mikano1 Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Takze co stím??? mam felici 97, 60000km najeto, a stava se mi ze kdyz jedu treba pres mesto tak jak se popojizdi a sundam nohu z plynu a vyradim tak otacky zacnou padat az klesnou tak ze problikne olej a baterka a bud se otackomer vrati na 700-1000 otacek nebo klesne a bmotor zhasne, takze musim opetovne nastartovat a jet dal. nekdy se stane ze to bnastartovani musim provect treba 3x. ale je divne ze se to stava nekdy a posledni dobou casto, jinak skrtici klapka menena za novou pred 10000km, nove svicky, filtry, olej, baterka sem vymenil ted a furt nic... vymenil jsem i klic jestli to nedela imobilizer... jinak nevim poradte nech ci to dat hned do servisu kde mi vymeni pul auta a za tejden to bude delat znova, jinak je jedno jestli je teplo nebo zima, auto je garazovany v teple..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 mi podobny heges delalo cidlo tlaku/teploty v sani. je to to cidlo co je na sacim potrubi za klapkou - motor MPI. Tak na nej mrkni pripadne taky dost casto jsou zaoxidovane kontakty. PS nevim jestli mas taky MPI,97 by ale uz mela byt.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikano1 Vloženo 20. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 MPIcko to je a ty kontakty - se jedna jako o jaky... nektery pravidelne strikam tak mozna na nejaky zapominam??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 jde o konektor na sacim potrubi,mezi topenim a tim plastovym krytem co je na nem 1.3 MPI :-) asi tam obcas cakne voda z kapoty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 Mam podobny problem ako mikano1. Po preslapnuti plynu a nahlom pusteni ma motor tendenciu zdochnut, niekedy aj zodchne. Je nejaky sposob ako odskusat toto cidlo teploty a tlaku priamo na aute? Cital som, ze by sa cidlo dalo odskusat tym sposobom, ze sa vyberie zo sacieho potrubia a diera sa prykryje niecim. Vopred vdaka za kazdu radu. Felicia 1.3 MPi 50kw rv97 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpavlik Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Mam podobny problem ako mikano1. Po preslapnuti plynu a nahlom pusteni ma motor tendenciu zdochnut, niekedy aj zodchne. Je nejaky sposob ako odskusat toto cidlo teploty a tlaku priamo na aute? Cital som, ze by sa cidlo dalo odskusat tym sposobom, ze sa vyberie zo sacieho potrubia a diera sa prykryje niecim. Vopred vdaka za kazdu radu. Felicia 1.3 MPi 50kw rv97 Delalo mi to to same, pomuze vycistit skrtici klapka... je zasvinena od oleje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thief1 Vloženo 22. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2008 Diky za typ, urcite sa na klapku pozriem. Este mam jednu otazku k tej klapke. Musel si ju potom nastavovat cez program alebo sa da tomu nejak vyhnut? Problem je ze nemam kabel. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra Louvar Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 a nemuze to být volnoběhem nestacil by jenom seřídit??????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strnk Vloženo 21. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2008 prve ma napadla zanesena skrtiaca klapka, aj ked bola menena odporucam nanu kuknut ci niesu cierne nanosi na klapke a na stenach okolo klapky, potom to moze byt uz spominany snimac teploty a tlaku vzduchu v nasavacom potruby alebo snimac teploty chladiacej kvapaliny je na termostate.... snimace mozu davat nespravny signal a potom to blbne... osobne som sa stretol stym ze cez wag som vycital z riadiacej jednotky teplotu motora o 20 stupnov vyssiu ako bola skutocna a pritom rucicka na palubovke ukazovala OK samozrejme ze to pekne blblo.... snimace sa dalu jednoducho vyskusat... staci odpojit konektor zo snimaca ked nebude mat riadiaca jedntka signal zo snimaca dosadi tam nejaku priemernu hodnotu s ktorou to pojde urcite lepsie ako s nejakou blbou zo snimaca.... ale treba to skusat pri teplom motore a jednotlivo nie oba snimace naraz, najprv jeden sledovat ako sa to bude spravat a ak sa to nezlepsi tak treba pripojit a skusit druhy... ak blbne niektory zo snimacov tak by sa to malo po odpojeni zlepsit... pripomeniem este ze po kazdom takomto odpojeni snimaca si to riadiaca jednotka zapise do pamati zavad a je potom vhodne ich pomocou WAG vymazat ale ak nieje WAG poruke a ukaze sa ze snimace su ok tak sa tie zavady z pamate po nejakych 40 startovaniach zmazu automaticky... samozrejme netreba startovat zaradom dookola casom sa to spravy samo... este raz pripomeniem treba to skusat s teplym motorom lebo riadiaca jednotka si tam dosadi teplotu cca 90 stupnov a to by mohlo pri studenom motore skreslovat podstatne pozorovanie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.