Přejít na obsah

zadní světla + dvouvláknový žárovky


malyhonza

Doporučené příspěvky

Hosi tak jsem to dnes zkusil a na kombiku to vyzera fajne.Muzu jen doporucit konecne to sviti vice nez jen ty koutky nahore.Ale foto mam jen mobilem tak to vypada blbe no. Tak aspon neco.

mohl bys mi - nám prosím sdělit jak jsi to konretně dělal?

dal jsi jen dvouvláknovku do mlhovek a přitáhl kabel od obrysovek tj.od pinu na obrysovky?nic víc?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hosi tak jsem to dnes zkusil a na kombiku to vyzera fajne.Muzu jen doporucit konecne to sviti vice nez jen ty koutky nahore.Ale foto mam jen mobilem tak to vypada blbe no. Tak aspon neco.

mohl bys mi - nám prosím sdělit jak jsi to konretně dělal?

dal jsi jen dvouvláknovku do mlhovek a přitáhl kabel od obrysovek tj.od pinu na obrysovky?nic víc?

halo ,deko,

ještě se tu pohybuješ????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hosi tak jsem to dnes zkusil a na kombiku to vyzera fajne.Muzu jen doporucit konecne to sviti vice nez jen ty koutky nahore.Ale foto mam jen mobilem tak to vypada blbe no. Tak aspon neco.

mohl bys mi - nám prosím sdělit jak jsi to konretně dělal?

dal jsi jen dvouvláknovku do mlhovek a přitáhl kabel od obrysovek tj.od pinu na obrysovky?nic víc?

halo ,deko,

ještě se tu pohybuješ????

Jj jsem jen nemam cas tu zarovku vyfotit

Editováno: , autor: deko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bud napájet drátek na žárovku a připojit ke světlu a nebo udělat kontakt do patice za použití šroubku a pérka

a udělat jako odpruženej kontakt jakoby doraz(na malej šroubek navlíknout perko z propisky a prostrčit skrz patici a dát matičku)

když se tam dá žárovka, tak se pérko trochu zmáčkne, je to popsaný blbě,ale snad pochopitelně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bud napájet drátek na žárovku a připojit ke světlu a nebo udělat kontakt do patice za použití šroubku a pérka

a udělat jako odpruženej kontakt jakoby doraz(na malej šroubek navlíknout perko z propisky a prostrčit skrz patici a dát matičku)

když se tam dá žárovka, tak se pérko trochu zmáčkne, je to popsaný blbě,ale snad pochopitelně

Já jsem udělal odpružený kontakt z mosazi,viz náčrt.

post-7292-1194972246_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hosi tak jsem to dnes zkusil a na kombiku to vyzera fajne.Muzu jen doporucit konecne to sviti vice nez jen ty koutky nahore.Ale foto mam jen mobilem tak to vypada blbe no. Tak aspon neco.

mohl bys mi - nám prosím sdělit jak jsi to konretně dělal?

dal jsi jen dvouvláknovku do mlhovek a přitáhl kabel od obrysovek tj.od pinu na obrysovky?nic víc?

halo ,deko,

ještě se tu pohybuješ????

Jj jsem jen nemam cas tu zarovku vyfotit .(shanim ted pro sestru auto tak moc nemam cas,a taky jsem o tom i pozapomel tak pardon)

Upravil jsem si zarovku (pak to vyfotim ) dodatecne jsem si musel dovrtat ty dirky protoze to vypadavalo a pripajet dratek na cestu od parkovacich svetel.

Ale zdalky to vypada pekne.

jj,díky,počkám abych nevymýšlel vymyšlené :D

akorát jsem přemýšlel,jak tu kluci psaly aby to svítilo do C ,jestli by tam nešly nacpat smd diody ve 2 řadách ...,ale neměljsem ještě lampu venku tak nevím jsetli by to šlo,přeci jen ale ty smd nejsou tak velké a sklo jde až na okraj,tak zezadu navrtat dirky a zalepit je tam,by mohlo fachčit ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty diody,ale budou svítit bodově a ne rozptýleně, těžko říct jak by to vypadalo

já už to vzdal

to bety: já ten odpruženej doraz dělal podobně, akorát s tím šroubkem a pružinkou z tužky dostupnějc :)

