Publikováno Červenec 11, 200718 r Zdravim, neni nekde nebo nepopsal by nekdo postup pri vymene?? Kdysi jsem si to delal sam na Honde,ale to je davno.Jake naradi a klice?? Diky
Červenec 11, 200718 r mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš. Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu.
Červenec 12, 200718 r mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš.Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Mám MR2002 a na předních třmenech jsem imbus 7mm neměl.
Červenec 14, 200718 r mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš.Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Mám MR2002 a na předních třmenech jsem imbus 7mm neměl. U novějších oct je torx ,ale číslo teď z hlavy nevím
Červenec 15, 200718 r Myslím, že imbus 7mm na třmenech je na Octáviích do roku 2000. JJ po faceliftu je torx, mam taky torx misto 7mm bambusu
Červenec 18, 200718 r Hmm....mam 2 auta MR 2001 a mam na obou imbus:) Chvala bohu za nej...za torxy bych konstruktery zabil....
Červenec 20, 200718 r Autor Nevim jestli moje Okta ma ABS ale asi jo,jaky je rozdil ve vymene bez ABS a s ABS??
Červenec 23, 200718 r Nevim jestli moje Okta ma ABS ale asi jo,jaky je rozdil ve vymene bez ABS a s ABS?? žádný
Srpen 2, 200718 r mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš.Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Mám MR2002 a na předních třmenech jsem imbus 7mm neměl. mám 2000 jen na okraj
Srpen 3, 200718 r mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš.Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Mám MR2002 a na předních třmenech jsem imbus 7mm neměl. mám 2000 jen na okraj ..počítej s tím, že utrhneš šroubek na připevnění kotouče ....mě se povedlo na obou stranách, a naklepával jsem.... V pohodě jdou odvrtat a prořízl jsem závitníkem závit...práce max na 10 min.
Srpen 8, 200718 r mockrát se to tu řešilo,špatně hledáš.Na povolení třmenu potřebuješ 7 mm imbusák,šrouby najdeš na zadní straně pod plastovou záslepkou,na povolení kotouče pak potřebuješ T25 ale raději si kup ve Škoda servisu nové šroubky,ty stávající jisto jistě nepřežijí výměnu. Mám MR2002 a na předních třmenech jsem imbus 7mm neměl. Já mám taky MR 2002 a ten imbus 7mm tam mám.
Srpen 20, 200718 r Ahoj vsem, mam 1.9TDi 81kw, při brzdění za sucha mi pulzuje brzdový pedal zpět. Asi špatné brzdové kotouče? Auto mám krátce a měnil jsem desky na všech kolech. Kotuče né. Prosím o radu, slyšel jsem, že na 81Kw jdou brzo do kytek. Dik
Srpen 21, 200718 r Ahoj vsem, mam 1.9TDi 81kw, při brzdění za sucha mi pulzuje brzdový pedal zpět. Asi špatné brzdové kotouče? Auto mám krátce a měnil jsem desky na všech kolech. Kotuče né. Prosím o radu, slyšel jsem, že na 81Kw jdou brzo do kytek. Dik Pulzování pedálu je u auta s ABS při prudčím brždění normální.
Srpen 25, 200718 r Zaujimalo by ma kto akym sposobom riesi zadny brzdovy piest, ktory je potrebne zatlacit dovnutra ked sa davaju nove platnicky. Vzdy som to tam nejako zatlacil ale nikdy neviem ci to treba srobovat a sucasne tlacit... ako to robite vy ?
Srpen 25, 200718 r Zaujimalo by ma kto akym sposobom riesi zadny brzdovy piest, ktory je potrebne zatlacit dovnutra ked sa davaju nove platnicky.Vzdy som to tam nejako zatlacil ale nikdy neviem ci to treba srobovat a sucasne tlacit... ako to robite vy ? Přesně tak, musíš ho tlačit a zároveň točit. Je na to speciální přípravek, ale jde to i třeba kusem silného plechu o určitých rozměrech. Pístek má v sobě myslím že dvě drážky, aby to bylo za co točit.
Září 5, 200717 r Zaujimalo by ma kto akym sposobom riesi zadny brzdovy piest, ktory je potrebne zatlacit dovnutra ked sa davaju nove platnicky.Vzdy som to tam nejako zatlacil ale nikdy neviem ci to treba srobovat a sucasne tlacit... ako to robite vy ? Přesně tak, musíš ho tlačit a zároveň točit. Je na to speciální přípravek, ale jde to i třeba kusem silného plechu o určitých rozměrech. Pístek má v sobě myslím že dvě drážky, aby to bylo za co točit. já na to u 1,8 20v použil speciální přípravek, který se nazývá truhlářská svěrka a šlo to naprosto v pohodě, ani jsem moc nemusel pístkem protáčet, ono to trochu točilo samo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.