Přejít na obsah

STARTÉR demontáž-čištění-montáž


cosby

Doporučené příspěvky

tak vcera jsem to delal na 2.0 AQY, krom toho ze jsem se docela nadrel pri povolovani tak to jde, starter neni problem rozebrat az na 3 srouby torx co drzi civku elektromagnetu vyhazovace, ty jsem musel odvrtat a pak tam dat obych zapustene s drazkou na plochy sroubovak, nejvetsi hluk dela reduktor, ktery byl po tech letech uplne suchy, takze vse vycistit a dat vazelinu kosmickeho veku kernit :D . Jede jako novy a naprosto tise.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to uz musel byt hodne spatny co tak ctu vzdycky pomuze vycistit, akorat je problem vtom ze se pastorek nevrati, a tam zadne loziska nejsou jen kluzne plochy, ktere jsou spinave

hmno, je z roku 99 a nalitano 115tkm, pastorek se vraci, jen je ten starter slabej na to, aby natocil motor "na cvrnknuti". Mozna, ze by opravdu pomohlo vymenit kluzna loziska, nicmene novej je novej:) V druhym autu taky rok 99 to same, holt take prijde novej Valeo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten co sem delal, je z auta z 97 roku, nalitano 230tis, lozista v pohode, nejvetsi problem je ten reduktor..

tak to uz musel byt hodne spatny co tak ctu vzdycky pomuze vycistit, akorat je problem vtom ze se pastorek nevrati, a tam zadne loziska nejsou jen kluzne plochy, ktere jsou spinave

hmno, je z roku 99 a nalitano 115tkm, pastorek se vraci, jen je ten starter slabej na to, aby natocil motor "na cvrnknuti". Mozna, ze by opravdu pomohlo vymenit kluzna loziska, nicmene novej je novej:) V druhym autu taky rok 99 to same, holt take prijde novej Valeo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to uz musel byt hodne spatny co tak ctu vzdycky pomuze vycistit, akorat je problem vtom ze se pastorek nevrati, a tam zadne loziska nejsou jen kluzne plochy, ktere jsou spinave

hmno, je z roku 99 a nalitano 115tkm, pastorek se vraci, jen je ten starter slabej na to, aby natocil motor "na cvrnknuti". Mozna, ze by opravdu pomohlo vymenit kluzna loziska, nicmene novej je novej:) V druhym autu taky rok 99 to same, holt take prijde novej Valeo...

Souhlasim s Jeneburgem. Stacilo patricne promazani reduktoru, loziska OK. Nedelal jsem to sam, ale v servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kolik tě to vyšlo v servisu? Podle tabulek stojí demontáž a montáž startéru do 200,-Kč (UNIcar Ostrava) takže když bych počítal hodinu na vyčištění (400,-) + nějaký matroš (benzín,maziva,popř. výměna ložiska - 400,-) neměla by být cena vyšší než nějakých 1000,-Kč.

Ten startér drží v motoru jakými šrouby? Klasické šestihrany? a když je povolím tak ho normálně vytáhnu do boku? A potom samotné rozebrání,stačí klasické nářadí nebo je potřeba i nějaké stahováky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na kolik tě to vyšlo v servisu? Podle tabulek stojí demontáž a montáž startéru do 200,-Kč (UNIcar Ostrava) takže když bych počítal hodinu na vyčištění (400,-) + nějaký matroš (benzín,maziva,popř. výměna ložiska - 400,-) neměla by být cena vyšší než nějakých 1000,-Kč.

Ten startér drží v motoru jakými šrouby? Klasické šestihrany? a když je povolím tak ho normálně vytáhnu do boku? A potom samotné rozebrání,stačí klasické nářadí nebo je potřeba i nějaké stahováky?

Thymus Trade, C. Brod

R+S starteru - promazani 190,-

Spoustec motoru d+m 266,-

material 0,-

Starter drzi v bloku srouby se sestihranem, prochazi tam dvema zavity a ku...sky se k nim muze. Lepsi je vyndat baterku. Na rozebrani zadny spesl pomucky nemel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím přátelé, máte někdo zkušenosti s demontáží, rozebráním a vyčištěním a zpětnou montáží startéru? Mám motor 2,0 85KW AZJ a občas je slyšet že po startu chvilku řehtá. Bylo mi doporučeno že možná bude stačit akorát vyčistit a promazat. Dá se startér vyndat a rozebrat doma v garáži?Je na to potřeba speciální nářadí popř. nějaké speciální finty? Nevyskočí na mě ze startéru hned nějaká pérka apod které pak už nedám dohromady? A když se to podaří,čím čistit a čím mazat? Díky za každou radu a poznatek.

