARTOV, AK JE TO V ZAPALOVANI NEDA SA TO DAKO ODMERAT , ABY SOM NEMUSEL ZHANAT TIE VECI
Září 17, 200618 r nemyslim si že by to všechno bylo způsobený jednou vadou, což takhle pístní kroužky?
Září 17, 200618 r Tak to by zaujimalo aj mna.Obcas mi urobi to co speedemu.Motor mi ako keby nastartoval do nudzoveho rezimu,otacky okolo 250,svieti mi EPC a Elektronika motora,ani po pridani plynu sa to nezlepsi.Az ked vypnem motor a znova ho nastartujem,tak to ide kvazi normalne.Nemoze to byt cidlom otacok motora?
Říjen 2, 200618 r Autor dal som dole cievku a je prasknuty plastovy obal z oboch stran, zeby toto bola zavada?
Říjen 19, 200618 r Inak je to poriadna haluz ze citis po startovani benzin, pretoze ti to moze aj katalizator odfajcit.
Říjen 19, 200618 r Autor a to sa stalo uz asi 20x, kata by asi vyhodilo na vagu abo na pristrojovke? neviem, poradte
Říjen 19, 200618 r Autor asi to bolo cidlom teploty..., uz vymenene 329,-sk. kamos ma golfa s tym istym motorom, ma200000km a 7 rokov, denne s nim jazdi a zatial bez poruchy, este ma aj origo aku a olej mu to vobec nezere...
Říjen 21, 200618 r asi to bolo cidlom teploty..., uz vymenene 329,-sk. kamos ma golfa s tym istym motorom, ma200000km a 7 rokov, denne s nim jazdi a zatial bez poruchy, este ma aj origo aku a olej mu to vobec nezere... zeby ten golf vydareny kus alebo do fabie davaju vyrobne zmätky
Říjen 21, 200618 r urcite to druhe. hierarchia kvality v koncerne nepusti... robili ho asi poliaci na poslednej piatočnej smene..
Červen 6, 200718 r Ahoj, mám dost velký problém, protože moje auto nestaruje. Motor naběhne až na několikátý pokus a musí se dlouho držet klíček. Potom naběhnou malé otáčky a postupně se dostanou do pohody. Po staru je cítit benzín. Mám to ve třetím servisu z toho 2 značkové a pořád nevěděli čím to je, vyměnili baterku, svíčky a kabely, palivový filtr, otáčkové číslo a proběhl i nějaký výplach. Poslední info jsou údajně špatné kroužky, takže cca 45.000 kč a nebo vypálené ventily což je za 85.000 kč i s hlavou. Přijde mi to trochu psycho, že bych měl hodit auto za 450.000 kč po 110.000 km do šrotu. Moc tomu nerozumí, ale myslím si jako laik, že když by to byla některá z uvedených závaz (kroužky, nebo ventily), tak by to mělo vliv i na výkon motoru a ten je ok. Když to natočím tak maká jak hodinky a auto frčí jako drak. V tomhle stavu je to asi i neprodejný a předpokládám, že to nikde nevezmou ani na protiúčet. Řešil někdo z vás podobný problém ? díky za každý názor Michal
Červen 7, 200718 r Ahojky měl jsem přesně to samé a byl to nakonec čidlo teploty motoru (kat.č. 06A919501A ). Mám stejný motor a když jsem se stavoval tuhle v servisu, tak mi říkali, že tam měli stejný případ se stejným motorem. Tak jim řekni ať zkusí tuhle variantu.
Červen 7, 200718 r Normálně ten servis......auto pořád točí (startér) ale nestartuje tak vymění baterku........a bere ti to olej?Nějak ve velkém množství?S vypáleným ventilem se jezdí špatně a auto by určitě nejelo jak drak.A myslím kdyby to byly kroužky tak by to jelo ale bralo olej.Jedině že už by to bylo fakt na hranici ale to by to čudilo z výfuku a hodně brzo by ti oděšla lambda sonda a hodně by to žralo.Fakt bych zkusil to čidlo teploty stojí to pár korun v porovnání ventily-kroužky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.