NNNTomas Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Asi to risknu... nejradši si totiž všechno dělám sám... Pořád váhám mezi silenblokama z Cupry a origo Škoda... co když to s těma tvrdejma bude mít jinou sbíhavost (v těch škodováckejch to asi víc "plavalo", a mohlo se to při jízdě různě přizpůsobit) a budou se sjíždět gumy?....v tomhle se nevyznám... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Ty cupry jsme okoukali od kluků z anglickýho Škoda klubu (www.briskoda.net), kde je používaj už asi 4 roky a bez problémů. Takže myslím, že není důvod se bát, potažmo třeba v servise, kam jezdím, si je na svý auta objednali všichni potom, co se svezli s mým autem... To samý tu psal ještě někdo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Asi to risknu... nejradši si totiž všechno dělám sám...Pořád váhám mezi silenblokama z Cupry a origo Škoda... co když to s těma tvrdejma bude mít jinou sbíhavost (v těch škodováckejch to asi víc "plavalo", a mohlo se to při jízdě různě přizpůsobit) a budou se sjíždět gumy?....v tomhle se nevyznám... tak jestli k tomu přistupuješ takhle, že váháš a nevíš, tak tam dej ty klasiky. Cuprácký dávaj jen skalní a přesvědčení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 jak jinou sbíhavost? tu snad přeměříš a nastavíš po výměně, resp. geošce né? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Ještě mám čas se přesvědčit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 Ještě mám čas se přesvědčit no když nevyzkoušíš, nepřesvědčíš se, z čeho máš strach, že se ti budou sjíždět blbě gumy? tak trochu tu jsem testovací jezdec, díky mým najetým km, a je úplně jedno jaký tam jsou - z tohoto pohledu, jinak origo budeš co 40.000km měnit, cupry jen jednou za život, ty origo jsou prostě poddimenzovaný a dovolím si říct, že popraskané origo jsou na sjíždění pneu mnohem horší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 JaKr: Pěkně napsané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 17. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2007 no když nevyzkoušíš, nepřesvědčíš se, z čeho máš strach, že se ti budou sjíždět blbě gumy?tak trochu tu jsem testovací jezdec, díky mým najetým km, a je úplně jedno jaký tam jsou - z tohoto pohledu, jinak origo budeš co 40.000km měnit, cupry jen jednou za život, ty origo jsou prostě poddimenzovaný a dovolím si říct, že popraskané origo jsou na sjíždění pneu mnohem horší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 (editace) Tak dneska je půjdu objednat... doufám, že číslo 6LL 407 183 pořád platí Nemá cenu vyměnit něco při té příležitosti i na rameni - přední silenblok, apod. ? Mohl by mi někdo trochu podrobněji popsat jak probíhá výměna pokud nechci sundávat rameno, ale jen ten hliníkový kus v kterém je silenblok (nevím jak se tomu říká). V jiném tématu jsem četl, že je to pěkná pakárna a skoro to bez vyndání ramene a toho hliníkového kusu pak skoro nejde složit. Já se to představoval takto (cíím v tom ale zradu...): -povolím těch pár šroubů co drží hliník. kus se silenblokem -odnesu do garáže -vylisuji -nalisuji nový -vlezu pod auto -nacpu hliník. kus se silenblokem do ramene -nasadím/ utáhnu šrouby maximálně 20min práce Editováno: 18. Prosinec 2007, autor: NNNTomas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Strojvůdce Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 Tak rameno musíš sundat v každým případě. Někdo sundaval jenom rameno a lisoval to pod autem bez vyndání hliníkový konzole, ale to je pakárna. Myslím, že Jakr. A vyndat konzoli a nechat tam rameno, to si nedovedu představit. A taky bych přidal nějakou tu minutu k těm 20 . Nejjednodušší je vyndat rameno s konzolí, a pak to tam vrátit zase složený zpět . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 18. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2007 To bude zas sranda... Jde o to, že vše se bude odehrávat pouze při autě na "heveru". Jak mi poradíte, takl to udělám. A co ty jiný gumy na rameni, ty měnit preventivně nemá cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Tak dneska je půjdu objednat... doufám, že číslo 6LL 407 183 pořád platí Nemá cenu vyměnit něco při té příležitosti i na rameni - přední silenblok, apod. ? maximálně 20min práce tak to se přijedu podívat, začneš v devět ráno, a budeš rád, když budeš mít v 15.00 hotovo, no dělal jsem to několikrát, třeba to jen neumím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 číslo ke platné 6LL 407 183 mám je koupené z Jarova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 číslo ke platné 6LL 407 183 mám je koupené z Jarova Po přečtení toho všeho tady jsem nahlodán k vyměně moje mají 60tis tak se houby stane když pujdou ven,jenom doufám že na juniora nedávali zase nějaky jiný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Podle mě tady někteří řeší nesmysly.... 1)Cupra siletblok je pruměrem i středovou dírou pro rameno shodnej s originálem,tudíž bude i celé kolo ve stejné poloze 2)jeho konstrukce naopak nedovolí nějaké cestování ramene, natož sjíždění kol... 3)geometrie je samozřejmností 4)Práce na 20min. to rozhodně není.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Rád bych to stihl za víkend... Kdybych měl velkej zvedák na celý auto tak bych se toho nebál, ale s heverem to se člověk pod autem skoro ani neotočí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 19. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2007 Rád bych to stihl za víkend... Kdybych měl velkej zvedák na celý auto tak bych se toho nebál, ale s heverem to se člověk pod autem skoro ani neotočí... Si vyhlídni nějakej pěknej stromek a udělej si nějaký špalky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 20. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2007 Rád bych to stihl za víkend... Kdybych měl velkej zvedák na celý auto tak bych se toho nebál, ale s heverem to se člověk pod autem skoro ani neotočí... neboj, dělal jsem to jen na heveru a s podloženým autem, přeci jen s autem na hrudi se blbě dejchá, pokud ti mohu poradit, sežeň si ještě jeden hever nůžkový nejlépe, bude se hodit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 16. Únor 2008 Sdílet Vloženo 16. Únor 2008 No už aby som sa k JaKr-ovi dostal, dnes som bol pod autom kôli oleju a pofotil som si aj sajlentbloky a možno ešte im netreba ale ja chcem už Cuprove... Pridavam fotos silentblokos aktualos po 78000 kilometros lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 16. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2008 Uz mam kupene silentbloky ala CUPRA ....len nevidel som tam nijaku drazku ktora ma bude navigovat pri nalisovavani.... ako to riesite? ide do toho cuprackeho silentbloku lahko napasovat to rameno ? nejaky postup by som poprosil...dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 16. Únor 2008 Sdílet Vloženo 16. Únor 2008 Je to tady určitě popsaný...projdi si to a určitě najdeš....duležité je zachovat polohu 6tihranu vuči alu konzoli a novej silentblok nalisovat stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 16. Únor 2008 Sdílet Vloženo 16. Únor 2008 Já jsem narozdíl od vás, výměnu nakonec zavrhl. Silenbloky už jsem měl koupené, ale po stále častějších negativních referencích, konkrétně vibrace mezi 2-3 t ot/min jsem si výměnu rozmyslel a dám tam nové origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 Já jsem narozdíl od vás, výměnu nakonec zavrhl. Silenbloky už jsem měl koupené, ale po stále častějších negativních referencích, konkrétně vibrace mezi 2-3 t ot/min jsem si výměnu rozmyslel a dám tam nové origo. dyť nemáš SDI ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 ja jsem dal ty s cupry a je to uplne o necem jinem, zadnych vibraci jsme si nevsiml mam 1,4/74 a tyhle prezijou cele auto, ve skodovce se zase nudi tak davaji takove drahe smejdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.