Přejít na obsah

Z OI -> na OII


tekumtha

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,tak vám povím že mám hlavu čím dál víc v pejru.Tři roky jezdím OI tdi 66kw a jsem s ní nadmíru spokojený,pokud jezdím solo nebo ještě tak ve dvou tak i ten motor relativně stačí :-).Celou dobu bez nejmenšího problému,nedám na ní dopustit,ale už jí táhne na 10 rok a bojím se že přijde řada nemalých investic.Začal jsem pokukovat po OII,co si budem povídat jsem chlap a koukám po mladších.:-))Projíždím kdejaké recenze a diskuze a všude haní turba u dieslů,ne všichni,ale je jich dost.Trošičku mě to schladilo nadšení.Bojím se bojím abych si nenaběhl,není problém najezdit za rok 70tis a nerad bych měnil turbo každý rok.Nevíte jestli je to problém obou obsahů nebo jen 77kw,převážně píšou o těch?Vím že dobrá rada nad zlato,ale zkuste to.:-)))Neprohloupím když koupím??:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

70tis km ročně je dost, co se týče turba, tak nevim, ze by nějak hromadně odcházely. mám najeto 94tis km a turbo stále puvodní, s tim, ze auto dostava docela za usi, na druhou stranu dostává tu nejlepší péči. ale někde tu někdo psal, že má nějaký info od servisáků, že tyhle motory se začnou sypat až od 160tis km. nevim, podle mě je to JPP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Taky zdravím, jsem ve stejné situaci jako ty. Nyní mám O1 - 81kW - 170tkm - od 100tkm čip CIMBU 97kW, motor puvodni, turbo puvodni - nehvizda. Pokukuju po 2.0 TDI (2005), ale to co tady čtu mě docela děsí. Jsem na TDI zvyklej a dost nalítám - manželka má 1.8T (136kW), ale na moje km by mě to sežralo (ale svezení proti naftě super), takže jsem odsouzen k TDI - co vzít ???

Editováno: , autor: xkali
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky zdravím, jsem ve stejné situaci jako ty. Nyní mám O1 - 81kW - 210tkm - od 100tkm čip CIMBU 97kW, motor puvodni, turbo puvodni - nehvizda. Pokukuju po 2.0 TDI (2005), ale to co tady čtu mě docela děsí. Jsem na TDI zvyklej a dost nalítám - manželka má 1.8T (136kW), ale na moje km by mě to sežralo (ale svezení proti naftě super), takže jsem odsouzen k TDI - co vzít ???

Vem 1.9TDI-PD 77kw a jestli ti nebude stačit ten výkon,což asi nebude,tak ho rozumně chipni...střídám je na své firmě od 2005(ročně mi jezděj 1ks/100.000km) a až na pár menších zádrhelů(u novějších ročníků 2007-setrváky)jezděj bez problémů............Ovšem proti klasice 1.9TDI 81kw počítej u 1.9TDI-PD 77kw s těmito mínusy: 1.Větší spotřeba,2.spotřeba oleje,3.Větší hlučnost-nekultivovanost.......Hold už to neni stárá dobrá klasika ;) ......ale pořád proti 2.0TDI je to procházka růž.sadem.........

Jestli toužíš po 2.0TDI za každou cenu,tak ale počítej z +- těmito opravami: vstřiky,praskájící hlavy,setrváky,motory velmi často přestávaj mazat,špatné starty(hodně chytá na tři),hlučné turba které taky velmi často úplně odejdou...atd.atd.atd. .....Po mé zkušenosti co jsem na firmě měl 3ks/2.0TDI už bych je nechtěl ani ze sebevětší slevou...to radši koupim jakejkoli atmosfér.benzín než 2.0TDI........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No z DPF to je fakt bomba :doh ....ano neni to 16V tak tolik nerupaj hlavy,ale to je jediný........Kolega má právě SI 2.0TDI-PD DPF(kupoval to v době kdy v SI nebyla jiná volba-bez DPF se SI začli dělat až cca 3.měsíce po jeho nákupu) a klidně ti dám jeho jméno a zajeď si ověřit do Autokomlexu Menšík(Karlín) co mu na tom motoru už všechno dělali..včetně jeho výměny v necel.80.000km kdy mu přestal mazat a zůstal stát na cestě z Hradce Králové na dálnici......

Já TDIčko z DPF nikdy neměl,tak osobní zkušenost nemám,ale co slyšim lidi a známé co ho maj u OII,Passatů apod.tak díky bohu že jsem ho nikdy neměl........Když mi vyprávěl známej(má Passata 2.0TDI-PD DPF 125kw) co to vyvádí když se regeneruje....že se napoprvé tak lekl že volal do servisu co to má jako bejt.....technik mu jen v klídku odpověděl...Jo pane to je DPF zvykněte si..... ;) .....Druhej ho má taktéž ve stejnym Passatu,ale ten má bohužel ještě tu smůlu že to je Pražskej letištní taxikář,protože jezdí z 90% jen Prahu a ten si z DPF opravdu užívá horký chvilky jak se mu zasíra a co to vyvádí s tim motorem........

