Přejít na obsah

Chcípá


mikano1

Doporučené příspěvky

Takze co stím??? mam felici 97, 60000km najeto, a stava se mi ze kdyz jedu treba pres mesto tak jak se popojizdi a sundam nohu z plynu a vyradim tak otacky zacnou padat az klesnou tak ze problikne olej a baterka a bud se otackomer vrati na 700-1000 otacek nebo klesne a bmotor zhasne, takze musim opetovne nastartovat a jet dal. nekdy se stane ze to bnastartovani musim provect treba 3x. ale je divne ze se to stava nekdy a posledni dobou casto, jinak skrtici klapka menena za novou pred 10000km, nove svicky, filtry, olej, baterka sem vymenil ted a furt nic... vymenil jsem i klic jestli to nedela imobilizer... jinak nevim poradte nech ci to dat hned do servisu kde mi vymeni pul auta a za tejden to bude delat znova, jinak je jedno jestli je teplo nebo zima, auto je garazovany v teple.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Mam podobny problem ako mikano1. Po preslapnuti plynu a nahlom pusteni ma motor tendenciu zdochnut, niekedy aj zodchne. Je nejaky sposob ako odskusat toto cidlo teploty a tlaku priamo na aute? Cital som, ze by sa cidlo dalo odskusat tym sposobom, ze sa vyberie zo sacieho potrubia a diera sa prykryje niecim. Vopred vdaka za kazdu radu. Felicia 1.3 MPi 50kw rv97

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobny problem ako mikano1. Po preslapnuti plynu a nahlom pusteni ma motor tendenciu zdochnut, niekedy aj zodchne. Je nejaky sposob ako odskusat toto cidlo teploty a tlaku priamo na aute? Cital som, ze by sa cidlo dalo odskusat tym sposobom, ze sa vyberie zo sacieho potrubia a diera sa prykryje niecim. Vopred vdaka za kazdu radu. Felicia 1.3 MPi 50kw rv97

Delalo mi to to same, pomuze vycistit skrtici klapka... je zasvinena od oleje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

prve ma napadla zanesena skrtiaca klapka, aj ked bola menena odporucam nanu kuknut ci niesu cierne nanosi na klapke a na stenach okolo klapky, potom to moze byt uz spominany snimac teploty a tlaku vzduchu v nasavacom potruby alebo snimac teploty chladiacej kvapaliny je na termostate.... snimace mozu davat nespravny signal a potom to blbne... osobne som sa stretol stym ze cez wag som vycital z riadiacej jednotky teplotu motora o 20 stupnov vyssiu ako bola skutocna a pritom rucicka na palubovke ukazovala OK samozrejme ze to pekne blblo.... snimace sa dalu jednoducho vyskusat... staci odpojit konektor zo snimaca ked nebude mat riadiaca jedntka signal zo snimaca dosadi tam nejaku priemernu hodnotu s ktorou to pojde urcite lepsie ako s nejakou blbou zo snimaca.... ale treba to skusat pri teplom motore a jednotlivo nie oba snimace naraz, najprv jeden sledovat ako sa to bude spravat a ak sa to nezlepsi tak treba pripojit a skusit druhy... ak blbne niektory zo snimacov tak by sa to malo po odpojeni zlepsit... pripomeniem este ze po kazdom takomto odpojeni snimaca si to riadiaca jednotka zapise do pamati zavad a je potom vhodne ich pomocou WAG vymazat ale ak nieje WAG poruke a ukaze sa ze snimace su ok tak sa tie zavady z pamate po nejakych 40 startovaniach zmazu automaticky... samozrejme netreba startovat zaradom dookola casom sa to spravy samo... este raz pripomeniem treba to skusat s teplym motorom lebo riadiaca jednotka si tam dosadi teplotu cca 90 stupnov a to by mohlo pri studenom motore skreslovat podstatne pozorovanie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...