Prosinec 31, 201212 r tak na to se těžko hledá odpověď, pač každý z nás má rád něco jiného a stupeň tvrdosti či naopak je u každého jiný. Dávají ho hlavně asi proto, že více vydrží, ale já třeba dal origo ty novější mám na nich 35tis a jsou v pořádku mám tdi 74kw. Je to prostě o tom co se komu líbí.
Prosinec 31, 201212 r na sdi by som dal tie z A2, vzhladom na vykon by to nemalo robit ziadne problemy... hrozne je to na TDI motoroch Upraveno Prosinec 31, 201212 r od jenal
Prosinec 31, 201212 r No nekdo rikal ze to dela hrozny hluk vetsi nez TDI... kazdopadne je musim vymenit takze se rozhoduju jake no.
Prosinec 31, 201212 r premyslim ze vezmu plne z audi A2. ty origo tak maximalne zesilene protoze ty normal jsou spatny Upraveno Prosinec 31, 201212 r od DiegoIII
Prosinec 31, 201212 r Ani origo už jiný než ty zesílený koupit nejdou. Původní fábulácký bez toho zesílení jedině snad kdyby je měl někdo 5 let ve skladu, ani druhovýroba už jiný než ty zesílený nedodává...
Leden 23, 201312 r tak dnes v servise a zesílené mám přez půl roku najeto 20tisíc km a jeden je roztržen. Tak by mě docela zajímalo, jak to vlastně je životností a kvalitou co se týká záruky. No teď asi dám ty z A2 mám TDI prosím toho kdo má TDI a plné z A2 jak to je hodně znát a v čem, v horším, či lepším?
Leden 24, 201312 r Pánové, dočetl jsem se tady na fóru, že silentbloky Meyle se montují výstupkem směrem do středu auta. Co se stane, když se namontují výstupkem směrem ke kolu? Předpokládám, že se rozhodí geometrie, ale má to vliv ještě na něco jiného?
Leden 25, 201312 r geometriu musis robit tak ci tak.... na pdf-ku je to nazanacene... diera pre rameno nie je presne v strede... dal by som to osobne tak, ako to ma byt... MEYLE-product-information-VW-control-arm-bushing-en.pdf
Leden 25, 201312 r To je bez diskuze, silentbloky by měly být namontové tak, jak předepisuje výrobce. Bohužel já je mám namontované obráceně a proto jsem vznesl svůj dotaz. Otázka zní, jestli to mám nechat přelisovat nebo můžu /po seřízení geometrie/ jezdit vesele dál...
Leden 25, 201312 r Já myslím že ti brzy odejdou když budou špatně nalisované.. Pokud ti půjde udělat geometrie.
Leden 25, 201312 r No ja by som to na svojej prehodi .Ja to musim mat všetko podľa koscelného poriadku :'> . Ale dal by som len origo.Som raz kúpil take -kto vie odkial boli- a po roku KO. Potom som dal tie z pola či načo to boli. Záleži nakoľko si ceníš svoje gumy a geošku. Upraveno Leden 25, 201312 r od Piaggio
Únor 11, 201312 r Čaute, tak já jsem dával ty z cupry a můžu jenom doporučit! Inspiroval jsem se u kolegy který dával zadní lůžka z A2...Mám htp 40kw.....
Únor 12, 201312 r Mam Fóbii 1.9 sdi dal jsem octaviacký a pohoda -před tím originál škoda fabia 1,5roku a uložení bylo po smrti.
Únor 12, 201312 r Na těžkej agregát ropáka bych viděl ty cuprový jako opodstatněný, na rozhodně lehčí benzín a HTP obzvlášť mi ale ty plný přijdou moc tvrdý - nevím, co to udělá s kinematikou nápravy za jízdy, jestli se ta síla nepřenese někam jinam a nevyvrbí se na jiný v ten okamžik méně nadimenzovaný části zavěšení. Pro benzíny obecně bych to viděl jen na náhradu těch původních novějšíma s širší výztuhou, ale ne těma úplně plnýma a tvrdýma.
Únor 12, 201312 r ja mam benzin a mam tie plne z audi A2 a nemam ziadny problem, praveze naopak, mal som prblem s vydrzou tych zosilenych silentblokoch. Poznam ludi, co si dali este tvrdsie z cupry na benzin a tiez nebol problem.... co som cital tu na fore, tak niektorym robili problemy plne silentbloky na TDI FI, hlavne na 1,4TDI... to bude tym, ze ma velky krutiaci moment a iba tri valce...
Únor 12, 201312 r Na těžkej agregát ropáka bych viděl ty cuprový jako opodstatněný, na rozhodně lehčí benzín a HTP obzvlášť mi ale ty plný přijdou moc tvrdý - nevím, co to udělá s kinematikou nápravy za jízdy, jestli se ta síla nepřenese někam jinam a nevyvrbí se na jiný v ten okamžik méně nadimenzovaný části zavěšení. Pro benzíny obecně bych to viděl jen na náhradu těch původních novějšíma s širší výztuhou, ale ne těma úplně plnýma a tvrdýma. Raz som dal do HTP Cupracke a do 2500ot to drnčalo do volantu ja som to aj vyhodil ale 1,4 tam to bolo super.