Polde mě tu u nás v ČR nemá DPF co dělat k té naší kvalitě PHM a to i při používání Shell,OMV apod. ..........protože i ten Shell u nás neni to co např.v D..(vlastní zkušenost)......a PHM na to budou mít velkej vliv protože co jsem četl tak v D ty auta z DPF takové problémy nemají jako u nás....tady na to trpí snad každý auto co ho má.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sice jsem fabiatik, ale taky pokukju po nějakým jiným vozítku a favoritem je zatím OII, ale taky nevím s jakým motorem, ale to co tady popisujetetak je asi jasný že to bude 1,9 TDI ...pokud jde o spotřebu a tak bude rčitě lepší než u mojí 1,4MPI (7,5litru) a co se týče hlučnosti tak to mi fakt nevadí, mám rád zvuk ropáku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No z DPF to je fakt bomba :doh ....ano neni to 16V tak tolik nerupaj hlavy,ale to je jediný........Kolega má právě SI 2.0TDI-PD DPF(kupoval to v době kdy v SI nebyla jiná volba-bez DPF se SI začli dělat až cca 3.měsíce po jeho nákupu) a klidně ti dám jeho jméno a zajeď si ověřit do Autokomlexu Menšík(Karlín) co mu na tom motoru už všechno dělali..včetně jeho výměny v necel.80.000km kdy mu přestal mazat a zůstal stát na cestě z Hradce Králové na dálnici......

Já TDIčko z DPF nikdy neměl,tak osobní zkušenost nemám,ale co slyšim lidi a známé co ho maj u OII,Passatů apod.tak díky bohu že jsem ho nikdy neměl........Když mi vyprávěl známej(má Passata 2.0TDI-PD DPF 125kw) co to vyvádí když se regeneruje....že se napoprvé tak lekl že volal do servisu co to má jako bejt.....technik mu jen v klídku odpověděl...Jo pane to je DPF zvykněte si..... ;) .....Druhej ho má taktéž ve stejnym Passatu,ale ten má bohužel ještě tu smůlu že to je Pražskej letištní taxikář,protože jezdí z 90% jen Prahu a ten si z DPF opravdu užívá horký chvilky jak se mu zasíra a co to vyvádí s tim motorem........

Polde mě tu u nás v ČR nemá DPF co dělat k té naší kvalitě PHM a to i při používání Shell,OMV apod. ..........protože i ten Shell u nás neni to co např.v D..(vlastní zkušenost)......a PHM na to budou mít velkej vliv protože co jsem četl tak v D ty auta z DPF takové problémy nemají jako u nás....tady na to trpí snad každý auto co ho má.....

svatá pravda bohužel s tím DPF a kvalitou paliv u nás

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, že kvalita paliv je u nás srovnatelná se západníma státama

Tak v benzínu co tam tankuju sem tam 1.8TSI jsem rozdíl taky nikdy nepoznal,ale když natankuju 1.9TDI u nás a v D,tak je rozdíl markantní.....hlavně v hlučnosti a i chodu motoru......Když např.zajíždim do mých pronajat.garáží v podzemí kde je ozvěna a mám TDI natank.z D tak si ten motor daleko příjemnějc a tišejc ševelí než když mám natank.od nás..to ten motor má podstatně rachotavější,hlučnější a neklidnej chod.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musim souhlasit s dieselem, protože když jedu s RSkou do Lucemburku, tak tam tankuju na shellce V-power diesel a to za 1,30€ !! a motor jde uplně jinak, než když tankuju Diesel extra tady na Shellce, hlavně tedy, pokud tankuju zde, tak chodím furt venčit DPF filtr, v LUX jezdím v pohodě... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám síce skúsenosti s tankovaním v Nemecku,ale to čo píše Karlos môžem potvrdiť,nakoľko stačí natankovať aj u nás na nejakej "horšej" pumpe a diesel to cíti v momente,dokonca nie len že je hlučnejší,ale mám pocit,že to aj horšie ťahá. 2x sa mi tak podarilo natankovať a nevedel som sa dočkať,kedy to vyjazdím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PDčka jsou sakra citlivý na kvalitu nafty ;) ....bohužel..

Řikal mi to i ten známej z Jarova,že skoro každej kdo tam přijede z PDčkem na servisní prohlídku,tak jako jeden z dalších požádavků(reklamací) jsou výkyvy výkonu,hlučnosti.......zkontrolujou to nejdůležitější(turbo,váhu)...mrknou na pamět závad a když je vše o.k.tak to dál neřešej.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U benzínu sa mi stalo taktiež 2x,že "skapínal"-nedržal otáčky ani pri pridaní plynu.Stalo sa to mne aj známemu,ktorý v ten istý deň tankoval na tej istej čerpačke Metro a dokonca mal inú značku auta,ale výsledok bol ten istý.Prišli sme na to iba náhodou,lebo sa ma pýtal,aká tam môže byť závada,keď mu to "zdochýňa"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono ani benzín u nás na tom neni moc dobře.......Je to tak cca 3.-4.měsíce co jsem v AutoTipu četl článek(dlohodobý test OII-Combi 1.6FSI)...kde ve spolupráci Německou TUV vemou auto po 100.000km..rozeberou do puntíku a hodnotěj opotřebení...Tak co se týkalo opotřebení motoru 1.6FSI,tak zjistily silné znečištění(nánosy) na ventilech a díky tomu ty mikro ůlomky z těchto nánosů způsobily pěkný záseky(škrábance) uvnitř válce......bylo to tam detailně rozfocení a ty ventily a vnitřky válců byli "parádní".........takže jak je vidět..benzín na tom u nás neni o moc lépe.....možná netrpí na takové výkyvy jako naftový PDčka,ale to je tak jediný......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...