Přejít na obsah

Octavia TDi nejde nastartovat


alco

Doporučené příspěvky

Zdravim Vas. .mam octavia rv98 je to motor 1,9TDi SLX... problem mam v tom ze auto nemozem nastartovat.. ked zapnem klucik ani sa mi nerozblika kontrolka zhavenia... ked pripojim auto na diagnosticku zasuvku tak mi ide vsetko okrem jednotky motora... na tu sa nikdy nemozem spojit... zistil som ze ked odpojim konektor na palivovom cerpadle zrazu sa spojim aj s RJ motora.. neviete mi poradit kde moze byt problem? napojil som na konektor aj ine palivove cerpadlo a problem taky isty... dakujem pekne.. auto mi stoji na dvore a nepohne sa :(:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zistil som jednu dolezitu vec...ked sa pripojim merakom na cievku ktora odpaja motor vlastne sluzi na zhasinanie motora (vid obrazok) tak nameram tam ina 5.5Voltu... to mi bolo divne... tak som zobral kus drotu a spojil som cievku priamo na 12V z baterie.. .a tak som motor nastartoval.. tzn ze napatie ktore spina cievku je slabe a nezopne ju dostatocne... po badani som zistil ze kablik s cievky smeruje priamo do RJ motora.. a tam som skoncil :( HELP :(

post-2723-1188040159_thumb.jpg

Editováno: , autor: alco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Môže to robiť aj tá riadiaca jednotka ,alebo máš zlý prívod prúdu do riadiacej jednotky. Ak môžeš tak skús dať tvoju riadiacu jednotku do druhého vozu ,ale nie druhú do tvojho.

to sa mi prave neda... vyriesil som to inak.. priamo zo spinacej skrinky som zobral spinanych 12V a napojil priamo na cievku ktora je na cerpadle.. vsetko OK. je to sice nestandartny sposob ale auto startuje a je to OK..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co rele 109, nebude problem v něm?

Taky si myslím že to bude relé 109, měli jsme to samý u Caravelly, někdy to chytlo a potom zas x-krát nic, vyměň to relé a uvidíš.

ja som to rele uz pozeral ale je to OK.. mal som aj druhu RJ motora ktora je dobra.. a problem ten isty.. no nakoniec som sa nastval a napojil som priamo cievku z klucika a bol pokoj :) je to sice neprofesionalne riesenie ale v tej chvili nebolo nie lepsie na rozume :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak jsem dneska ráno taky nenastartoval. Pro upřesnění mám 1.9Tdi 81kw a bylo -2°C. Startér točil jak o život a ani si to neškytlo, několikrát jsem to s přestávkama zkoušel nastartovat a pořád nic.

Kontrola relé 103, 109 a pojistek a vše OK. Nakonec jsme zjistili, že nám vstřikovací čepadlo nenasává naftu z palivového filtru. Ta průhledná hadička byla úplně suchá, tak jsme si ji trochu nacucali a dali zpět k čerpadlu.Zase nic, tak jsme odšroubovali vysokotlakou trubku od čerpadla a při startování si to jen tak lehounce odkapávalo. Do okruhu mezi palivový filtr a vstřikovací čerpadlo jsme vložili ruční čerpadýlko, napumpovali a při startování ještě pumpovali a hned to chytlo.

Tohle celý píšu proto, že vlastně nevíme čím to bylo, respektive proč nebyla v hadičce nafta nebo čerpadlo proč si nanasálo naftu. Auto stálo jen 12 hodin jinak se s ním jezdilo. Mohla by padat nafta nebo případně kdyby to byla nafta letní, že by už při -2°C zamrzla a nebo úplně něco jiného?

Editováno: , autor: Drummer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...