Únor 12, 200916 r Ano, jsem jiného názoru, protože ten chip mám, vím že funguje a naštěstí nejsem na foru sám (krysarr). Víc než to, že se maximum výkonu zvedlo o 10% a spotřeba klesla o půl litru mě těší fakt, že průběh a kultivovanost motoru je po chipu někde jinde, ale nechci se tu opakovat. Ano, u přeplňovaných motorů se výkon zvedá v jiných řádech (i když jsem u chinutý 1.9 čekal víc), ale ty ceny jsou tomu přímo úměrné. Můj motor rezervy měl, léty osvědčený chip je vychytal, jsem s tím spokojenej, nemusím mít obavy, že mi bude trpět turbo a šel bych do toho znova. Chápu, že RSka jsou někde jinde, jen by mě zajímalo, jestli lidi, kteří radikálně odsuzují chip atmosféry s tím mají nějaké zkušenosti. Marios: A kdes na to přišel, že je vyhnaná v sérii k maximu? Jakých komponentů? Četls v čem spočívá ten chip? Upraveno Únor 12, 200916 r od ViktorMPI
Únor 12, 200916 r mischicka: měl jsem tu čest se s tvým motorem svést a i mu pořádně šlápnout na pedál.. je to určitě hodně návykovej motor, takže rozumím, že kdo je na něj zvyklej, tak už slabší motory nechce a těžko může chápat rozdíly po softwarové úpravě 1.6, ale prostě tam jsou a člověk, který s tím motorem denně jezdí, tak je ocení
Únor 12, 200916 r Ale jo, v žádném případě to nesrovnávám s RS, jen jsem to chipování atmosféry kdysi řešil a vím jaký tam je potenciál. A každý navíc je samozřejmě znát.
Únor 12, 200916 r no já bych do chipu šel, ale ne za 10 táců.. to se = 1 kW / 1 tisíc ale mít 163 koní... hmmm... to by nemuselo bejt zlý!
Únor 12, 200916 r schudni par kil a budes sa citit ako keby si tych 163koni mal ... btw: myslis ze tych 13koni budes citit? Upraveno Únor 12, 200916 r od CorradoVR6
Únor 12, 200916 r vorlando: to je cena jakýho úpravce? BitPower má cenu 10000,-kč (bez DPH), u ostatních se to taky tak pohybuje....
Únor 12, 200916 r schudni par kil a budes sa citit ako keby si tych 163koni mal ...btw: myslis ze tych 13koni budes citit? nejsi trochu drzej???
Březen 8, 200916 r Tak je tu na FSI nějak mrtvo...!Jinak byl jsme na horách (Jeseníky) a vše jsem vyjel v pohodě bez řetězů .Ale čidlo ESP odešlo, takže zítra na opravu....
Březen 8, 200916 r stretol sa niekto na 2.0FSI, žeby mu to "žralo" chladiacu kvapalinu a prehrieval sa mu motor?
Březen 9, 200916 r Tak v patek se mi stala neprijemna vec: Pri jizde najednou kontrolka "system kontroly vyfukovych plynu" a skoro to prestalo jet (a trvalo to celych asi 15 km zbytek cesty). Jelo to bud jakoby na 2 valce nebo v nejakym nouzovym rezimu. V sobotu rano jsem to normalne nastartoval a uz to zase jelo ok, ale presto jsem jel do servisu. Diag: sporadicke vynechani zapalovani, valec 1 a 2. Servisak nevedel. Pak jsem normalne ujel asi 180 km a uz to bylo v poho. Jo a pred tim nez se to stalo, tak se mi zdalo, ze ukazatel aktualni spotreby nejak divne preskakuje pri jizde na tempomat (kazdou vterinu se to menilo +-0,5 litr na rovince, coz driv nedelalo). Muze to byt spatny benzin? Pripadne ma nekdo jiny napad? Diky
Březen 9, 200916 r hmm... to je nepříjemné... každopádně ten tempomat a aktuální spotřeba to je u mě stejné.... asi tu nikde nemám ideální a dlouhou rovinku! myslím, že na to má vliv vítr, mírnej kopeček apod... jinak jsem zvědav, zda ti tu někdo něco poradí a eventuelně co...
Březen 9, 200916 r No me tempomat na dalnici delal to, ze po desetinkach ta spotreba rovnomerne stoupala nebo klesala, podle kopce. Ale ted to litalo cik cak :-/ Kazdopadne po natankovani se to trochu sklidnilo.
