Přejít na obsah

Teple starty 1.9TDI


Erik2t5

Doporučené příspěvky

Tak Vás zdravím, koukám, že je tu spousta zajímavých rad, obracím se s prosbou. Mám octavii 1,9 tdi 81 kw, je tam problém se startováním teplého motoru, pokud je motor studený, není žádný problém. Pokud je ovšem zahřátý, musím to déle točit. Nevíte prosím někdo, kde je skrytý pes??

Moc děkuji za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš ok akumulátor tak bych to viděl na starter. Chybí tomu prostě pár otáček navíc. Repase - to je otázka zda má smysl. Já jsem tady na foru koupil nový Valeo za 3000,- a bylo po problému. Startovací dávka se má dle doporučení z DP zvedat po 200.

Já jsem s tím když jsme měli tyto problémy s teplými starty taky laboroval, zvedal Vagem start dávku a nakonec jsem dal nový starter a start. dávku vrátil na tovární nastavení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezlobte se na mě,ale jestliže baterka otáčí se starterem a nejde nastartovat,tak podle mého selského rozumu je to nesmysl,aby to bylo baterkou nebo starterem. To může být jedině tím ,že padá nafta. Tzn. špatné čerpadlo. :blbec:

Ne . To jsou zkušenosti, že baterka , nebo starter. Zkus pohledat ve starších tematech. Tady musíš selsky uvažovat jinak. Teplý diesel má velké tlaky ve válcích na start potřebuje otáčky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezlobte se na mě,ale jestliže baterka otáčí se starterem a nejde nastartovat,tak podle mého selského rozumu je to nesmysl,aby to bylo baterkou nebo starterem. To může být jedině tím ,že padá nafta. Tzn. špatné čerpadlo. :blbec:

to by bylo jedno jestli je to studeny nebo teply ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás.

Podle mého názoru, když přeberu všechny poznatky samotnou podstatou je vychozené palivové čerpadlo, podle toho, že auto startuje za studena na " drc" - dva ovlivňující faktory, hustší palivo a více paliva. Někomu pomůže zvednout startovací dávku jinému pak opravit startér, nebo vyměnit baterku je jasné, že každé auto má jiné opotřebení dílů. Myslím si na 100%, že pokud se vymění čerpadlo bude auto startovat tak jakdřív, ale protože se jedná určitě o hodně peněz snaží se každý a je to logické problém vyřešit levněji.

Někdo tady navrhuje zkoušku pomocí odpojeného čidla teploty motoru, aby ŘJ dala víc paliva, ale co tak zkusit to naopak - připojit jiné čidlo ohřát ho na teplotu zahřátého motoru a zkusit startovat studený motor, tozn s minimálním množstvím paliva a hned se uvidí jestli na to má vliv startovací dávka nebo ne. Jeden zub navíc u novějších startérů určitě má něco do sebe a určitě oddálí tento problém. Né, že bych tento problém musel řešit ale jenom pro info vyjadřuji svůj názor, možná někomu pomůže v řešení tohoto problému.

Zatím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co takhle předvstřik?? taky to dělá!! když ti někdo udělá rozvody a nesešteluje předvstřik na vagu tak to právě za tepla hůř chytá,,,,

Samozřejmě předvstřik musí být OK. Ale mám vlastní zkušenos, že z malým předvstřikem to špatně chytalo studené, za tepla normálně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Nazdar chlapi

Věřím že už se někomu stala tato závada.Oktavka jak je prostě teplá tak startování se prothuje na 5 ař 8 vteřin než motor naskočí.V případě že se odpojí čidlo teploty tak startuje okamžitě.Jinak motor pokud je studený startuje dobře.Díky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
Vyměň startér.Už se to tu a dieselpowerfóru probíralo "X"krát.Osobně jsem jich 20 vyměnil a vždy starér.

Myslíš že by to skutečně mohl dělat startér? Mám stejný problém ale pouze při teplém startu. Jaký to má vliv když za studena to chytne hned a za tepla s problémy? Nebude to náhodou množství dávky paliva?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

fakt Vám přrju ať je to startér, mám stejný problém

začal jsem

1. zvýšení start. dávky vagem - NIC

2. nové čidlo teploty cena 200,- NIC

3. Kompelt diagnostika - nezjištěna žádná závada - NIC

4. Nový stertér Valeo 11 zubů - NIC

5. Nová baterie - NIC

teď už mi zbývá nové (jiné) čerpadlo, starší od kolegy za 4.000,-kč nebo ještě trysky, sowtem to řešit nehci pak to dám asi na magnet do Třince nebo si koupím benzín. Před tím jsem měl SDi 300.000km - BEZ ZÁVADY

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...