Mám stený typ motoru a taky mi to dělalo.Teď jsem si uvědomil,že už to přestalo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda koukal jsem na to a na dvoulitru je ten startér docela pěkně nedostupný, vedou kolem něj minimálně 2 hodice a nějaké trubky asi od serva. Navíc je docela pěkně sežraný od soli,takže povolení bude nadlidský výkon. Nevím jestli se do toho sám pustím :o(

Posli mailovu adresu ja mam tdi,ale je to podobne,mal som ho uz parkrat rozobrany

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda koukal jsem na to a na dvoulitru je ten startér docela pěkně nedostupný, vedou kolem něj minimálně 2 hodice a nějaké trubky asi od serva. Navíc je docela pěkně sežraný od soli,takže povolení bude nadlidský výkon. Nevím jestli se do toho sám pustím :o(

Posli mailovu adresu ja mam tdi,ale je to podobne,mal som ho uz parkrat rozobrany

to by bylo supr,moje mail adresa je admin@helax.cz, díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Startér jsem taky čistil a je to docela jednoduché. Vyndat šel v pohodě, šrouby šli povolit lehce. Na rozebrání nic speciálního nepotřebuješ. Můžeš v něm samostatně vyměnit uhlíky, stojí asi 100,- Kč a to pozdro v čem běhá pastorek, stojí asi 50,- Kč, nějaká ta vazelínka, benzín nebo líh a je to. Práce max. na 1 hodinku když si s tím fakt hraju. A startuje o poznání lépe. Hned jak jsem ho rozebral jsem viděl, jak je pěkně špinavej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím přátelé, máte někdo zkušenosti s demontáží, rozebráním a vyčištěním a zpětnou montáží startéru? Mám motor 2,0 85KW AZJ a občas je slyšet že po startu chvilku řehtá. Bylo mi doporučeno že možná bude stačit akorát vyčistit a promazat. Dá se startér vyndat a rozebrat doma v garáži?Je na to potřeba speciální nářadí popř. nějaké speciální finty? Nevyskočí na mě ze startéru hned nějaká pérka apod které pak už nedám dohromady? A když se to podaří,čím čistit a čím mazat? Díky za každou radu a poznatek.

Mám stený typ motoru a taky mi to dělalo.Teď jsem si uvědomil,že už to přestalo :)

Nechci Ti brat iluze, ale me to delalo jen kdyz byla zima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem demontoval a čistil startér. Vyndat ho a rozebrat nebyl příliš velký problém. Šrouby byla sice přituhlé, ale asi po 15 minutáh byl venku. Ani jsem nemusel vyndávat baterku.

V některých diskuzích jsem se dočetl, že uhlík stojí cca 100-, kč (jsou tam 4 tak jsem počítal na investicích do 500,-). Mám v autě startét BOSCH a nejdříve jsem musel startér rozebrat a teprve pak jet shánět ulíky, protože jek mi bylo v prodejnách řečeno, tipů uhlíků je mnoho a nezjistí to spolehlivě ani podle sériového čísla startéru.

No, ale co je nejlepší, nesehnal jsem uhlíky samostatně, ale musel jsem koupit celý blok...a ten stál 1200,- Tak jsem se opotil až na řiti...:feve:

Ale je pravda, že teď to startuje na drc studené i teplé..a je to lepší než kupovat nový startér.... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem demontoval a čistil startér. Vyndat ho a rozebrat nebyl příliš velký problém. Šrouby byla sice přituhlé, ale asi po 15 minutáh byl venku. Ani jsem nemusel vyndávat baterku.

V některých diskuzích jsem se dočetl, že uhlík stojí cca 100-, kč (jsou tam 4 tak jsem počítal na investicích do 500,-). Mám v autě startét BOSCH a nejdříve jsem musel startér rozebrat a teprve pak jet shánět ulíky, protože jek mi bylo v prodejnách řečeno, tipů uhlíků je mnoho a nezjistí to spolehlivě ani podle sériového čísla startéru.

No, ale co je nejlepší, nesehnal jsem uhlíky samostatně, ale musel jsem koupit celý blok...a ten stál 1200,- Tak jsem se opotil až na řiti...:feve:

Ale je pravda, že teď to startuje na drc studené i teplé..a je to lepší než kupovat nový startér.... lol

No tak to si gratuluj. Ja se na cisteni a mazani chystam a ty uhliky jsem chtel menit preventivne. V auto JeNe mne rekli, ze samostatny uhliky se sehnat nedaji a ze prej se to resi vymenou za repasovany starter ( 7500 )....blazni..:)

Toz to vycistim a uvidim...s trochou stesti ty uhliky menit nebude treba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem demontoval a čistil startér. Vyndat ho a rozebrat nebyl příliš velký problém. Šrouby byla sice přituhlé, ale asi po 15 minutáh byl venku. Ani jsem nemusel vyndávat baterku.

