Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Ahoj...zkusil jsem to jak radil alli86 a servisní interval mi ukázal 20900 km...5tis km jsem s tím najel co to mám...

Servisní historii jsem si zjistil,je tam trochu více záznamů,protože jezdili s autem do značkového servisu i kvůli výměně stěračů...holt jiná mentalita,že ;) ..ale nemohl mi to vytisknout,takže jsem si skoro nic nezapamatoval...

Díky :)

Upraveno od Jiří Zubek

Mě to ukazuje servis za 7800km nebo 400dní a najeto mám 84000km jak tomu mám rozumět?

Že na servisní prohlídku půjdeš, až ujedeš ještě 7800 km, nebo za 400 dní, podle toho, co nastane dříve. A ten počet km se může i změnit, protože máš proměnlivý servisní interval.

  • 1 měsíc později...

Zdravím, chtěl bych se zeptat na jednu věc. Mám OII 1,9TDI PP 77KW 1/2008, Dneska jsem byl ve škodováckým servisu s tím, že ,když mám najeto zatím 500km, tak bych chtěl přestavit servisní interval z 15tis. na 30tis., protože jezdím cca 100km denně a to 95km po dálnici,takže motor není v takový zátěži jako při popojíždění ve městě. technik se mnou souhlasil, a když jsem si pro auto odpoledne přijel, tak mi sdělil, že u označení QG0, to prý asi nejde, že to zkoušeli a nedařilo se jim to. Moje otázka zní jestli je možný, že to změnit nejde, nebo to jenom nejde jim.

Pokud nemas WIV senzor, tak nelze nastavit hodnota vyssi nez 15000km nebo 365 dni. POkud mas WIV muzes to udelat jak chces. Je to dany nastavenim panelu pristroju, ktery vyssi hodnotu nezapise.

  • 2 týdny později...

A jde u octavie MR2006 si nastavit servisní interval pomocí palubního tlačítka nebo tak nějak a nebo se musí na Vag? Byl jsem v servise né autorizovaným, tam mi řekli, že to mam nastavený a když zapnu zapalování a zmáčknu tlačítko nulování km tak mi tam po chvílí naskočí kdy výměna po kolika km nebo po kolika dní ale na místo toho jsou tam pouze 3 pomlčky u každého. čili to neodpočítává. Musí se na vag a nebo to jde ručně?

Tak se mi to povedlo nastavit podle návodu, akorát tam naběhlo 15000 což je dobře, ale dny na dva roky místo na jeden. Nevíte jestli to jde nastavit samo bez vagu ty dni?

Taky si myslím, že 15tis. je až až.

V zázračné oleje nějak nemám důvěru.

IMHO je lepší když se sračky vypustí častěji lol

:specool: Přesně tak, naprostý souhlas.Navíc to míň žere ole,j LL jak je řídký tak sem měl vetší spotřebu oleje. Já taky teď přemýšlím jak to u nového 1.6 TDi udělám na 15 bez longlajfu. Otázka, jestli tento motor snese obyč. 5w40 a bude se to moct tam dát a zkrátit. kol11

No to si nejsem jistej.U normálního displeje možná (jako se to dělalo u jedničkoví oktávi),ale u maxidotu jsem

to zkoušel a nic.

U OII to jde úplně stejně jako u OI

  • 5 měsíců později...

Nazdar,

chcel by som sa opýtať:

Bol som v servise na výmenu oleja, ale teraz keď pozriem koľko mi zostava km do ďalšieho servisu, tak mi to ukazuje iba km ---

Mam premenlivý interval. Začne to ukazovať po nejakom čase, alebo tam niečo skurv...?

Ďakujem.

Mám takový pocit, že tu někdo psal že mu to naskočilo až ujel nějaký určitý počet km... Podle sebe moc neporadím, koukal jsem na to až nějakou dobu po prohlídce a vše bylo ok.

Nooo, po nejakých 1000 km to fakt začalo ukazovať,

takže všetko OK

Upraveno od tomihanus

  • 2 měsíce později...

mam O1 MR2006 QG1 podla stitka. kanal 45 --> 2, ale kanal 39 pise CHYBA --> nepristupny. mal by som mat cidlo, pri vypustnom srobe na olejovej vani aj nejake cidlo namontovane je. preco neukazuje kanal 39 --> 1 ked mam QG1?

kanal39.bmp

kanal45.bmp

Proč to asi píše? Každý kdo si chce od něj čipnout auto se podívá na jeho stránky a když tomu nerozumí sežere mu tuhle kravinu... On chce vydělávat a jakékoliv reklamace (nedej bože zadřené motory) jsou pro něj jen ztrátové a starosti navíc které musí řešit a zdržovat se s nimi místo aby čipoval a kasíroval.....tak proti nim bojuje všemi dostupnými prostředky...

Samozřejmě že fungl nový olej má nejlepší vlastnosti a postupně stárne.... tak aby se něco nestalo předejdeme preventivně tomu tím že je necháme měnit olej po 10 či 15000km... to si zákazník zaplatí sám a já mám po starostech... tím přece mohu předejít svým starostem.... zdůvodnění vysokým výkonem a tím rychlejším stárnutím přece zní tak věrohodně.... zamyslete se nad tím kolik procent času běhu motoru využíváte těch 15-20% nárustu výkonu čipem a kolik jedete "do svého původního výkonu".... to by opravdu odepsalo olej - myslíte že nemá rezervu??? Nejste Krestové aby jste jeli celou dobu na červené rysce otáčkoměru....

