Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
Okta SLX TDi 66Kw, rok 97, najeto 236 000km

Minulý víkend to začalo... Při jízdě mi to sem tam nechtělo moc táhnout, vím že by to mohla být i váha vzduchu, nicméně jsem začal výměnou palivového filtru...

Vyměnil jsem ho, od té doby auto nemůžu nastartovat. Sem tam zakucká, ale hned zdechne. Nevíte co jsem udělal špatně? Musí se to něják odvzdušňovat?

Díky za každou radu či návrh :) Auto mám 18 měsíců, nalítal jsem s ním 40 000km a zatím nebyl jediný problém co se motoru či startů týče.

A naplnil si při výměně filtr naftou ? zbytek by se měl odvzdušnit sám.

Přečti si toto vlákno od začátku a už se nemusíš na nic ptát.

sry nevsim sem si lol

Vloženo
A naplnil si při výměně filtr naftou ? zbytek by se měl odvzdušnit sám.

Přečti si toto vlákno od začátku a už se nemusíš na nic ptát.

Tak tak, PePI BIcan , to je pracant :palec2:

  • o 1 rok později...
Vloženo

Ahoj, prosím vás potřeboval bych poradit, mám Octavii TDi 1.9, 66Kw, rok 1998, najeto 120 000km. byla trošku dýl nejetá, cca nějakých pár měsíců, a pak začala blbnout, chtěl jsem nastartovat, zapnu klíček, kontrolky se rozsvítí, ale nerozsvítí se žhavení, čili nenastartuju, ale přesto točí. Když jsem k tomu autu přišel třeba po třech dnech už to zase šlo nastartovat, když to zase třeba měsíc stálo tak se to takhle opakovalo. A teďka během zimy už nenastartuju vůbec, prostě nezažhavý a ať točí jak točí nenaskočí. Kontroloval sem zatím jen relé žhavení, a to je dobrý. Kamoš mě radil, mechanik ať si seženu schéma žhavení, tak neměl by to někdo??? a nebo budu moc rád za nějaké návrhy čím by to mohlo být, že nenastartuju. Kdyby tak můžete napsat i na meil Mareckooo@seznam.cz , Moc díky

Vloženo

a jak jsi kontroloval že je rele 109 OK???

já bych to tipoval na něj, sundej tu mřížku nad pedálama, otoč klíčkem a když se nerozsvítí žhavení poklepek na to rele. když pak cvakne - sepne a nastartuješ tak je špatné

opravit nebo nové

Vloženo

jjo ta pojista je dobrá, a s tim relé je to takhle, rozdělal jsem to, a relé vytahl, a skusil sem to doma na zdroju a tak, proměřoval, a funguje, secvakne se, ale jak je to v tom autě a zapnu klíček tak prostě nesecvakne

Vloženo (editace)

Pokial to rele c.109 nezopne po zapnuti kluca, tak nehladaj problem len v zhaveni. Pokial nie je zopnute( myslim to rele) tak nejde ani vstrtek.cerpadlo.

Editováno: , autor: juro sdi
Vloženo

Mne sa na tej 109-ne spravil "studenak" a rele vrcalo,takze som ho vypatral dost jednoducho. Nechcem ta zbytocne zavadzat ,ale zda sa mi, ze mne vtedy nesvietila ani kontrolka dobyjania. Najlepsie by bolo, keby auto navstivil "majster VAG". Usetri hromadu casu.

Vloženo (editace)

A co teplotni cidlo?

Ja mel problem trochu jiny, ale tipnul bych, ze to s tim tvym souvisi.

Me zhavici kontrolka svitila pokazde jinak (ruzne dlouhe intervaly) a nekdy pouze problikla,

takze start byl pokazde jiny a prislo mi to divne.

V servisu me vymenili teplotni cidlo. Jaky, oznaceni, ap. nevim :-)

Nicmene to cidlo co jsem pochopil zajistuje dle teploty potrebnou delku zhaveni,

takze podle toho tipuji, ze ti to nenazhavi a tim padem nechyta.

Ber to pouze jako tip :feve:

Editováno: , autor: robzab
Vloženo (editace)

NA co ti je nejaka schema?

Uz si nejaku videl? Asi by si nechapal.

Pozri si tu na obr. cidlo G62. Je to cidlo ktore ked odpojis tak simulujes teplotu nizku,takze zapina sa zhavenie. Ak je chybne a meria nafigu nemusi zapinat zhavice.

Podla navodov vraj zapina az pri cca +5 st.C...

Tak ak po odpojeni zapne zhavenie je zle toto cidlo. Ak sa nevies zorientovat tak je to zobrazene zboku od laveho kolesa,sahas dole od prednej steny je konektor.

post-18780-1237443789_thumb.jpg

Editováno: , autor: mysko
Vloženo

Ked chces mat istotu ci je to rele OK, tak s neho zhod kryt ,namontuj ho spet ,zapni klucik a spinaci kontakt v relatku stlac manualne.Pokial nabehne kontrolka,tak mas istotu,ze nefunguje bud samotne rele,alebo je nefunkcny spinaci okruh(od spinacky). Pokial po manualnom stlaceni kontrolka nenabehne mas istotu,ze problem je v spinanom okruhu.

Vloženo

Když sem tam dal to rele bez krytky a manualne ho secvakl tak se po zapnuti klicku zhaveni nerozlo, ja nevim, myslim ze to nebude jen zhavenim, myslim si ze kdyz zapnu klicek tak to vubec neda signal do ridici jednotky, ze to tam vubec nepusti palivo a nic.

Vloženo

Vytahni to relé a zkus strčit měřák do té díry po svorce 85 -při otočením klíčku se pravděpodobně ukostří .Na svorce 86 musíš mít 12V z pojistky. 87 jde na svíčky a na 30 12V co má jít na svíčky .Když spojís 30 a 87 nastartuješ pak? (žhavení ale asi svítit nebude)

Vloženo

chyba nebude podle mě jen ve žhavení, přece žhavení dopomáhá jen k tomu aby to spíš nastartovalo ne?...když nebude žhavit, budu dlouho točit ale chytne, tam bude něco jinýho...to prostě nedá té řídící jednotce impuls nastartuj, nepustí to palivo, žhaviče, nic...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...