Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Takze jsem to zaletel zkusit.

1. cerveno - bily

2. cerveny

3. cerveno - zluty

jak pises....

pri vypnutem klici nebo zapnutem ...... cerveny a crveno - bily = prvni stupen

pri zapnutem klici ..... cerveny a cerveno zluty = cvakne a ventilatory se rozjedou na druhy stupen

a jely v pohode dokud jsem to mel spojene.

Jsem nevedel a nikdy nezkoumal ze ty ventilatory se toci kazdy jinak ;)

Mockrat ti dekuju!!! -_- -_- Myslel jsem ze by to melo fungovat tak, jak pises ty...Takze kde hledat chybu..ze by RJ dochlazovani? V servise rikali, ze ji menili..ale kdo jim ma verit :-( Je tu jeste nejaky jiny clen co by mohl ovlivnovat chovani ventilatoru na druhy stupen?

Jak myslis to, ze se toci kazdy jinak?

jeden se toci do prava druhy doleva....... ale je to tak dobre....

tak jedine na zkousku pucit jinou dochlazovaci jednotku a videlo by se.

Upraveno od maros

Tak toho toceni sem si nevsim, mozna je to u starsich rocniku jinak - mam 2001... Jeste sem byl u znamyho a zkousel sem to ruzny propojovani. Zjistil sem zajimavou vec, pokud propojim druhy stupen, RJ spusti na nekolik vterin prvni stupen a pak tam soupne druhy stupen, pokud druhy stupen vypnu tak tam zase na chvili soupne prvni stupen a pak vypne. Proto se mi ventilatory jen chvilku toci a pak vypnou - sepne pouze rele prvniho stupne, ktere za moment vypne a druhy stupen nic...

Tak toho toceni sem si nevsim, mozna je to u starsich rocniku jinak - mam 2001... Jeste sem byl u znamyho a zkousel sem to ruzny propojovani. Zjistil sem zajimavou vec, pokud propojim druhy stupen, RJ spusti na nekolik vterin prvni stupen a pak tam soupne druhy stupen, pokud druhy stupen vypnu tak tam zase na chvili soupne prvni stupen a pak vypne. Proto se mi ventilatory jen chvilku toci a pak vypnou - sepne pouze rele prvniho stupne, ktere za moment vypne a druhy stupen nic...

Mrkni na pojistky u baterky, mam sice jen manual. klima, taky mi to delalo pri sepnuty klime, ze se rozbehly jen na chvili, klima normalne chladila, ale vetraky se rozbehly vzdycky jen na chvilku. Nasel jsem vypalene kontakty u jedne z tech tri plastovych pojistek, co jsou na baterce.

To jsem kontroloval, pojistky sou OK, preventivne mi Skodovce vymenily celej nosnik :-)

Tak uz sem nasel zavadu. Presto ze mi v servise tvrdili, ze zkouseli dat do auta jinou ridici jednotku dochlazovani, sem se pustil do jeji demontaze. Nechtel sem verit tomu, co sem videl. Znamy mi tam za 400Kč dal jinou a ono to funguje. Pri testu akcnich clenu bezi stridave prvni a druhy stupen a pri propojeni kontaktu na svorkovnici termostatu se rozebehne prvni i druhy stupen. Bud mi teda v servise kecali a zadnou jednotku nemenili a zbytecne tak protahovali opravu nebo ji opravdu zkouseli vymenit, pak ale nechapu ze to s tou jinou nefungovalo. A je mi taky divny, ze by minuly leto byla moje jednotka v pohode a az ted pres zimu se z ni stalo to co je na obrazku. S nejvetsi pravdepodobnosti to bylo vadny rele a byl prechodovej odpor na spinacich packach a vzhledem k tomu, ze tam tece cca 10A se to dost zahralo...

post-2805-1210960438_thumb.jpg

post-2805-1210960458_thumb.jpg

post-2805-1210960480_thumb.jpg

post-2805-1210960501_thumb.jpg

  • 2 týdny později...

