Květen 5, 200916 r to viem, len ma zaujimalo, ci su aj v 17" a ci ostava pre RS aj Zenith (aj 17 aj 18")...
Květen 5, 200916 r Zenithy boli take dravejsie... kvalitativne tie kola su onicom... su strasne makke, a lahko sa ohynaju... To ze su made in hungary neriesim, ale na nasich cestach vydrzia malo (v porovnani s inymi vyrobcami hlinnikovych diskov)
Květen 6, 200916 r Jsou bohužel jen 2 možnosti a sice 17" Zenith v základní výbavě RS a nebo příplatkové 18" Neptune-cena 7.500 vč. DPH
Květen 6, 200916 r Moznosti je urcite vic, vybodnout se na to a koupit neco jinyho... http://www.hot-wheels.cz/?d=jaagruti&p...p;p2=1795089952
Květen 6, 200916 r Moznosti je urcite vic, vybodnout se na to a koupit neco jinyho... http://www.hot-wheels.cz/?d=jaagruti&p...p;p2=1795089952 Nic moc teda..
Květen 8, 200916 r kvalitativne tie kola su onicom... su strasne makke, a lahko sa ohynaju... To ze su made in hungary neriesim, ale na nasich cestach vydrzia malo (v porovnani s inymi vyrobcami hlinnikovych diskov) no ved pokial viem, tak kolesa pre Skodu vyraba ATS a Brock...
Květen 8, 200916 r Nevim jak je to s ATS a BROCK,ale 100% RONAL vyrabi pro Skoda,Volkswagen a to je kvalita.
Květen 11, 200916 r V serii jsou nejake veci, ktere byly u predface za priplatek a navic bude o 15 000 KC levnejsi Upraveno Květen 11, 200916 r od kully
Květen 11, 200916 r Co jsem si vsiml, tak u FL bude v serii toto: "LIGHT ASSISTANT" s "DAY LIGHT", vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním, dešťovým senzorem Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla Vyhřívání předních sedadel Coz je uspora nejakych dalsich 10 000 KC
Květen 12, 200916 r Tak jsem dneska zahlédl ceny FL RS a SCOUT. U RS je mínus 20.000,- ze stávající ceny a schází rezerva, jinak výbava totožná. Pro Scout potom minus 25.000,-, ale zase zdražila metalická barva z 8.500,- na 11.500,-. Dle mého dost pálka za obyčejnou "jenom" ospojlerovanovou Octávii. Čekal jsem, že půjde cena o něco níž. Když vemu OII Combi 4x4 1.8TSI L&K v plné výbavě za cca 770.000,-, proti Scoutovi doplněným na stejnou úroveň v nové ceně za 977.000,- tak to je sakra moooc! 200.000,- slovy: dvěstětisíckorunčeskýz za plasty kolem auta. Nestudoval jsem to úplně podrobně, nebyl čas, možná je tam nějaká finta. Třebas vyšší marže a od toho se odvíjející i vyšší sleva a následně nižší cena...to ale nevím!
Květen 12, 200916 r Neřekl bych, že rozdíl je pouze v plastech. Rozdílů je trochu víc než Roomster vs. Roomster Scout. Ale souhlasím, že dvě stě litrů je dost.
Květen 12, 200916 r Je to jak jsem rikal ja. RS FL bude stat 2.0 TSI, manual 704 900 KC 2.0 TSI, automat 764 900 KC 2.0 TDI, manual 729 900 KC 2.0 TDI, automat 789 900 KC coz je sleva 16 000 KC u benzinove motorizace a 15 000 KC u naftove. Co se tyce seriove vybavy, tak ta je rozsirena o: "LIGHT ASSISTANT" s "DAY LIGHT", vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním, dešťovým senzorem Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla Vyhřívání předních sedadel a to dela asi nejakych 11 700 KC celkove by se dalo rict, ze je sleva 27 700 KC (26 700 KC u nafty)
Květen 13, 200916 r Hm, slušné ceny, když vezmu, že já mám svojí skoro 4 roky starou pojištěnou na 600k
Květen 13, 200916 r Každý rok by to tvoje pojištění mělo být levnější právě díky tomu že to auto je rok od roku levnější.Aspon takhle to funguje u Kooperativy. Jinak ceny to jsou standartní nebo jste snad očekávali že OII RS face bude stát stejně jako OII ambiente?
Květen 13, 200916 r No díky tomu, že auto zhodnocuju (NT, nová navi), tak to tak úplně není Jinak co se RS FL cen týká, myslím, že škodovka mohla ještě trošku přitvrdit s tím zlevňováním, ale na co, když maj odbyt...
Květen 13, 200916 r Odbyt maji, dodavatele v ramci krize stahli, tak je asi nic zlevnovat nenuti, konkurence je v tomhle smeru dost bezzuba, az me to zarazi. Aut podobnyho razeni moc neni, bud o dost sportovnejsi nebo naopak pseudo sportovni verze s par plastama. Ale ty picoviny, teda krome vyhrivani sedadel, ktery jsou ted bez priplatku, tim to moc myslim nenahonej
Květen 17, 200916 r Nevíte, jestli se tam bude dávat ten novej motor z G6 2.0 TFSI 155 kW? GC: to zlepšení zrychlení je fakt brutální, za to asi může ta rezerva
Květen 18, 200916 r Díky Igore, kdyby byli DDR-óni co k čemu, dají do ni novej motor a stáhnou to na 147 kW
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.