Tak,jak jsem to udělal já,tak se kontakt nevyvrací,má lepší vedení,než jen ve stěně držáku.Víš,já mám doma soustruh,tak to nebyl problém....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

mam combika po faceliftu a mam tedy zaslepenou pravou diru na mlhovku, muze mi nekdo poradit jak nejlip vyriznout diru pro zarovku? Koukal jsem, ze OII ma dve zarovky pro blinkr (jedna parabolka je spolecna pro blinkr i pro zpatecku) jesi sem to dobre vypozoroval. Tak me napadlo dat misto bilych zarovek ve zpatecce zarovky oranzovy a propojit zarovku blinkru a zpatecky pres diodu. Pokud bych blikal, blikaly by obe zarovky na leve strane. Pokud bych couval, svitili by puvodni zpatecky ale oranzove. Jen jde o to, kolik by toho bylo videt :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
mam combika po faceliftu a mam tedy zaslepenou pravou diru na mlhovku, muze mi nekdo poradit jak nejlip vyriznout diru pro zarovku? Koukal jsem, ze OII ma dve zarovky pro blinkr (jedna parabolka je spolecna pro blinkr i pro zpatecku) jesi sem to dobre vypozoroval. Tak me napadlo dat misto bilych zarovek ve zpatecce zarovky oranzovy a propojit zarovku blinkru a zpatecky pres diodu. Pokud bych blikal, blikaly by obe zarovky na leve strane. Pokud bych couval, svitili by puvodni zpatecky ale oranzove. Jen jde o to, kolik by toho bylo videt :-)

tu mlhovku jsem dělal v létě,vzal jsem to ulamovacím nožíkem ale šlo to dost ztuha ale povedlo se,pozor ale neštípat nebo to praskne dál než je potřeba a je to v háji,někde tu na foru jsem četl že to vypalovaly pájkou,což by taky šlo,hlavně žárovku do ruky a zkoušet a pokud budeš dělat dolu 2 vláknovou tak si připrav tu,je tuším větší.jinak mně ta mlha po čase přestala svítit,nevím proč,kabel všude gut,připojení gut,žárovka gut,štáva tam jde ...,na jaře bude co dělat :D

s těma směrovkama máš pravdu,šlo by to taky ale jak píšeš,svítila by couvačka oranžově,hlavně na stk by ti to nesežraly :) ,myslím dát tam ještě jednu žárovku a připojit jí na patici zvlášt ,místo by tam bylo jen by to chtělo nějakou menší,myslím nějaký motorkářský by se našly,nebo se prodávají led diody s paticí pro celoskleněnou žárovku a ty jsou oranžové - globus asi 130 kč,ale to asi nebude svítit rozptylově,prodávají se taky takové navrtané ale jejich životnost je podle kamaráda nízká.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Napadlo mě toto řešení, jak by mohly svítit zadní světla do "C" u "krátké" O1... Pokud jde oddělit průhledný plast od paraboly. /nevím ale viděl jsem to u feliny sundané/

vlepit do paraboly dvě clonky viz obr. bílá část, polepit je zrcadlovou tapetou, a šrafovanou část přestříkat červeným průhledným sprejem viz šrafovaná část a do vzniklého prostoru vyvrtat 2 x 3 díry na diody, ale raději bych kvůli rozptylu udělal 1 - 2 díry a dal do nich parkovačku /přední/ ze škody 120 viz obr.2 světo se rozptýlí optimálně a myslím, že by stačila po jedné do blikny a zpátečky. měl jsem takto udělané světla na golfu a fachčilo to super!!!!! Proč zrovna ze 120??? z paraboly zůstanou koukat jen dva jazýčky na + a - a ty se dají podle potřeby ohnout...... Co říkáte????? ;);););)

post-15441-1231061407_thumb.jpgpost-15441-1231061469_thumb.jpgpost-15441-1231062318_thumb.jpg

Editováno: , autor: crazyduke
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...

Když tady tak čtu různé fámy o oslňování, negativní reakci na dvojí brzdovku/obrysovku atd - pokud se dá do obou pozic dvojvláknovka, má většinou vlákna 15 a 21W - pokud se ta 15W zapojí obě jako obrysová a 21W obě jako brzdová, jediný kdo z toho nebude nadšený je kontakt spínače brzdových světel - přes ten totiž poteče dvojnásobný proud. Bezpečnost to ani v nejmenším neohrozí - naopak, auto je zezadu výrazněji viditelné v obou případech - jak při normální jízdě, tak při brždění, protože prostě dozadu svítí dvojnásobně víc světelných zdrojů. Oslnění bych neřešil, ani ta dvě 15W vlákna svítící najednou nemají dostatečnou svítivost, aby oslnila kohokoliv jedoucího za takto svítícím autem - a tvrzení, že nepůjde rozpoznat rozsvícení brzdových světel - to je už úplný nesmysl. Intenzita po rozsvícení obou 21W vláken vzroste natolik, že auto by ani nepotřebovalo "třetí brzdové" za oknem, obzvlášť když k tomu dojde skokově (což je při zabrždění normální). Myslím, že ani na STK by nemuseli nic namítat - a kdyby, vždycky se dá odpojením drátu od dodatečného vlákna 21W v původně pouze obrysové pozici "vše uvést do původního stavu" . Což si ale nemyslím o nějakých tuningových vestavbách LED diod do původně nesvítících ploch zadních skupinovek - je to příliš viditelné a mnohem víc to mění funkci dílu schváleného v rámci homologačního procesu typu - takže takové úpravy už by se nemusely setkat s pochopením u techniků STK nebo u orgánů PaChu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...