V některých diskuzích jsem se dočetl, že uhlík stojí cca 100-, kč (jsou tam 4 tak jsem počítal na investicích do 500,-). Mám v autě startét BOSCH a nejdříve jsem musel startér rozebrat a teprve pak jet shánět ulíky, protože jek mi bylo v prodejnách řečeno, tipů uhlíků je mnoho a nezjistí to spolehlivě ani podle sériového čísla startéru.

No, ale co je nejlepší, nesehnal jsem uhlíky samostatně, ale musel jsem koupit celý blok...a ten stál 1200,- Tak jsem se opotil až na řiti...:feve:

Ale je pravda, že teď to startuje na drc studené i teplé..a je to lepší než kupovat nový startér.... lol

No tak to si gratuluj. Ja se na cisteni a mazani chystam a ty uhliky jsem chtel menit preventivne. V auto JeNe mne rekli, ze samostatny uhliky se sehnat nedaji a ze prej se to resi vymenou za repasovany starter ( 7500 )....blazni..:)

Toz to vycistim a uvidim...s trochou stesti ty uhliky menit nebude treba.

Ve 135k mi ten starter promazavali. Kdyby byl nejaky problem, ze brzy odejdou uhliky, tak mi to rekli. Jezdim denne a startuji denne mnohokrat. Ovsem evidenci nemam ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem demontoval a čistil startér. Vyndat ho a rozebrat nebyl příliš velký problém. Šrouby byla sice přituhlé, ale asi po 15 minutáh byl venku. Ani jsem nemusel vyndávat baterku.

V některých diskuzích jsem se dočetl, že uhlík stojí cca 100-, kč (jsou tam 4 tak jsem počítal na investicích do 500,-). Mám v autě startét BOSCH a nejdříve jsem musel startér rozebrat a teprve pak jet shánět ulíky, protože jek mi bylo v prodejnách řečeno, tipů uhlíků je mnoho a nezjistí to spolehlivě ani podle sériového čísla startéru.

No, ale co je nejlepší, nesehnal jsem uhlíky samostatně, ale musel jsem koupit celý blok...a ten stál 1200,- Tak jsem se opotil až na řiti...:feve:

Ale je pravda, že teď to startuje na drc studené i teplé..a je to lepší než kupovat nový startér.... lol

Uhlíky do Bosch starteru mám skladem,cenu nevím přesně ale je to určitě do tří stovek za sadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Tak bohuzel ne kazdemu pri rachoticim starteru staci rozborka a promazani :rolleyes::feve:

S blazenym pocitem pri myslence ze odstraneni rachoceni je ukon promazani starteru sem ho s usmevem vyndaval pote starter rozebral a ejhle usmev presel protoze tohle bude horsi :o

Plastove kolecko reduktoru nebo jak se to jmenuje bylo totalne rozpadnuty a drzelo pohromade snad jen bordelem ve strateru...

Takze jeste v soku prisla prvni myslenka kurna novej starter > po omrknuti ceny v etk cca 13 000,- padla

druha myslenka koupi se jen reduktor cca 2500,- takze nasledovala

treti myslenka najit new starter ale za lepsi cenovku to se povedlo za 2500,- origo bosch ale porad sem si rikal blbost musi to jit opravit. Pohledal sem na netu a nasel sem firmu http://aesvachta.vachta.cz/index.php?right...lan=cs&sid= kde me kolecko stalo 150,- :D Doma smontovani starteru cca 45min i s montazi na auto -_- a to je krasa a usetreni spousty penez :palec2:

Starter slape jako za mlada dokonce mam pocit ze i motor lip naskoci nez driv ;)

Tak jen pro info kdyby nekdo hledal dily do starteru.

nove kolecko a stare lol

cimg0004mediumoo0.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Safrian napsal:
Tak dnes jsem demontoval a čistil startér. Vyndat ho a rozebrat nebyl příliš velký problém. Šrouby byla sice přituhlé, ale asi po 15 minutách byl venku. Ani jsem nemusel vyndávat baterku.

V některých diskuzích jsem se dočetl, že uhlík stojí cca 100-, kč (jsou tam 4 tak jsem počítal na investicích do 500,-). Mám v autě startér BOSCH a nejdříve jsem musel startér rozebrat a teprve pak jet shánět uhlíky, protože jek mi bylo v prodejnách řečeno, tipů uhlíků je mnoho a nezjistí to spolehlivě ani podle sériového čísla startéru.

No, ale co je nejlepší, nesehnal jsem uhlíky samostatně, ale musel jsem koupit celý blok...a ten stál 1200,- Tak jsem se opotil až na řiti...:feve:

Ale je pravda, že teď to startuje na drc studené i teplé..a je to lepší než kupovat nový startér.... lol

Taky jsem před časem rozdělával starter Bosch. Uhlíky byli v čoudu. Taky jsem byl nucen koupit ten celý plech i s uhlíkama za 1140,- kč. Díly jsem poumýval, převodovku namazal a starter zase fachčí jako o život!

 

Editováno: , autor: Milan II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...