Uz mi to zase nefunguje... Znova sem to rozebral a zjisitil jsem, ze tentokrat je chyba na 4pin konektoru u RJ dochlazovani. Byl vyhraty kontakt na druhy stupen (zrejme jeste diky minule jednotce). Kontakt jsem tedy srovnal a poradne ocistil, aby pasoval presne na protikus v RJ. Zatim to funguje ale na ceste je novy konektor. Stejne je to cely nejaky divny. Nejdriv byl vyhraty kontakt u pojistky na druhy stupen, pak kontakt v RJ jednotce a ted kontakt na svorkovnici...je tohle normalni? Kdyby tam tekl nadproud, tak by mela vyhoret pojistka, pokud je proud v toleranci, tak to musi kontakty vydrzet ne? Jediny co me napada je, ze je pridrenej jeden ventilator a diky tomu je odber na hranici pojistky a odchazej kontakty, jenom se bojim co vyhori priste :-( Nemohl by mi nekdo zmerit, kolik amper prochazi pres pojistku druheho stupne kdyz bezej ventilatory na 2. ? Nebo nevi nekdo, jaky odber maj ventilatory mit?

Uz mi to zase nefunguje... Znova sem to rozebral a zjisitil jsem, ze tentokrat je chyba na 4pin konektoru u RJ dochlazovani. Byl vyhraty kontakt na druhy stupen (zrejme jeste diky minule jednotce). Kontakt jsem tedy srovnal a poradne ocistil, aby pasoval presne na protikus v RJ. Zatim to funguje ale na ceste je novy konektor. Stejne je to cely nejaky divny. Nejdriv byl vyhraty kontakt u pojistky na druhy stupen, pak kontakt v RJ jednotce a ted kontakt na svorkovnici...je tohle normalni? Kdyby tam tekl nadproud, tak by mela vyhoret pojistka, pokud je proud v toleranci, tak to musi kontakty vydrzet ne? Jediny co me napada je, ze je pridrenej jeden ventilator a diky tomu je odber na hranici pojistky a odchazej kontakty, jenom se bojim co vyhori priste :-( Nemohl by mi nekdo zmerit, kolik amper prochazi pres pojistku druheho stupne kdyz bezej ventilatory na 2. ? Nebo nevi nekdo, jaky odber maj ventilatory mit?

Zdar a silu, zmerit nemohu, ale pred casem mi odesel velky ventilator, horela pojistka 30A "plech" v boxu na aku, preventivne jsem vymenil oba. Pokud se nepletu, velky ma 250W, takze provoz pres 20A, ten maly (mas-li i klimu) ma 220W, takze pres 18A, na boxu aku vlastni nozovou pojistku, ale dohromady na druhy stupen celkem sila :aggressive: .

Tak tolik sem ani necekal ;-) musim sehnat nekoho s poradnym ampermetrem a pokusim se to zmerit... Podle DP je pojistka na druhy stupen 40A, kdyz pocitam napeti 14,4V tak mi vychazi nejakych 33A na oba ventilatory, coz je fakt sila, jelikoz ten proud tece v RJ dochlazovani pres 10mm kontakt, tak staci sebemensi prechodovej odpor a musi se to zakonite rozpalit na vysokou teplotu - coz se me stalo.

Nechci ti kazit radost, ale nominální výkony jsou vztažené k napětí 12V, nikoliv 14,4V, aspoň v každém katalogu, co jsem viděl - takže v reálu by výkon mohl být teoreticky ještě větší :feve: . Baterii také kupuješ jako 12V ;) . Ta pojistka - do 9/97 30A, od 10/97 40A - tak mám asi nesprávný rok výroby lol .

Upraveno od Viktor X

  • 3 měsíce později...

Ahojky, mam také problém s ventilátorem. Teda trochu jiný. Když mám vyplou klimatizaci (climatronik) tak vrtule točí na pokym tepelného nebo jakého spínače. Ale když zapnu klima tak by se vrtule měli roztočit i při studeném motoru a to se neděje. Tak jsem zkoušel Tomina odpojil jsem 3pin konektor a propojil červený a červeno-žlutý a při zaplém zapalování se vrtule roztočili, ale při propojení červeného červeno-bílého se nic nestalo ani při vyplém ani při zaplém zapalování.

Nevíte kde by mohla být chyba?

díky s.i.k.i.

Podle me to bude jako u me.. odesla ridici jednotka dochlazovani co je pod baterkou...vyndej ji a uvidis...

Podle me to bude jako u me.. odesla ridici jednotka dochlazovani co je pod baterkou...vyndej ji a uvidis...

měl jsem ji vyndanou ale vzhledově na problém nevypadá...

  • 6 měsíců později...

Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda- li se má začít točit ventilátor (ten malý, vedle ventilátoru chladiče), když na Climatronicu zapnu AUTO. Asi mi totiž nefuguje klimatizace. Vag nic neukazuje, Climatronic taky v pořádku (žádný kód). Dříve po sepnutí AUTO na Climatronicu byl cítit "úbytek výkonu", byl i jiný zvuk motoru. Teďkom se nic takového něděje. I výkon klimatizace mi přijde malý. Jinak všechny pojistky OK (na baterce i v interiéru). Tak nevím, mám - li navštívit servis nebo se mi to opravdu jenom zdá. Děkuji martin

  • 1 měsíc později...
Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda- li se má začít točit ventilátor (ten malý, vedle ventilátoru chladiče), když na Climatronicu zapnu AUTO. Asi mi totiž nefuguje klimatizace. Vag nic neukazuje, Climatronic taky v pořádku (žádný kód). Dříve po sepnutí AUTO na Climatronicu byl cítit "úbytek výkonu", byl i jiný zvuk motoru. Teďkom se nic takového něděje. I výkon klimatizace mi přijde malý. Jinak všechny pojistky OK (na baterce i v interiéru). Tak nevím, mám - li navštívit servis nebo se mi to opravdu jenom zdá. Děkuji martin

Mám stejný problém, pokud najdeš řešení rád se poučím

Díky stan

  • 3 týdny později...
Mám stejný problém, pokud najdeš řešení rád se poučím

Díky stan

Nech zkontrolovat těsnost klimatizace a doplnit chladivo.

Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda- li se má začít točit ventilátor (ten malý, vedle ventilátoru chladiče), když na Climatronicu zapnu AUTO. Asi mi totiž nefuguje klimatizace. Vag nic neukazuje, Climatronic taky v pořádku (žádný kód). Dříve po sepnutí AUTO na Climatronicu byl cítit "úbytek výkonu", byl i jiný zvuk motoru. Teďkom se nic takového něděje. I výkon klimatizace mi přijde malý. Jinak všechny pojistky OK (na baterce i v interiéru). Tak nevím, mám - li navštívit servis nebo se mi to opravdu jenom zdá. Děkuji martin

Treba zahriat auto na 90 a potom zapnut klimu otvorit kapotu a ak sa ti nebudu tocit oba ventilatory tak sa ti klima nespusti . Klima ma riadiacu jednutku ktora kontroluje teplotu ak je 120 tak vypni klimu a kontroluje aj spustenie ventilatorov. Ak ich vsak nespusti chybu klima navypise chybu musis hladat na 01 motor.

Problem byva z odpalenymi elektromotormi. A este skontroluj elektronicku spojku. Teda skontroluj ci si nestralil pritlacny tanier z remenice cerpadla. Inak ma nic nenapada vsetko ostatne by ti vypisalo chybu

fyzicky se ventilátory nediagnostikují, klima běží i s jedním. klima se odpíná na základě těhto podmínek:

teplota pod 5°C

teplota chlazení nad 119°C

malý tlak média

velký tlak média

nedostatek výkonu

začal bych kontrolou tlaku, kostry pod baterkou, pojistky na baterce a pojistka č. 16 v palubce ;)

  • 1 měsíc později...

Ahoj všem, malý dotaz. Na mé octavii mám u chladiče dva ventilátory. jeden je jakoby větší a blíže motoru, druhý jakoby menší a tak o 5 cm dál od motoru. větší je jakoby výše a menší níže. Jde mi o to, že když stojím, nebo popojíždím v koloně tak se po větším zahřátí spouští ten větší ventilátor a to i ve dvou rychlostech jsem si všiml... když auto stálo nastartované na místě, Ale jako ten druhý je tam na co? neroztočí se ani když je puštěná manuální klima, ani když je motor zahřátý a to opravdu hodně... co to znamená? Martin

Když pustíš klimu, musí se točit oba. Docela odcházejí často, ty motorky pěkně zarostou.

Ked stojis pred autom tak ten na lavo? Ten aj mne odisiel ,tak som to kupil teda. Trochu drel,rozhodene lozisko,alebo len puzdro. Neviem nerozoberal som to. Nad baterkou tie plechove poistky co su tam jedna bola prepalena.

Novy som kupil tu http://www.lacneautodiely.sk/uvod/ za cenu asi 1500 sk. Ked v predajni chceli cez 4000???? debili? este zatial ide bez problemov. Mam manualnu klimu.

Když pustíš klimu, musí se točit oba. Docela odcházejí často, ty motorky pěkně zarostou.
opravdu se netočí oba. Ale klima funguje dobře.... divný ne?

Divné to není, mě taky klima chladila docela dobře když mi ten malej nešel.

tAK co myslíš?? opravit?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.