Únor 12, 201312 r Hubo - to je právě ono, protože vím že jseš mechanik a já zase mám určitý ponětí o fyzice kinematiky, tak mi ty cuprový k lehkýmu motoru nesedí.
Únor 12, 201312 r Ono je taky otázka, jaké kvality kdo koupil ty zesílené. To že vám prodejce řekne že jsou originální, ještě neznamená že jsou. Já původní vykuchaný a vyčochtaný vyměnil za opravdu originální zesílené ( oni ty původní originální se už nevyrábí jak psal správně ekkar, jako se stejně nevyrábí původní stabilizátor tak uvidim jestli se s nima bude něco dít... Ale jinak, rozhodně bych plný nedával na auto s lehkým motorem.
Duben 15, 201312 r Caute, tak aj ja mam po vymene silentblocku na cupru, 1.4 MPI, 2001. ja som to lisoval tiez priamo na aute, nechcel som riskovat dalsi odtrhnuty srob, alebo zniceny zavit. lisoval som pomocou L koveho zeleza, cim som mal moznost lepsie usmernovat silenblock ked isiel trosku nabok. lisovanie bolo uplne jednoduche a pomerne rychlo, ked som vybral stary - ten bol plastovy, tak som jemnou smirglou vycistil vnutro a natrel som starym kremom, co mala polovicka, aj tak to chystala vyhodit, tak som to na to vyuzil. , najvacsi problem bol ze ako dostat rameno naspat ,nikde som ho nevedel poriadne pod autom chytyt, tak som vymyslel, ze vyuzijem srob ktory drzy predny silentblock, ako na obrazku, jednu stranu L koveho plechu som pripevnil k ramenu silnym dratom, a druhy som cez srob dotahoval a podlozil rameno. druhu stranu auta som potom robil tak, ze som priskrutkoval tyc s celym zavytom a na nom som zatahoval maticu, aby som setril zavyt. takto to islo pomerne lahko a jednoducho zalisovat. cele som spojil hned aj s vymenou kotuca, a aj platnicky, brzdu som zavesil na tlmic, takze aj tie som dal dole, a aj ten plechovy kryt pod kotucom, co my vela pomohlo, mal som dost priestoru na manipulaciu silentblock som nezalisoval uplne na koniec, lebo ked som to porovnal, tak stary bol ovela hrubsi, a vnutorna strana bolo hlbsie, takze cca ta ako je naobrazku. no a pocit po vymene, podvozok je tvrdy :-) reaguje okamzite, a naozaj neplava :-) co je uplne super, motor reaguje tiez rychlejsie, niekto tu popisoval, ze pod 1500 ot trosku trasie, mam to aj ja, ale pod tym nezvyknem jazdit, lebo to neni optimalne, takze lahsie rozoznam, ze som pod tym :-) necitim ziadne otrasi od motora, jedine ze ked prejdem nejaky jamu, tak viac bucha, ale to je normalne, kedze je tvrdsi, kazdy si musi zvazit co chce, ci podvozok ktory robi to co ja mu poviem, ale neni taky pohodlny, alebo naopak pohodlnost ale neprijemne plavanie mne sa to velmi paci, takze urcite necham chcel by som podakovat kazdemu kto tu popisal svoje skusenosti s vymenou, a aj obrazky ktore pridal, velmi my to pomohlo a prosim neukamenujte ma za gramatiku
Duben 24, 201312 r Kluci ted sem se vratil ze servisu a ptal se na moznosti trepani volantu a proc to zacalo po vymene za uzsi gumy. docela pekne me to osvetlil,ze pokdu mam volnejsi silentbloky na rameni mohla se zmenit geoska a uzsi gumy a na uzsich gumach to muze byt kor s ropu vic znat. tak sem si nechal nacenit vymenu tech velkych silentbloku(doporucil mi ty plne z A2) a rikal 1900 matros,prace plus geoska nemyslim si,ze to je nejak extra moc,ale prece jen kdyz si koupim ty dily sam a s nekym vymenim dostanu se na polovinu jak nic. kolik stoji nejaky lepsi ten plny silentblok? on mi rekl 312 kc kus,ale bacha zadna vyhra IMPERGOM znam tu znacku ,protoze sem s dilama kseftoval a mel sem od nich ulozeni motoru a z auta se stala vibracni deska doslova. jak slozity je to vymenit ty silentbloky? a hlavne jak blbe se to pak rozslisovava a naopak? soused co dela ve skodovce rekl,ze se to vyklepe i ve sveraku,ale s vlastni zkusenosti vim co dokaze lisovany spoj.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.