Jump to content

Přímé sání


choseph
 Share

Recommended Posts

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

post-5997-1191011799_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

OT, když si to o sobě můžu přečíst já, že mám motor v bordelu, tak můžeš i TY! :smich:

Ale teď už ho má opravdu umytej ;) a já taky

Link to comment
Share on other sites

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor.

Edited by choseph
Link to comment
Share on other sites

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor.

Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou.

Link to comment
Share on other sites

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor.

Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou.

takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost?

Link to comment
Share on other sites

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor.

Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou.

takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost?

Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný...

Link to comment
Share on other sites

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor.

Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou.

takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost?

Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný...

já vím většinou jde jenom o design,ale váha vzduchu atd. mi fakt nic neříká,viděl jsem to komplet i s tím chlazením přímo od masky,ale to už stálo přes 10litrů.Uvidím co mi s tím mechanici vymyslí,to kn bude asi nej,ne?

Link to comment
Share on other sites

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor.

Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou.

takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost?

Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný...

já vím většinou jde jenom o design,ale váha vzduchu atd. mi fakt nic neříká,viděl jsem to komplet i s tím chlazením přímo od masky,ale to už stálo přes 10litrů.Uvidím co mi s tím mechanici vymyslí,to kn bude asi nej,ne?

KN, Green a podobný značky. 10 litrů??? tak to bych za to nedal ani náhodou. Váhu máš právě na tom sání co bys patrně nahradil těma rourama, dělaj se i mezikusy pro ni, ale fakt mi to připadá zbytečný. Navíc jestli neplánuješ nějaký další úpravy, čip, výfuk, tak bych možná dal jen vložku do airboxu.

Link to comment
Share on other sites

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor.

Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou.

takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost?

Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný...

já vím většinou jde jenom o design,ale váha vzduchu atd. mi fakt nic neříká,viděl jsem to komplet i s tím chlazením přímo od masky,ale to už stálo přes 10litrů.Uvidím co mi s tím mechanici vymyslí,to kn bude asi nej,ne?

KN, Green a podobný značky. 10 litrů??? tak to bych za to nedal ani náhodou. Váhu máš právě na tom sání co bys patrně nahradil těma rourama, dělaj se i mezikusy pro ni, ale fakt mi to připadá zbytečný. Navíc jestli neplánuješ nějaký další úpravy, čip, výfuk, tak bych možná dal jen vložku do airboxu.

myslíš ,že by to výfuk nemusel unést?

Link to comment
Share on other sites

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor.

Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou.

takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost?

Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný...

já vím většinou jde jenom o design,ale váha vzduchu atd. mi fakt nic neříká,viděl jsem to komplet i s tím chlazením přímo od masky,ale to už stálo přes 10litrů.Uvidím co mi s tím mechanici vymyslí,to kn bude asi nej,ne?

KN, Green a podobný značky. 10 litrů??? tak to bych za to nedal ani náhodou. Váhu máš právě na tom sání co bys patrně nahradil těma rourama, dělaj se i mezikusy pro ni, ale fakt mi to připadá zbytečný. Navíc jestli neplánuješ nějaký další úpravy, čip, výfuk, tak bych možná dal jen vložku do airboxu.

myslíš ,že by to výfuk nemusel unést?

On to unese, ale tak pro další zvýšení výkonu je docela dobrý dát poslední díl nějakej odladěnej na danou motorizaci, třeba remus.

Link to comment
Share on other sites

ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík.

Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku...

A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN

Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně!

a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor.

Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou.

takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost?

Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný...

já vím většinou jde jenom o design,ale váha vzduchu atd. mi fakt nic neříká,viděl jsem to komplet i s tím chlazením přímo od masky,ale to už stálo přes 10litrů.Uvidím co mi s tím mechanici vymyslí,to kn bude asi nej,ne?

KN, Green a podobný značky. 10 litrů??? tak to bych za to nedal ani náhodou. Váhu máš právě na tom sání co bys patrně nahradil těma rourama, dělaj se i mezikusy pro ni, ale fakt mi to připadá zbytečný. Navíc jestli neplánuješ nějaký další úpravy, čip, výfuk, tak bych možná dal jen vložku do airboxu.

myslíš ,že by to výfuk nemusel unést?

On to unese, ale tak pro další zvýšení výkonu je docela dobrý dát poslední díl nějakej odladěnej na danou motorizaci, třeba remus.

dík za vyčerpávající info,dík

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

No ja myslim, ze Karel.lpg ma pravdu.bavlna nasakla olejem se davala driv to prvnich traktoru, kombajnu napr. E512 atd.,Simson S51.....Logicky,je propustnejsi,nema vetsi plochu,tudiz ma vetsi otvurky pro bordel.Je to jen selsky rozum.Nesel bych do toho ani za nic.Kdyz si prectete neco o olejich zjistite,ze nejvetsi podil na opotrebeni motoru ma kremikovy prach, tj. prach, co se dostane do motoru pouze sanim.

