Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

Ta kriva cesta je blbosť a daj si to pozreť inde či je to spravne nahodene.

V skodovke mi povedali ze su tam ine silentbloky, neoroiginal , plne asi z A2, prevy bol namontovany vystupkami vertikalne a lavy bol otoseny o 90 stupnov, vystupky vodorovne. Ak su to tie silentbloky z A2 ako sa maju spravne namontovat, je tam tiez excentricita???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidi, co rikate na silentbloky ramen od powerflexu ? ty fialovy mrchy z inyho matroše.., nekdo rika ze je to uplne tvrdy a ze budu u 1.9tdi citit pri nizkych otazkach motoru hlucnost .., ale zase se mi nechce porad menit ty orig. silentbloky a nevim jestli by silentbloky od cupry stacily kdyz pisete ze jsou taky hlucny pro dieselovy motory ... powerflexy stoji pár cca 1400kč , ale zase kdyz bych na to uz nikdy nemusel sahnout tak ty prachy dam..

loni sem daval novy silentbloky a po najeti 22tis km a po roce sou zase v haji...mam ted 17cky alu kola, podlozky a mam ji snizenou pruziny a asi to potrebuje poradny nejlip zavodni silentbloky ..jo a jezdim s tim jako prase, zkousel jsem i mostecky autodrom , dik za radu hans

Ty pouzdra od Powerflexu nekupuj !!! Jsou k ničemu. Mám je doma a nejsou to celé pouzdra,ale jen vložky do stávajících origo pouzder. Taky jsem za ně dal 1200,- ale za 1 kus ! Na autě to není poznat a 2500,- v tahu. Navíc to do stávajícího pouzdra nedostaneš a budeš muset dát pouzdro nové (opět origo protože se to strká do mezer v pouzdru-škoda že to nemám vyfocený) nebo aspoň vytáhnout rameno, protože se tam tomu vůbec nechce.

Editováno: , autor: Lumek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Četl jsem to tu celé a viděl jsem,že zatím se všichni perou s tím, že při výměně pouzder většinou vytahují držák a pouzdro lisují ve svěráku a pak do něj třeba pomocí svěrek lisují i rameno. protože se mu tam na autě vůbec nechce-do Cupra bloku od Saetu to nehrozí vůbec. Koukněte na to jak to řeším já :

Vyřezaný závit je M12 (není potřeba nijak předvrtávat-jan vyřezat závit), přes podložku stačí našroubotat šroub M12*asi70mm a šroubovat. Šroub vtáhne rameno do pouzdra úplně hladce. Potom je potřeba šroub vyšroubovat asi 30mm(víc nejde-málo místa) a uřezat ho flexou nebo pilkou na železo, sundat podložku a kombinačkama vyšroubovat zbytek závitu uřezaného šroubu. A je hotovo. :-)

post-38384-1258704507_thumb.jpg

post-38384-1258704520_thumb.jpg

post-38384-1258704533_thumb.jpg

post-38384-1258704538_thumb.jpg

post-38384-1258704546_thumb.jpg

Editováno: , autor: Lumek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

:help: Má někdo zkušenosti s těma Cupra gumama na naftovým tříhrnku? :help:

Můj problém:

Při přejezdu např. retardérů mi vrže od PP kola. Přečetl jsem to tu celé a mám napsaný čísla obou možných dílů - cuprácký gumy, ale i tu z VW Pola. Jak jsem to tak četl, tak se v poslední době přikláním spíše k těm gumám z VW Polo (číslo 1K0 407 183 E). Přece jen 1,4 TDi má nějáký vibrace, jezdím s tím po Praze či Boleslavi a nechci slyšet, jak praskaj plasty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Honzo osobně jsem taky přemýšlel při výměně silentbloku a dal jsem právě tyhle VW zesílený a naprostá spokojenost :palec2: Těch Cupráckých jsem se bál právě kvůly přenášení vybrací v nízkých otáčkách. Když je známej co mi je měnil viděl, tak mě ujistil že ty už něco vydrží :) Jináč co píšeš ty, tak mi spíš připadá na odcházející gumičky stabilizátoru (přesněji pouzdro stabilizační tyče) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kibi: s těma stabilizátorama jsem se setkal v roce 2000 v servisu, když jsem tam byl na praxi. Byla to dětská nemoc Fabií. Takže to byla první věc na kterou jsem se zaměřil. Ale ať jsem se stabilizátorem cloumal sebevíc, tak to žádný zvuk nevydalo... Ať bylo auto dole, nebo i zvedlý na kozách. Ale mrknu na to ještě jednou a kdyžtak nechám v úterý rovnou vyměnit v servisu, když tam jedu na prohlídku a výměnu čelního skla.

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím,

tak se vám mohu konečně svěřit s pocity s novýmy silentbloky. Mám Fabii Combi 1.9TDi. Koupil jsem ty ze Seat Ibiza Cupra a nechal v servisu namontovat, prý je to trochu těžší práce tam vrhnou zpět rameno, než s origo (ze Seatu jsou předci jen tvrdší - plné). Ale mám je tam. V otáčkách nižžích, dejme tomu do 1500 se od motoru opravdu přenášejí vetší vibrace než dříve, ale 1600 a výše (tedy standardní provozní otáčky) je vše OK.

Řízení je o poznání přesnější a lépe raguje, vzhledem k počasí jsem neměl možnost ozkoušet pevnost v zatáčkách, ale myslím, že výměna za tvrdší je jen ku prospěchu věci.

Pocity vibrací mohou být samozřejmě velmi individuální, ale tyto jsou mé.

Já jsem spokojen (cena práce - ne Škoda servis - 3100 i s výměnou oleje)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny škodováky,asi už jsem otravný ale mám 19tdi a taky bych chtěl vyměnit zadní silembloky na ramenou.Četl jsem to skoro všechno a byli tu verze z copry,VV polo a pak ještě z 2 octavie,tak bych se chtěl zeptat které by pro mě byli nejlepší,protože origináli už jsem tam dával a nic nevydrží.Taky jsem někde viděl objednávací číslo a dokonce je někdo nabízel na dobírku,klidně bych je od něj vzal.Spíše bych se ale přikláněl k těm z 2 octavie,sice nejsou plné ,ale určitě vydrží více. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

6LL z Cupry jsem nechal dát na 1,4MPI a jsem spokojen. Jak už někdo psal "auto jede tam kam chci a ne kam se vrtnou kola díky té vůli. Vibrace či terenkoza nepociťuji a neřeším. A vydrží to určitě víc než 6Q či o málo vylepšené 1K0.

Díky za nápad. Na STK si to pochvalovali a v servisu si poznamenali číslo těch gum.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:help: Má někdo zkušenosti s těma Cupra gumama na naftovým tříhrnku? :help:

Můj problém:

Při přejezdu např. retardérů mi vrže od PP kola. Přečetl jsem to tu celé a mám napsaný čísla obou možných dílů - cuprácký gumy, ale i tu z VW Pola. Jak jsem to tak četl, tak se v poslední době přikláním spíše k těm gumám z VW Polo (číslo 1K0 407 183 E). Přece jen 1,4 TDi má nějáký vibrace, jezdím s tím po Praze či Boleslavi a nechci slyšet, jak praskaj plasty.

taky vržu:( Hledám tu co by to mohlo být. Při jízdě a cloumáním volantem doprava doleva si to vrže vždy na vnější straně (jakoby v palubce). Stabilizátor? zadní silentbloky ramene? Děsně mě to ničí to vrzání:o)

Když se to zvedne tak to poznám - jak? V pondělí jdu do servisu, dnes jsem nechal 500metrů projet servismana, typuje to na ty silentbloky, ale osobně podezírám i stabík

taky mám 1,4Tdi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...