THORIN Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Já používám spray RUST SHOCK od Veidecu. Zatím jsem nikdy žádný závit nestrhl. Nastříkat z obou stran, chvilku počkat a poté povolovat. Nejde-li to zlehka, kousek povolit, poté opět lehce dotáhnout a takto pomalu vytáčet. Klidně i znova nastříkat. Trpělivě pomalu rozhýbávat a vytáčet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. leden 2016 Sdílet Vloženo 8. leden 2016 Tak si mal doteraz šťastie ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino77 Vloženo 11. leden 2016 Sdílet Vloženo 11. leden 2016 Ak sa ten srob utrhne, musi sa davat nova konzola? Nedalo by sa ten stary srob odvrtat a nahradit inym, dlhsim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 11. leden 2016 Sdílet Vloženo 11. leden 2016 teoreticky ano. Je tam dost místa, šroub může projít skrz a na druhé straně může být matka, také by se to dalo převložkovat. Jen je problém to odvrtat aniž by ti to ujelo. Zkoušel jsem to i na velké strojní frézce s celkem kvalitním upínacím mechanismem a stejně to dalo přednost hliníku před tvrzenou ocelí a díra byla šejdrem - a to mi pro dané účely nepřišlo úplně vhodné. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 11. leden 2016 Sdílet Vloženo 11. leden 2016 kdyz se ti zadari, dej nove srouby, potri grafitem a priste nebudes mit potize Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino77 Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 Mozte sem niekto dat presne rozmery toho srubovacieho vylisovaco/ nalisovacieho pripravku. Myslim ze by sa dal aj vyrobit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 a není to tu už náhodou někde? Nevím jestli zrovna v tomto vláknu, ale bylo to tu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 12. leden 2016 Sdílet Vloženo 12. leden 2016 je to tu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino77 Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Tak som ten pripravok nasiel. Chcem sa este spytat ci sa da povolit spodny gulovy cap ramena aj ked tak ostane polooska. Hlavne ci sa dostanem zvrchu do capu s imbusom na zaistenie aj ked homoklb ostane na svojom mieste. A este kolko cca eur stoji vymena tych silentblokov, ci sa mam potrapit sam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 já to dělám tak, že ten kulový čep odmontuji z ramene - povolit tedy ty tři šrouby a vytáhnout ho. Na té straně s kratší poloosou to jde o něco hůř, ale jde to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. leden 2016 Sdílet Vloženo 13. leden 2016 Chcem sa este spytat ci sa da povolit spodny gulovy cap ramena aj ked tak ostane polooska. Hlavne ci sa dostanem zvrchu do capu s imbusom na zaistenie aj ked homoklb ostane na svojom mieste. Povolit sa matica da,ale ziadny imbus tam nedostanes ...robim to rovnako,ako kolega v príspevku nadomnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laciiik Vloženo 24. Březen 2016 Sdílet Vloženo 24. Březen 2016 tak ako do konzole s nim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Terenius Vloženo 25. Březen 2016 Sdílet Vloženo 25. Březen 2016 U toho plneho je to celkem jedno, ale tak at Ti tam do toho otvoru sedne rameno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 26. Březen 2016 Sdílet Vloženo 26. Březen 2016 V pátek jsem dělal větší servis na svým "novým " služebáku - fabia I 1,4 TDI 2005, najeto 230 tkm. Nový rozvody, dorazy zadních tlumičů a zadní silentbloky na přední nápravě. Dal jsem ty zesílený se čtyřmi gumovými bloky. Na pravý straně šel ten přední šroub špatně vytočit, musel jsem, jak tu popisují jiní několikrát zatáčet a vytáčet za občasnýho prostříkávání uvolňovačem, ale nakonec se zadařilo. Konzole jsem ven nevyndával - lisoval jsem to na autě vyrobeným přípravkem - dvě platle a delší šroub a šly tam jak po másle. To samý rameno, stačí ten šestihran na konci trochu máznout a jde tam poměrně snadno. Konzole nevidím důvod vyndávat. Začal jsem v půl osmý a hotov se všema pracema jak jsem psal na začátku jsem byl v půl třetí odpoledne. Samotná výměna silentbloků je práce tak na dvě hodiny. Kdyby šel ten šroub na pravý straně snadno ven, mohlo to být ještě rychlejší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laciiik Vloženo 26. Březen 2016 Sdílet Vloženo 26. Březen 2016 tak ja som urval ten srob na pravo vrtal sa cele poludnie,ale podarilo sa vymenil som tlmice pruziny, silent stabilizatoru, len ked som siel domov ,tak mam pocit ze sa hybe napravnica alebo niečo ,pri pridani , alebo ubrani plynu, druhy silent na rameni este nemam vymeneny :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 pokud jsi vyměnil tlumič jen na jedné straně, tak