Hawran Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 Okta SLX TDi 66Kw, rok 97, najeto 236 000kmMinulý víkend to začalo... Při jízdě mi to sem tam nechtělo moc táhnout, vím že by to mohla být i váha vzduchu, nicméně jsem začal výměnou palivového filtru... Vyměnil jsem ho, od té doby auto nemůžu nastartovat. Sem tam zakucká, ale hned zdechne. Nevíte co jsem udělal špatně? Musí se to něják odvzdušňovat? Díky za každou radu či návrh Auto mám 18 měsíců, nalítal jsem s ním 40 000km a zatím nebyl jediný problém co se motoru či startů týče. A naplnil si při výměně filtr naftou ? zbytek by se měl odvzdušnit sám. Přečti si toto vlákno od začátku a už se nemusíš na nic ptát. sry nevsim sem si Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lisky Vloženo 3. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2007 A naplnil si při výměně filtr naftou ? zbytek by se měl odvzdušnit sám.Přečti si toto vlákno od začátku a už se nemusíš na nic ptát. Jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 6. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2007 A naplnil si při výměně filtr naftou ? zbytek by se měl odvzdušnit sám.Přečti si toto vlákno od začátku a už se nemusíš na nic ptát. Tak tak, PePI BIcan , to je pracant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Ahoj, prosím vás potřeboval bych poradit, mám Octavii TDi 1.9, 66Kw, rok 1998, najeto 120 000km. byla trošku dýl nejetá, cca nějakých pár měsíců, a pak začala blbnout, chtěl jsem nastartovat, zapnu klíček, kontrolky se rozsvítí, ale nerozsvítí se žhavení, čili nenastartuju, ale přesto točí. Když jsem k tomu autu přišel třeba po třech dnech už to zase šlo nastartovat, když to zase třeba měsíc stálo tak se to takhle opakovalo. A teďka během zimy už nenastartuju vůbec, prostě nezažhavý a ať točí jak točí nenaskočí. Kontroloval sem zatím jen relé žhavení, a to je dobrý. Kamoš mě radil, mechanik ať si seženu schéma žhavení, tak neměl by to někdo??? a nebo budu moc rád za nějaké návrhy čím by to mohlo být, že nenastartuju. Kdyby tak můžete napsat i na meil Mareckooo@seznam.cz , Moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 (editace) Poistku zhavicou na baterke si pozeral Editováno: 18. Březen 2009, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 a jak jsi kontroloval že je rele 109 OK??? já bych to tipoval na něj, sundej tu mřížku nad pedálama, otoč klíčkem a když se nerozsvítí žhavení poklepek na to rele. když pak cvakne - sepne a nastartuješ tak je špatné opravit nebo nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Rele c.109 napaja celu RJ motora-alebo sa mylim? Tiez som ho uz riesil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 jjo ta pojista je dobrá, a s tim relé je to takhle, rozdělal jsem to, a relé vytahl, a skusil sem to doma na zdroju a tak, proměřoval, a funguje, secvakne se, ale jak je to v tom autě a zapnu klíček tak prostě nesecvakne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 takže relé bude dobrý...co by to mohlo být ještě, nebo nevíte kde bych sehnal to schéma žhavení? nemá to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 (editace) Pokial to rele c.109 nezopne po zapnuti kluca, tak nehladaj problem len v zhaveni. Pokial nie je zopnute( myslim to rele) tak nejde ani vstrtek.cerpadlo. Editováno: 20. Březen 2009, autor: juro sdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 jo, a tak kde mam hledat zavadu? v cem to muze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 Mne sa na tej 109-ne spravil "studenak" a rele vrcalo,takze som ho vypatral dost jednoducho. Nechcem ta zbytocne zavadzat ,ale zda sa mi, ze mne vtedy nesvietila ani kontrolka dobyjania. Najlepsie by bolo, keby auto navstivil "majster VAG". Usetri hromadu casu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 (editace) http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...amp;hl=rele+109 Editováno: 18. Březen 2009, autor: juro sdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 jasny ja to asi mozna hodim do servisu nebo nekam...a nejaky to schema by teda nekdo nemel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robzab Vloženo 18. Březen 2009 Sdílet Vloženo 18. Březen 2009 (editace) A co teplotni cidlo? Ja mel problem trochu jiny, ale tipnul bych, ze to s tim tvym souvisi. Me zhavici kontrolka svitila pokazde jinak (ruzne dlouhe intervaly) a nekdy pouze problikla, takze start byl pokazde jiny a prislo mi to divne. V servisu me vymenili teplotni cidlo. Jaky, oznaceni, ap. nevim :-) Nicmene to cidlo co jsem pochopil zajistuje dle teploty potrebnou delku zhaveni, takze podle toho tipuji, ze ti to nenazhavi a tim padem nechyta. Ber to pouze jako tip Editováno: 18. Březen 2009, autor: robzab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 (editace) NA co ti je nejaka schema? Uz si nejaku videl? Asi by si nechapal. Pozri si tu na obr. cidlo G62. Je to cidlo ktore ked odpojis tak simulujes teplotu nizku,takze zapina sa zhavenie. Ak je chybne a meria nafigu nemusi zapinat zhavice. Podla navodov vraj zapina az pri cca +5 st.C... Tak ak po odpojeni zapne zhavenie je zle toto cidlo. Ak sa nevies zorientovat tak je to zobrazene zboku od laveho kolesa,sahas dole od prednej steny je konektor. Editováno: 19. Březen 2009, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Ok diky mrknu na to, a to schema by se mi hodilo, bych na to koukl s mechanikem, kterej bydli kousek odemě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 tak kdyz sem vypl to cidlo teploty tak nic...zhaveni se nerozlo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tapo Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Kup a vymen relé 109. Raz sa ti bude určite hodit.Žhavenie je ovladané - polom od riadiacej jednotky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Ked chces mat istotu ci je to rele OK, tak s neho zhod kryt ,namontuj ho spet ,zapni klucik a spinaci kontakt v relatku stlac manualne.Pokial nabehne kontrolka,tak mas istotu,ze nefunguje bud samotne rele,alebo je nefunkcny spinaci okruh(od spinacky). Pokial po manualnom stlaceni kontrolka nenabehne mas istotu,ze problem je v spinanom okruhu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Když sem tam dal to rele bez krytky a manualne ho secvakl tak se po zapnuti klicku zhaveni nerozlo, ja nevim, myslim ze to nebude jen zhavenim, myslim si ze kdyz zapnu klicek tak to vubec neda signal do ridici jednotky, ze to tam vubec nepusti palivo a nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 A "orech" (selektricky spodok spinacej skrinky) mas Ok? Skus vymenit, pozicaj si iny a len nacvakaj kabliky, si to bude spinat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davee Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Vytahni to relé a zkus strčit měřák do té díry po svorce 85 -při otočením klíčku se pravděpodobně ukostří .Na svorce 86 musíš mít 12V z pojistky. 87 jde na svíčky a na 30 12V co má jít na svíčky .Když spojís 30 a 87 nastartuješ pak? (žhavení ale asi svítit nebude) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tapo Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Čo mate stym žhavenim ?Auto bez žhavenia naštartuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 21. Březen 2009 Sdílet Vloženo 21. Březen 2009 chyba nebude podle mě jen ve žhavení, přece žhavení dopomáhá jen k tomu aby to spíš nastartovalo ne?...když nebude žhavit, budu dlouho točit ale chytne, tam bude něco jinýho...to prostě nedá té řídící jednotce impuls nastartuj, nepustí to palivo, žhaviče, nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.