Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak 1500 za měření, a pak nějaký další šušně za každou započatou blablabla... Vyplatí-nevyplatí, jestli to chces zmerit, nic jinýho ti stejně nezbejvá. A ja mam taky pocit ze to nejede, ale vzdycky jen do doby nez sednu do firemní 1.9 Sdi. (nastesti to neni moc casto ale zato mam pak skvelej pocit v eReSu)

Vloženo
Tak 1500 za měření, a pak nějaký další šušně za každou započatou blablabla... Vyplatí-nevyplatí, jestli to chces zmerit, nic jinýho ti stejně nezbejvá. A ja mam taky pocit ze to nejede, ale vzdycky jen do doby nez sednu do firemní 1.9 Sdi. (nastesti to neni moc casto ale zato mam pak skvelej pocit v eReSu)

lol

Vloženo (editace)
Tak 1500 za měření, a pak nějaký další šušně za každou započatou blablabla... Vyplatí-nevyplatí, jestli to chces zmerit, nic jinýho ti stejně nezbejvá. A ja mam taky pocit ze to nejede, ale vzdycky jen do doby nez sednu do firemní 1.9 Sdi. (nastesti to neni moc casto ale zato mam pak skvelej pocit v eReSu)

to je dobry argument :D ja ted jezdim 1.2 HTP biturbo 1000kW a 2000koni a uz taky odpocitavam hodiny az budu mit zpet sve auti :D a asi se na to mereni vybodnu... .) myslim ,ze jsou potrebny jiny veci :)

nevite nekdo o nekom kdo by me pridelal alarm kopel? ale hledam co nejlevnejsi a nejlepsi sluzbu :) bohuzel se bojim do elektriky :(

Editováno: , autor: tweetak
Vloženo (editace)
Tak 1500 za měření, a pak nějaký další šušně za každou započatou blablabla... Vyplatí-nevyplatí, jestli to chces zmerit, nic jinýho ti stejně nezbejvá. A ja mam taky pocit ze to nejede, ale vzdycky jen do doby nez sednu do firemní 1.9 Sdi. (nastesti to neni moc casto ale zato mam pak skvelej pocit v eReSu)

lol

co ty se tu tlemis? jo jinak jsem meril ohrati 1.2 a trvalo mi to rano 5,4km ( pres modrany ) a minuty jsem zapomnel... casove to bylo kolem 6:30 kdyz jeste neni provoz...

Editováno: , autor: tweetak
Vloženo

Tak dnes rano byla tak extremni zima, ze se mi sluzebni fabie 1.2 HTP ohrala az za barandakem... takze odhad 6-7 km a zhruba 22 minut... coz je docela hustec. nikdo nema nazor na krabici od bananu?

Vloženo

tweetak: neblbni člověče, je to normální, že nafta se tak dlouho ohřívá, počkej až začne pořádně tuhnout. 2 roky zpátky bylo jednou ráno asi -25°C v Praze a ač je auto v garáži, tak až do Průhonic (ze Žižkova) po magistrále a pak ten kousek od Šeberova po D1 plynulou jízdou ukazovalo auto 0°C vodu... Prostě to tak je a pokud nejezdíš hned od baráku co to dá, tak tomu vůbec neuškodíš.

Vloženo
tweetak: neblbni člověče, je to normální, že nafta se tak dlouho ohřívá, počkej až začne pořádně tuhnout. 2 roky zpátky bylo jednou ráno asi -25°C v Praze a ač je auto v garáži, tak až do Průhonic (ze Žižkova) po magistrále a pak ten kousek od Šeberova po D1 plynulou jízdou ukazovalo auto 0°C vodu... Prostě to tak je a pokud nejezdíš hned od baráku co to dá, tak tomu vůbec neuškodíš.

To se ti ohřívá taky nějak dlouho ne?

Vloženo
tweetak: neblbni člověče, je to normální, že nafta se tak dlouho ohřívá, počkej až začne pořádně tuhnout. 2 roky zpátky bylo jednou ráno asi -25°C v Praze a ač je auto v garáži, tak až do Průhonic (ze Žižkova) po magistrále a pak ten kousek od Šeberova po D1 plynulou jízdou ukazovalo auto 0°C vodu... Prostě to tak je a pokud nejezdíš hned od baráku co to dá, tak tomu vůbec neuškodíš.

dobre :) jak myslis ... a nejezdim skoro vubec co to da :) na to mam to auto moc rad :) ( setril sem na nej 3roky :D )

