Alibaba I Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Vážení, jaké máte zkušenosti s kvalitou metly na svých miláčcích ? Já musím přiznat, že je to snad jediná věc, která mě na Octávce opravdu nebaví. Mám už na druhym autě bohužel stříbrnou metlu, která je měkká jak bláto, kdykoliv se o ní něčím tvrdším otřu/ někdo se otře při parkování o mne, tak jde metla dolů na bílou základovku. Na Méganu jsem měl šedou metlu 10 let starou a patinu špatně parkujících spoluobčanů jsem jen stíral - barva držela a vždy mi na ní ulpěla barva toho druhého. Je to problém jenom tohoto odstínu, nebo je to všeobecná věc......? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cushdie Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 To musim souhlasit, mam tmavezelenou metlu a jeden chytrak uz mel dotaz jestli to neni strikany, ze z vyroby ta barva musela byt tvrdsi, staci opravdu malo! Uz jsem premyslel i o nejakem pevnem bezbarvem laku a ty nejvic exponovane casti nechat poprskat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
micca Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 No něco na tom bude.Mám taky stříbro a místy na kapotě od kamínků krátery až na základ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jero Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 Take zalezi ,na ktere casti auta se nejvic oderky ci rozprskly lak nachazi.Nejhorsi je lak na naraznicich..ono to preci jenom z toho plastu ma tendenci se odloupnout,ale da se to udrzet.Autak myju skoro kazdy tyden ,kdyz je cas,chut a hlavne pod dostatkem fyzickych sil.nejhur na tom je asi kapota,na te uz je vic nez dost znatelnych bilych dobku,ale z dalky to neni tak videt. Kdyz se objevi nejaka mensi oderka tak to hnedka osetrim tempem a je to zase jak novy ..hkavni pricinou tech lakovych vad je hlavne stari vozu...zalezi jak se o karku clovek stara.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 prvu Octu som mal cervenu rallye 8180 a ta isla dole hodne lahko. ostavala mi tam vacsinou taka tmava cervena farba, tak som to steteckom opravoval. bol som prvy majitel. druhu Octu som si kupil metalizu /myslel som ze bude lepsie drzat / je to bezova cappuccino 9202 a za 3/4 roka je tam tiez zopar oderkov od kamienkov. hlavne na kapote. tomu sa proste neda zabranit a umyvanie auta raz za tyzden ako pise Jeronymo to tiez nezachrani. akorat si to skor vsimnes a mozes to opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jero Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 prvu Octu som mal cervenu rallye 8180 a ta isla dole hodne lahko. ostavala mi tam vacsinou taka tmava cervena farba, tak som to steteckom opravoval. bol som prvy majitel. druhu Octu som si kupil metalizu /myslel som ze bude lepsie drzat / je to bezova cappuccino 9202 a za 3/4 roka je tam tiez zopar oderkov od kamienkov. hlavne na kapote. tomu sa proste neda zabranit a umyvanie auta raz za tyzden ako pise Jeronymo to tiez nezachrani. akorat si to skor vsimnes a mozes to opravit. Myslel jsem to tak ze je treba se o to auto starat aby vypadalo k svetu,voda tomu nepomuze,ale vic si vsimnes novych veci a stihas to postupne pekne opravovat.pokud to ovsem jde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 a není to náhodou o laku ? a né o barvě ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SnakeBR Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 suhlasim,mam striebornu metlu a kapota je po 2 rokoch hrozna....zajtra ju idem dat nastriekat, je to uz v takom stave ze nic ine nepomoze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 6. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2007 a není to náhodou o laku ? a né o barvě ? no tak ano, ale my sme to brali z globalneho hladiska, lebo ta farba je vidiet viac ako lak. inak je rozdiel ci odprskne len lak alebo aj farba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Řeknu to po vlastní zkušenosti že sériová výroba Škoda = co kus to originál. Tatík je autolakýrník, takže jsem tomuhle oboru neuniknul. Můžu říct, že alespoň donedávna pokud mělo auto na sobě ve fabrice nějaký vady, jezdilo na lakovací lince dokola, dokud nebylo dobrý. To pak člověk potkal novou feldu se škrábancema při dopravě, kde se ten škrábanec nemusel ani kytovat, stačilo ho ubrousit, akorát to pak vypadalo jak léta na dřevě, co tam bylo vrstev vrchního laku. Osobně mám doma oktávku, která byla původně tmavomodrá met, pak na lince přestříkaná na zelenou pastelku a nakonec furt nějak nebyla dobrá, tak ještě 3 vrstvy bílý - taky jezdila na kolotoči v lakovně. Veselo to auto budí hlavně na školeních, když někdo přinese měřič vrstvy laku, tak normální auto má cca 70-100 um, tohle je šlupka 300-450 um, ale každej chválí jaká je pěkně nalitá na hranách. Zřejmá nevýhoda tohoto provedení je, že min. poslední vrstvy jsou napálený do bez broušení lesku (ví bůh, jestli to někdo vomet aspoň rohožkou), tudíž se auto na některejch místech loupe vesele, když přiletí šutr, udělá kráter jak hrom a kde jsou u normálně nalakovanýho auta jenom odřený hrany, tady jsou okousaný a zubatý jak pila. Co se OII týče, je vidět, že musej ve výrobě šetřit, tak se naučili lakovat a takovýhle skvosty se neviděj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš 1,8 20V 92kw Vloženo 8. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2007 Řeknu to po vlastní zkušenosti že sériová výroba Škoda = co kus to originál.Tatík je autolakýrník, takže jsem tomuhle oboru neuniknul. Můžu říct, že alespoň donedávna pokud mělo auto na sobě ve fabrice nějaký vady, jezdilo na lakovací lince dokola, dokud nebylo dobrý. To pak člověk potkal novou feldu se škrábancema při dopravě, kde se ten škrábanec nemusel ani kytovat, stačilo ho ubrousit, akorát to pak vypadalo jak léta na dřevě, co tam bylo vrstev vrchního laku. Osobně mám doma oktávku, která byla původně tmavomodrá met, pak na lince přestříkaná na zelenou pastelku a nakonec furt nějak nebyla dobrá, tak ještě 3 vrstvy bílý - taky jezdila na kolotoči v lakovně. Veselo to auto budí hlavně na školeních, když někdo přinese měřič vrstvy laku, tak normální auto má cca 70-100 um, tohle je šlupka 300-450 um, ale každej chválí jaká je pěkně nalitá na hranách. Zřejmá nevýhoda tohoto provedení je, že min. poslední vrstvy jsou napálený do bez broušení lesku (ví bůh, jestli to někdo vomet aspoň rohožkou), tudíž se auto na některejch místech loupe vesele, když přiletí šutr, udělá kráter jak hrom a kde jsou u normálně nalakovanýho auta jenom odřený hrany, tady jsou okousaný a zubatý jak pila. Co se OII týče, je vidět, že musej ve výrobě šetřit, tak se naučili lakovat a takovýhle skvosty se neviděj. Tak nevim kde jsi vzal že na autech má bejt 70-100 mikronu.Jsem autolakýník a na autě musí bejt min.150um.A ty škábance-jestli taky není tím že jse dnes používají vodou ředitelné barvy a laky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Řeknu to po vlastní zkušenosti že sériová výroba Škoda = co kus to originál.Tatík je autolakýrník, takže jsem tomuhle oboru neuniknul. Můžu říct, že alespoň donedávna pokud mělo auto na sobě ve fabrice nějaký vady, jezdilo na lakovací lince dokola, dokud nebylo dobrý. To pak člověk potkal novou feldu se škrábancema při dopravě, kde se ten škrábanec nemusel ani kytovat, stačilo ho ubrousit, akorát to pak vypadalo jak léta na dřevě, co tam bylo vrstev vrchního laku. Osobně mám doma oktávku, která byla původně