Únor 17, 201114 r no tak jsem tady víc jak rok nebyl a koukám, že o motoru 12K kW CR vůbec nic !!! No ale ono je to vlastně dobře, protože to znamená, že není o čem psát. Prostě v pohodě jezděj.
Únor 5, 201213 r Hm.....skoro po roce .a asi fakt porad jezdi bez problemu.......Ted mam octu s timto motorem,ale jeste do brezna budu jezdit jinou octou,ale pak napisu co a jak....zatah to ma ale poradny a hlavne plynuly,jak u benalu.....spotreba od dealera ve 4 lidech asi 400 km 6,6 pri svizne jizde
Říjen 28, 201212 r Delal jsem Oct RS CR motor CEGA i s manual i s DSG, jezdi dobre ale ja bych bral manual. :-)
Březen 13, 201312 r tak po 4 letech jsem prodal auto s tímto motorem a až na věci zaviněné vlastní blbostí nebyl naprosto žádný problém.
Duben 16, 201411 r Kluci nevíte někdo od jakého měsíce se dávalo CR do RS rok to je 2008 ale nevim jaky měsíc. Nechci PD.
Duben 16, 201411 r Badd: to poznáš když otevřeš kapotu tak na krytu jsou ty pruhy jako-by válce ty 4 vypukliny tak když jsou rovně tak je to PD a když jdou šikmo tak je to CR. Já mám O II Kombi RS r.v. 02/2009 a už mám CR ale známý má O II RS 07/2008 a má také CR.
Květen 23, 201411 r Měl bych jeden dotaz v poslední době jsem spozoroval na mém autě kde mám 2.0 TDI CR 125kW, že když stojím na volnoběh třeba na křižovatce tak mi to jakoby cuká a otáčky jsou pod 1000 ot/min. tak se chci zeptat zda někdo neví co by mohla být přičina. Děkuji
Srpen 1, 201411 r David46: Mám stejný problém. Zdá se, že je vše OK, ale jakmile zastavím a stojím na místě, cítím jak se auto chvílemi chvěje. Také by mě zajímalo, čím to je. Dík za každou radu
Červenec 28, 201510 r Zdravím, na octavia klubu mi nebyl nikdo schopný odpovědět co by to mohlo být... někdy při jízdě, je jedno jestli kratší nebo delší, mi auto začne dunět při jízdě, je to slyšet potom od výfuku, tam to už "prdí" mam tu jeden záznam, je v příloze. další poznatek je, že když se to tak po minutě +- uklidní, a začne to mít normální zvuk od výfuku tak se spustí sahary, jako by motor vařil, ale na budíkách mam furt 90st. Snad mi poradíte, nebo řeknete na co bych se měl zaměřit R20150628193013.mp3 Upraveno Červenec 28, 201510 r od MatyTDI
Červenec 28, 201510 r Když je regenerace, mam buď zvíšený otáčky kolem 1tis nebo se mi po delší době rozsvítí na budíkách kontrolka každopádně nevím jestli to není i tím, ale to by bylo tedy dost často...
Červenec 28, 201510 r Pokud se ti už rozsvěcuje kontrolka, můžeš mít zanesený DPF, u kterého opakovaně nejsou dokončené regenerace. Kde jezdíš nejvíc? Ve městě? Kolik to má najeto? Dej to někam na diagnostiku, tam se dá vyčíst stupeň zanešení DPF (kolik gramů popílku tam je). Případně provést nucená regenerace.
Červenec 28, 201510 r Když se rozsvítí kontrolka, jedu to projed do doby než zhasne... mrknu ještě na kolik procent je zaplněnej.. výceméně město, ale i mimo město...ale jestli to je to dpfko, tak to se mi ulevilo
Červenec 28, 201510 r To ovšem nevíme. Jen tebou popsané některé příznaky mě přivedly k této myšlence. Mimochodem, když to jedeš projet, dodržuješ pokyny výrobce? Pokud se rozsvítí kontrolní světlo , znamená to, že se v důsledku častých jízd na krátké vzdálenosti filtr pevných částic zanesl sazemi. Aby se filtr pevných částic vyčistil, je třeba v nejkratším možném čase, pokud to umožňují podmínky provozu, jet alespoň 15 min nebo do zhasnutí kontrolního světla se zařazeným 4. nebo 5. rychlostním stupněm (automatická převodovka: poloha S) rychlostí nejméně 60 km/h při otáčkách motoru v rozmezí 1 800 - 2 500 1/min. Tím se zvýší teplota výfukových plynů a spálí se saze zachycené ve filtru. Vždy však přitom dodržujte platná rychlostní omezení . Po úspěšném vyčištění filtru kontrolní světlo zhasne. Pokud se filtr nevyčistí, kontrolní světlo nezhasne a začne blikat kontrolní světlo . Na informačním displeji se zobrazí nápis Diesel-particle filter: Owner's manual! (Diesel-filtr částic. Návod k obsluze!). Následně řídicí jednotka motoru přepne automaticky motor do nouzového režimu, který sníží výkon motoru. Po vypnutí a zapnutí zapalování se rozsvítí kontrolní světlo . Neprodleně vyhledejte odborný servis.
Červenec 28, 201510 r Co mam to auto, tak co se rozsvítila kontrolka, jel sem to projed až do zhasnutí to auto bylo pod plynem...
Srpen 23, 201510 r David46: Mám stejný problém. Zdá se, že je vše OK, ale jakmile zastavím a stojím na místě, cítím jak se auto chvílemi chvěje. Také by mě zajímalo, čím to je. Dík za každou radu Prosím tě .Probíhá ti regenerace.Motor si dávkuje větší množství nafty a tím se motor samozřejmě víc zahřívá,Do DPF jde takový množství nafty,aby se vypálil.Podmínky regenerace jsou -Teplota motoru 70 st a víc,rychlost 60 km/h a víc a některé auta měli polovina nádrže a víc.to třeba passsat co jsem měl.Samo že když regenerace probíhá a ty přijedeš na křižovatku a zastavíš,čím se vyruší jedna s podmínek regenerace,to je rychlost ,regenerace stále dobíhá,a tím máš zvýšené otáčky,ale regenerace se tím přeruší,neuspěšně
Srpen 30, 201510 r no to je samozřejmě pěkná teorie,a všechno co píšeš, tak je, ale příčinou chvění motoru na volnoběh bude spíš dvouhmotnostní setrvačník
Říjen 10, 20159 r Hmm, to nezní moc fajn, poslední dobou jsem si všiml, že na volnoběh stojícího auta mně brní volant (opticky nic - ale rukou je to cítit), auto je jinak v klidu, vymáčknutí spojky na to nemá vliv. Od 1000rpm už klídek. Tak nevím, jestli rovnou dvouhmota, nebo silentbloky, či co? Upraveno Říjen 10, 20159 r od Kazimir80
Říjen 10, 20159 r Podle VCDS nic neobvyklýho, ale předpokládám, že bez vyndání a zkoušky mimo se toho moc nedovím... Naftu beru Total Excellium, v ČR se snažim Vervu... Ne vždy se ale podaří EDIT: ale když auto jede dýl - třeba na dálnici hodinu přes 2000rpm, tak pak je klidnější, myslim bez vibrací. Stačí vychladnout přes noc a ráno je to stejné. Upraveno Říjen 10, 20159 r od Kazimir80
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.