Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zajimaly by mě názory na přidávání bio paliva do nafty.Čet jsem,že u TDI PD to neprospívá vstřikovačům,zkracuje se životnost.Proč s tim Škoda něco nedělá,anebo proč nám stát KURVÍ MOTORY!!!!!!!

Vloženo
Zajimaly by mě názory na přidávání bio paliva do nafty.Čet jsem,že u TDI PD to neprospívá vstřikovačům,zkracuje se životnost.Proč s tim Škoda něco nedělá,anebo proč nám stát KURVÍ MOTORY!!!!!!!

Nemusíš mít obavy, nic to vstřikům neudělá ani motoru.Dělaly se testy směsy až s 30% podílu řepkového oleje a zanášel se semínkovým prachem palivový filtr a když vůz stál delší dobu 2-3 měsíce semínkový prach se dost usadil dole v pouzdře palivového filtru a v nádrži ale neprokázalo se poškozování vstřikovací soustavy.Zatím hrozí příměs 2-5% a to nic není.

Vloženo

daklarovaný množství příměsí je opravdu asi příliš malý, než aby to mělo nějakej negativní vliv. Otázkou je, zda toho tam u jednotlivých čerpadel vynalézaví provozovatelé nezvrhnou podstatně víc. A proto jezdím tankovat dneska už jen tam, kde vím (nebo si alespoň myslím), že to neudělají.

Vloženo
žiju v tom, že příměs biosložky pohonné hmoty prodraží, takže tady by si asi nikdo nějakým větším přimícháváním nepomoh

taky s touto úvahou žiju a tak se "nadměrnému" přidávaní bio složek neobávám.

Vloženo

Určitě, takové ty lepší aditivované "závodní" diesely budou stát za nedlouho 50,-/ litr a myslíte si, že lidi budou jezdit méňe? Ani omylem, jen budou mít hlouběji do kapsy, budou jezdit ze starejma ojetinama, v kterých budou umírat a tam to všechno zatím spěje!! Hnus :wallbash:

  • o 4 týdny později...
Vloženo

dneska jsem se tak nějak rozhod, že na zimu je zbytečný (ono asi je to vůbec zbytečný) pro muj motor VPD, tak jsem začal tankovat diesel extra, tak jsem zvědavej, jestli se to nějak projeví, at už přechod z VPD na D a nebo na D s biosložkou...

Vloženo
dneska jsem se tak nějak rozhod, že na zimu je zbytečný (ono asi je to vůbec zbytečný) pro muj motor VPD, tak jsem začal tankovat diesel extra, tak jsem zvědavej, jestli se to nějak projeví, at už přechod z VPD na D a nebo na D s biosložkou...

Upřímně řečeno,já nikdy nepoznal rozdíl mezi Diesel extra a VPD od Shellu,at hlučností nebo výkonem.On VPD bude mít v sobě asi jen víc čistících složek,ale to bude tak asi vše,ale já zas při každém tankování přidávám aditiva VIF tak to bude +- stejné jako VPD.Já kdy jedině poznám rozdíl po natankování je nafta v německu,to je kurva rozdíl,to i to PD si přede jak kotě a ještě dříve za éry ARALU,ty měli taky vybornou naftu,tam byl hlavní rozdíl v té hlučnosti po natank.Aralu.

Vloženo

tak já jí bral přesně kvuli tem čistícím prostředkům, rozdíl v ceně tam sice je, nicméně na nádrž to není zas tolik. počítám že na jaře na něj zase přejdu, ale jak píšeš, rozdíl znát není. to jednou jsem se kámošovi smál, když přišel, že se stejným motorem co mám já nabral VPD a jelo to jak svině :)

Vloženo
tak já jí bral přesně kvuli tem čistícím prostředkům, rozdíl v ceně tam sice je, nicméně na nádrž to není zas tolik. počítám že na jaře na něj zase přejdu, ale jak píšeš, rozdíl znát není. to jednou jsem se kámošovi smál, když přišel, že se stejným motorem co mám já nabral VPD a jelo to jak svině :)

To je asi něco jako efekt placebo :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...