TiGeRZ Vloženo 15. Prosinec 2007 Vloženo 15. Prosinec 2007 (editace) Chlapy kamarat ma problem s fabkou, konkretne s motorom 1.4MPI. Svieti mu kontrolka oleja(cervena olejnicka na palubovke) ale len nad cca 2500ot/min....pod 2500 mu nesvieti....oleja tam ma dost. Zeby cidlo kaput? VAG nic nehlasi..... kde sa nachadza to cidlo na tomto motore? Editováno: 15. Prosinec 2007, autor: TiGeRZ Citovat
KAMIKADZE Vloženo 18. Prosinec 2007 Vloženo 18. Prosinec 2007 Čidlo je na hlavním olejovém kanále,když půjdeš od olejového filtru směrem k převodovce,tak před setrvačníkem.Je ve stejné úrovni.Je to opravdu kontrolka mazání?Takhle se chová spíš nabíjení.Pokud je to mazání,tak napojit manometr a zkontrolovat mazací tlak,čidlo může být vadné. Citovat
jargoon Vloženo 18. Prosinec 2007 Vloženo 18. Prosinec 2007 Dělalo to klukovi na Felicii. Bylo to olejovým čerpadlem, v otáčkách nemělo tlak. Byl ustřižený klínek na hřídelce. Takže jak píše kolega, napojit manometr. Citovat
colins Vloženo 18. Prosinec 2007 Vloženo 18. Prosinec 2007 (editace) tu je to olejove cidlo na obrazku : Editováno: 18. Prosinec 2007, autor: colins Citovat
honzik Vloženo 18. Prosinec 2007 Vloženo 18. Prosinec 2007 ja jsem videl kdyz to delalo cidlo tlaku,ale bylo na nem videt ze prolina olej. Citovat
TiGeRZ Vloženo 18. Prosinec 2007 Autor Vloženo 18. Prosinec 2007 Tak problem vyrieseny nove cidlo..cca 250SK za neho dal ten kamarat......celkom lacneee Citovat
Hrouda Vloženo 19. leden 2008 Vloženo 19. leden 2008 Obdobný problém řešim u octavie 1,6/55kw, měnili mi v servisu olej, přitom zjistili, že nefunguje čidlo tlaku oleje. Čidlo vyměnili, ale při volnoběhu zhasne, při zvýšených otáčkách 3x zapíská a bliká, občas přestane až při volnoběhu a při jízdě opět píská. Mysleli si, že je i nový čidlo vadný, ale další/nový kus se chová stejně. Údajně tlak měřili a ten je prý OK!? (ale neřekli, jestli při volnoběhu nebo i zvýš. otáčkách?) Oleje je tam dost... že by taky ten klínek v olej. čerpadle? Citovat
TiGeRZ Vloženo 19. leden 2008 Autor Vloženo 19. leden 2008 Obdobný problém řešim u octavie 1,6/55kw, měnili mi v servisu olej, přitom zjistili, že nefunguje čidlo tlaku oleje. Čidlo vyměnili, ale při volnoběhu zhasne, při zvýšených otáčkách 3x zapíská a bliká, občas přestane až při volnoběhu a při jízdě opět píská. Mysleli si, že je i nový čidlo vadný, ale další/nový kus se chová stejně. Údajně tlak měřili a ten je prý OK!? (ale neřekli, jestli při volnoběhu nebo i zvýš. otáčkách?) Oleje je tam dost... že by taky ten klínek v olej. čerpadle? skus premarat konektory, do toho snimaca.. Citovat
KAMIKADZE Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Dali ti tam blbý čidlo.Jsou dva druhy,spínací a rozpínací a asi použili opačné.Liší se barvou. Citovat
Hrouda Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Díky za radu. Zatím jsem snímač nepřeměřoval, ale ještě menší doplnění k tomu, jak se to chová - dokud se motor neohřeje, při volnoběhu kontrolka zhasne, pokud se zvednou otáčky na cca 1.500, začne hlásit závadu... a pokud se motor zahřeje (a tim pádem je i řidší olej), kontrolka tlaku oleje už nezhasne ani při volnoběhu... potom mě napadá, jestli neni problém v čerpadle - vyběhaný apod. Motor má nalítáno 193tis. Km a předpokládám, že olej. čerpadlo nikdo neměnil... Citovat
Hrouda Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Díky za radu. Zatím jsem snímač nepřeměřoval, ale ještě menší doplnění k tomu, jak se to chová - dokud se motor neohřeje, při volnoběhu kontrolka zhasne, pokud se zvednou otáčky na cca 1.500, začne hlásit závadu... a pokud se motor zahřeje (a tim pádem je i řidší olej), kontrolka tlaku oleje už nezhasne ani při volnoběhu... potom mě napadá, jestli neni problém v čerpadle - vyběhaný apod. Motor má nalítáno 193tis. Km a předpokládám, že olej. čerpadlo nikdo neměnil... Ještě nevim, jak se má běžně čidlo oleje chovat? (u octavie 1.6, 55kw, rv98) Protože když jenom zapnu zapalování (bez startu) po zhruba 15-ti sec. právě 3x zapíská kontrolka oleje a pak červeně bliká. Po nějaký době zhasne - takhle se to normálně chová? Protože to vypadá, že od samýho začátku, kdy jsem auto koupil-4roky, bylo asi čidlo vadný (a potom mam kliku, že nebyl problém s mazáním), takže nevim, jak se to má správně chovat. V servise mi tvrdí, že takhle je to OK. Než čidlo vyměnili za nový, kontrolka jenom problikla a zhasla - bez pípání... Auto teda pořád bez problému jezdí, tak to "asi maže"... zatim.... Citovat
KAMIKADZE Vloženo 21. leden 2008 Vloženo 21. leden 2008 Jestli ti měřili tlak oleje i při zahřátém motoru a byl v pořádku,tak nehledej mechanickou závadu.Kdyby to nemazalo,tak jsi už dávno zadřel.Stejný problém jsem měl před pár lety,když jsem opravoval stejný typ auta po havárce, kde bylo rozdrcené olejové čidlo.Jak jsem psal předtím,na těchto motorech jsou montovány dva typy čidel.Jsou dvě,jedno na bloku a jedno na hlavě a vzájemně spolupracují.Podle VIN kodu je třeba zjistit jaké tam mají být.Jestli dali v servise jedno z čidel opačné, může se to takto projevovat. Takhle nelogicky se mi to chovalo taky než jsem na to přišel a to opačné čidlo mám ještě někde schované v šuplíku . Citovat
Hrouda Vloženo 28. leden 2008 Vloženo 28. leden 2008 Dali ti tam blbý čidlo.Jsou dva druhy,spínací a rozpínací a asi použili opačné.Liší se barvou. Je to tak - dali jiný čidlo - už je to OK... díky za radu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.