Březen 12, 200916 r Já bych jen k těm rozvodům - co sem slyšel v servisu, jak to jednou řešili, tak ty intervaly jsou maximální a defakto hraniční - zpravidla se to prej dělá dřív, že né vždy se to toho maxima musí dožít, tak je to zbytečný riziko. Tudíž toho bych se asi nebál, spíš naopak
Březen 12, 200916 r kyo, rozhodne týmto motorom nič nepokazíš a keď píšeš že 10 litrov nie je problém, tak by som sa nebál a išiel do tohto motoru, má to aj dosť výkonu na dynamickú jazdu Upraveno Březen 12, 200916 r od wrccko
Březen 16, 200916 r já jezdím přes týden hodně město... o víkendu první třídu a mám průměr 9,2 l na sto... to de ne?
Duben 8, 200916 r Ahoj, v nejbližší době( 1-2týdny) chci kupovat Oktávku, r.v kolem 2005. V práci jezdím s OII 1.6MPI, u té mám jasno že ne a s 1.8TSI, ta by mi vyhovovala, ten motor se tam ale dává krátkou dobu, tudíž finančně nepřipadá v úvahu. S 1.6FSI jsem nejel ale nepředpokládám že, ač o 10kw silnější, to bude o něčem jiném než MPI. Proto přemýšlím, a jsem v podstatě rozhodnut, o 2.0FSI. Žiju v Praze a jinde v podstatě nejezdím, v současnosti mám Felicii s kterou tady řádím za 8-8,5l/100km a jestli mám jezdi za 8 nebo 10, tedy o 60kč na 100km víc mě nevytrhne.Diesely jsem předem zavrhl jednak kvůli zvuku který mi nesedí, zadruhé kvůli tomu že to jsou motory poměrně složité a měl bych trochu strach o provozní náklady ( jediný diesel který by stejně připadal v úvahu je 2.0TDI 103kw), zatřetí jezdím sice poměrně často ale krátké úseky a to si myslím že pro diesel není úplně to optimální. Ještě jsem se díval po V. Golfech které se sice za tu cenu dají sehnat v podstatě s podstatně lepší výbavou ale s motorizací taky max 1.6FSI a auto je to stejně těžké jako OII takže to vypadlo. Ročně mám nájezd okolo 15000km. Je nějaký důvod proč do 2.0FSI nejít? Sice tu čtu že dost lidí nadává kam se těch 150koní ztratilo, ale ono to bude skutečně o tom že výkon tyhle nové VW motory podávají tak lineárně že jsou pocitově slabší, papírově na tom vůbec špatně není ( 0-100km/h za tuším 9,3s..), na toto jsem zvyklý už z 1.8TSI který se taky nezdá buhvíjak silný - ale jen do doby kdy se podíváte na tachometr.. Jezdím s policejním autem po Praze, moc plynový pedál nešetřím, takže můžu říct že mě ten pohled už párkrát vyděsil.. Od 2.0FSI nečekám žádnou podstatně horší dynamiku a výkony. TSI přeci jen jen o 8kw víc a papírově o vteřinku lepší zrychlení a o 10km/h vyšší maximálku.. Druhá věc je, že mám v merku několik aut, a téměř u všech byly rozvody dělány už v 90tis km. Podle servisních příruček je ale interval teď nevím jestli 130 nebo 180 tisíc.. To mě trochu klame. A samozřejmě chci aby to auto něco vydrželo. Což by atmosféra mohla splňovat i o fous líp než turbo.. Zdravím, řešil jsem podobný problém, 2.O FSI jsem zavrhl kvůli spotřebě, nakonec jsem sehnal 1.6 FSI - jede to celkem pohodově - na předjíždění to ale chce roztočit - první nádrž jsem měl N95 bo pumpa neměla N98, spotřeba i výkon neoslnily (nevím kam těch 85kW schovali) - teď už jen N98 (ONO Tank) - žádnej VPower apod. výkonově je to trochu lepší než s N95 - už bych řekl, že tam je i těch 85kW - dlouhodobá spotřeba 6,3 - Dnes KV-Pha-KV (v rámci bod. systému) za 5.8l/100km z toho půlka s klimou. Osobně ten motor doporučím - není to stíhačka, ale pro klidnou povahu OK - Navíc pokud to chceš hlavně do města tak 2.0 opravdu ne - to je tak dálnici.
Duben 22, 200916 r mám to teda bez toho T na začátku... ale dolejval jsem asi 0,75 litru oleje po 22 tis. km... pak v 30 tis. výměna a teď při 40 tis. zatím ryska v ideální hodnotě...
Červen 30, 200916 r tak se přátelé poflakuju po Vysokých Tatrách a spotřeba mýho 4x4 FSI je zatím 7,1 l na sto... to docela ujde, ne?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.