Publikováno Červenec 13, 200718 r Ahoj, chtel bych se zeptat, cim muze byt, ze pri nastartovani auta pri studenem motoru je temer vzdy RJ v nouzovem rezimu (vubec nezabere turbo). Po ohrati motoru, kdyz chcipnu a znovu nastartuji turbo jede bez problemu. Octavia I 1.9tdi 81kW r.v. 2001. Diky za rady. Pavel
Červenec 13, 200718 r pust si to na VAG co ti tam vzpise preco ide na nudzovy rezim,ak ju nemas tak napis dam ti typ kde si ju zozenies dialmalcov@gmail.com
Červenec 28, 200718 r Autor Tak diagnostika hlasi tuhle chybu : 17965 P1557 035 Regulace plniciho tlaku regulacni mez prekrocena sporadicka Jinak tahlo regulace turba slo rukou ovladat bez drhnuti. Co se tyce "nouzaku", tak uz se mi stalo ze to do nej skocilo i za jizdy. Ale spis je problem hned po startu, budto to je ok, nebo ne. Co s tim ? Diky.
Červenec 29, 200718 r Tak diagnostika hlasi tuhle chybu : 17965 P1557 035 Regulace plniciho tlaku regulacni mez prekrocena sporadicka Jinak tahlo regulace turba slo rukou ovladat bez drhnuti. Co se tyce "nouzaku", tak uz se mi stalo ze to do nej skocilo i za jizdy. Ale spis je problem hned po startu, budto to je ok, nebo ne. Co s tim ? Diky. Kontrola regulace turba...hadicky ventil N75.Podtlak na volnobeh v systemu regulace -0.7bar.Prehod treba ty dva ventily co jsou vzadu na stene mezi sebou a prekontroluj jestli nekde neni dira pokud mas moznost mereni tak ten podtlak zmer.
Srpen 3, 200718 r zatuhlí lopatky turba,, nalogovat na vagu a uvidíš jak ti to plní a reguluje. "Jinak tahlo regulace turba slo rukou ovladat bez drhnuti." takze to spise ta N75 blbne.Alw hces to prozkoumat hadicky atd.Prehod ventily mezi sebou co mas vzadu na stene.Oba funguji stejne.Muzes je zamenit.
Srpen 12, 200718 r Autor Tak hadicky po kontrole a tlakovy ventil vymenen, ale bohuzel problem stale pretrvava. Takze to vypada na regulaci turba. Navic jsem si vsiml, ze kdyz na studeny motor vic pridam plyn aby turbo zabralo, motor pri zaberu turba jakoby zacukava a je to doprovazeno pri zacuknuti jakoby sicivym zvukem. (pokud turbo jede pri teplem motoru, je to ok). Je nekdo, kdo je schopny to vyresit jinak nez vymenou noveho turba ? Ve skodovce chteji za nove 30t. Diky
Srpen 13, 200718 r Napiš odkud jsi aněkdo z okolí ti určitě pomůže. Upraveno Srpen 13, 200718 r od Fantik
Srpen 14, 200718 r na turbu je regulacni plechovka s membranou, sundej z N75 hadicku co vede k te plechovce a skus cucnout pusou a udelat podtlak jestli se to hybe anebo jestli je protzena membrana. Tak hadicky po kontrole a tlakovy ventil vymenen, ale bohuzel problem stale pretrvava. Takze to vypada na regulaci turba. Navic jsem si vsiml, ze kdyz na studeny motor vic pridam plyn aby turbo zabralo, motor pri zaberu turba jakoby zacukava a je to doprovazeno pri zacuknuti jakoby sicivym zvukem. (pokud turbo jede pri teplem motoru, je to ok). Je nekdo, kdo je schopny to vyresit jinak nez vymenou noveho turba ? Ve skodovce chteji za nove 30t. Diky
Srpen 15, 200718 r Ahoj, chtel bych se zeptat, cim muze byt, ze pri nastartovani auta pri studenem motoru je temer vzdy RJ v nouzovem rezimu (vubec nezabere turbo). Po ohrati motoru, kdyz chcipnu a znovu nastartuji turbo jede bez problemu. Octavia I 1.9tdi 81kW r.v. 2001. Diky za rady. Pavel Mám přesně to samé, vyměníl jsem ventil N75, zkoušel jsem i novou váhu vzduchu, hadičky, pořád stejné, ráno po startu RJ, po restartu jede ok. Přišel jsi už na něco?
