Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

rkonf: Tobě to taky klepe? Jsem z Prahy, rád bych si to poslechl, nejsi taky z Prahy, či okolí? Mám o tom uložení převodovky pochybnosti, prostože by to klepalo víc při větších nerovnostech (selskej rozum) ale i když jedu pomrdanou Koněvovou, tak neslyším nic, pak najedu na blbě záplatovanou silnici, kde je lehká ale ostrá (v přechodu) nerovnost a klep, klep, zatím velmi slabě, ale sere mi to, vzhledem k tomu že auto musím mít jako nový! :)

Z Prahy jsem (když tak napiš SZ), ale podle toho jak to píšeš, tak to bude fakt něco jiného. Mně to klepe hlavně na hupech. Když se auto rychle zhoupne tam a zpátky. Na ostrých nerovnostech to nedělá.

Vloženo

Máš to o 44kč levnější než na škoda-dily.cz :) Ale přesně se to tu řešilo o asi 4 příspěvky dozadu :) já je na autě mám a řekl bych že jsou lepší než ty staré rozhodně více vydrží :)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Nazdar chlapáci.Tak jsem v pondělí vyletěl z STK jak čert z eletriky.Nelíbily se mu mé silentbloky na FabceI.Nebyly vyloženě špatné,ale prostě mi chtěl jen udělat zlo.Napadlo mě,že se mrknu na net a počtu jak se silentbloky mění...záhy jsem zjistil,že se dělají cca tři druhy tzv.dvoubodovky,čtyřbodovky a plné.Po přečtení dá se říci celého tématu týkajícího se oňeh silentbloků jsem se rozhodl pro typ A2 tedy plné,ale ne úplně nejtvrdší.Koupil jsem je za rovných 500Kč oba.Dnes odpoledne jsem se pustil na výměnu pravé strany.(povzbuzen jistým kolegou z tohoto blogu - 2hoďky s cigárkem v papuli jsem se do toho dal)Samozřejmě se mi utrhl šroub který prochází menším silentblokem ve předu.Po navaření roxoru jsem zabral a utrhl ho kosek dál,ale to už se navařit nedal.Naštěstí jsem zavolal kamarádovi,který mi ten hliníkový komponent přivezl během dvou hodin.Poté šlo vše jak má...ve svěráku nalisováno a potom spojeno se spodním ramenem a vsazeno do nápravnice.Utáhnout torzku,přišroubovat kulák,poutahovat šrouby,nandat kolo a spustit z heveru.Poloviční hurá...jak bude volno tak příjde na řadu druhá strana asi v neděli...potom poreferuji.(...a na cigárko jsem neměl ani pomyšlení...)

post-73173-0-71083600-1327606804_thumb.j

post-73173-0-45612100-1327606817_thumb.j

Vloženo

Nazdar chlapáci.Tak jsem v pondělí vyletěl z STK jak čert z eletriky.Nelíbily se mu mé silentbloky na FabceI.Nebyly vyloženě špatné,ale prostě mi chtěl jen udělat zlo.Napadlo mě,že se mrknu na net a počtu jak se silentbloky mění...záhy jsem zjistil,že se dělají cca tři druhy tzv.dvoubodovky,čtyřbodovky a plné.Po přečtení dá se říci celého tématu týkajícího se oňeh silentbloků jsem se rozhodl pro typ A2 tedy plné,ale ne úplně nejtvrdší.Koupil jsem je za rovných 500Kč oba.Dnes odpoledne jsem se pustil na výměnu pravé strany.(povzbuzen jistým kolegou z tohoto blogu - 2hoďky s cigárkem v papuli jsem se do toho dal)Samozřejmě se mi utrhl šroub který prochází menším silentblokem ve předu.Po navaření roxoru jsem zabral a utrhl ho kosek dál,ale to už se navařit nedal.Naštěstí jsem zavolal kamarádovi,který mi ten hliníkový komponent přivezl během dvou hodin.Poté šlo vše jak má...ve svěráku nalisováno a potom spojeno se spodním ramenem a vsazeno do nápravnice.Utáhnout torzku,přišroubovat kulák,poutahovat šrouby,nandat kolo a spustit z heveru.Poloviční hurá...jak bude volno tak příjde na řadu druhá strana asi v neděli...potom poreferuji.(...a na cigárko jsem neměl ani pomyšlení...)