Vloženo

jeste bych potreboval poradit ohledne podvozku... ja kdyz jedu s RS tak mi retardery a ruzne dirky v silnici prijdou silenost, naopak kdyz jedu v 1.2 htp tak to je skoro necitim... neni to tim,ze mam unaveni pruziny? hodnotim to podle zavirani 5tych dveri v obou autech. 1.2 je 07 pul roku stara a jde to " z tuha " a u RS 10/03 musim dvere pridrzovat ... pak do je silena rana. a myslim, ze pocasi na to nema az takovy vliv. co kdo na to? poda mi pls nekdo padny argument? jinak auto ma najedo necelych 91tkm :)

Vloženo
majitele RS prosim povezte mi jeste nejake info ohledne vasich milacku... abych vedel ceho se mam vyvarovat. auto mam pul roku .) takze ho skoro vubec neznam :(

He,he někdy máš otázky jak 13 letý školák ;) K těm retardérům a dírám...bér to tak, že podvozek RS je oproti běžným HTP snížený a má tužší pružiny a tlumiče, a hlavně má pneu 16" s profilem 45% a většina Fabek má 14" s profilem 65% což je dost velký rozdíl.

Jinak info: spolehlivá je asi jako každá Fabka, t.j. běžné bolesti, ketré tě můžou čekat: tyčky stabilizátorů, silentbloky v ramenou, zvlněné kotouče, serva klimatizace, servo řízení, čidlo nádžky chladící kapaliny ( momentálně řeším já ) ostřikovač zadního skla, spouštěče oken a dřív nebo později váha vzduchu a turbo a to je snad tak nějak všechno. Možná mě ještě někdo doplní. ;)

Jinak motor a převodovka by měly být bez problémů :palec2:

Vloženo
majitele RS prosim povezte mi jeste nejake info ohledne vasich milacku... abych vedel ceho se mam vyvarovat. auto mam pul roku .) takze ho skoro vubec neznam :(

He,he někdy máš otázky jak 13 letý školák ;) K těm retardérům a dírám...bér to tak, že podvozek RS je oproti běžným HTP snížený a má tužší pružiny a tlumiče, a hlavně má pneu 16" s profilem 45% a většina Fabek má 14" s profilem 65% což je dost velký rozdíl.

Jinak info: spolehlivá je asi jako každá Fabka, t.j. běžné bolesti, ketré tě můžou čekat: tyčky stabilizátorů, silentbloky v ramenou, zvlněné kotouče, serva klimatizace, servo řízení, čidlo nádžky chladící kapaliny ( momentálně řeším já ) ostřikovač zadního skla, spouštěče oken a dřív nebo později váha vzduchu a turbo a to je snad tak nějak všechno. Možná mě ještě někdo doplní. ;)

Jinak motor a převodovka by měly být bez problémů :palec2:

Ok, ok ... diky za " strucny " nastineni...aspon vim co me ceka...moc z toho radost nemam,ale budiz.

jinak co se ti stalo s cidlem?

Vloženo
v jakym rozsahu otacek jezdis nejcasteji?

Při studených startech ráno a večer se mi nejdřív velmi sporadicky a teď už poměrně často/skoro vždy rozsvítí kontrolka chladící kapaliny. Stačí zdechnout motor a znovu nastartovat a už se nerozsvítí. Mluvil jsem se svým mechanikem a i tady na fóru a odchází čidlo ve vyrovnávací nádržce. Stačí údajně jen vyčistit, ale můj mechanik umí jen měnit díly, tak vyměnit. ;)

K těm otáčkám - na I od volnoběhu, na II taky prakticky skoro od volnoběhu, na III nikdy pod 1500ot. ani z kopce, ale spíš ne pod 1700-1800, a na IV a V nikdy pod 2000 a na VI ne pod 2200ot. protože už slyším na motoru, že se mu to nelíbí.

A točím do 3000-5000ot. :palec2:

Vloženo
v jakym rozsahu otacek jezdis nejcasteji?

Při studených startech ráno a večer se mi nejdřív velmi sporadicky a teď už poměrně často/skoro vždy rozsvítí kontrolka chladící kapaliny. Stačí zdechnout motor a znovu nastartovat a už se nerozsvítí. Mluvil jsem se svým mechanikem a i tady na fóru a odchází čidlo ve vyrovnávací nádržce. Stačí údajně jen vyčistit, ale můj mechanik umí jen měnit díly, tak vyměnit. ;)

K těm otáčkám - na I od volnoběhu, na II taky prakticky skoro od volnoběhu, na III nikdy pod 1500ot. ani z kopce, ale spíš ne pod 1700-1800, a na IV a V nikdy pod 2000 a na VI ne pod 2200ot. protože už slyším na motoru, že se mu to nelíbí.

