Přejít na obsah

DSG, nebo 4x4 ??


Deny.Kr

Doporučené příspěvky

mě nešlo o lenost motoru, ale o kopanec kterej jsem dostal při snaze o rychlej rozjezd...

tak to tedy nevím jak,či s čím jsi jel,ale když se připojí zadek v nové octě,je to téměř neznatelné..opravdu málokdy cítíš,že se připojil...(u staré to bylo znatelnější).. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OII 1.9TDI 4x4. na křižovatce rozjezd přes 3/4 plynu, přední kola si trošku prokvikly a v tu chvíli se připojil zadek a dost hustě to auto nakopnul, až to příjemný nebylo. bylo sucho, tak možná, že to bylo tim. pochybuju, že nohama, protože elektroniku haldexu asi nohama neivlivním.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak podělim se s tebou o svoje zkušenosti. Jezdil jsem skoro se všema variantama. DSG je uplně super převodovna a v kombinaci se 4x4 je to nářez. Golf R32 byl dobry ... ale Passat R36 byl mnohem lepsi. Ale to jsou opravdu silne vozy. 1,9 TDi mi prejde v kombinaci se 4x4 docela lenosive, ale jsem posledni dobou dost narocny na vykon. 2,0 103 už je na tom lépe. Ale já jsem spíš na benzíny. 2,0 TFSi 147 DSG 4x4 byla svanda, ale naprostý vrchol byl pro mě nové S3 195kW 4x4 sice manuál ale fakt střela. Měl jsem z toho lepší pocit než z R36.

Já mít prachy šel bych do 2,0 103kW 4x4 .. DSG je super, a to by byla varianta kdyby si jezdil hodně pracovně a vubec po městě silem provozu atd.

Editováno: , autor: Mates_XIV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak podělim se s tebou o svoje zkušenosti. Jezdil jsem skoro se všema variantama. DSG je uplně super převodovna a v kombinaci se 4x4 je to nářez. Golf R32 byl dobry ... ale Passat R36 byl mnohem lepsi. Ale to jsou opravdu silne vozy. 1,9 TDi mi prejde v kombinaci se 4x4 docela lenosive, ale jsem posledni dobou dost narocny na vykon. 2,0 103 už je na tom lépe. Ale já jsem spíš na benzíny. 2,0 TFSi 147 DSG 4x4 byla svanda, ale naprostý vrchol byl pro mě nové S3 195kW 4x4 sice manuál ale fakt střela. Měl jsem z toho lepší pocit než z R36.

Já mít prachy šel bych do 2,0 103kW 4x4 .. DSG je super, a to by byla varianta kdyby si jezdil hodně pracovně a vubec po městě silem provozu atd.

aha :) no,jak říkámm-čím dále více jsem rozhodnut(tak z 90%),že si pořídím právě to 4x4 2,0 elegance... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě nešlo o lenost motoru, ale o kopanec kterej jsem dostal při snaze o rychlej rozjezd...

Tak to teda nevím co tak nakoplo . Mám tedy zatím naježděno přes 6.000 km a zatím jsem nikdy nepocítil žádné nakopnutí ze zadu . Zadek se vždycky krásně a neznatelně připojí . Jak na suchu tak na mokru a sněhu . Rychlý rozjezdy z křižovatek úplná paráda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to teda nevím co tak nakoplo . Mám tedy zatím naježděno přes 6.000 km a zatím jsem nikdy nepocítil žádné nakopnutí ze zadu . Zadek se vždycky krásně a neznatelně připojí . Jak na suchu tak na mokru a sněhu . Rychlý rozjezdy z křižovatek úplná paráda.

přesně tak-já se 4x4 najezdil cca. 240 000 km a trošilinku znatelné to bylo u staré octy..u té nové to ani nepoznáš-leda,když ti ujíždí zadek,tak že s enáhle srovná.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně tak-já se 4x4 najezdil cca. 240 000 km a trošilinku znatelné to bylo u staré octy..u té nové to ani nepoznáš-leda,když ti ujíždí zadek,tak že s enáhle srovná.. ;)

spíše pociťuji ESP-když to musím rychle otočit do protisměru(smykem),náhle ten výkon tak padne,že se rozjíždím,jak šnek :( - a ESP nestihneš tak rychle vypnout a před tím smykem ti to ani nedojde..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci rozpoutat flame, ale bavíte mě Scoutisti, kluci, svezte se s real 4WD a pak pějte ódy :);)

