Přejít na obsah

Problemy s bateriou


burinkaax

Doporučené příspěvky

Změř jí naprázdno, při chcíplém motoru - pokud budemít pod 12V - nabij ji. Poté nastartuj a pokud bude na měřáku kolem 14,4V tak to snad dobíjí...

19V to nemůže nikdy mít.

Jo taky to nechápu ted jsem to byl proměrit má 19.2V když zapnu světla (pořád bez nastartování) klesne na 18.2V přidám rádio a větrák a dostanu se na 16.8V prostě mazec...........když nastartuju tak ji alternátor krmí cca stabilně 23.2V tj je asi určitě po regulátoru ale je zajímavé že auto se celkově tváří jako by nic i baterka je na pohled ok. Navíc jsem na netu koukal že blbej regulátor stojí 1600kč to je mazec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo taky to nechápu ted jsem to byl proměrit má 19.2V když zapnu světla (pořád bez nastartování) klesne na 18.2V přidám rádio a větrák a dostanu se na 16.8V prostě mazec...........když nastartuju tak ji alternátor krmí cca stabilně 23.2V tj je asi určitě po regulátoru ale je zajímavé že auto se celkově tváří jako by nic i baterka je na pohled ok. Navíc jsem na netu koukal že blbej regulátor stojí 1600kč to je mazec.

Neverím!!!! Zober iný merák. (Nemáš náhodou alarm s vlastnou baterkou?)

Editováno: , autor: mode
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neverím!!!! Zober iný merák. (Nemáš náhodou alarm s vlastnou baterkou?)

tak vyfotit vám to už nemůžu protože jsem altík vymontoval ale pokud chcete muzu vyfotit baterku co má 19V..........dnes jsem to byl objíždět ale vůbec m ě nepotěšilo že mi bylo ve škodě řečeno že když dává altík cca 22-23V tak to nejspíš bude diodový modul v altíku ale prý to jde proměřit neví někdo jak? V dílenské příručce už nic není končí to vyměnou regulátoru pak už je napsáno něco ve smyslu že více je už pro specializového elektrikáře......doufám že to bude jen ten reguulátor protože když dám novej a diod. modul ho zase odpálí tak mě.............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak vyfotit vám to už nemůžu protože jsem altík vymontoval ale pokud chcete muzu vyfotit baterku co má 19V..........dnes jsem to byl objíždět ale vůbec m ě nepotěšilo že mi bylo ve škodě řečeno že když dává altík cca 22-23V tak to nejspíš bude diodový modul v altíku ale prý to jde proměřit neví někdo jak? V dílenské příručce už nic není končí to vyměnou regulátoru pak už je napsáno něco ve smyslu že více je už pro specializového elektrikáře......doufám že to bude jen ten reguulátor protože když dám novej a diod. modul ho zase odpálí tak mě.............

Tak docela průser na BOSH aleternátor ptáno přímo ve škodě jde koupit jen novej regulátor ale didovej mustek ne, to je mazec pak prý pouze novej altík za 15tis kč..............vymontoval jsem i ten diodovej mustek prosím poradte mi jak změřit ty diody zda jsou OK. Multimetr mám. Nechci tam zítra namontovat novej regulátor za 1500kč a hned ho odpálit............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak máš na multimetri meranie diód, tak s tým - v priepustnom smere by mal byť úbytok napätia približne 0.7 V, v závernom nekonečný. Najlepšie je merať diódy priložením väčšieho napätia v priepustnom a závernom smere, pretože pri meraní merákom sa niekedy prieraz neukáže - meria sa totiž pomerne nízkym napätím, ktoré je od reálu dosť odlišné.

Neviem, aký je diódový blok v týchto alternátoroch, ale vo väčšine alternátorov sa dajú vymeniť aj samotné diódy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak máš na multimetri meranie diód, tak s tým - v priepustnom smere by mal byť úbytok napätia približne 0.7 V, v závernom nekonečný. Najlepšie je merať diódy priložením väčšieho napätia v priepustnom a závernom smere, pretože pri meraní merákom sa niekedy prieraz neukáže - meria sa totiž pomerne nízkym napätím, ktoré je od reálu dosť odlišné.

Neviem, aký je diódový blok v týchto alternátoroch, ale vo väčšine alternátorov sa dajú vymeniť aj samotné diódy.

Sakra lidi tak to vypadá že mám vadnej multimetr najednou se úplně po.............takže jsem koupil novej a pujdu vše znova změrit doufám že jsem vše rozdělával zbytečne a pokud ano tak ten multimetr pak vzteky přejedu autem i když mě alespon muze tešit že mě teda nebudou zatim čekat šílené výdaje. Jen tak pro info kdo má altík bosh. Novej 12tis kč (ve škodě 18tis.kč) repas stojí cca 6-7tis (ve škode 10tis), regulátor novej 3000kč, repas 1300kč, druhovýroba 1500kč. Diodevej blok škoda vůbec nevede ani v ETCE (pouze u magnetonu u bosche ne) volal jsem přímo na centrálního dovozce v čr a diodovej blok maji chtějí za něj 2300kč samostatné diody neprodávají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakra lidi tak to vypadá že mám vadnej multimetr najednou se úplně po.............takže jsem koupil novej a pujdu vše znova změrit doufám že jsem vše rozdělával zbytečne a pokud ano tak ten multimetr pak vzteky přejedu autem i když mě alespon muze tešit že mě teda nebudou zatim čekat šílené výdaje. Jen tak pro info kdo má altík bosh. Novej 12tis kč (ve škodě 18tis.kč) repas stojí cca 6-7tis (ve škode 10tis), regulátor novej 3000kč, repas 1300kč, druhovýroba 1500kč. Diodevej blok škoda vůbec nevede ani v ETCE (pouze u magnetonu u bosche ne) volal jsem přímo na centrálního dovozce v čr a diodovej blok maji chtějí za něj 2300kč samostatné diody neprodávají.

Takže dnes ráno umřel starej multimetr pod kolem auta. Altík dává cca 14.3V baterka má 12.1V tj je v pytli. Vše jsem rozdělával zbytečně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...