Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Zdravím.Také plánuji výměnu silentbloků na Fabii 1.9TDI.Jestli jsem pochopil správně,pro tuto motorizaci nedoporučujete silentbloky z Cupry.Spíše z Audi A2 a nebo inovované ze Škodovky ???

  • 2 týdny později...

Tako jsem kolegové včera v podvečer a dnes dopoledne předělával silentbloky ,měl jsem z toho hrůzu ale je to v pohodě za použití přípravku který tady byl taky uveřejněn je to celkem pohodová práce oba dva mi trvali asi 5 hodin práce ale dalo by se to zvládnout podstatně rychleji já měl mezitím kávu a a když jsem to měl rozdělané tak jsem ramena pěkně očistil a nastříkal plastizolem prostě když už to bylo rozdělané tak ať je to perfektní .Kdyby někdo ten přípravek chtěl půjčit nebo s tím pomoci tak ať dá vědět jsem z okresu Havl.Brod.Ale je to paráda nic nevrže a zdá se to auto takové jistější v zatáčkách možná se ni to jen zdá ,ale v autě je ticho.

Tako jsem kolegové včera v podvečer a dnes dopoledne předělával silentbloky ,měl jsem z toho hrůzu ale je to v pohodě za použití přípravku který tady byl taky uveřejněn je to celkem pohodová práce oba dva mi trvali asi 5 hodin práce ale dalo by se to zvládnout podstatně rychleji já měl mezitím kávu a a když jsem to měl rozdělané tak jsem ramena pěkně očistil a nastříkal plastizolem prostě když už to bylo rozdělané tak ať je to perfektní .Kdyby někdo ten přípravek chtěl půjčit nebo s tím pomoci tak ať dá vědět jsem z okresu Havl.Brod.Ale je to paráda nic nevrže a zdá se to auto takové jistější v zatáčkách možná se ni to jen zdá ,ale v autě je ticho.

Zdravim pani,

vidim ze sa tu rozvírila celkom plodna debata na temu, ktora asi trapni vacsinu z nas.

Na zaklade toho co som precital su rozne ohlasy na silentbloky z Cupry, ktore vyplyvaju z toho, kto aku motorizaciu ma. Asi najviac problemove sa javia 1.2 HTP, 1.4 TDi a 1.9 TDi

Prilozim aj ja moju realnu skusenost.

Mam Ibu 1.9 TDI Sport 74 kw (chip na 96 kw), v lete 17 disky a taktiez Cupra silentbloky a mozem potvrdit to co tu pisu aj ini clenovia s rovnakou motorizaciou, teda neprijemne vibracie do karoserie do cca 1500 otacok. V podstate je pravda ze jazdit s PDckom pod 1500 ot je jeho podtacanie, co nerobi dobre ani samotnej spojke.

Ale problem je v tom (mozno to suvisi aj s chipom), ze pri tej nasej uzasnej 50 v obci neviem co mam mat zaradene, pretoze ist 50 na 4 znamena ze som presne niekde na tych 1500 ot a to sa mi trasie cele auto a zase chodit na trojke pri cca 2000 ot a viac sa mi zda blbe, pretoze akonahle kusok plynu navrch, hned to pyta 4. Takze v globale neviem s akym prevodovym stupnom jazdit v obci..:)

Rozmyslam nad tym vyhodit tieto silenbloky von a dat tam tie inovativne z Pola (alebo Tourana alebo Altey, vsetko su to tie so 4 ramenami vo vnutri), no zase mam obavy, kolko by tam vydrzali tie (kedze tam mam 17 disky s 205/40 R 17 pneu a tych cca 320 Nm krutak tiez robi svoje.).Takze mam velku dilnu co spravit, pretoze na jednej strane sa mi nepaci prejav toho auta s tymito blokmi, na druhej strane by som nerad po pol roku zase menil silentbloky a robil geometriu keby som sa rozhodol teraz pre vymenu.

Napadla ma taka idea, ako niekto navrhol na ceskom dieselpower fore, skusit do tych cuprackych navrtat sumerne po obvode 3 alebo 4 diery povedzme 8-kou vrtakom.

Co vy nato?? Myslite ze by sa pruziaca schopnost zlepsila?

Co by bolo podla vas optimalne riesenie? teda zachovat tuhost karoserie, ale nestratit uplne komfort (vymenit za tie inovativne s rizikom kolko pri mojich parametroch vydrzia, alebo skusit modifikovat tie cupracke spominanymi dierami)

P.S. aky je pomer zivotnost modifikovane vs Cupra (vydrzia tieto modifikovane viac ako tie uplne obycajne?)

aky je pomer komfortu modifikovane vs Cupra (eliminuju sa pouzitim tychto mod. neprijemne vibracie, ktore sa objavuju s cupra blokmi?)

Za rady a nazory vopred Dakujem

Ivan

ještě je možnost vyzkoušet silentbloky z Audi A2 - plné jako Cupra ale lehce měkčí směs č. díli: 8Z0 407 183 A

ale zda se budou přenášet vybrace ti nepovím, chce to vyzkoušet - ono je to s těma silentblokama těžký, zrovna u tý TDi 5lidí napíše že se s tím nedá jezdit a 5 lidí že nic necítí :) Každopádně trvanlivost zesíleného a plného srovnávat nejde...zesílený vydrží o něco déle než klasika, plný vydrží opravdu hodně.....s vrtáním direk nemám zkušenosti, ale pokud je tam vrtneš přesně, myslím že by to ulevit těm vybracím mohlo...takže jestli budeš testovat, určitě dej vědět ;)

Dej tam ty z té Audi A2 mám je tam také a spokojenost..:-)

Taky mam dilema,ale zrejme též z A2 jako píše kibi :) ..I když pořád kurfa nevím lol

rád bych poreferoval, ale mám ty A2 silentbloky ještě stále v krabičce :D každopádně bych se jich nebál :)

Zdravim pani...