Srpen 15, 200718 r Autor Tak u me to s velikou pravdepodobnosti vypada na zadrenou regulaci turba. Zkousel jsem striknout trochu oleje na regulacni tycku a chvili jsem s tim rumploval, par dni to jelo v pohode a pak to zas padlo. Pokud to trochu prozenu behem prvnich 4 minut po nastartovani, kdy RJ toleruje odchylky v tlaku, regulace se rozhybe a pak to vetsinou jede. Pokud to po natoceni sudlam a po nejake dobe slapnu na plyn, tak je to vetsinou hned v nouzaku. Jsem z Kladna. Pokud se najde nekdo z okoli kdo by turbo vycistil a zkontroloval regulacni banku, rad mu to sverim. Diky moc.
Srpen 15, 200718 r Tak u me to s velikou pravdepodobnosti vypada na zadrenou regulaci turba. Zkousel jsem striknout trochu oleje na regulacni tycku a chvili jsem s tim rumploval, par dni to jelo v pohode a pak to zas padlo. Pokud to trochu prozenu behem prvnich 4 minut po nastartovani, kdy RJ toleruje odchylky v tlaku, regulace se rozhybe a pak to vetsinou jede. Pokud to po natoceni sudlam a po nejake dobe slapnu na plyn, tak je to vetsinou hned v nouzaku. Jsem z Kladna. Pokud se najde nekdo z okoli kdo by turbo vycistil a zkontroloval regulacni banku, rad mu to sverim. Diky moc. Já to mám v nouzáku hned jak vyjedu z garáže, přitom když startuju za studena po práci, tak to jede v poho. Spíš mám pocit, jako by za studena RJ měla nějaké jiné "informace" než po zahřátí, začínám mít pocit, že to ani nebude tak turbem, jako spíš nějakými čidly, nebo možná i RJ. Stále to řešíme, když tak dám vědět, jestli jsem se někam posunul.
Srpen 19, 200718 r Autor Tak podtlak u hadicky co vede k regulacni membrane jsem pusou udelal, a zadne uchazeni tam neni. Je krasne videt ze to hybe regulaci, a jde to hezky jemne bez drhnuti az do konce. Pokud jde regulace takhle bez problemu a N75 je po vymene, je mozne ze by to stale byla regulace ktera zapricini "nouzak"? Nemuze to byt treba pridrene lozisko turba a pak netoci jak ma a je tam mensi tlak ? (i kdyz roztoceni turba je slyset pri seslapnuti plynu)
Září 11, 200717 r Takže já jsem problém konečně vyřešil, bylo to teplotní čidlo na motoru, lezlo se tam přes pravé přední světlo. Hodně zdaru, třeba to bude stejný problém.
Září 13, 200717 r Autor Tak ja to ted mam po vycisteni turba, pry tlacilo hodne malo. Zatim to vypada dobre, motor ma i klidnejsi chod.
Listopad 2, 200717 r Autor Ahoj, tak je tu zase ten samy problem, cca mesic po vycisteni je regulace Truba opet zatuhla. Clovek ktery ho opet vyndal rikal, ze to Turbo vypada jak kdyby za ten mesic najelo 100tkm, ze je opet uplne totalne zanesene, ze to vypada jako kdyby motor spatne spaloval nebo co, a nevi cim by to mohlo byt. Muzete prosim poradit, co by s tim motorem mohlo byt ? Diky moc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.