choseph Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! OT, když si to o sobě můžu přečíst já, že mám motor v bordelu, tak můžeš i TY! Ale teď už ho má opravdu umytej a já taky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
choseph Posted September 28, 2007 Author Share Posted September 28, 2007 (edited) ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor. Edited September 28, 2007 by choseph Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted September 28, 2007 Share Posted September 28, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor. Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
choseph Posted September 29, 2007 Author Share Posted September 29, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor. Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou. takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor. Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou. takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost? Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
choseph Posted September 29, 2007 Author Share Posted September 29, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor. Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou. takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost? Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný... já vím většinou jde jenom o design,ale váha vzduchu atd. mi fakt nic neříká,viděl jsem to komplet i s tím chlazením přímo od masky,ale to už stálo přes 10litrů.Uvidím co mi s tím mechanici vymyslí,to kn bude asi nej,ne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor. Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou. takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost? Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný... já vím většinou jde jenom o design,ale váha vzduchu atd. mi fakt nic neříká,viděl jsem to komplet i s tím chlazením přímo od masky,ale to už stálo přes 10litrů.Uvidím co mi s tím mechanici vymyslí,to kn bude asi nej,ne? KN, Green a podobný značky. 10 litrů??? tak to bych za to nedal ani náhodou. Váhu máš právě na tom sání co bys patrně nahradil těma rourama, dělaj se i mezikusy pro ni, ale fakt mi to připadá zbytečný. Navíc jestli neplánuješ nějaký další úpravy, čip, výfuk, tak bych možná dal jen vložku do airboxu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
choseph Posted September 29, 2007 Author Share Posted September 29, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor. Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou. takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost? Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný... já vím většinou jde jenom o design,ale váha vzduchu atd. mi fakt nic neříká,viděl jsem to komplet i s tím chlazením přímo od masky,ale to už stálo přes 10litrů.Uvidím co mi s tím mechanici vymyslí,to kn bude asi nej,ne? KN, Green a podobný značky. 10 litrů??? tak to bych za to nedal ani náhodou. Váhu máš právě na tom sání co bys patrně nahradil těma rourama, dělaj se i mezikusy pro ni, ale fakt mi to připadá zbytečný. Navíc jestli neplánuješ nějaký další úpravy, čip, výfuk, tak bych možná dal jen vložku do airboxu. myslíš ,že by to výfuk nemusel unést? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor. Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou. takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost? Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný... já vím většinou jde jenom o design,ale váha vzduchu atd. mi fakt nic neříká,viděl jsem to komplet i s tím chlazením přímo od masky,ale to už stálo přes 10litrů.Uvidím co mi s tím mechanici vymyslí,to kn bude asi nej,ne? KN, Green a podobný značky. 10 litrů??? tak to bych za to nedal ani náhodou. Váhu máš právě na tom sání co bys patrně nahradil těma rourama, dělaj se i mezikusy pro ni, ale fakt mi to připadá zbytečný. Navíc jestli neplánuješ nějaký další úpravy, čip, výfuk, tak bych možná dal jen vložku do airboxu. myslíš ,že by to výfuk nemusel unést? On to unese, ale tak pro další zvýšení výkonu je docela dobrý dát poslední díl nějakej odladěnej na danou motorizaci, třeba remus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