Budem potrebovat asi menit silentbloky, protoze mi zacala vrzat naprava, tak sem tu zjitoval jake by byli najlepsi a skusim asi tie na A2. Chcem sa ale opytat, ked uz to budem mat rozhodene, co by bylo vhodne vymenit (myslim cepy a pod..) Mam najetych 90tis. Diky za rady

Zdravim, chtěl bych Vás poprosit o radu. Snažil jsem se tu hledat, ale nenašel jsem přesně to co potřebuji. Měním silentbloky ramene na 1.2 HTP na předku, zadní uložení nebyl takovej problém, ale ty přední malý silentbloky maj na obou koncích gumovej rantl a metoda s lisováním mi nepřijde zrovna proveditelná...nevim, nezkoušel jsem. Proto se ptám, byl by problém přefiknout ho vejpůl a nacpat půlku z jedný a půlku z druhý strany? Nebo to jde normálně nalisovat svorkama/svěrákem?

Takže podle Vašeho mlčení soudim, že ani jeden z Vás přední silentbloky ramen neměnil...tak Vám pěkně děkuju

Co jsem tady kde četl tak to asi nikdo neměnil,myslím že to je docela rarita že je máš K.O.

Takže podle Vašeho mlčení soudim, že ani jeden z Vás přední silentbloky ramen neměnil...tak Vám pěkně děkuju

Podle meho mlceni,sa tu o tom ucite pise.... Ale hladat sa mi to nechce.

Zdravim, chtěl bych Vás poprosit o radu. Snažil jsem se tu hledat, ale nenašel jsem přesně to co potřebuji. Měním silentbloky ramene na 1.2 HTP na předku, zadní uložení nebyl takovej problém, ale ty přední malý silentbloky maj na obou koncích gumovej rantl a metoda s lisováním mi nepřijde zrovna proveditelná...nevim, nezkoušel jsem. Proto se ptám, byl by problém přefiknout ho vejpůl a nacpat půlku z jedný a půlku z druhý strany? Nebo to jde normálně nalisovat svorkama/svěrákem?

Dělal jsem to ,taky to jde, měl jsem trubku zařízlou( větší průměr než byl dřík silentbloku s gumou) , dlouhej šroub, dvě podložky a dvě matice, svěrák a jedeš. Když silentblok nandaváš , tak je to jednodušší než u toho zadního, jenom musíš pořádně namazat , aby šel dovnitř. Ta guma se přehrne, trochu jí pomůžeš tupým šroubovákem, ale až když je silentblok uvnitř. Ty přední byly starší nedotknutý, ale radši jsem je vyměnil.:p

Upraveno od Casy

Potřebuji poradit na Fabii combi r.v.00

mám stabilizátor 19mm ale nemohu najít gumy 19mm jen 18 nebo 19,8mm, půjdou 18mm?

dík

.

Upraveno od 550jawa

Tak som dnes nechal vymenit silentbloky kvoli tomu neprijemnemu vrzganiu, pouzil som tie diskutovane A2 a mozem doporucit. U mna spokojnost, zasa jeden lacno vyrieseny problem s pomocou tohto fora. lol:palec2:

Potřebuji poradit na Fabii combi r.v.00

mám stabilizátor 19mm ale nemohu najít gumy 19mm jen 18 nebo 19,8mm, půjdou 18mm?

dík

zajeď do skoda servisu, objednej je podle VINU , já tam dal starline gumy,podle konzultace s prodejcem v autokelly, řekl jsem mu průměr stabíku a po 10 tisících km se mi zdá , že se vymlátily, origo jsou možná o 50tku dražší, ale vydrží, já je teď budu taky měnit za origo.

Potřebuji poradit na Fabii combi r.v.00

mám stabilizátor 19mm ale nemohu najít gumy 19mm jen 18 nebo 19,8mm, půjdou 18mm?

dík

na 19mm stabík použíj uložení OEM 6Q0 411 314 M, tedy průměr 17mm ;)

presne tak

davat mensi prumer ulozeni gum stab. nez je nameren na stab. tyci

že jsem pod to auto lezl :wallbash:

odešla levá poloosa

1500 použitá orig

pak nešla stará vylisovat 11t lisem - nechápu

tak nové ložisko 2000

pak destičky tak rovnou kotouče 1700

no a nakonec geo 500

tak ty gumy jsou brnkačka

a nakonec mi teče servořízení přes levou manžetu cca 6-8000

.....

postřeh

geo nejde seřídit je řachlý na pravý kolo - AAAauto vozidlo nebylo bourané

Upraveno od 550jawa

  • 4 týdny později...

Tak jsem to tady přelouskal celé a vyšlo mi z toho, že nahodím na svoji fabuli ty zesílené 1K0 407 183E.

Mám jen 1.4 benál, takže by to mohlo stačit, teď tam mám v 144tkm zbytky originálů, takže předpokládám, že ty nové budou až do konce.

Jinak nevíte jaký stabík má F 1.4 Sedan r.v.2001? Nevím totiž, jaké uložení stabíku koupit.

No niektori tu vraveli o slabej zivotnosti tych zosilenych, takze ako chces... ja dal tie z A2 a spokojnost ;). Inak gumy stabikov su riesene tu, u seba som nameral 19mm stabik a dal 18mm gumy, zda sa to oka.

Prosim o radu, ktory je pravy a ktory lavy silentblok na tychto fotkach? Prva fotka je lava strana, druha prava. Je to tak?

Dikes.

post-24420-0-81471600-1301250935_thumb.j

post-24420-0-89654100-1301250943_thumb.j

Jo je to tak.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.