hubo44 Vloženo 10. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2009 Ta kriva cesta je blbosť a daj si to pozreť inde či je to spravne nahodene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ado1973 Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 Ta kriva cesta je blbosť a daj si to pozreť inde či je to spravne nahodene. V skodovke mi povedali ze su tam ine silentbloky, neoroiginal , plne asi z A2, prevy bol namontovany vystupkami vertikalne a lavy bol otoseny o 90 stupnov, vystupky vodorovne. Ak su to tie silentbloky z A2 ako sa maju spravne namontovat, je tam tiez excentricita??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 14. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2009 Cupry maju presnevstrede otvor z A2 nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lumek Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 (editace) lidi, co rikate na silentbloky ramen od powerflexu ? ty fialovy mrchy z inyho matroše.., nekdo rika ze je to uplne tvrdy a ze budu u 1.9tdi citit pri nizkych otazkach motoru hlucnost .., ale zase se mi nechce porad menit ty orig. silentbloky a nevim jestli by silentbloky od cupry stacily kdyz pisete ze jsou taky hlucny pro dieselovy motory ... powerflexy stoji pár cca 1400kč , ale zase kdyz bych na to uz nikdy nemusel sahnout tak ty prachy dam..loni sem daval novy silentbloky a po najeti 22tis km a po roce sou zase v haji...mam ted 17cky alu kola, podlozky a mam ji snizenou pruziny a asi to potrebuje poradny nejlip zavodni silentbloky ..jo a jezdim s tim jako prase, zkousel jsem i mostecky autodrom , dik za radu hans Ty pouzdra od Powerflexu nekupuj !!! Jsou k ničemu. Mám je doma a nejsou to celé pouzdra,ale jen vložky do stávajících origo pouzder. Taky jsem za ně dal 1200,- ale za 1 kus ! Na autě to není poznat a 2500,- v tahu. Navíc to do stávajícího pouzdra nedostaneš a budeš muset dát pouzdro nové (opět origo protože se to strká do mezer v pouzdru-škoda že to nemám vyfocený) nebo aspoň vytáhnout rameno, protože se tam tomu vůbec nechce. Editováno: 29. Červen 2010, autor: Lumek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lumek Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 (editace) Četl jsem to tu celé a viděl jsem,že zatím se všichni perou s tím, že při výměně pouzder většinou vytahují držák a pouzdro lisují ve svěráku a pak do něj třeba pomocí svěrek lisují i rameno. protože se mu tam na autě vůbec nechce-do Cupra bloku od Saetu to nehrozí vůbec. Koukněte na to jak to řeším já : Vyřezaný závit je M12 (není potřeba nijak předvrtávat-jan vyřezat závit), přes podložku stačí našroubotat šroub M12*asi70mm a šroubovat. Šroub vtáhne rameno do pouzdra úplně hladce. Potom je potřeba šroub vyšroubovat asi 30mm(víc nejde-málo místa) a uřezat ho flexou nebo pilkou na železo, sundat podložku a kombinačkama vyšroubovat zbytek závitu uřezaného šroubu. A je hotovo. :-) Editováno: 29. Červen 2010, autor: Lumek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 21. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2009 zdravim , neviete niekto povedat ako sa menia silenbloky stabilizatora? a je potom treba robit geometriu alebo nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Po výmene silentblokov stabiku nie je potrebné robiť geošku. Návod na výmenu by mal byť v Inšt. manuáloch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Záleží jak to uděláš, i v DP jsou dvě možnosti jak to dělat. Je to o pár stránek zpátky. Když to uděláš na autě tak geošku nemusíš. Pokud dáš držák ramene ven geoška bezpodmínečně být musí. U výměny jen kostí stabliku geoška být nemusí. Hezkou výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neOras Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 " V servise mi povedali ze je kriva cesta a ze preto to taha na stranu". To je teda pekna kokotina =D . Blbe udelali geometrii nech si to udelat znovu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 22. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2009 Po výmene silentblokov stabiku nie je potrebné robiť geošku.Návod na výmenu by mal byť v Inšt. manuáloch. hmm, nic som tam take nenasiel, v tych manualoch , mohol by si mi povedat kde to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 Má někdo zkušenosti s těma Cupra gumama na naftovým tříhrnku? Můj problém: Při přejezdu např. retardérů mi vrže od PP kola. Přečetl jsem to tu celé a mám napsaný čísla obou možných dílů - cuprácký gumy, ale i tu z VW Pola. Jak jsem to tak četl, tak se v poslední době přikláním spíše k těm gumám z VW Polo (číslo 1K0 407 183 E). Přece jen 1,4 TDi má nějáký vibrace, jezdím s tím po Praze či Boleslavi a nechci slyšet, jak praskaj plasty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 30. leden 2010 Sdílet Vloženo 30. leden 2010 Honzo osobně jsem taky přemýšlel při výměně silentbloku a dal jsem právě tyhle VW zesílený a naprostá spokojenost Těch Cupráckých jsem se bál právě kvůly přenášení vybrací v nízkých otáčkách. Když je známej co mi je měnil viděl, tak mě ujistil že ty už něco vydrží Jináč co píšeš ty, tak mi spíš připadá na odcházející gumičky stabilizátoru (přesněji pouzdro stabilizační tyče) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 31. leden 2010 Sdílet Vloženo 31. leden 2010 Kibi: s těma stabilizátorama jsem se setkal v roce 2000 v servisu, když jsem tam byl na praxi. Byla to dětská nemoc Fabií. Takže to byla první věc na kterou jsem se zaměřil. Ale ať jsem se stabilizátorem cloumal sebevíc, tak to žádný zvuk nevydalo... Ať bylo auto dole, nebo i zvedlý na kozách. Ale mrknu na to ještě jednou a kdyžtak nechám v úterý rovnou vyměnit v servisu, když tam jedu na prohlídku a výměnu čelního skla. Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 (editace) Na 1.4TDI bych Cupry nedával. Když vibruje HTP, tak u TDI to bude už za hranicí únosnosti. Takže hlasuju taky pro VW. Editováno: 20. Duben 2010, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 Tak vyměněný kosti stabilizátorů, stejnak vrže dál. Uvidíme jak se to bude vyvíjet při teplejším počasí. Kdyžtak vyměním ještě i gumy stabilizátoru. Jinak pak už nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 u mě to vždy byly právě ty gumy stabilizátoru - ostatně je to nejlevnější věc na výměnu, tak jsem tím i začal Snad ti výměnou vrzání přestane... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 nevíte o někom z okolí Kolína,kdo má s výměnou silenbloku zkušenost a dokázal by to vyměnit.V servise si řekly kolem 3600,- za práci bez materiálu... byla v tim výměna + geometrie,ale i tak se mi to zdá moc peněz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Pokud jsi trochu šikovnej tak se to dá doma. Stačí hever a malá dílna se svěrákem. Podle toho jak to uděláš tak potom geoška ta stojí kolem 1100 Kč ale jak a kde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
azriel Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 já právě nemam dílnu ani svěrák a auto potřebuju nejdéle druhý den a ne se s tim jebat týden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nadvora Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 Zdravím, tak se vám mohu konečně svěřit s pocity s novýmy silentbloky. Mám Fabii Combi 1.9TDi. Koupil jsem ty ze Seat Ibiza Cupra a nechal v servisu namontovat, prý je to trochu těžší práce tam vrhnou zpět rameno, než s origo (ze Seatu jsou předci jen tvrdší - plné). Ale mám je tam. V otáčkách nižžích, dejme tomu do 1500 se od motoru opravdu přenášejí vetší vibrace než dříve, ale 1600 a výše (tedy standardní provozní otáčky) je vše OK. Řízení je o poznání přesnější a lépe raguje, vzhledem k počasí jsem neměl možnost ozkoušet pevnost v zatáčkách, ale myslím, že výměna za tvrdší je jen ku prospěchu věci. Pocity vibrací mohou být samozřejmě velmi individuální, ale tyto jsou mé. Já jsem spokojen (cena práce - ne Škoda servis - 3100 i s výměnou oleje) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
centris610 Vloženo 22. Březen 2010 Sdílet Vloženo 22. Březen 2010 já právě nemam dílnu ani svěrák a auto potřebuju nejdéle druhý den a ne se s tim jebat týden nejlepsi najit si normalni autoservis v tom to tolik bez te geo nebude stat ... ja si nechal udelat novou stk a k tomu vymenu silentbloku a platil jsem neco pres 2k ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sirup Vloženo 30. Březen 2010 Sdílet Vloženo 30. Březen 2010 Zdravím všechny škodováky,asi už jsem otravný ale mám 19tdi a taky bych chtěl vyměnit zadní silembloky na ramenou.Četl jsem to skoro všechno a byli tu verze z copry,VV polo a pak ještě z 2 octavie,tak bych se chtěl zeptat které by pro mě byli nejlepší,protože origináli už jsem tam dával a nic nevydrží.Taky jsem někde viděl objednávací číslo a dokonce je někdo nabízel na dobírku,klidně bych je od něj vzal.Spíše bych se ale přikláněl k těm z 2 octavie,sice nejsou plné ,ale určitě vydrží více. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
achil Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 6LL z Cupry jsem nechal dát na 1,4MPI a jsem spokojen. Jak už někdo psal "auto jede tam kam chci a ne kam se vrtnou kola díky té vůli. Vibrace či terenkoza nepociťuji a neřeším. A vydrží to určitě víc než 6Q či o málo vylepšené 1K0. Díky za nápad. Na STK si to pochvalovali a v servisu si poznamenali číslo těch gum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostia Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Má někdo zkušenosti s těma Cupra gumama na naftovým tříhrnku? Můj problém: Při přejezdu např. retardérů mi vrže od PP kola. Přečetl jsem to tu celé a mám napsaný čísla obou možných dílů - cuprácký gumy, ale i tu z VW Pola. Jak jsem to tak četl, tak se v poslední době přikláním spíše k těm gumám z VW Polo (číslo 1K0 407 183 E). Přece jen 1,4 TDi má nějáký vibrace, jezdím s tím po Praze či Boleslavi a nechci slyšet, jak praskaj plasty. taky vržu:( Hledám tu co by to mohlo být. Při jízdě a cloumáním volantem doprava doleva si to vrže vždy na vnější straně (jakoby v palubce). Stabilizátor? zadní silentbloky ramene? Děsně mě to ničí to vrzání) Když se to zvedne tak to poznám - jak? V pondělí jdu do servisu, dnes jsem nechal 500metrů projet servismana, typuje to na ty silentbloky, ale osobně podezírám i stabík taky mám 1,4Tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skeda Vloženo 20. Duben 2010 Sdílet Vloženo 20. Duben 2010 daval uz nekdo silentbloky z dvojkovy octavy??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.