tmavomodrá met, pak na lince přestříkaná na zelenou pastelku a nakonec furt nějak nebyla dobrá, tak ještě 3 vrstvy bílý - taky jezdila na kolotoči v lakovně. Veselo to auto budí hlavně na školeních, když někdo přinese měřič vrstvy laku, tak normální auto má cca 70-100 um, tohle je šlupka 300-450 um, ale každej chválí jaká je pěkně nalitá na hranách. Zřejmá nevýhoda tohoto provedení je, že min. poslední vrstvy jsou napálený do bez broušení lesku (ví bůh, jestli to někdo vomet aspoň rohožkou), tudíž se auto na některejch místech loupe vesele, když přiletí šutr, udělá kráter jak hrom a kde jsou u normálně nalakovanýho auta jenom odřený hrany, tady jsou okousaný a zubatý jak pila. Co se OII týče, je vidět, že musej ve výrobě šetřit, tak se naučili lakovat a takovýhle skvosty se neviděj. Tak nevim kde jsi vzal že na autech má bejt 70-100 mikronu.Jsem autolakýník a na autě musí bejt min.150um.A ty škábance-jestli taky není tím že jse dnes používají vodou ředitelné barvy a laky. S tou tloušťkou mě ber s rezervou, klidně beru to, že jsem podstřelil. zvlášť na novejch autech je tovární lakování trochu něco jinýho, než opravárenský a třeba japonci a nemluvim o korejcích na tloušťce laku šetřej, osobně jsem na mazdě naměřil 90um na střeše i na sloupku. Škodovka není jediná firma, která zdá se má problémy s měkkym lakem, třeba na Mitsubishi Carismách byly problémy s tvrdostí. Jako myslíš, že by ten vodou ředitelnej lak v noci za rosy navlhnul a povolil ? Fakt je, že jsem včera zaznamenal, že se mi někdo otíral o zadní nárazník a nic se neloupe (jenže ten jsem si dělal sám ), takže zejtra kytička, pasta, leštička a jdu z toho uleštit ty černý šmouhy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 (editace) Ted neco malinko nahodim jineho, ale taky se to tyka kvality laku - mam doma jednu Octu 98 rok a Fabii 2000 - ta fabie rezne snad kde se ji zachce. U zadniho okna jak ne feline, pak u prahu a jinych mistech no bublinek mrte ale dam to do kupy. Na octe me nic nerezne, jenom tam kde bylo neco opravovano ci odreno a roky nikdo neopravil. Editováno: 10. Srpen 2007, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 10. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2007 Ted neco malinko nahodim jineho, ale taky se to tyka kvality laku - mam doma jednu Octu 98 rok a Fabii 2000 - ta fabie rezne snad kde se ji zachce.U zadniho okna jak ne feline, pak u prahu a jinych mistech no bublinek mrte ale dam to do kupy. Na octe me nic nerezne, jenom tam kde bylo neco opravovano ci odreno a roky nikdo neopravil. tam mě nereznou ani horší škrábance, akorát ten sloupek v zad. dveřích si trošku kvete, ale jen malé kvítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 11. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2007 ja som si vsimol, ze moja octavka ma celulitidu na niektorych dieloch je ako pomaranc a to nema este ani rok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2007 Tak me pripada ze uz lak stoji na novejch vozech za prd. Starsi jsou na tom mnohem lepe. I kdyz jsem mrkal a fabia me taky pekne vystrikane prahy voskem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 11. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2007 trochu odbočím, včera jsem oblejzal referentskýho kombíka s reklamou O2, a to auto nemá nástřik ani samolepky, ale je kompletně zafóliované. Takže referentík, který se k tomu bude chovat jako ke svému a pak si po event. odkupu dá tu pakárnu se sundáváním, má nový lak !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lajos Vloženo 11. