Leden 8, 20169 r Já používám spray RUST SHOCK od Veidecu. Zatím jsem nikdy žádný závit nestrhl. Nastříkat z obou stran, chvilku počkat a poté povolovat. Nejde-li to zlehka, kousek povolit, poté opět lehce dotáhnout a takto pomalu vytáčet. Klidně i znova nastříkat. Trpělivě pomalu rozhýbávat a vytáčet.
Leden 11, 20169 r Ak sa ten srob utrhne, musi sa davat nova konzola? Nedalo by sa ten stary srob odvrtat a nahradit inym, dlhsim
Leden 11, 20169 r teoreticky ano. Je tam dost místa, šroub může projít skrz a na druhé straně může být matka, také by se to dalo převložkovat. Jen je problém to odvrtat aniž by ti to ujelo. Zkoušel jsem to i na velké strojní frézce s celkem kvalitním upínacím mechanismem a stejně to dalo přednost hliníku před tvrzenou ocelí a díra byla šejdrem - a to mi pro dané účely nepřišlo úplně vhodné.
Leden 12, 20169 r Mozte sem niekto dat presne rozmery toho srubovacieho vylisovaco/ nalisovacieho pripravku. Myslim ze by sa dal aj vyrobit.
Leden 13, 20169 r Tak som ten pripravok nasiel. Chcem sa este spytat ci sa da povolit spodny gulovy cap ramena aj ked tak ostane polooska. Hlavne ci sa dostanem zvrchu do capu s imbusom na zaistenie aj ked homoklb ostane na svojom mieste. A este kolko cca eur stoji vymena tych silentblokov, ci sa mam potrapit sam.
Leden 13, 20169 r já to dělám tak, že ten kulový čep odmontuji z ramene - povolit tedy ty tři šrouby a vytáhnout ho. Na té straně s kratší poloosou to jde o něco hůř, ale jde to.
Leden 13, 20169 r Chcem sa este spytat ci sa da povolit spodny gulovy cap ramena aj ked tak ostane polooska. Hlavne ci sa dostanem zvrchu do capu s imbusom na zaistenie aj ked homoklb ostane na svojom mieste. Povolit sa matica da,ale ziadny imbus tam nedostanes ...robim to rovnako,ako kolega v príspevku nadomnou
Březen 26, 20169 r V pátek jsem dělal větší servis na svým "novým " služebáku - fabia I 1,4 TDI 2005, najeto 230 tkm. Nový rozvody, dorazy zadních tlumičů a zadní silentbloky na přední nápravě. Dal jsem ty zesílený se čtyřmi gumovými bloky. Na pravý straně šel ten přední šroub špatně vytočit, musel jsem, jak tu popisují jiní několikrát zatáčet a vytáčet za občasnýho prostříkávání uvolňovačem, ale nakonec se zadařilo. Konzole jsem ven nevyndával - lisoval jsem to na autě vyrobeným přípravkem - dvě platle a delší šroub a šly tam jak po másle. To samý rameno, stačí ten šestihran na konci trochu máznout a jde tam poměrně snadno. Konzole nevidím důvod vyndávat. Začal jsem v půl osmý a hotov se všema pracema jak jsem psal na začátku jsem byl v půl třetí odpoledne. Samotná výměna silentbloků je práce tak na dvě hodiny. Kdyby šel ten šroub na pravý straně snadno ven, mohlo to být ještě rychlejší.
