Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

Asi to risknu... nejradši si totiž všechno dělám sám...

Pořád váhám mezi silenblokama z Cupry a origo Škoda... co když to s těma tvrdejma bude mít jinou sbíhavost (v těch škodováckejch to asi víc "plavalo", a mohlo se to při jízdě různě přizpůsobit) a budou se sjíždět gumy?....v tomhle se nevyznám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty cupry jsme okoukali od kluků z anglickýho Škoda klubu (www.briskoda.net), kde je používaj už asi 4 roky a bez problémů. Takže myslím, že není důvod se bát, potažmo třeba v servise, kam jezdím, si je na svý auta objednali všichni potom, co se svezli s mým autem... To samý tu psal ještě někdo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to risknu... nejradši si totiž všechno dělám sám...

Pořád váhám mezi silenblokama z Cupry a origo Škoda... co když to s těma tvrdejma bude mít jinou sbíhavost (v těch škodováckejch to asi víc "plavalo", a mohlo se to při jízdě různě přizpůsobit) a budou se sjíždět gumy?....v tomhle se nevyznám...

tak jestli k tomu přistupuješ takhle, že váháš a nevíš, tak tam dej ty klasiky. Cuprácký dávaj jen skalní a přesvědčení. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mám čas se přesvědčit lol:p

no když nevyzkoušíš, nepřesvědčíš se, z čeho máš strach, že se ti budou sjíždět blbě gumy?

tak trochu tu jsem testovací jezdec, díky mým najetým km, a je úplně jedno jaký tam jsou - z tohoto pohledu, jinak origo budeš co 40.000km měnit, cupry jen jednou za život, ty origo jsou prostě poddimenzovaný a dovolím si říct, že popraskané origo jsou na sjíždění pneu mnohem horší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no když nevyzkoušíš, nepřesvědčíš se, z čeho máš strach, že se ti budou sjíždět blbě gumy?

tak trochu tu jsem testovací jezdec, díky mým najetým km, a je úplně jedno jaký tam jsou - z tohoto pohledu, jinak origo budeš co 40.000km měnit, cupry jen jednou za život, ty origo jsou prostě poddimenzovaný a dovolím si říct, že popraskané origo jsou na sjíždění pneu mnohem horší

:kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska je půjdu objednat... doufám, že číslo 6LL 407 183 pořád platí ;)

Nemá cenu vyměnit něco při té příležitosti i na rameni - přední silenblok, apod. ?

Mohl by mi někdo trochu podrobněji popsat jak probíhá výměna pokud nechci sundávat rameno, ale jen ten hliníkový kus v kterém je silenblok (nevím jak se tomu říká). V jiném tématu jsem četl, že je to pěkná pakárna a skoro to bez vyndání ramene a toho hliníkového kusu pak skoro nejde složit.

Já se to představoval takto (cíím v tom ale zradu...):

-povolím těch pár šroubů co drží hliník. kus se silenblokem

-odnesu do garáže

-vylisuji

-nalisuji nový

-vlezu pod auto

-nacpu hliník. kus se silenblokem do ramene

-nasadím/ utáhnu šrouby

lol maximálně 20min práce lol:D

Editováno: , autor: NNNTomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak rameno musíš sundat v každým případě. Někdo sundaval jenom rameno a lisoval to pod autem bez vyndání hliníkový konzole, ale to je pakárna. Myslím, že Jakr. A vyndat konzoli a nechat tam rameno, to si nedovedu představit. A taky bych přidal nějakou tu minutu k těm 20

:) Nejjednodušší je vyndat rameno s konzolí, a pak to tam vrátit zase složený zpět

.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska je půjdu objednat... doufám, že číslo 6LL 407 183 pořád platí ;)

Nemá cenu vyměnit něco při té příležitosti i na rameni - přední silenblok, apod. ?

lol maximálně 20min práce lol:D

tak to se přijedu podívat, začneš v devět ráno, a budeš rád, když budeš mít v 15.00 hotovo, no dělal jsem to několikrát, třeba to jen neumím ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě tady někteří řeší nesmysly....

1)Cupra siletblok je pruměrem i středovou dírou pro rameno shodnej s originálem,tudíž bude i celé kolo ve stejné poloze

2)jeho konstrukce naopak nedovolí nějaké cestování ramene, natož sjíždění kol...

3)geometrie je samozřejmností

4)Práce na 20min. to rozhodně není.... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych to stihl za víkend... lol Kdybych měl velkej zvedák na celý auto tak bych se toho nebál, ale s heverem to se člověk pod autem skoro ani neotočí...

neboj, dělal jsem to jen na heveru a s podloženým autem, přeci jen s autem na hrudi se blbě dejchá,

pokud ti mohu poradit, sežeň si ještě jeden hever nůžkový nejlépe, bude se hodit ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Já jsem narozdíl od vás, výměnu nakonec zavrhl. Silenbloky už jsem měl koupené, ale po stále častějších negativních referencích, konkrétně vibrace mezi 2-3 t ot/min jsem si výměnu rozmyslel a dám tam nové origo.

dyť nemáš SDI ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...