řeknu ti to takhle-jediným limitem octavie jsou kola,váha a světlá výška..tam,kde byla Pajera na limitu,Octavia(až na dva hrboly-kvůli světlé výšce) projela bez jediného zaváhání..nic proti,ale až ji budeš vlastnit a najezdíš s ní mnoho..(a nebudeš se toho bát-což 90% řidičů ani neví,co to auto umí),potom suď.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deny.Kr: Řeknu ti to takhle, asi bys měl číst 2x a až pak reagovat, protože můj příspěvek byl adresovanej klukům se Scoutama... :smich:

Jinak zase na offroady jsem nemířil, ono taková Impreza, nemusí to být nutně hned WRX/ STi apod, je o nečem jiným, než "4x4" haldex ;)

PS: S OII, shodou okolností se stejnou motorizací jako ty, ale s DSG mám něco za ten rok, co jí mám od firmy, něco najeto ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deny.Kr: Řeknu ti to takhle, asi bys měl číst 2x a až pak reagovat, protože můj příspěvek byl adresovanej klukům se Scoutama... :smich:

Jinak zase na offroady jsem nemířil, ono taková Impreza, nemusí to být nutně hned WRX/ STi apod, je o nečem jiným, než "4x4" haldex ;)

PS: S OII, shodou okolností se stejnou motorizací jako ty, ale s DSG mám něco za ten rok, co jí mám od firmy, něco najeto ;)

On totiž se chce bavit jenom se Scoutama viď.

Já přiznávám že to není opravdovej OFFROAD s úzávěrkama atd. . Ale co to auto vážně dokáže jsem ani nečekal . Projel jsem i 40 cm sněhem , takže jsem ho hrnul nárazníkem a auto pořád jelo . Kdybych měl asi tvoje myšlení tak bych si musel koupit snad jenom Hummera na Deffendra. Bohužel na Humera nemám a defendr se mě nelíbí a pozor mám rád Škodovky . A další auto který si pořídím bude zase škodovka a né nějaký Subaru . Jezdil jsem na horách po poli a byl tam jeden chlápek co má Subaru Imprezu a divil se ,že Scout dokáže vůbec projet tím sněhem . To jeho Subaru by to taky určitě projelo . Já myslel že tohle celé fórum je o Škodovkách a né o Subaru, Suzuki a dalších . Mohl jsem mít Vitaru za stejné peníze , ale proč když Scout je hezčí . Takže tímto tě zdravím předokoláku .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A tak to pak má špatně pojmenovaný téma, když tam má i to "DSG", to se omlouvám :D;)

Jj, zase to netrhej z kontextu, Subiny co vím, tak mimo Tribeca (pokud vůbec) nejsou offroady.... A určitě Scout projede víc než FWD, ale stále je i něco "výš" v rámci třídy, tak sem to myslel. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deny.Kr: Řeknu ti to takhle, asi bys měl číst 2x a až pak reagovat, protože můj příspěvek byl adresovanej klukům se Scoutama... :smich:

Jinak zase na offroady jsem nemířil, ono taková Impreza, nemusí to být nutně hned WRX/ STi apod, je o nečem jiným, než "4x4" haldex ;)

PS: S OII, shodou okolností se stejnou motorizací jako ty, ale s DSG mám něco za ten rok, co jí mám od firmy, něco najeto ;)

já vím,že to bylo klukům-jen se jich zastávám,protože vím,co 4x4 umí-a s tím DSG...já o něm nevím prakticky nic,to uznávám-proto jsem se ptal..jinak bohužel nemám tu možnost vlastnit ji,neboť jsem se rozhodl pro tu 4x4 a škodovka asi ani nehodlá dát dsg do 4x4 no.. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Deny.Kr: Řeknu ti to takhle, asi bys měl číst 2x a až pak reagovat, protože můj příspěvek byl adresovanej klukům se Scoutama... :smich:

Jinak zase na offroady jsem nemířil, ono taková Impreza, nemusí to být nutně hned WRX/ STi apod, je o nečem jiným, než "4x4" haldex ;)

