Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Já měnil poprvé silentbloky ve 120tis. a mám najeto zatím 167tis. a jsou v pohodě. Dával jsem opět origo škodovácké a spokojenost. Kolega měnil na haťapce při 60tis.

Vloženo

Mám 1,4 MPI 50 Kw naj 99 tis. dnes som objednal silentbloky z cupry vraj za 2 dní budem mať. Na druhý týždeň idem vymeniť potom podelím sa s vami s vlastnými skusenostami. Vyťahovák a sťahovák už som dal spravit kamošoví na sustruhu snad takto práca bude lahšia. A cena za kus 15 € origo Seat servis.

Vloženo

Pánové....ohledně silentbloku to asi nejvíce "vře" zde...

Měnil z vás už někdo silentbloky na zadní nápravě ? Asi se do toho vrhnu. Našel jsem jen téma kde to cosby dělal na Boře. Myslím ale ,že na 99,9% to bude na Fabii to samé. Stejná torzní náprava.

Vloženo

dobrý dotaz zda ano dají se dát nějaké lepší :)

Pánové....ohledně silentbloku to asi nejvíce "vře" zde...

Měnil z vás už někdo silentbloky na zadní nápravě ? Asi se do toho vrhnu. Našel jsem jen téma kde to cosby dělal na Boře. Myslím ale ,že na 99,9% to bude na Fabii to samé. Stejná torzní náprava.

Vloženo
v seatu, kde jinde, když je to z Cupry. Někde tu máš orig čísla.

Seat byl jasný, číslo dílu jsem měl taky, ale mnou oslovení prodejci autodílů se nechytali...Teď už je to OK, pošle mi je jeden kolega tady z fóra :palec2:

Vloženo

Počítal sem s výměnou silentbloků na mé ibize, ale na odkazy z cupry jsem narazil až potom co jsem si objednal komplet na přední nápravu od Powerflexu. Nakonec jsem k těm novým silentblokům, po přečtení příspěvků na zdejším fóru, pořídil ještě nový přední stabilizátor z cupry (průměr 20mm na místo 18mm) a na přední nápravě jsem se ještě rozhodl otestovat změnu sbíhavosti z origo +1.5° na -1° (teď tam je nastavená rozbíhavost).

Výsledek je naprosto skvělý, v zatáčkách je auto daleko jistější a navíc byla potlačená nedotáčivost (teď se auto do zatáček úplně vrhá). Náklady rozumné (cca. 7kkč), výsledek skvělý (aspoň pro mě).

Jen pro toho kdo by měl v plánu objednávat ten komplet od powerflexu, tak doporučuju místo zadního silentbloku na přední nápravě koupit ten plný z cupry. Nedodávají totiž celý silentblok pouze jakýsi adaptér, který se zastrčí do toho originálního děleného.

Teď jsou na řadě tlumiče od KW se snížením 30mm :) .

Vloženo (editace)
Dají se dát lepší...ale když jsem zjistil cenu..komplet silentbloky dělá firma Powerflex ale například jeden zadní stojí 1230 :feve:

Ak zhanas silenbloky na zadok tak daj s fabie RS,ta ma tuhe s vymedzenim do stran ako ma ibiza cupra .

(teda pocitam ze nemas RS,ale 16v s naraznikom RS)

A ja mam este zlepsovak,k tym silenblokom dost pomozu rozpery napravnice.Predna aj zadna.Auto ma stabilnejsi predok ,lepsie zabaca a je menej nedotacave.

Editováno: , autor: 1soda
Vloženo

Pokud to myslíš s potlačením nedotáčivosti vážně, tak zkus na přední nápravě nastavit rozbíhavost. Je to pak sice trochu řidičsky náročnější, ale funguje to. A když budeš chtít, tak na brzdách je to krásně přetáčivý :) .

Vloženo (editace)
Pokud to myslíš s potlačením nedotáčivosti vážně, tak zkus na přední nápravě nastavit rozbíhavost. Je to pak sice trochu řidičsky náročnější, ale funguje to. A když budeš chtít, tak na brzdách je to krásně přetáčivý :) .
,ano ano,poznam :)...mal som ibizu cupru tdi a ta bola dost ostra na volant pri rozbiehavosti,ale ja sa rad drzim original parametrov a mam rad svoje predne pneumatiky :).A je rozdiel mat stabilnejsie auto na nerovnostiach a vyjazdenych kolajoch,ako ho mat este nestabilnejsie zlou geometriou :) Editováno: , autor: 1soda
Vloženo
v seatu, kde jinde, když je to z Cupry. Někde tu máš orig čísla.

Dnes som menil kupované v Seat cuprácke cena bola 13 €. Niekto tu hladal číslo tovaru : 6LL 407 183 a takto to vyzará po nalisivaní.

post-15010-1236453494_thumb.jpg

Vloženo
,ano ano,poznam :)...mal som ibizu cupru tdi a ta bola dost ostra na volant pri rozbiehavosti,ale ja sa rad drzim original parametrov a mam rad svoje predne pneumatiky :).A je rozdiel mat stabilnejsie auto na nerovnostiach a vyjazdenych kolajoch,ako ho mat este nestabilnejsie zlou geometriou :)

Proč by se měli víc opotřebovávat gumy, když původně tam bylo +1.5° a teď tam je -1°. Budou se víc sjíždět na místo na vnějšku na vnitřní straně, ale síla by měla být stejná. Nebo tam funguje ještě nějaký jiný mechanismus o kterým nevím?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...