Březen 26, 20169 r tak ja som urval ten srob na pravo vrtal sa cele poludnie,ale podarilo sa vymenil som tlmice pruziny, silent stabilizatoru, len ked som siel domov ,tak mam pocit ze sa hybe napravnica alebo niečo ,pri pridani , alebo ubrani plynu, druhy silent na rameni este nemam vymeneny :/
Březen 28, 20169 r ahojko, no dosiel som z garaze s tym 15km, no na jednej som vymenil len silentblok aj gumu stabilizatora, na druhej len ten tlmic..len som nemal momentovy kluc, tak som to dotiahol len s citom, tak budem muset zohnat ten kluc,a hned co najskor aj tu druhu stranu vymenit
Březen 28, 20169 r Tyhle věci by se měly měnit vždy v páru. Tzn. pokud jsi měl málo času, měl jsi si vybrat co budeš měnit. Buď silentbloky, nebo tlumiče. Ale to, že ti teď auto cestuje pravděpodobně dělají ty silentbloky - na jedný straně je tuhej a na drhý vymr.anej. Upraveno Březen 28, 20169 r od Jarda-k
Březen 28, 20169 r ja viem moja chyba, len sme zalomili srob v tej konzole a uz sa nestihlo :/ moze to robit aj to ze ked pridam tak ako by sa nieco pohloa ked uberem zas sa nieco pohne? do toho druheho sa dam co naskor
Březen 28, 20169 r Jo to bude ono. Když byly volný obě strany, tak se měnila geometrie na obou stranách stejně, ale teď rameno lítá jen na jedný straně, takže auto má tendenci při přidání plynu táhnout na jednu stranu a při ubrání na druhou. Zvláště to musí bejt znatelný pokud jsi dal ten zesílenej silentblok a na druhý straně je ten původní a ještě vymačkanej.
Červen 20, 20169 r ahojky, tak som mal tie plne silentbloky z audi, na 1,9 tdi, asi dva mesiace a nikdy viac dal som tam tie s kodom co je s K a to je lahoda
Srpen 13, 20169 r Poradí mi někdo jak nalisovat přední silentblok ramene do ramene? Mám rameno z něj sem vyndal vadný a chci nalisovat novy předpokládal jsem, že nebude problém. namažu rameno i silentblok vrazím do svěráku nebo pod lis a zalisuji. Problém je, že guma se místo dovnitř stále hrne ven a mám pocit, že když ještě zvýším tlak tak jí urvu. Není na to nějaká finta? V podstat jsem postupoval stejně jako na obrázku, jen s tím, že tlak místo šroubováním šroubu vyvíjím lisem s tím. že rameno stoji a do něj tlakem na kovové jádro lisuji silentblok, tedy vlastně obráceně než to dělají přípravkem na obrázku. Nicméně to by neměl být problém objímka ramene do které se lisuje je z obou stran stejná. Nekoukal jsme na tlak, kterým jsem na silentblok působil, ale i když to mám namazané tak se začala hrnout už i ta střední číst gumy a dovnitř nelnezla ani desetina mm gumy, prostě se vše tlačilo ven. EDIT: Tak hotovo , zdravím to hovado, které před cca 12 lety vyrobilo dané rameno. Nevím jak se jim to povedlo (rameno je původní to s kterým auto vyjelo ze škodovky, ale má o 0,5mm menší vnitřní průměr pouzdra( porovnáno s jiným originál ramenem). Problém to tam nalisovat měl zřejmě již před lety někdo v škoda servisu, který tento seletblok měnil před cca 6 lety, také mu to nešlo a když ho tam narval více méně urval celou přední gumovou hranu. Vydrželo to tam 6 let pak se komplet urval ocelový střed od gumy a cele to létalo jak nudle v bandě. trochu jsem to líznul pilníkem, abych dostal hladký povrch, pak jemným šmirglem, namazal a pak s pomocí boží, tlaku 8,5 tun na lisu a mocného kladiva to tam vlezlo. Fakt zážitek. Upraveno Srpen 13, 20169 r od jkrajinka
Listopad 21, 20168 r Zdravim vsetkych. Pomoze niekto? Mam Fabiu1 2001 , 1,4MPi, 50 kw. Pri prezuvani na zimne gumy som zistil ze na prednych letnych mam zjazdeny dezen na oboch z vnutornej strany. Bol som v servise a tam mi povedali ze pricinou je zle nasadenie zadnych silenblokov na ramenach. Ze su pootocene o 90 stupnov od normalnej montaze. Ze za tych par rokov co mi ich niekde menili tak si sadli a to mi robi problem. Pneumatiky mam 4 rok a len tento sa mi to prejavilo. Moze to byt pravda? Povedali mi ze ich musim vymenit aby to bolo v poriadku.Za kazdu radu vopred dakujem.
Listopad 21, 20168 r Ano,můžou mít pravdu.Silenbloky mají montážní polohu,pokud ji nedodrželi,může být problém
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.