PS: S OII, shodou okolností se stejnou motorizací jako ty, ale s DSG mám něco za ten rok, co jí mám od firmy, něco najeto ;)

ale jinak subaru má jedny z nejvyspělejších pohonů vůbec...a ani envadí,že je ten pohon stálý,díky skvělým jízdním vlastnostem..čili nepopírám,že mít u subaru vyšší světlou výšku a pořádná kola,možná projede více,než octavia...to už jsou sice pouhé spekulace,nic-méně nevím to,proto nesoudím.. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já vím,že to bylo klukům-jen se jich zastávám,protože vím,co 4x4 umí-a s tím DSG...já o něm nevím prakticky nic,to uznávám-proto jsem se ptal..jinak bohužel nemám tu možnost vlastnit ji,neboť jsem se rozhodl pro tu 4x4 a škodovka asi ani nehodlá dát dsg do 4x4 no.. :(

Taky jsem chtěl do Scouta DSG , ale Škodovka ho prostě nedodává , tak jsem měl smůlu . Tak se holt musím spokojit s manuálem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně jsem jezdil hodně autama a myslím že Haldex je u VW už doveden téěmř k dokonalosti. Lítal jsem po poli s novou hondou CRV a to bylo hrozný myslím ten 4x4 pohon. Lexus RX byl dobrej, ale za jiný prachy. Když už bych si měl koupit Cross auto šel bych do Audi Allroad ... Offroad Toyota Landcruiser ... a cenově nejzajímavějsí a nejhežčí je OII Scout. ..... Bejt to ale s DSG už by to lezlo hodně nahoru myslím cenově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně jsem jezdil hodně autama a myslím že Haldex je u VW už doveden téěmř k dokonalosti. Lítal jsem po poli s novou hondou CRV a to bylo hrozný myslím ten 4x4 pohon. Lexus RX byl dobrej, ale za jiný prachy. Když už bych si měl koupit Cross auto šel bych do Audi Allroad ... Offroad Toyota Landcruiser ... a cenově nejzajímavějsí a nejhežčí je OII Scout. ..... Bejt to ale s DSG už by to lezlo hodně nahoru myslím cenově.

to asi ano no..ale možná proč si nepřiplatit...bylo by to fakt fajn :) ale jinak s pohonem souhlasím-fakt je super..štve mě spíše téma,řešené v OII facilift-facelift přijde dříve,než si pořídím nové auto..čili zase budu mít octu před faceliftem...= jedinou možností to bude asi trochu ťuknout a nechat si dát nový předek no.. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně jsem jezdil hodně autama a myslím že Haldex je u VW už doveden téěmř k dokonalosti. Lítal jsem po poli s novou hondou CRV a to bylo hrozný myslím ten 4x4 pohon. Lexus RX byl dobrej, ale za jiný prachy. Když už bych si měl koupit Cross auto šel bych do Audi Allroad ... Offroad Toyota Landcruiser ... a cenově nejzajímavějsí a nejhežčí je OII Scout. ..... Bejt to ale s DSG už by to lezlo hodně nahoru myslím cenově.

U Allroadu je jedna nevyhoda a to 2.5 TDI V6 132kw prumerna spotreba 10-11l/100km. Jinak trvalej nahon quattro je super...ale projevi se to dost viditelne na spotrebe!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Allroadu je jedna nevyhoda a to 2.5 TDI V6 132kw prumerna spotreba 10-11l/100km. Jinak trvalej nahon quattro je super...ale projevi se to dost viditelne na spotrebe!!

Já vidím u Allroadu ještě jednu nevýhodu a to je určitě cena . Za Allroada mám dva Scouty. On ten Scout taky není žádný šetřílek. Včera jsem jel z chalupy cca 180 km. a spotřeba 8l na 100 km. Pravda dálnice z Hradce pořád 160 km/h .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já vidím u Allroadu ještě jednu nevýhodu a to je určitě cena . Za Allroada mám dva Scouty. On ten Scout taky není žádný šetřílek. Včera jsem jel z chalupy cca 180 km. a spotřeba 8l na 100 km. Pravda dálnice z Hradce pořád 160 km/h .

Jasny, cena je taky nekde jinde...jeste kdyz se prida ta poruchovost, pneumatickeho perovani!! Ale je zajimavy ze v CR je to nejprodavanejsi Audi!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasny, cena je taky nekde jinde...jeste kdyz se prida ta poruchovost, pneumatickeho perovani!! Ale je zajimavy ze v CR je to nejprodavanejsi Audi!!

to je zajímavé,protože pohybujeme-li se v této třídě,jsem zastáncem BMW..(jedno mám)..když né BMW,tak Mercedes...ale dávat za "blbé" Audi tolik,co za BMW a Mercedesa dohromady,to je fakt síla.. :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...