to také může dělat neplechu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Najprv si to pekne všetko odznova prejdi a skús pouťahovať čo bolo povolené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laciiik Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 ahojko, no dosiel som z garaze s tym 15km, no na jednej som vymenil len silentblok aj gumu stabilizatora, na druhej len ten tlmic..len som nemal momentovy kluc, tak som to dotiahol len s citom, tak budem muset zohnat ten kluc,a hned co najskor aj tu druhu stranu vymenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 (editace) Tyhle věci by se měly měnit vždy v páru. Tzn. pokud jsi měl málo času, měl jsi si vybrat co budeš měnit. Buď silentbloky, nebo tlumiče. Ale to, že ti teď auto cestuje pravděpodobně dělají ty silentbloky - na jedný straně je tuhej a na drhý vymr.anej. Editováno: 28. Březen 2016, autor: Jarda-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laciiik Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 ja viem moja chyba, len sme zalomili srob v tej konzole a uz sa nestihlo :/ moze to robit aj to ze ked pridam tak ako by sa nieco pohloa ked uberem zas sa nieco pohne? do toho druheho sa dam co naskor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 28. Březen 2016 Sdílet Vloženo 28. Březen 2016 Jo to bude ono. Když byly volný obě strany, tak se měnila geometrie na obou stranách stejně, ale teď rameno lítá jen na jedný straně, takže auto má tendenci při přidání plynu táhnout na jednu stranu a při ubrání na druhou. Zvláště to musí bejt znatelný pokud jsi dal ten zesílenej silentblok a na druhý straně je ten původní a ještě vymačkanej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laciiik Vloženo 20. Červen 2016 Sdílet Vloženo 20. Červen 2016 ahojky, tak som mal tie plne silentbloky z audi, na 1,9 tdi, asi dva mesiace a nikdy viac dal som tam tie s kodom co je s K a to je lahoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jkrajinka Vloženo 13. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2016 (editace) Poradí mi někdo jak nalisovat přední silentblok ramene do ramene? Mám rameno z něj sem vyndal vadný a chci nalisovat novy předpokládal jsem, že nebude problém. namažu rameno i silentblok vrazím do svěráku nebo pod lis a zalisuji. Problém je, že guma se místo dovnitř stále hrne ven a mám pocit, že když ještě zvýším tlak tak jí urvu. Není na to nějaká finta? V podstat jsem postupoval stejně jako na obrázku, jen s tím, že tlak místo šroubováním šroubu vyvíjím lisem s tím. že rameno stoji a do něj tlakem na kovové jádro lisuji silentblok, tedy vlastně obráceně než to dělají přípravkem na obrázku. Nicméně to by neměl být problém objímka ramene do které se lisuje je z obou stran stejná. Nekoukal jsme na tlak, kterým jsem na silentblok působil, ale i když to mám namazané tak se začala hrnout už i ta střední číst gumy a dovnitř nelnezla ani desetina mm gumy, prostě se vše tlačilo ven. EDIT: Tak hotovo , zdravím to hovado, které před cca 12 lety vyrobilo dané rameno. Nevím jak se jim to povedlo (rameno je původní to s kterým auto vyjelo ze škodovky, ale má o 0,5mm menší vnitřní průměr pouzdra( porovnáno s jiným originál ramenem). Problém to tam nalisovat měl zřejmě již před lety někdo v škoda servisu, který tento seletblok měnil před cca 6 lety, také mu to nešlo a když ho tam narval více méně urval celou přední gumovou hranu. Vydrželo to tam 6 let pak se komplet urval ocelový střed od gumy a cele to létalo jak nudle v bandě. trochu jsem to líznul pilníkem, abych dostal hladký povrch, pak jemným šmirglem, namazal a pak s pomocí boží, tlaku 8,5 tun na lisu a mocného kladiva to tam vlezlo. Fakt zážitek. Editováno: 13. Srpen 2016, autor: jkrajinka 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanfe Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 Zdravim vsetkych. Pomoze niekto? Mam Fabiu1 2001 , 1,4MPi, 50 kw. Pri prezuvani na zimne gumy som zistil ze na prednych letnych mam zjazdeny dezen na oboch z vnutornej strany. Bol som v servise a tam mi povedali ze pricinou je zle nasadenie zadnych silenblokov na ramenach. Ze su pootocene o 90 stupnov od normalnej montaze. Ze za tych par rokov co mi ich niekde menili tak si sadli a to mi robi problem. Pneumatiky mam 4 rok a len tento sa mi to prejavilo. Moze to byt pravda? Povedali mi ze ich musim vymenit aby to bolo v poriadku.Za kazdu radu vopred dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 21. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2016 Ano,můžou mít pravdu.Silenbloky mají montážní polohu,pokud ji nedodrželi,může být problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.