bojler Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Menite cely listy a nebo jenom gumicky? Jde to? Za sterace se mne 1000Kc davat nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 15. Březen 2009 Sdílet Vloženo 15. Březen 2009 Vždy na jar a na jeseň má u nás Škoda akciu "prehliadka za 99 Sk/3,3 eura". V rámci nej je možé s menšími/väčšími zľavami kúpiť rôzne doplnky, vždy sú v akcii aj stierače - na jeseň som takto kúpil originál predné stierače na FII za 600 Sk! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 16. Březen 2009 Sdílet Vloženo 16. Březen 2009 A gumicky vymenit nejdou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyrs4 Vloženo 17. Březen 2009 Sdílet Vloženo 17. Březen 2009 Já stěrače vůbec nepoužívám,ale používám na okna ty tekutý stěrače třeba ve spreji.A to je bomba věc,když jezdím třeba po dálici a leje jako z konve a všichni stírají stěračema jak vzteklý a já mám pořád suchý okno.Prostě kapka přilítne na okno a hned odletí pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 bojler: Niekde som videl univerzálny návod na výmenu gumičiek na aero stierače, ale prišlo mi to ako hrozná švejkovina. Nemôžem si pomôcť, ale tých 600 Sk za nové stierače mi pripadá ako super investícia raz do roka... martys: A ako to pomáha v sychravom počasí, keď neprší a len sú mokré cesty? Trebárs teraz na jar, kedy treba každú chvíľu ostrekovať okno a zotierať nasušené bodky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martyrs4 Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 (editace) Když to auto stojí v klidu,tak to samo stejká a v zimě se na tom nedělá námraza a nedrží se na tom sníh. Editováno: 23. Červenec 2009, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 20. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2009 Zkusil někdo nacpat před řidiče 55 nebo 57cm stěrač? Zkoumal jsem to a o dva centimetry delší na každé straně by klidně mohl být. Nevím, ale jestli to nebude nějak namáhat víc motorek, nebo jestli to nemůže něčemu škodit :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milh@us Vloženo 14. Září 2009 Sdílet Vloženo 14. Září 2009 čau, mám dotaz, není k sehnání rychlejší cyklovač na stěrače. Oproti FI má cyklovač z F II delší prodlevu, a nevyhovuje mi to. díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 14. Září 2009 Sdílet Vloženo 14. Září 2009 vyzkoušel jsme delší stěrače, podle krabice délka 57cm. v reálu 55,5cm a žádnej rozdíl v cejbrání při vysokých rychlostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svedik Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 Hypernova - stěrače ve žluté krabici ... dva kusy na FI za 259,90Kč ... Jedním slovem: luxussuperbožíkůl. Ale chtěl jsem se zeptat ... mám vyhřívané trysky od ostříkovačů ... jak se to aktivuje??? Jesti to teda není nějak automatické....nebo jestli to funguje jen když je zapnutý vyhřívání zrcátek či co .... Předem děkuji ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 ramínkový a nebo kvaziaero? odpověď na trysky viz. výš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svedik Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 jej .. no, flat stěrač to je ... prostě jen ta guma ... vypadá to jak banán... to o těch tryskách sem tu nikde nenašel ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 aha pardon, je to v jinym tematu - je tam prej termistor a odber se reguluje sam, tzn. v lete skoro nehreje. zapina to po zapnuti zapalovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svedik Vloženo 17. Září 2009 Sdílet Vloženo 17. Září 2009 Ou Kej ... děkuji moc ... (o starost míň :-) ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 1. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2009 (editace) Ahoj. Když zapnu stěrače páčkou nahoru do první polohy, tak se před každým setřením ozve cvaknutí. To samé se děje, pokud dám páčku dolu na jedno setření. Když dám páčku nahoru do druhé polohy pro kratší interval mezi stíráním, tak se cvaknutí neozve. Nevíte někdo, proč to necvaká i v té druhé poloze a jestli to má vůbec cvakat. Pravděpodobně to bude cvakat relé, ale nevím, jestli to má být tolik slyšet nebo ne. Editováno: 1. Listopad 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vokyp Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 to ti tam cvaká relé, pač FII ho ještě mají. U první polohy,alias cyklovač, ti relé cvakne před každám setřením. Na druhou polohu, alias první stupeň relé mezi cykly necvaká, pač si všimni, že stěrače namají žádnou prodlevu mezi stíracími cykly. Tzn., že stěračový motor se to čí pořád, není spínaný. Takže to je normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 4. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2009 Díky za odpověď a podrobný popis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 (editace) Tak sem po dobrý zkušenosti zkusil koupit "aero" stěrač v Tescu, je to taková ta jejich vlastní značka. Ten první byl psanej na velikost 55cm, ale naměřil sem jenom cca o necelej centimetr větší délku oproti originálu. Mám ho asi dva měsíce, prakticky furt když jedu, tak stírám nonstop (nevim co to je, ale dycky chytnu slejvák). Jednou si akorát po cca dvouhodinovým stírání povrzal, při další jízdě dal ale pokoj. Teď sem koupil rovnou 60ku na vyzkoušení, jestli se vejde a jestli to vyřeší to cákání vody na sklo. Zatím jsem nejel, ale stěrač se tam podařilo narvat a vypadá to po pokusným setření, že by neměl bejt problém. Na pravou stranu se vešel i ten 55cm prvně koupenej (už i originál je tam docela natěsno), s tím 60 cm se uprostřed trochu překrývají, ale když se řidičův nacpe přes ten spolujezdcův, hezky za sebe zapadnou a nevypadá to na nějaký pnutí. S čím je potřeba počítat - stěrač není stavěnej na tak zakulacený ono a na samých krajích úplně nedolíhá. Zkusil sem ho trochu přivohnout, uvidím jak to bude vypadat pod náporem větru a jestli bude cejbrat voda po ostříknutí. Každopádně i kdyby nedolíhal, furt by to stíralo na hodně velký ploše. Dodám - všechny velikosti cena 174,90 v Tescu Letňany. Editováno: 1. Prosinec 2009, autor: bojler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djpetr Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 Taky sem před pár dny koukal na stěrače v Tescu.Měl bych otázku,uvádějí velikosti v palcích a na místě sem zjistil,že FII a ROOM mají velikost 21.Tu však neměli a proto se ptám,jakej rozdíl by byl,kdybych koupil velikost 20 či 22 ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 Na 20 rovnou zapomeň, když koupíš 55cm, tak to bude cca to stejný jako originál - je to přece neoriginální výrobek a tam se skoro dycky přehání Když budeš mít strach o to, aby se to vešlo, tak klid. Já mám tu šedesátku před řidičem a taky to funguje. 55ka se před spolujezdce vejde taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tora Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Tak jsem koukal a jsem asi první... pokud jsem koukal tedy dobře. Moc zadní stěrač a ostřikovač nepoužívám, ale teď na to došlo. Z trysky na zadním stěrači nejdříve neteklo nic a pak jen čůrek. Tak jsem začal hledat závadu. Našel jsem zlomenou hadičku v místě zavírání pátých dveří jak vede gumovou průchodkou z kasle do dveří. Ale kdyby to byla klasická gumová hadička, tak by se to nestalo. Voda k trysce vede "ne hadičkou" ale tvrdým plastovým "husím krkem". Nevím, co to vymysleli za super věc..... Po svátcích vyměním za klasickou gumovou, co se používá třeba u Forda a bude pokoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 24. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2009 Zbytečný, stejně to pořádně stříkat nebude.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 24. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2009 (editace) ale bude mu to stříkat ty husí krky jsou v celým koncernu serou se i u Audi tim že tam dá gumovou hadičku rozhodně nic nezkazí protože se to tim normálně opravuje a pokud to tobě stříká stejně blbě je problem ještě jinde Editováno: 24. Prosinec 2009, autor: notobi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 24. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2009 Já sem to myslel spíš s tím, že je to proud na jedno místo, kterej pak hodně rychle steče. U FC eště docela dobrý, ta má šikmý zadní sklo, ale u R je to úplná hrůza.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tora Vloženo 24. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2009 (editace) No vyměnit to musím, nenechám si vodu téct do kastle. O to mi jde. A abych tam dával ten orig husí krk, tak to ani náhodou. Rooma mám od 06 a je to asi také tím, že se dost chodí do kufru. Přemýšlím o tom, že přidám ještě jednu trysku nahoru nad okno. Editováno: 24. Prosinec 2009, autor: tora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.