Březen 13, 201510 r je to možný nevím.... proč se řídíš rokama? mrkni vždy co to je za motor .... PD je BMM u scouta.... i podle krytu motoru to poznáš,popřípadě že ten PD motor dělá strašnej hluk... Upraveno Březen 13, 201510 r od kokta7
Březen 13, 201510 r Scout 2.0 TDI PD (BMM) - jeho výroba skončila v květnu 2010 (doba výroby 07/2006 - 05/2010). Scout 2.0 TDI CR (CFHC) - výroba od 05/2010
Březen 14, 201510 r jo scout měl jenom 2.0 TDI PD BMM s DPF, jinej neměl. pak ho nahradil CR asi CFHC. a asi to sedí pawouku....
Březen 14, 201510 r Která? Údaje jsou z ETKY. 11,2008 ja myslim ze to bylo uz driv kamos ma 2007 scouta BMM ja mam 08,2008
Březen 14, 201510 r Máš pravdu, bral jsem to z V-stránky ETKY a neuvědomil jsme si, že to tam začíná od zrovna otevřeného MR. Opravím to.
Březen 14, 201510 r Opraveno. Scout 2.0 TDI PD (BMM) - jeho výroba skončila v květnu 2010 (doba výroby 07/2006 - 05/2010). Scout 2.0 TDI CR (CFHC) - výroba od 05/2010
Květen 17, 20169 r Scout mal a má po dnes štandardne 225/50 R 17, ale Scout 1,9 TDI nikdy neexistoval
Květen 24, 20178 r Dobrý den, chtěl bych si koupit Scouta cca 2011-12, mohl by mi někdo zkusit sdělit informace k motorům, jak se kazí, jejich reálná spotřeba apod. Reference na Scouta mám výborné, problém jsou ty motory. Na benzin jsem zatím neslyšel nic dobrého spotřeba 10l a známý vyměňoval 3x motor... Nafta lepší, ale taky si docela cucne 7,7. Takže by mě zajímal reálný stav věci. děkuji K. Citovat
Květen 24, 20178 r Mám Scouta r.v.2010 v naftě (BMM), je to ještě PD s DPF. Najeto mám cca 76 tkm a s motorem jsem měl jediný problém (v cca 20 tkm) a to, že jsem 2x náhodně nenastartoval (naštěstí v garáži). Problém byl řešen ještě v záruce výměnou vstřiků. Prý občas některý zůstal "viset" a motor nechtěl naskočit. Od té doby bez problému, spotřeba skoro konstantní 6-7 l, olej nežere.
Srpen 25, 20178 r Tož já mám scouta 12/2007 v naftě, najeto přes 263tkm k dnešnímu dni, a ještě RS octavii s automatem 5/2013 s 163tkm a žádný velký servis. Auta vždy přebírána s nějakýma 20km na tachometru jako nová od škodovky a auta chodí na běžnou servisní prohlídku každých 25tkm (fakt nejsem úchyl abych měnil olej a filtry každých 10tkm - teda teď u těch nových benzínových motorů bych to asi dělal ale to se mě zatím netýká) do servisu škodovky. U nás do toho liji jedině effectu nebo vervu. Oběma auty jezdíme na dovolené po Evropě a to tam liji co se dá. RS spíš pro západní země a scout na východ. Ale i scoutem mam sjeté Portugalsko. Ono narazit na kvalitní naftu v takové Albánii, Makedonii. Všechno krásně šlape, původní spojka, DPF, haldex krásně funguje, necuká. Výměna jen brzd a tlumičů. Scoutem na cca 7000 tis od začátku jara dle palubáku dlouhodobá spotřeba 6,2 na sto. A to se nesnažím jezdit na spotřebu. Počítám si o nájezd km vs litry vs cena paliva a tam mi vychází průměr 7 litrů na sto.
Říjen 17, 20204 r Trochu to tu oživím, přivezl jsem scouta chtěl jsem benzín tak je to 2.0fsi docela s pěknou výbavou xenon deštak 4 vyhřívané sedačky a elektrické sedačky řidičovo s pamětí jinak standart to co má o2 elegance bílá barva mu sluší bud si ho nechám na ježdění do práce nebo bude na prodej...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.