Únor 20, 200916 r neviem načo je ten "Scout" keď to nemá ani 4x4 ani tie Roomstre nie je vidieť TO není teréní auto, ale praktické auto. Při parkování se nemusíš strachovat, že odřeš lak protože žádný nemáš. U parkování vedle sebe se nemusíš bát, že odřeš dveře. Na nakládání do kufru je taky ideální ten gumovej nárazník. Takhle to ber prostě více praktičnosti. Takhle to ber. Navíc je to uděláno tak, že to nevypadá sociálně jako třeba juniory a vypadá to naopak pěkně. Upraveno Únor 20, 200916 r od zabiak
Únor 20, 200916 r Myslíš, že ten plast to poškození nějak "pojme" a nebude vypadat blbě jako podrbanej lak?
Únor 20, 200916 r Jakože na něm to není vidět, ty záseky od dveří, kamínků (předek), nakládání (kufr) atd?
Únor 20, 200916 r Nemozem si pomoct ale ako kukam tak kukam, tak ta fabia je v mojich ociach vzhladovo krajsi Junior
Únor 20, 200916 r Mno moc nechápu význam tohoto auta ve výrobním programu, protože teď už Roomstera Scout nebude kupovat vůbec nikdo. Chápal bych to snad jenom kdyby R-Scout byl 4x4, pak by mohla být Fabia s předním náhonem outdoorový model, větší Roomster by byl menší čtyřkolka do terénu a Octa Scout už jako velká a luxusní čtyřkolka . Ale tohle fakt nechápu -to radši mohli udělat Fabii jako třídvéřový model než tuhle-podle mě zbytečnost!
Únor 20, 200916 r Je fakt, že už takhle si podle mě šli Fabia Combi s Roomsterem po krku a Roomster měl v rukávu trumf jménem Scout. Taky si myslím, že Roomster Scout bude mít od teďka vskutku nepatrné prodeje. Jinak jak to vidíte s cenou Fabie Scout? Já tipuju první cenu 339 900 Kč.
Únor 20, 200916 r Taky bych to tak viděl, i když Fabia Combi Sport je v ceníku s motorem 1.4 za 345 tis. Tak tipuju cenu Scouta kolem 355 tis. I když uvidíme cenu podle toho co tam nacpou do základní výbavy. té zatím žádné info nejsou. Roomster Scout je za 370 v 1.4, takže tak nějak.Uvidí se.
Únor 20, 200916 r Na co oplastovanyho zvysenyho scouta, kdyz to pak budes snizovat? To je trochu postup a la Milotec a/ uz jsem to tu vlastne psal, libi se mi oplastovani z toho duvodu ze opticky snizuje velkou vysku FII ... je mi celkem jedno ze ten model je obecne urcen do lehkeho terenu, jeste jinymi slovy je mi uplne jedno kam marketink to auto zarazuje :-) b/ predpokladam ze FIIscout na tom bude stejně jako room takže se ptám, jakej zvysenej scout? :-) samozrejme se to da udelat i obracene, koupi normalni fabinu koupit plastiky a asnizit a opet to auto splni to co bych si pral ... pak by se zas nasel nekdo kdo by rekl " a proc si voe nekoupis rovnou scouta kdyz tam chces plasty?"
Únor 20, 200916 r Právě že ten zadní nárazník je povedenej, navazuje na liniku bočních lišt a zvedá ji nahoru Jinak ale stále očklivka jako klasická FII. jo to me taky napadlo :-) diky tomu to taky trochu z boku jeste ujde ale zezdau uz vubec :-( me diky tem plastum fakt ta potvurka trochu zkrasnela :-)
Únor 20, 200916 r z mého pohledu je modelova rada Scout hezci jak klasicka O II., R a F II. a nejhezci auto od Skdovky je O II. Scout v bezovy!
Únor 20, 200916 r No nevím není to vyloženě ošklivý,ale už je poňěkud přescoutováno,O II 4x4 nebo Rom,budiž to jsou robusní auta,ale F II mi připadá spíš jako Oltcit.Vlastně taky scout. Každopádně tomu Oltcitu by označení Scout slušelo víc, protože jeho průjezdnost je podstatně vyšší než u Fabie. Ale to už je opravdu historie.
Únor 20, 200916 r Promiňte, udělalo se mi mdlo... Podle mě můžou Fobii pozlatit a furt to bude jedno z nejhnusnějších aut, co vyrobili (po Rúmstru)... Prostě si nemůžu pomoct.
Únor 21, 200916 r Podle me se na te FII C Scout vetsine libi hlavne ty kola... dejte to na seriovy kola a uz ty plasty nejsou zadna slava.... podle me mela skoda zustat u OII Scouta tyhle plastaky me prijdou trapny, navic kdyz tomu rikaj stejne Scout jako u OII, ktera si to zaslouzi diky 4x4 ...prijde me to stejny jako davat allroad paket na A2ku nebo ji dokonce pojmenovavat A2 allroad, to by si asi Audi nedovolila.. Skoda by se mela radsi soustredit na Fabii RS a ne tyhle placeboterenaky... Upraveno Únor 21, 200916 r od JasteR
Únor 21, 200916 r z mého pohledu je modelova rada Scout hezci jak klasicka O II., R a F II. a nejhezci auto od Skdovky je O II. Scout v bezovy! jeste jsi zapomnel f benzínu Jinak rada cross od VW taky nema 4x4, to same podobna auta jinych znacek a srovnavat A6, ktera stoji 5x tolik s fabii je asi uplne mimo misu ne? Kdyby to 4x4 bylo, tak zas budou vsichni remcat, jak je to drahy, ale je to tu typicka reakce, jak je nejaka novinka, tak je hnusna a na ho*no a vetsina lidi to pozna uz i z maleho obrazku
Únor 21, 200916 r Podle me se na te FII C Scout vetsine libi hlavne ty kola... dejte to na seriovy kola a uz ty plasty nejsou zadna slava.... Moje řeč. Bez těch kol by to bylo skoro jako ten Oltcit. (Skaut) Upraveno Únor 21, 200916 r od j0ska
Únor 21, 200916 r Scout by měl být Scout tedy výhradně s pohonem 4x4, takhle si to hraje na něco co to vůbec není. Za chvíli na Fabii 1,2 přišroubují křídlo a hned to bude RS Junior. Celkově se mi Fabia nelíbí model FI mě ani neurazil ani nenadchnul ale model FII jsem dodneška nevydejchal a budu rád až tenhle model nahradí nový, jestli tedy nebude ještě hnusnější.....
Únor 21, 200916 r Vypadá to moc hezky, ale co se mi na ní líbí nejvíc, tak jsou kola A že to není 4x4, no a co? Ještě nikdy jsem 4kolku nepotřeboval a ani nechtěl
Únor 21, 200916 r A jeste k zamysleni - chapu a nic proti tomu nemam, ze se vam FII (a pripadne R) nelibi, ale ja vam tady taky nebleju kecy typu tohle a tohle auto je hnusny a je mi z nej Je tu sekce o novinkach a proto se o ni diskutuje. A pokud je z te novinky nekomu na bliti, ma Ti napsat jak je krasna ? Ne proste je mu nabliti tak napise co si o tom mysli. Jinak je to kazdopadne zatim nejhezci FII s temadle junior plastama. Jak uz sem psal ... 4x4 a bylo by to jinci kafco
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.