Prosinec 15, 200717 r Tak co lidi, další motorizace? To NIkdo aspoň občas netočíte do omezovače? A ta 2.0 má červené pole od kolika? Mám sice Oktávku, ale mělo by to být myslím stejné. Červené pole mi začíná asi na 6.300 otáčkách/min, ale omezovač jsem ještě neměl možnost vyzkoušet. Nějak necítím potřebu točit tento 8V motor přes 5.500 otáček/min., ale k červenému umí.
Prosinec 15, 200717 r Autor Mám sice Oktávku, ale mělo by to být myslím stejné. Červené pole mi začíná asi na 6.300 otáčkách/min, ale omezovač jsem ještě neměl možnost vyzkoušet. Nějak necítím potřebu točit tento 8V motor přes 5.500 otáček/min., ale k červenému umí. Jo díky ti, to bude asi to samé a počítám, že omezovač bude někde na 6500-6600
Prosinec 15, 200717 r Diamant měl Fabii 2.0, momentálně jezdi OII RS, tak si ho v sekci Octavia II najdi a poptej, nebo jukni na jeho web a fotky na railweb.sk
Prosinec 15, 200717 r u to je nejako moc nie ? to ked sa tu riesilo ze kolkosa da tocit 16V 55kW ta zaver bol taky ze max je 6000ot a cez to to nepreleze a dokonca niekto dal iba 5800 a hned ho vyhodilo. HTP 12V jde něco málo přes 6.000
Prosinec 15, 200717 r a u 6 V foto nemam ale je to tesne pred 6000 tisic 5800 - 5900 mozno tu niekto hodi foto
Prosinec 18, 200717 r Tak tu davam budiky 16v 74kw a co sa mne podarilo bolo nieco okolo 6500ot/min. Foto starych a novych,kto najde rozdiel
Prosinec 18, 200717 r Autor Já našel 4 rozdíly Jinak 16v 74kW se dá určitě vytočit víc než 6500ot. řekl bych tak 6800-6900
Prosinec 18, 200717 r No nechcel som to moc tocit,pretoze uz pri tych 6500 mi nahle vyskocila kontrolka elektr.motora. Ale verim,ze ta moznost do 6800 tam je.Ale je to zbytocne k......e motora.Prezrad mi tie 4 rozdiely
Prosinec 18, 200717 r Autor No nechcel som to moc tocit,pretoze uz pri tych 6500 mi nahle vyskocila kontrolka elektr.motora. Ale verim,ze ta moznost do 6800 tam je.Ale je to zbytocne k......e motora.Prezrad mi tie 4 rozdiely Tak kromě jiných budíků ( to by poznal i blud ) máš maxík a červené začíná místo 6250 na 6500 a na otáčkoměru je navíc čislice 8, ručičky z Rúmíka Upraveno Prosinec 18, 200717 r od MELLO
Prosinec 18, 200717 r 2,0 viz 1.4. 74kW 6500/6800-6900 dle potisku v budíkách, je tam ten samej nepatří to sem, ale 1,8 20 VT na IV stupeň 7000 ot a omezovač nikde
Prosinec 18, 200717 r Tak možná 16V 74 po faceliftu točí více než před, když maj posunuté i červené pole... Po face 6700 točí určitě, ale kde je omezovač netuším, teď s ní už nejezdím..., slyšel jsem něco těsně před 7000 a 220km/h, víc prostě nedá
Prosinec 26, 200717 r u to je nejako moc nie ? to ked sa tu riesilo ze kolkosa da tocit 16V 55kW ta zaver bol taky ze max je 6000ot a cez to to nepreleze a dokonca niekto dal iba 5800 a hned ho vyhodilo. Tak jsem zkusil tu 1.4 55 kw a omezovač mi to zastavil hned jak to vlétlo do červeného, tedy asi tak 5.800 ot./min.
Prosinec 26, 200717 r MELLO takze motory 1,2HTP 40KW a 1,4MPI 44 a 50 kw maju obmedzovac 5800 1,0 MPI 37 KW neviem to asi tiez bude mat tak Upraveno Prosinec 26, 200717 r od Reso
Prosinec 26, 200717 r Tak jsem zkusil tu 1.4 55 kw a omezovač mi to zastavil hned jak to vlétlo do červeného, tedy asi tak 5.800 ot./min. toci skoro ako TDI co to bol za rocnik ?
Září 4, 200816 r TAK 1,4 50KW MA OBMEDZOVAC 5900 - AZ 6000 TISIC ZALEZI AKO DLHO SA DUSI V OBMEDZOVACI
Září 6, 200816 r U 1,4 16V 74 kW mi zasahuje omezovač přesně v 6600 otáčkách dost nevybíravým způsobem, u FI 1,2 12V to bylo už v 6000 otáčkách.
Září 6, 200816 r Na trojku mi omezovač zasáhne někde kolem 5900, ale není to nic divokého, prostě už to jen dál nezrychluje. Motor viz. podpis. Upraveno Září 6, 200816 r od Lancelot
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.