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2007 Ono si clovek moc nevybere. Lak, ktory je tvrdy je zasa krehky. Mam teraz octu, ten lak je dost tvrdy, len tak sa niecim neposkriabe, ale ked napr. kapotu riadne trafi kamen tak kus odleti. Predtym som mal 307cku, te take nieco nepoznala, ale zasa sa dala poskriabat aj pohladom. Ked porovnam ten lak po rovnakom obdobi, tak ta octa je na tom o poznanie lepsie... az na tych par dier na kapote Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masoprst Vloženo 18. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2007 trochu odbočím, včera jsem oblejzal referentskýho kombíka s reklamou O2, a to auto nemá nástřik ani samolepky, ale je kompletně zafóliované. Takže referentík, který se k tomu bude chovat jako ke svému a pak si po event. odkupu dá tu pakárnu se sundáváním, má nový lak !!! A pak si třeba bude drbat hlavu až tu fólii sundá i s lakem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beeson Vloženo 19. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2007 trochu odbočím, včera jsem oblejzal referentskýho kombíka s reklamou O2, a to auto nemá nástřik ani samolepky, ale je kompletně zafóliované. Takže referentík, který se k tomu bude chovat jako ke svému a pak si po event. odkupu dá tu pakárnu se sundáváním, má nový lak !!! A pak si třeba bude drbat hlavu až tu fólii sundá i s lakem. Pod to bych se podepsal. Na mým autě byly polepy - sanitka a šlo to dolů i s lakem, skoro 40% auta je přestříkaný znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host vladoc Vloženo 13. Září 2010 Sdílet Vloženo 13. Září 2010 (editace) Tak pani mam 7 rocnu agave metalizu a vsimol som si na streche matne oruhle miesta s priemerom asi 5 mm nerovnakej velkosti, vyzera to akoby tam zliezol ten vrchny lak alebo co. Neviem ako sa to stalo ale padali dost velke krupy tak asi to mohlo byt ono. Co s tym, vobec sa mi to nepaci. Ten lak asi velmi dobre nedrzi. Farba tam zostala.Ako to riesit?? Mam to dať prestriekat celé nanovo aj farba aj lak, alebo ako sa to rieši? Editováno: 14. Září 2010, autor: vladoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SilverGT Vloženo 15. Září 2010 Sdílet Vloženo 15. Září 2010 (editace) Tak já mám octavii 13 let starou v původním laku 9102 stříbrná diamant a lak drží perfektně, o lak se starám velmi dobře jsem lakyrník a jde jen o to jak člověk s tim jezdí v jakych podmínkách a jak se o ten lak pečuje, každej měsíc když už je ato uplně černé od smogu tak atuo na fabce vystříkam, vymydlim doma vysušim specialním hadrem od 3M nedostatky umeju ručně celej lak rozleštím zalešteťovačkou a pastou od 3M a lak je jak když vyjede z výroby, taky se mi stane že se mi nejdo na parkovišti opře o auto že je tam čmouha ale vždycky to šlo rozleštit.. Je jasný že lak nevydrží všechno a ty z výroby nejsou 100% kvalitní, na trhu jsou 1000 drhů laku ale to už je jen o penězích a nechat si stříkat auto z lakem co stojí 50 000,- to už je dost a to nepočítam barvu a práci. Ale když už bych si auto nechal stříkat tak obyč lak bych nikdy nedal a když už tak ve dvou vrstvách. Jinak když lak tak jedině od specializovaného výrobce autolaku a ne z baumaxu a pod. Editováno: 15. Září 2010, autor: SilverGT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honz@ Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 čus lidi měl bych dotaz sice ne ohledně kvality laku, ale ohledně barvy. Můžete mi někdo říct jaká je tohle barva? U1/U1 Béžová Atacama metalíza díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 lepší obrázek jsem nenašel .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 u nas v zime asi v useku 25 km je zakaz soleni, takze tam sypou sterk. Jezdim tam denne tam a zpatky. To si neumite predstavit jak vypada moje metaliza od tech sutru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.