mysko Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 No ked tak velmi chces teda tu schemu,nieco som ti nasiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Diky za to schema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
-monty- Vloženo 29. Březen 2009 Sdílet Vloženo 29. Březen 2009 jo hele, v servisu mi říkaly, že by to mohlo dělat nějaký relátko, a kamoš radil nějaký relátko na alternátoru, je to možný??... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sanator Vloženo 4. Duben 2009 Sdílet Vloženo 4. Duben 2009 dnes som vyriesil ten isty problem(nevedel som kde je) a bolo to tim rele 109 mam ja neake foto ak tak ho sem vlozim A co maju vsetci s tim rele a zhavenim? Tiez som sa cudoval ale cez to rele sa spina ja vstrekovacie cerpadlo takze ak nenazhavi respektive nezopne nebude ani ropa Ja sa pridavam k nazoru rele 109 aproppo da sa s troskou sikovnosti do neho aj niecim neak ako buchnut pohybat bez rozobrania ale aj to je minimum su tam len 2 torxy a potom uvidis ci a zopne alebo nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kekanep Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 (editace) Zdravim panove,bylo to opravdu tim rele č.109.Diky vašim přispěvkum jsem tuto zavadu odstranil. Diky. Editováno: 2. Květen 2009, autor: kekanep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 2. Květen 2009 Sdílet Vloženo 2. Květen 2009 Já si myslím taky že to bude v tom relé a nebo v přívodu signálu k němu od spínačky.Když to připojíš na VAG tak se ti ŘJ motoru ani nepřihlásí(vyzkoušet).Preventivně propájet(studenák)+změřit elektroinstal. k relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaKv Vloženo 15. Červen 2009 Sdílet Vloženo 15. Červen 2009 (editace) Ahoj kluci potřeboval bych poradit mam takový veliký problém. Když jsem jel včera z práce tak jsem chtěl z 3jky podřadit na 2 a po zařazení a sešlápnutí plynového pedálu vůbec nenarostly otáčky a navíc to úplně zpomalilo auto. Sešlápl jsme znova plyn a pak to reagovalo. měl jsem v nádrži čtvrtku nafty mam octavia TDI 66Kw typ motoru ALH. tak jsem dojel k shellce a tankoval jsme . předtím jsem motor vypl v pohodě. dotankoval asi tak 30 litrů V power nafty (toto palivo tankuji pravidelně - nikde a jiné netankuji) zaplatil a sedl za volant že pojedu a vůbec nešlo nastartovat. ta kjsem to odtlačil mimo a volal aby mě odtáhli. po zapojení lana a razjetí v závěsu jsem zkusil nastartovat a chytlo to. ta kjsem si myslel, že je to zavzdušnění tak jsem jel domů. potom tak o 4 hodiny pozdějc jsem jel na chatu a při couvádí do mírného kopečka zase to začalo blbnout s tim plynem /málem jsem nevyjel/ ale podařilo se. Tak jsem ještě na chatě zkontroloval palivový fiiltr a ten byl v pohodě zkusil jsem odpojit vysokotlaké potrubí jestli jde naftta a ta šla . potom když jsem chtěl nastartovat a jet domů tak jssem už to nenastartoval tak jsem se nechal odtáhnout domů . přijel jeden ze servisu škoda napíchl to na diagnostiku a vůbec mu diagnostika nekomunikovala s řídící jednotkou motoru. vyměnili jsme i relé 109 a nic. poradtě prosímn už jsem beznadějnej jinak ještě nesvítí kontrolka žhavení ¨Problám vyřešn- řídící jednotka motoru v p....i Editováno: 15. Červen 2009, autor: VladaKv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VladaKv Vloženo 16. Červen 2009 Sdílet Vloženo 16. Červen 2009 Ahoj, prosím vás potřeboval bych poradit, mám Octavii TDi 1.9, 66Kw, rok 1998, najeto 120 000km. byla trošku dýl nejetá, cca nějakých pár měsíců, a pak začala blbnout, chtěl jsem nastartovat, zapnu klíček, kontrolky se rozsvítí, ale nerozsvítí se žhavení, čili nenastartuju, ale přesto točí. Když jsem k tomu autu přišel třeba po třech dnech už to zase šlo nastartovat, když to zase třeba měsíc stálo tak se to takhle opakovalo. A teďka během zimy už nenastartuju vůbec, prostě nezažhavý a ať točí jak točí nenaskočí. Kontroloval sem zatím jen relé žhavení, a to je dobrý. Kamoš mě radil, mechanik ať si seženu schéma žhavení, tak neměl by to někdo??? a nebo budu moc rád za nějaké návrhy čím by to mohlo být, že nenastartuju. Kdyby tak můžete napsat i na meil Mareckooo@seznam.cz , Moc díky čus mam ten samje problém nakonec jsme odtáhli auto do značkového servisu škoda relátkem 109 a 103 to nebylo a pojistkama také ne. nakonec po napojení na počítač zjistlili, že vůbec nereaguje řídící jednotka, že nejde navázat spojení tak šli kabel po kabelu. nakonec je napadlo vyndat řídící jednotku motoru a dát tam jinou a hned to fungovalo. takže řídící jednotka v prdeli .takže jsem tu jednotku si vzal a zkusil ke klukovi co to je schopen opravit tak čekám dnes na telefon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igisona Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 caute mam podobny problem soctaviou tdi110bhp mam problem nastartovat za studena kontrolka žhavenia po zapnuti klučika svieti par sekund a zhasne treba dlhšie točit motorom aby motor naštartoval motor zadymi na sivo trošku si poskače a potom je vsetko ok znamy mi hovoril že by to mohlo robit aj čerpadlo tak sa chcem spitat či je možne použit sdi čerpadlo u ttdi motora dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Zkusil bych odpojit čidlo teploty, pokud to pomůže, je po něm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivanek007 Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 nehledej furt nejaky relatka, podivej se do motoru, a pod kritem jsou vsude mozne nejaky komtakty, pokud nejsou vsechny dobre docvakly auo nestartuje. Jo a neni treba zapadnutá nafta??