Přísady proti stárnutí hadic??? Hahaha už jste to někde četli jinde??? Třeba na stránkách výrobců olejů a nebo na plechovce? Ty zpuchřelé hadice - podívejte so do O1 a F1 - i lidé kteří měnili olej předčasně je po 5-6 letech mají našrot.... já je měl u Toleda a O1 taky...

No a ještě jedna celkem logická myšlenka - když nenačipujete... myslíte že si na sebe koncern ušije past v podobě LL aby mu tam v záruce přijíždělo tisíce aut všech 4 značek na záruční opravy motorů a náklady na záruční opravy jim rostly až nevím kam... že bude audi riskovat svoji pověst že se to rozkřikne a BMW a Medvěd mu seberou trh...

no tak si trochu přidám z praxe. za prvý, fabie htp nejezdí při 130 za 9, to nevím, s jakou si jezdil. žena ji ma a jezdi za 6 a pul. no a LL je sracka olej, pac je pri urcitejch km uz moc ridkej a malo maze. mne kvuli neco odesly na audi a4 2.5 tdi vacky. konstrukcne u audi soudruzi udelali chybu, ale ve spojeni s timhle olejem je to pri cca 160tkm jista smrt. celou operaci sem mel moznost videt a stala me 50t. LL nikdy vic, zajimavy cteni je mj. o nem i v novym svete motoru (special o dizlech - potrzuje problematicnost tohoto oleje a promenlivyho intervalu vseobecne), osobne davam plnou syntetiku, na 15tkm. kvalita oleje, paliva(aditiva) a jizdni styl je trio urcujici, jak dlouho motor a cely auto vydrzi. nepodcenuju proto ani jednu z onech velicin. Ve firme mame 7 sprinteru, s kolegou dalsi 4 osobaky a jedinej problem byl prave s tou audinou, kam se lil LL. Ostatni jezdi stovky tisic km bez nejmensich problemu.

Upraveno od frantisek1979

  • 1 rok později...

Zdravím, moja Oct. má servisný interval QG1 a naposledy bola na prehliadke vo februári 2011, mala najazdených 132 000 km. Bol menený motorový olej a termín ďalšej návštevy je napísaný na február 2013 pri 162 000 km. Lenže maxík už teraz vypisuje servis pri 150 000 km. Mám dať už teraz vymeniť olej alebo počkať až do tých 162 000? Spravil chybu servisák alebo je to nesprávne vyhodnotenie? Vopred ďakujem za rady. :kol-28:

Ty servisní km jsou trochu polemizující. Novější auta olej přímo vyhodnocují podle oxidace a kalových částic oleje. Obecně prověřené pravidlo zní: "Je lepší dát horší olej a měnit častěji, než sebelepší olej a měnit pro dlouhém intervalu." Samozřejmě, pokud najedete nad 10.000 km za měsíc, nemusíte toto řešit.

je to MR 2007 a najazdí sa teraz na nej asi už len okolo 10 000 km ročne...keby som mal aspoň servisnú knižku v slovenčine alebo češtine tak by som si naštudoval všetky intervaly výmien, no kedže je dovezená z Nemecka, tak je v nemčine...nemáte niekto servisnú knižku v elektronickom formáte? alebo by stačilo keby ju preskenujete.

je to MR 2007 a najazdí sa teraz na nej asi už len okolo 10 000 km ročne...keby som mal aspoň servisnú knižku v slovenčine alebo češtine tak by som si naštudoval všetky intervaly výmien, no kedže je dovezená z Nemecka, tak je v nemčine...nemáte niekto servisnú knižku v elektronickom formáte? alebo by stačilo keby ju preskenujete.

Servisní knížky jsou na stránkách škody a různě na internetu. Stačí vyhledat přes google

Upraveno od phruska

Práveže hľadám a nikde nič.

filip 192:

ak už ti teraz vypisuje "maxík" výmenu oleja,tak treba ho vymeniť a nečakať do 162t km alebo 02/2013...RJ motora si to vyhodnotila sama na základe viacerých činiteľov,ktoré majú vplyv na kvalitu samotného oleja (väčší počet studených štartov,jazdenie na krátke trasy.....)

daj si zistiť či to nemáš prekódované na interval 15t km/1 rok (zasa si najazdil 18t km,takže asi blbosť)

  • 5 měsíců později...

čus kluci nějak tomu nechápu píše mi 9000km nebo 20dní servis --- za 20dní neujedu 9000km?? co t je za prohlídku nebo co to je vlastně? dík za informace

Servis je po ujeti 15/30 tisicich kilometrech nebo po urcite dobe(?rok?), tobe ta doba za dvacet dni vyprsi.

  • 2 týdny později...

Mám LL. Zbývá mně cca 1000 km do 30 000 km. Kdy mě to upozorní? Případně při 30 000 tak či tak bez ohledu na kontrolku zajet do servisu?

Děkuji.

Já bych jel.

Nevim jak tahle mizerná elektronika funguje, ale kamarád měl po 14-ti měsících najeto lehce přes 34000 km a kontrolka spokojeně spala. Jel na servisku a chtěl vědět, proč nebyla žádná signalizace. Bylo mu řečeno, že elektronika je OK, snad nějaká softwarová chybička.

Můj názor je přejít na pevné roční / 15000 km intervaly.

Souhlas, olej co rok nebo 15tis. km, stejně tak každý rok vzuchový a pylový filtr, palivový měním co 2 roky, čili 30tis.km, zas tak draho to nevyjde

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.