choseph Posted September 29, 2007 Author Share Posted September 29, 2007 ahojte,chtěl bych přímé sání do motoru,viděl jsem nějaké filtrové kity,jde to na 1.6? Kolik to tak stojí? kdyby měl někdo nějakýnávod s fotem ,dík. Já mám něco takovýho na 1,6/74kW teď už víc kW a výraznej rozdíl moc nepociťuju, jen je slyšet víc zvuk sání a díky tomu že je ten filtr propustnější, tak to jede lehčejc. A je to dalo by se říct domácí výroba... A není to dodělaný, chci tam ještě udělat odstínění od motoru, aby to nesálo teplej vzduch, tak tam někde dám přívod studenýho z nárazníku a z duralovýho nebo nerezovýho plechu příčku... A cenovka za filtr byla cca 1650,- ale to je nákupka, jinak je dražší a je to KN Je to starší fotka, tak nechci číst že mám motor v pěkný špíně! a to jsi k tomu potřeboval jen ten filtr? a buď rád ,že nevidíš můj motor. Ještě se tam musela udělat z hliníku ta příruba, ale pro mě jako strojaře to nebyl problém... Takže jestli máš nějakýho schopnýho strojaře, tak ti to udělá bez problémů a potom už jen dořešit nějaký to uchycení toho celýho filtru s tou přírubou. takže myslíš ,že celou tu sadu kupovat je blbost? Nevím jakou sadu myslíš, jde taky o to jak se potom uchytí váha vzduchu, jinak je samozřejmě pěkný když tam máš ze slabýho nerezu roury na sání, gumový kolena... Ale mě to pro funkci přijde zbytečný... já vím většinou jde jenom o design,ale váha vzduchu atd. mi fakt nic neříká,viděl jsem to komplet i s tím chlazením přímo od masky,ale to už stálo přes 10litrů.Uvidím co mi s tím mechanici vymyslí,to kn bude asi nej,ne? KN, Green a podobný značky. 10 litrů??? tak to bych za to nedal ani náhodou. Váhu máš právě na tom sání co bys patrně nahradil těma rourama, dělaj se i mezikusy pro ni, ale fakt mi to připadá zbytečný. Navíc jestli neplánuješ nějaký další úpravy, čip, výfuk, tak bych možná dal jen vložku do airboxu. myslíš ,že by to výfuk nemusel unést? On to unese, ale tak pro další zvýšení výkonu je docela dobrý dát poslední díl nějakej odladěnej na danou motorizaci, třeba remus. dík za vyčerpávající info,dík Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karel.lpg Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Pánové, je vidět, že nevíte co s penězma, brousit motor sportovním fitrem, to by mě fakt bolelo, papír je papír, ten dokáže zachytit 99.9% nečistot, ale kdo chce kam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Pánové, je vidět, že nevíte co s penězma, brousit motor sportovním fitrem, to by mě fakt bolelo, papír je papír, ten dokáže zachytit 99.9% nečistot, ale kdo chce kam... Víš co? Až si něco zjistíš o kvalitních filtrech tak tady něco plácej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milosk Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 (edited) No ja myslim, ze Karel.lpg ma pravdu.bavlna nasakla olejem se davala driv to prvnich traktoru, kombajnu napr. E512 atd.,Simson S51.....Logicky,je propustnejsi,nema vetsi plochu,tudiz ma vetsi otvurky pro bordel.Je to jen selsky rozum.Nesel bych do toho ani za nic.Kdyz si prectete neco o olejich zjistite,ze nejvetsi podil na opotrebeni motoru ma kremikovy prach, tj. prach, co se dostane do motoru pouze sanim. Spis jeste premyslim,dat na filtr jeste ctverec z takove filtracni latky,co se dava do elektroskrini k prumyslovym strojum,pro zachyceni hrubych necistot a tim padem pozdejsimu zaneseni papiru,timpadem vetsi propustnost vzduch,aniz bych zhorsil kvalitu filtrovani.Co vy na to? Edited October 11, 2007 by milosk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karel.lpg Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Omlouvám se, Stíhačka je odborník, já tomu nerozumím. Jen trocha praxe. Vezmu filtr od MANu např. do své octávky, naladím auto na benzín, pak na LPG, vylezou mi z mašiny nějaké hodnoty, pak tam dám fitr z polské produkce a najednou to má jiné čísla/ je řidší, propouští víc vzduchu/, pak jsem to předělal na sportovní/zelený/ a na LPG auto nešlo ani doladit, bylo to chudé jak hrom, odpor vzduchu se podstatně snížil, beru to jen z pohledu LPG, vyměníš filtr od jiného výrobce a je auto rozladěné, moře řidičů s LPG si myslí, když vyměním fitr za nový tak motorupomůžu, opak je pravdou. při každé výměně je třeba LPG doladit. Podle stíhačky je to kravina, podle mě je to realita.