michal236 Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 Co mi může způsobovat, že když stojím s vypnutým motorem a tím i posilovačem a cukám s volantem, něco mi na cca. čtvrt otočky bouchne na podvozku, jakoby bych se o něco opřel a pak je to v pohodě? Něco tam musím mít ultra vymlácený asi Při jízdě se auto v zatáčkách houpe, ale tlumiče to nejsou :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 může to dělat kldině axiální ložisko horního uložení předních tlumičů - je to jakoby lupnutí od pružiny?: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 Je to ono .. dělá mě to taky Nepomohlo ani namazání. Prostě vyměnit. Někdo mě tady na foru přesvědčoval že to ložisko stojí 300 kč takže to máš v pohodě. Ale jestli na to nespěcháš klidně s tím jezdi. Já tuto opravu už vzdal a hodil za maturu. Takže červen Jestli se chceš přesvědčit, že to je ono, tak ať ti někdo točí volantem a ty uvidíš jak ti přeskakuje pružina na horním uloženi. Je to axiální ložisko .. podle technika mého je to špatnou konstrukcí a dostáva se tam špína a voda takže to zrezne. Běžná závada na Fábii.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 14. Květen 2012 Sdílet Vloženo 14. Květen 2012 Já měnil všechny tlumiče a na předek mě stálo ložisko MAYLE 120,-/ks takže určitě to není tak velká cenovka.. také mi to lupalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neutron Vloženo 26. Květen 2012 Sdílet Vloženo 26. Květen 2012 (editace) Trocha som sa hrabal po internete a objavil som obrázok priamo od MEYLE ako majú byť nalisované, resp. orientované zosílené silentbloky 1K0... v konzolách. A ešte jeden manuál od Febi Bilstein, konkrétne tiež zosílený FB 31253 dokonca aj s toleranciami v stupňoch. Editováno: 8. Září 2012, autor: neutron Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 26. Květen 2012 Sdílet Vloženo 26. Květen 2012 takze to mam namontovane dobre .... ,vtedy sa to bralo myslim tiez ako vystupok adavalo sa to ako stary. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 Tak jsem taky včera si vyměnil silentbloky na ramenech.Dával jsem tam taky ty zesílený(FEBI).Podle toho co jsem se tady dočetl tak jsem vůbec nepovoloval poloosy. Stačí pouze povolit spodní čep,nutnost je čep na řízení nebo tam nejde dostat přípravek na vylisování.A to je vše.Ten šroub co drží rameno to je teda po určité době problém ,ale abych tomu předešel zalomení apod. tak jsem si nahřál bez nějakého zkoušení hned ten hliník ,abych to povolil.A udelal jsem dobře.Stačí na to malá propan bomba s hořáčkem. Protože s jedním nešlo hýbat pouze po nahřátí.Jak to všechno bylo studený tak jsem ho tam chtěl zkusit zašroubovat nazpět a nešel.Stačí pořádně mazat a opatrně si ten šroub prožízne závit znovu (lepší by byl závitník).Ale druhá strana ta šla pouze zašroubovat rukou. Taky jsem si udělal ten M12 závit na rameni ,abych se s tím nemordoval při montáži.Stačí potom šroub(max 30mm) a trochu větší podložka.A nic nemusím ani řezat pod autem.Akorát je potřeba šroubovákem pomoct rameni nazpátek. Na motoru stačí povolit na uchycení silinbloku jednu matici pro přidzvednutí motoru zkrz vytažení šroubu z ramene. Vylisovní a nalisování je brnkačka ,když je přípravek.Taky jsem si ho spíchnul nic na tom není. Vše mi trvalo asi 4 hodiny a to i s přestávkou na jídlo a taky jsem dělal opravdu pomalu.Kdyby to bylo na zvedáku tak 1 hodinu jedna strana. A taková perlička na závěr ,dozvěděl jsem se ,že v autorizovaným servise za to chtějí 3 000Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2012 nutnost je čep na řízení nebo tam nejde dostat přípravek na vylisování dá sa to aj bez toho,skôr by som povedal,že to bude záležať od prípravku,ktorýho má ako vyrobený.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia19 Vloženo 18. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2012 Pozdravujem Vás priatelia! Včera som aj ja vymenil "silenbloky" na ramene, dal som 1K0 407 183. Mám FAB 1,4 44kW, 220 000 km, r.v. 2000. Zhruba dva roky som sa odhodlával na tento krok, dnes to ľutujem , že som to nespravil skôr. Pomohlo mi aj toto fórum, povedal by som skôr negatívne a to hlavne "plašením" pri oprave. Rôzne: -odtrhnete šrób na ramene, -treba vybrať celú hliníkovú konzolu, -povoliť poloos, -rameno naspäť nezasuniete, -vyrežte si závit na rameno a podobné sprostosti, ktoré ma od výmeny odrádzali, poviem Vám nieje to pravda. Moja FAB má 220 000 km, 12 rokov, v živote nebola v garáži a predný šrób v ramene som normálne povolil(kľúč 18ka), vyzeral úplne novo, ako keby ho tam zakrútili pred dvoma dňami. Preto nechápem ako ho môže niekto odtrhnúť. Rameno samozrejme vyberieme aj bez povolenia poloosi, stačí odkrútiť tri šróby držiace guľový čap na ramene a následne môžeme "odpojiť" rameno od "kolesa". Potom povoliť aj guľový čap riadenia, aby sme mohli použiť prípravok na zalisovanie a vylisovanie silenbloku. Tento prípravok je fakt nutné mať, kutil ho bežne vyrobí doma , návody sú v predošlích príspevkoch. Po zalisovaní nového silenbloku (pozor na správnu orientáciu, hore v príspevku ja návod od MEYLE) zasunieme naspäť rameno a to úplne jednoducho a bez dramatických scenárov. Výstupok ramena ktorý budeme zasúvať dobre potrieme mydlom alebo prípravkom na umývanie (JAR ap.) a jedna osoba rameno priloží k silenbloku a podrží jeho správny smer zasunutia a druhá osoba si lahne na chrbát pred auto a nohou zatlačí rameno smerom do zadu, teda od seba, rameno úple ľahko, povedal by som, že skĺzne do silenbloku ako "muž do ženy"(na odľahčenie). A je to, potom len prednú časť ramena dať na správne miesto, je to tesné, treba použiť napr. gumové kladivo, šróbováky ap., poskladať a jazdíme. Je evidentné, že auto sa inak chová, stabilita, prechod cez nerovnosti atd. Ak bude záujem priložím aj foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 18. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2012 Preto nechápem ako ho môže niekto odtrhnúť. áno môže sa zatrhnúť,neviem čo na tom nechápeš...urobil si jedno auto a už ideš súdiť....ak by si ich urobil desiatky,tak potom by si videl čo všetko sa môže stať...môžeš si len ďakovať,že ti všetko išlo ako po masle..neber to v zlom,len ma zarazila tá tvoja veta....a nikto sem nepíše nijaké hororové scenáre,len svoje skúsenosti a postrehy z opráv.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia19 Vloženo 18. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2012 áno môže sa zatrhnúť,neviem čo na tom nechápeš...urobil si jedno auto a už ideš súdiť....ak by si ich urobil desiatky,tak potom by si videl čo všetko sa môže stať...môžeš si len ďakovať,že ti všetko išlo ako po masle..neber to v zlom,len ma zarazila tá tvoja veta....a nikto sem nepíše nijaké hororové scenáre,len svoje skúsenosti a postrehy z opráv.. Máš pravdu, ospravedlňujem sa, áno vlastne som mal šťastie, že to išlo u mňa v pohode. Vložil som do príspevku veľa citov. Najobjektívnejšie by to bolo takto: z 10 áut sa na troch odtrhne šrób, ale tieto štatistiky nikto nemá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOLF10 Vloženo 19. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2012 Tak teda já kdybych to nenahřál tak bych jeden nepovolil.Ani našroubovat šroub zpět potom nešlo bez problémů.Musel jsem opatrně prožezávat závit zpětně šroubem,ale druhá strana šlo zase rukou. Že tobě to šlo nemusí jít na jiným autě.To můžeš být teda aspoň v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2012 áno môže sa zatrhnúť,neviem čo na tom nechápeš...urobil si jedno auto a už ideš súdiť....ak by si ich urobil desiatky,tak potom by si videl čo všetko sa môže stať...môžeš si len ďakovať,že ti všetko išlo ako po masle..neber to v zlom,len ma zarazila tá tvoja veta....a nikto sem nepíše nijaké hororové scenáre,len svoje skúsenosti a postrehy z opráv.. Tak ja mam tento rok smolu každe druhe auto zalomeny šrob. Najčastejšie prava strana. Už mam jeden par konzol doma priprave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2012 u mňa to je asi ľavá,pravá strana tak 1:1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 ja som pouzil uz na dve fabie (50kW MPI a 74kW 16V) plne silenbloky z Audi A2, cislo som mal tu z fora a nemozem si to vynachvalit, odvtedy o silenblokoch ani neviem.... na naftovych verziach to robi zevraj problem, ale na benzinakoch je to v pohode... este jednu vec, pred dotiahnutim ramien by sa mali silenbloky "predpruzit", aby vydrzali to, co maju vydrzat, inak sa skoro odtrhnu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadeSoz Vloženo 21. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2012 Prosím moc ,neposlal by mě někdo náčrt(plánek) rozměrů přípravku na sundání těch silentbloku na rameni?? Nikde jsem je nenašel. Rád bych si silentbloky vyměnil ale bez přípravku si to netroufnu. Popřípadě za poslání plánku přípravku ,pošlu přípravek tomu kdo mi plánek pošle,vyrobím jej 2x email RadeSoz@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2012 (editace) na demontáž (sundání) ti stačí kladivo a šrobovák s kovovým koncom Editováno: 21. Srpen 2012, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 u mňa to je asi ľavá,pravá strana tak 1:1 já to dělal jen na svém autě (tedy dva silentbloky) a šroub se zlomil vpravo - takže pravá vede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 takže jediný šťastlivec je tady fabia19 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 Hele mě to dělal mechoš kdysi a problém s tím taky neměl alespoň se mě zdá. Akorád nadával že to páčil ve svěráku a nemohl to tam dát .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2012 Peťo,tak nemal problémy a prečo teda nadával?? ..tebe vyhodil celú hliníkovú konzolu a natláčal tam ten silenblok vo zveráku??.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 25. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2012 Ano takhle to dělal Nadával že to šlo strašně zle a taky to na něm bylo vidět ale udělal to .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2012 nech si urobí takéto niečo a nebude nadávať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 25. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2012 Pěkné, pěkné vyřídím, děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0007 Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 auto pri urcitych rychlostech vibruje. vibrace se prenasi i do volantu. Nejvic jsou citit na rovince pri stale rychlosti a hlavne kolem 70, 90 a 110km/h. do 60 a pri 100km/h citit nejsou. auto nebourane, chvili po rocni servisce (1 kost nova) a STK, geo OK, kola vyvazena, starsi rovnomerne ojeta, delalo to trochu i na novych zimakach, najeto asi 70 tkm. Cim to? Vule, silenbloky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.