Přejít na obsah

predelani na 4x4 o1


lukkkas123

Doporučené příspěvky

Jak tohle může někoho napadnout... :D

Já bych třeba chtěl místo haldexu torsen ;)

Co je na tom napade zle??? Ja som si ties myslel asi tak pred rokom ze by sa to dalo. Ze by sa vymenila prevodovka zadna naprava hodil by sa tam kardan a je to. On nemohol vediet ze je tam ina kasna. A navise ked sa chce setko sa da. :) Ale z ekonomisckeho hladiska je to nevyhodne.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

diky z podporu. Jen jsem se chtel zeptat a navic kdyz ma clovek na ute vsechno mozny opraveny, tak se mu ho nechce prodavat a zacit delat to stejne znovu na novem. To jen tak. Ale uvidim. 4x4 me laka. Ted jsem s tim jel u znamych na snehu na horach a do docela prudkyho kopce. Moje auto s asr se nechyta proste kola zacnou prokluzovat a hotovo a musim dat retezy pak v pohode. Ale s jejich trosku rozjet a jede jak blby . No proste super kdo nevyzkousel neuveri. Zatim cau. A kdyby byl nekdo kdo to zvladne predelat za slusny penize tak jdu do toho. Ale vim ze je to asi nerealny. Cau Lukas

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chapu tvuj napad, Ja mam 4x4 TDI, a jednou jsem si rikal co kdyby jsem nemel 4x4 urcite bych se ptal stejnou otasku, sice ja nejezdim po snehu protoze v Dubai snih ne pada (snih je jen v Emirates Mall) ale je tu pisek. Jeto prijemny pocit kdis se dostanes as k vode na plazi stejne jako kazdy SUV. no ale pravdu reknu kdis jsem se zahrabal do pisku tak 4 kola hrabaly ani jsem se nevsiml ze to hrabe, to us mi muselo vitahnou Nissan Petrol, jine auto by to nezvladlo. jinak projdu kde neprojde normalni 2WD .

Nechci Te lakat ale videl jsem rozidil mezi 4x4 a normalni na predni pohon, jsou tam vazne rozily hlave v karoserji, staci ti rizst ze v norlanim kufr je o mnoho hlupsi, fak jak Ti rikaly chce to vimenit karoserie (snad) .

Chapu tvuj zajem, ja treba chci si vzit auto do CR jak se odstehuju (ale prvni musim najit prace) i kdis vim ze mne hrozi ze by auto v CR ne registrovaly protoze snad nesplni evropske pozadavky jak mi to rekly u Skodovky v CR, ani nevim jaky ma byt ty evropske pozadavky, ze pry se tyka Emise a vic niko nic nerekne, horsi je v tym ze Skoda Service v CR reknou ze to nejde I kdis bych vimenil Motor, asi to chce vimenit pnoumatyky (kdo vy), ale vzdy rikam, auto privezu i kdis zustane na zahradce aby se nane deti hraly.

Proto Chlapi jesly nekdo ma radu nebo nazor at rekne, a jesly se to viplati nebo ne, tak to je us jeho volba, no premislite na to snad nekdo ho neco napadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kvůli jedné jízdě za rok po sněhu do kopce bych raději nandal řetězy.

Myslim, ze puvodni otazka znela jinak... :feve:

Souhlasim s nazorem kolegu, kteri rikaji prodat a koupit 4X4...

Ja osobne ji mam chvili a podotykam, ze to neni o jizde na snehu, ale obecne na mene zpevnenem povrchu... 4X4 proste jede jinak a budto to chces, nebo nechces... Jsou tam i jine aspekty, nejen nahon na zadek, ale i jine rozlozeni vahy auta...

A v neposledni rade taky jinak technicky udelane auto, kardan, haldex.., jiny pristup k jednotlivym vecem, jina nadrz, atd. atd..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Opravdu to neni jen o jizde na snehu. Vemte si ze klasicky predohrab ma zadni naptravu z golfu , takze hlavne v kombiku dostava dost zabrat.

Prave proto jizda s 4kolkou je o necem jinem, at uz je to na vode ,nezpevnene komunikaci nebo i asfaltu osetrenem zimnim posypem. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
Opravdu to neni jen o jizde na snehu. Vemte si ze klasicky predohrab ma zadni naptravu z golfu , takze hlavne v kombiku dostava dost zabrat.

Prave proto jizda s 4kolkou je o necem jinem, at uz je to na vode ,nezpevnene komunikaci nebo i asfaltu osetrenem zimnim posypem. :feve:

A 4x4 má zadní nápravu z čeho? Z Marsu? ;) Jízda s 4x4 je opravdu o něčem jiném, hlavně tedy co se peněženky týče - každý metr si nárokuje více phm než klasika. Jak tu bylo napsáno, předělání je možné výměnou části zadní karoserie a doplněním mechanických dílů = pro šikovného nadšence, kterému nevadí, že to pak neprojde přes STK atd...

K velkým kladům patří lepší jízdní vlastnosti a to prakticky za všech jízdních situací, takže nejen sníh atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...