Já to dělal na dvou fabiích, ta co se parkovala venku, tak jsem urval šrouby u obou konzolí( přední šroub), ta co jsem ji parkoval v garáži -bez problémů. Když jsem kupoval kvůli ulomenému šroubu v konzoli (nepoškozenou) na vrakáči, tak mi ji dávali a byla ještě teplá, takže užívají k odšroubování šroubů přípravky k prohřátí té hliníkové konzole, aby se šroub uvolnil.

Vloženo

Zdravím.Tak mi to nedalo a když jsem dorazil z práce tak jsem se na to vrhnul...Samozřejmě opět utržený šroub u menšího silentbloku a přidal se k němu kamarád z kulového čepu.Šroub jsem si koupil cestou z práce přímo ve škodovce,ale prý nedělají s odsazeným závitem.Tak jsem koupil ten co mi nabízel se závitem do konce za 61 peněz.Dnes už jsem to dělal s ledovým klidem...s cigárkem v papuli (kecám už dva roky nekouřím).A je klid!

post-73173-0-19125000-1327680471_thumb.j

post-73173-0-57467900-1327680491_thumb.j

post-73173-0-33858400-1327680511_thumb.j

post-73173-0-46916600-1327680528_thumb.j

Vloženo

Já to dělal na dvou fabiích, ta co se parkovala venku, tak jsem urval šrouby u obou konzolí( přední šroub), ta co jsem ji parkoval v garáži -bez problémů. Když jsem kupoval kvůli ulomenému šroubu v konzoli (nepoškozenou) na vrakáči, tak mi ji dávali a byla ještě teplá, takže užívají k odšroubování šroubů přípravky k prohřátí té hliníkové konzole, aby se šroub uvolnil.

Já měl kliku,že mi to kámoš sehnal a přivezl pod rypák.

Vloženo

Tak jsem fabku projel a můžu konstatovat,že........je to PARÁDA!!!.....žádné drnčení,ani při otáčkách lehce pod 1500 a řízení jde opravdu ostřeji :kol-27: ,lehce pohnu volantem a auto se zahryzne a jde jak doleva tak doprava.No musím konstatovat,že to nebyly vyhozené prachy!!! :kol-31::kol-47:

  • o 3 týdny později...
Vloženo

chci se zeptat nedávno mi při brždění hlavně ve vyšších rychlostech vibroval volant, pedál NE. Nechal jsem vyměnit silenbloky a přestalo to, najeto 5tis a zase vibruje.... dal jsem ty zesílené mám tdi 74kw

Vloženo

já měl starý kotouče, vypadaly rovný a klepal se při brždění volant a v pedálu nebylo nic cítit. Známýmu vybroval volant, když měl naopak špatný čepy řízení.

Vloženo (editace)

Ciste teoreticky matica na poloosi.Ale tam sa asi nedavali tie plechove.Asi by som skusil vymenit tie kotuce. Ked aj ostanu tak sa daju neskor pouzit,

Editováno: , autor: Piaggio
Vloženo

Na poloosách mám nějaké "debilní" matky takové jen plíšky bo co mi to říkali, ale jsou dotažené na kotoučích najeto 5tisíc km dány na soustruh změřeny a v pořádku. V pondělí jedu na STK ať mi to tam dají na ty válce a uvidíme....

Vloženo

Škoda, že jsem si toto vlákno nepřečetl o něco dříve. Tento týden mi totiž mechanik na 1.4 tdi namontoval silentbloky, nevím, jestli jsou z cupry, ale jsou plné, bez děr. Z auta se rázem stal traktor, pod 2000 otáček s tím prakticky nejde jezdit, hrozně to duní. Příští týden tam nechám namontovat originál, co tam má být. Na 1.4 tdi jednoznačně nedoporučuji!

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak dnes prišlo ku vymene silentblokov vydrzali 80000 KM .Najskor som to skusal vymenit na aute ale zda sa mi to prilis zdlahave a nasunut tam rameno to bol problem nakoniec som vybral rameno mne osobne sa to tak menilo omnoho lepsie staci odskrutkovat cap ramena ulozenie stabiku a ide to pekne vonku. Ta skrutka co je v tej hlinikovej konzole je dobre ju nastriekat povolovacom ja som mal Multi spray od wurthu aj mesiac pred vymenou ono to dost pomoze

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...