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hellboy Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 zdravim.. Tvoje rada,my pomohla odstranit problém s nastartováním. Po tvé radě,jsem zjistil že je to opravdu rele žhavení 109. Super rada a spoustu ušetřených peněz. Díky a doufám že budu jezdit už bez problému..Hellboy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarysek Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 skoda octavia r.v 98 1.9tdi 66kw agr.. nestartuje! jak tepla tak studena - go - starteru nepomohlo - nove zhaveni- nepomohlo - dodelane rele na teple starty- nepomohlo... nevi nekdo-? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 předvstřik je OK ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 V tom výpisu nových dílů schází nová baterie, předpokládám, že tou si začal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarysek Vloženo 30. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2009 baterie je dobra.... jak zjistim predvstrik? ale zacalo to delat zniceho nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 31. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2009 VAGem - TDi graf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vencax Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Ahoj, auto mám v servisu a taky to vypadá, že řídící jednotka je k.o. , nenávázalo to s VAGem spojení - takže vyměnit. Chtěl jsem ale zeptat, čím to, že odešla? Jedu do obchodu, vše v pohodě, pak chci odjet a nic, chvilku točím a ani blaf. Nezkazí se nová, nebo opravená kterou tam dám? Nechápu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rada81 Vloženo 11. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2011 Ahoj, můj problém je taky při startu, kdy se občas nerozsvítilo žhavení, ale včera i dnes mi auto při dojezdu na křižovatku chcíplo a pak nešlo natočit (kontrolka nesvítila). Muže relé 109 způsobit i to chcípnutí? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vencax Vloženo 13. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2011 Táák jsem zpátky ze servisu a bylo to naše oblíbené relé 109, taky sem si oddychl, řj se mi nechtělo schánět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David Klare Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Ahoj, v pondělí ráno jsem přišel k autu, zkoušel jsem nastartovat ale nic. Startér točil, zkusil jsem to asi 4x vždy asi 10 sec. Po páte už startér netočil. Zkoušel jsem dát nabít baterii ale bez výsledku. Kluci v práci si myslí že by to mohl být startér, je to možný? Že bych ho takhle rozbil? Díky předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzajz Vloženo 9. Únor 2012 Sdílet Vloženo 9. Únor 2012 Zkontroluj EGR ventil. Když je zaseklá chcípací klapka tak prostě nenastartuješ. Když to bude ono tak stačí vyčistit a jezdíš dál. Hodně štěstí H návod třeba na - www.skodaoctavia.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipR6 Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 a jak je na tom nafovy filtr? podle toho co pises ti odesel starter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masek54 Vloženo 10. Únor 2012 Sdílet Vloženo 10. Únor 2012 to může být věcí, je zima tak to prostě nechtělo chytnout, protože jsou špatné žhavící svíčky, nebo zamrzlá nafta, i ten ventil to může být. Ventil poznáš pohledem max. procvakej uvidíš jak chodí žhavící svíčky to je trochu horší, ale taky to jde (změřit je) a zamrzlá nafta koukni na hadici od filtru je průhledná případně trochu nahřej filtr, nebo garáž a nechat temperovat celé auto. Baterku připoj přes startovací kabely a když bude startér točit tak není důvod proč nenaskočit. Osobně jsem názoru že to bude naftou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
smidas Vloženo 11. Únor 2012 Sdílet Vloženo 11. Únor 2012 Chlapy tak tady mám jeden postřeh. Tankuji Vervu od Benziny (37,80,- kč), ta by dle testu ústavu palav a maziv ČR z loňského roku měla mít skutečně parametry zimní nafty a při mrazech nad -15 téměř vybiju baterku, než nastartuji a jak mi to na chytne (tak na po 5 - 7 a baterka téměř vybitá), tak je za mnou černý oblak jak před koncem světa. Před týdnem jsem natankoval v polsku Schell by Power (v přepočtu za 37,10 ,-kč) a každé ráno nastartuji na poprvé....přidržím to tak 2 vteřiny a motor běží. Tak kde je tedy problém ? :kol-46: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.