Spis jeste premyslim,dat na filtr jeste ctverec z takove filtracni latky,co se dava do elektroskrini k prumyslovym strojum,pro zachyceni hrubych necistot a tim padem pozdejsimu zaneseni papiru,timpadem vetsi propustnost vzduch,aniz bych zhorsil kvalitu filtrovani.Co vy na to?

Edited by milosk
Link to comment
Share on other sites

Omlouvám se, Stíhačka je odborník, já tomu nerozumím. Jen trocha praxe. Vezmu filtr od MANu např. do své octávky, naladím auto na benzín, pak na LPG, vylezou mi z mašiny nějaké hodnoty, pak tam dám fitr z polské produkce a najednou to má jiné čísla/ je řidší, propouští víc vzduchu/, pak jsem to předělal na sportovní/zelený/ a na LPG auto nešlo ani doladit, bylo to chudé jak hrom, odpor vzduchu se podstatně snížil, beru to jen z pohledu LPG, vyměníš filtr od jiného výrobce a je auto rozladěné, moře řidičů s LPG si myslí, když vyměním fitr za nový tak motorupomůžu, opak je pravdou. při každé výměně je třeba LPG doladit. Podle stíhačky je to kravina, podle mě je to realita....

Link to comment
Share on other sites

Omlouvám se, Stíhačka je odborník, já tomu nerozumím. Jen trocha praxe. Vezmu filtr od MANu např. do své octávky, naladím auto na benzín, pak na LPG, vylezou mi z mašiny nějaké hodnoty, pak tam dám fitr z polské produkce a najednou to má jiné čísla/ je řidší, propouští víc vzduchu/, pak jsem to předělal na sportovní/zelený/ a na LPG auto nešlo ani doladit, bylo to chudé jak hrom, odpor vzduchu se podstatně snížil, beru to jen z pohledu LPG, vyměníš filtr od jiného výrobce a je auto rozladěné, moře řidičů s LPG si myslí, když vyměním fitr za nový tak motorupomůžu, opak je pravdou. při každé výměně je třeba LPG doladit. Podle stíhačky je to kravina, podle mě je to realita....

Já jsem tu nikdy nemluvil o tom aby někdo používal shity z polské produkce, jestli ano tak mi to ukaž, vždy píšu ať se používá něco značkovýho jako je KN, Green... Tak se nepokoušej úplně obracet to co jsem napsal!

Link to comment
Share on other sites

Já to nechtěl nijak převracet, já jen chtěl přiblížit ostatním jaká je bohužel situace na trhu, nikde nemáš jistotu, že jsi koupil "značkový výrobek, já mám 30 km od nás MAN filter, a co slyším od kamoše, co musí absolvovat za zkoušky,aby byly filtry OK, a je to prakticky kus papíru, a pak koupíš filtr v tom samém obalu z východní provincie a je vše v háji, někdy na to ani normální smrtelník nepřijde. Já jen chtěl říct už na začátku, že papír je papír,ze skušenosti/na LPG/ vím, že když si dal majitel po přestavbě GREEN na Ford Mondeo 92kW, tak šla spotřeba o 2 litry nahoru....

Link to comment
Share on other sites

Já to nechtěl nijak převracet, já jen chtěl přiblížit ostatním jaká je bohužel situace na trhu, nikde nemáš jistotu, že jsi koupil "značkový výrobek, já mám 30 km od nás MAN filter, a co slyším od kamoše, co musí absolvovat za zkoušky,aby byly filtry OK, a je to prakticky kus papíru, a pak koupíš filtr v tom samém obalu z východní provincie a je vše v háji, někdy na to ani normální smrtelník nepřijde. Já jen chtěl říct už na začátku, že papír je papír,ze skušenosti/na LPG/ vím, že když si dal majitel po přestavbě GREEN na Ford Mondeo 92kW, tak šla spotřeba o 2 litry nahoru....

Ok, tak už jsme se snad pochopili navzájem, z mé strany doporučím otevřený filtr až po čipování, pro neupravený motor nemá smysl. Samozřejmě když už filtr tak jedině značkový a to myslím platí i pro papíráky.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdravím, je tady někdo, kdo má kit přímého sání? tzn. že vydělal pryč filtrboc a nasadil kužel??

Nejlépe s motorem 1.6 74 kW.

Jinak o zkušenosti se může podělit každý majitel, budu rád za každý subjektivní názor. na internetu je fůra slibů, já chci slyšet i osobní zkušenosti.

Zvýší výkon? lepší zvuk? jak je to doopravdy

Link to comment
Share on other sites

máš kit a to znamená, že tedy nemáš pouhou sportovní vložku v origo filtrboxu, že?? paráda, to jsem potřeboval slyšet. ad všichni, myslíte si, že stojí za to montovat kit na 1.6 74 kw když s ní budu dál pracovat a upravovat? nebo je to stejné když dám do filtrboxu třeba KaN filtr?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...