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Omlouvám se, Stíhačka je odborník, já tomu nerozumím. Jen trocha praxe. Vezmu filtr od MANu např. do své octávky, naladím auto na benzín, pak na LPG, vylezou mi z mašiny nějaké hodnoty, pak tam dám fitr z polské produkce a najednou to má jiné čísla/ je řidší, propouští víc vzduchu/, pak jsem to předělal na sportovní/zelený/ a na LPG auto nešlo ani doladit, bylo to chudé jak hrom, odpor vzduchu se podstatně snížil, beru to jen z pohledu LPG, vyměníš filtr od jiného výrobce a je auto rozladěné, moře řidičů s LPG si myslí, když vyměním fitr za nový tak motorupomůžu, opak je pravdou. při každé výměně je třeba LPG doladit. Podle stíhačky je to kravina, podle mě je to realita.... Já jsem tu nikdy nemluvil o tom aby někdo používal shity z polské produkce, jestli ano tak mi to ukaž, vždy píšu ať se používá něco značkovýho jako je KN, Green... Tak se nepokoušej úplně obracet to co jsem napsal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karel.lpg Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Já to nechtěl nijak převracet, já jen chtěl přiblížit ostatním jaká je bohužel situace na trhu, nikde nemáš jistotu, že jsi koupil "značkový výrobek, já mám 30 km od nás MAN filter, a co slyším od kamoše, co musí absolvovat za zkoušky,aby byly filtry OK, a je to prakticky kus papíru, a pak koupíš filtr v tom samém obalu z východní provincie a je vše v háji, někdy na to ani normální smrtelník nepřijde. Já jen chtěl říct už na začátku, že papír je papír,ze skušenosti/na LPG/ vím, že když si dal majitel po přestavbě GREEN na Ford Mondeo 92kW, tak šla spotřeba o 2 litry nahoru.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stihacka Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Já to nechtěl nijak převracet, já jen chtěl přiblížit ostatním jaká je bohužel situace na trhu, nikde nemáš jistotu, že jsi koupil "značkový výrobek, já mám 30 km od nás MAN filter, a co slyším od kamoše, co musí absolvovat za zkoušky,aby byly filtry OK, a je to prakticky kus papíru, a pak koupíš filtr v tom samém obalu z východní provincie a je vše v háji, někdy na to ani normální smrtelník nepřijde. Já jen chtěl říct už na začátku, že papír je papír,ze skušenosti/na LPG/ vím, že když si dal majitel po přestavbě GREEN na Ford Mondeo 92kW, tak šla spotřeba o 2 litry nahoru.... Ok, tak už jsme se snad pochopili navzájem, z mé strany doporučím otevřený filtr až po čipování, pro neupravený motor nemá smysl. Samozřejmě když už filtr tak jedině značkový a to myslím platí i pro papíráky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirda646 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Zdravím, je tady někdo, kdo má kit přímého sání? tzn. že vydělal pryč filtrboc a nasadil kužel?? Nejlépe s motorem 1.6 74 kW. Jinak o zkušenosti se může podělit každý majitel, budu rád za každý subjektivní názor. na internetu je fůra slibů, já chci slyšet i osobní zkušenosti. Zvýší výkon? lepší zvuk? jak je to doopravdy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek Obadal Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 mám tik přímý kit sání na motoru 1,8 turbo a zvuk je lepší, reakce na plyn taky a něco málo na výkonu je taky znát Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 máš kit a to znamená, že tedy nemáš pouhou sportovní vložku v origo filtrboxu, že?? paráda, to jsem potřeboval slyšet. ad všichni, myslíte si, že stojí za to montovat kit na 1.6 74 kw když s ní budu dál pracovat a upravovat? nebo je to stejné když dám do filtrboxu třeba KaN filtr? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterkocur Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 Sice to neni 74kw ale 75kw ale je to rovanke pozri foto u mna http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...t=0&start=0 lepsi zvuk ale na vykonu neprida, tak mozno 1 konika a maleho ponika. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubiik Posted September 1, 2009 Share Posted September 1, 2009 ja bych spise volil lepsi vlozku do origo boxu. vzhledem k tomu ze ma filtr vetsi pruchodnoust vzduchu, pujde ti do motoru u vic bordelu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.