A točím do 3000-5000ot. :palec2:

dik moc za rady. pozna se to na spotrebe, kdyz nekdo jezdi ve vyssim rozsahu otacek a nekdo ve vyssim? jak to je s opotrebenim motoru vzhledem k otackam?

ma nekdo antiradar? ja uz mam jen 6bodu a planuju si koupit jeden,ale nevim jestli jo nebo ne... :(

Vloženo
Mas to auto pul roku a jeste ho neznas?? Covece a co s tim autem delas?? Chodis se na nej koukat do garaze?? -_-

jezdim s nim malinko :) mam preci sluzebni a toto mam na kraaasu a radost :)

Vloženo

Na spotřebu je potřeba držet otáčky "tak akorát" tzn. nepodtáček a nepřetáček....to je rada nad zlato ne? :palec2:

Samozřejmě že dlouhodobé vytáčení motoru moc neprospívá, ale sem tam je potřeba vymést saze a pavouky. ;)

Vloženo
Na spotřebu je potřeba držet otáčky "tak akorát" tzn. nepodtáček a nepřetáček....to je rada nad zlato ne? :palec2:

Samozřejmě že dlouhodobé vytáčení motoru moc neprospívá, ale sem tam je potřeba vymést saze a pavouky. ;)

jaky rozsah soudis za nejoptimalnejsi? ja to vidim na 2tis ot...

Vloženo

Vy tady řešíte teda věci, jakej optimalni rozsah ? To jako budes mit celou cestu voci na votackomeru abys byl v rozsahu ? To asi ne, proste jezdi tak a abys to nepodtacel pod, a tocit to pres 3,5 nema smysl, pac tam nemas ani kroutak ani vykon !

Vloženo
Vy tady řešíte teda věci, jakej optimalni rozsah ? To jako budes mit celou cestu voci na votackomeru abys byl v rozsahu ? To asi ne, proste jezdi tak a abys to nepodtacel pod, a tocit to pres 3,5 nema smysl, pac tam nemas ani kroutak ani vykon !

Tys mě zase pobavil: točit přes 3,5 nemá význam, protože tam nemáš výkon ani krouťák... :palec2:

To je všeobecně zavedené kliše zejména diskutujících na autorevue.cz Od 3,5 do 4 ti stále ještě roste výkon, kdy ještě ve 4,5 máš lehce přes 80kW. A krouťák máš ještě stále příjemných 220Nm (260 v 3,5tis.) Nad 4,5 jistě, tam už to nemá význam, nicméně z vlastní zkušenosti vím, že od 3,5tis do cca. 4,2 až 4,3 auto výrazně zrychluje a táhne. Takže psát, že točit víc jak 3,5 nemá význam je zavádějící. Ano možná tak na V. ;)

Vloženo
Vy tady řešíte teda věci, jakej optimalni rozsah ? To jako budes mit celou cestu voci na votackomeru abys byl v rozsahu ? To asi ne, proste jezdi tak a abys to nepodtacel pod, a tocit to pres 3,5 nema smysl, pac tam nemas ani kroutak ani vykon !

Tys mě zase pobavil: točit přes 3,5 nemá význam, protože tam nemáš výkon ani krouťák... :palec2:

To je všeobecně zavedené kliše zejména diskutujících na autorevue.cz Od 3,5 do 4 ti stále ještě roste výkon, kdy ještě ve 4,5 máš lehce přes 80kW. A krouťák máš ještě stále příjemných 220Nm (260 v 3,5tis.) Nad 4,5 jistě, tam už to nemá význam, nicméně z vlastní zkušenosti vím, že od 3,5tis do cca. 4,2 až 4,3 auto výrazně zrychluje a táhne. Takže psát, že točit víc jak 3,5 nemá význam je zavádějící. Ano možná tak na V. ;)

To je sice pravda, ze to mezi 3,5 a 4 jeste trochu roste, nicmene nevidim jedinej duvod to tam poustet kdyz spickovej moment je ve 2,6 standardni FRS ma na 4,5 kroutak asi 175Nm a výkon kolem 100 HP anavíc vykonova spicka je ve 3,8.

S klišé to nemá nic spolecnyho, graf z brzdy hovori jasne. Pri sprintech tim jedine ztratis.

A k tomu ze auto mezi 4,2 a 4,3 výrazně táhne... to je asi hodne subjektivni pro me to rozhodne neni "vyrazne zrychluje a tahne"

Vloženo

s tím krouťákem jsem se upsal, těch 220 je ve 4tis. a ten poslední údaj si vetrhnul z kontextu - já psal, že to mezi 3,5 až 4,2 max. 4,3 výrazně zrychluje - to neznamená, že to výrazně zrychluje mezi 4,2 až 4,3 - tam už to opravdu spíš výrazně umírá. ;) Nicméně ani 100k v 4,5 není málo. ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...