Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar,

dost se tu debati o motorech (66, 75, 110) a tak jsem se odhodlal poptat se, kdo by me svezl s tim naftakem a benzinem. Jiste je kupa clenu, kteri tyto motory pod kapotou maji. Zatim jsem ty motory nastrelil takto, ostatni verze apriori nevylucuju ze hry :) Na oplatku svezu s mym 1.8T. Nejlepe stredni cechy a asi o vikendu.

kontakty pres SZ.

H.

Doporucuju, az zas neco budem planovat v Mimoni prijet tam. ;) Svezeni vseho druhu ;)

Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty

  • Autor
Doporucuju, az zas neco budem planovat v Mimoni prijet tam. ;) Svezeni vseho druhu ;)

A kde, ze se clovek o Mimoni dozvi???

  • Autor
Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty

Na tdi 66 jsem slysel samou chvalu. Nekteri jej hodnoti lepe, nez 81 nebo 96. Pro CZ silnice a dalnice, zda se byt dostacujici. Ty mas 66 nebo je tam chip na neco vic?

Stav se v Pardubicích a můžeš se svézt v 74kw...

Já nabízím svezení se 180 koňmi a 166 kilama kol117 0-200 za 7,4 s :kol-28:

neni tad AGR a cip s krutiacim momentom okolo 290

Já nabízím svezení se 180 koňmi a 166 kilama kol117 0-200 za 7,4 s :kol-28:

"... pozor kostelní věž vpravo.... " :D :D :D

Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty

Hele, nenech se vysmat, mam taky 1,8T svoje soukrome upozornuju, ze nijak chipovane jako tvuj kamos a firemnim jezdim 1,9TDi 66kW octavkou a o nejakym to fouknuti si u toho dieselu do turba a jak to jede ... to si z nas snad delas srandu ne ;) ? Postav si tu jeho 1,8T a tve 1,9TDi vedle sebe a dejte si sprint nebo pruzne zrychleni nebo cokoliv a pochopis, ze to je jen zkreslena predstava o tom jak ti to tahne ;)

Upraveno od MichalF

Tak nak to bude , ja mel taky poprve u 96Kw octy pocit ze to jede jako 1,8T ale u nafty te to vic tlaci do sedacek ale ve finale tolik nejede, o vanocich co sem byl v mimoni tak sem myslel ze siriove ORS ujedu ale mam navrch tak na 2,3 pak tak nastejno a od 150me benzinu uz trochu ujizdi... a to mam 180PS+ a cca 385NM+... v TDi

Upraveno od JasteR

aLe klidne se muze udelat sraz v Mimoni a uvidite sami ale muselo by prijet co nejvic aut...

Presne jak rekl JasterR ! A Mimon bude hned jak bude sucho a hezky pocasi ;) Viz sekce O1-Motor-CIMBU MOTORSPORT ;)

Tak hlavně dejte včas vědět taky bych se rád připoji TDI 66kw (trysky 81kw chip sport motor) teď údajně 90kw lol

Jaster teť mě tak napadá proč jsi vybral pro takové ladění nejslabší TDI ? Kdybys tehda zvolil sériovou RS a zainvestoval do ni tolik jako do svého TDI tak bys měl dnes asi slušnou raketu se kerou by jsi udělal pořádný rozruch na každém srazu. Takhle jsi uvalil spoustu peněz a svezeš se podobně jako já v sériovém RSku. :doh

Nic proti tvým upravám, naopak máš můj obdiv :worthy Jen jsi podle mě vybral trochu nevhodnou výchozí motorizaci :blush:

Jaster teť mě tak napadá proč jsi vybral pro takové ladění nejslabší TDI ? Kdybys tehda zvolil sériovou RS a zainvestoval do ni tolik jako do svého TDI tak bys měl dnes asi slušnou raketu se kerou by jsi udělal pořádný rozruch na každém srazu. Takhle jsi uvalil spoustu peněz a svezeš se podobně jako já v sériovém RSku. :doh

Nic proti tvým upravám, naopak máš můj obdiv :worthy Jen jsi podle mě vybral trochu nevhodnou výchozí motorizaci :blush:

Znas to v te dobe nebyli penize na lepsi navic 66/81Kw TDi je od MR02 krom trysek shodne (a 96Kw je drahy i dneska kolem 300t.) a pocital sem, ze najizdim vice km a ber taky, ze ja kdyz to protahnu, tak jedu max za 8L a s ORS sem jel za 13L a vic... ale kdyz to vezmu zpetne tak by se asi vyplatila vic ORS a LPG ..

Upraveno od JasteR

Znas to v te dobe nebyli penize na lepsi navic 66/81Kw TDi je od MR02 krom trysek shodne (a 96Kw je drahy i dneska kolem 300t.) a pocital sem, ze najizdim vice km a ber taky, ze ja kdyz to protahnu, tak jedu max za 8L a s ORS sem jel za 13L a vic... ale kdyz to vezmu zpetne tak by se asi vyplatila vic ORS a LPG ..

Taky se přidám ze začátku jsem taky scháněl ORS ,ale taky toho dost najezdím (35000km ročně) a ta spotřeba mě dost odradila kolem 10l/100km proto mám také TDI není to sice ORS ,ale zatím je to pro mě dostačující :palec2:

Jaster teť mě tak napadá proč jsi vybral pro takové ladění nejslabší TDI ? Kdybys tehda zvolil sériovou RS a zainvestoval do ni tolik jako do svého TDI tak bys měl dnes asi slušnou raketu se kerou by jsi udělal pořádný rozruch na každém srazu. Takhle jsi uvalil spoustu peněz a svezeš se podobně jako já v sériovém RSku. :doh

Nic proti tvým upravám, naopak máš můj obdiv :worthy Jen jsi podle mě vybral trochu nevhodnou výchozí motorizaci :blush:

Tak nejako. Ja viem, že je to o peniazoch, to je fakt, ale nechápem tých, čo si chcú nadupať 66 ky....Fakt by som zvolil potom tie silnejšie verzie a tunil tie. Ale jedna vec je istá, do mesta je najlepšia 66 - ka a to všeobecne. A to som vyskúšal snáď všetky dostupné ropáky, až po najnovší, najsilnejší Pasat. Mňa by ani nenapadlo tunit moju 66 -ku, to by som ju predal a kúpil aspoň 81 -ku. Ale ja to neurobím, lebo to mám, ako rodinné premiestňovadlo, z úžasnou spotrebou, aj v meste, kde jazdím určite 70-80 % :p

Tak nejako. Ja viem, že je to o peniazoch, to je fakt, ale nechápem tých, čo si chcú nadupať 66 ky....Fakt by som zvolil potom tie silnejšie verzie a tunil tie. Ale jedna vec je istá, do mesta je najlepšia 66 - ka a to všeobecne. A to som vyskúšal snáď všetky dostupné ropáky, až po najnovší, najsilnejší Pasat. Mňa by ani nenapadlo tunit moju 66 -ku, to by som ju predal a kúpil aspoň 81 -ku. Ale ja to neurobím, lebo to mám, ako rodinné premiestňovadlo, z úžasnou spotrebou, aj v meste, kde jazdím určite 70-80 % :p

až na to že ta 66 se od 81 liší pouze vstřikami a turbem,takže je jedno jestli upravovat 66kw nebo 81kw ;)

Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty

Jo, a teď tu o Budulínkovi... ;)

Já nabízím svezení se 180 koňmi a 166 kilama kol117 0-200 za 7,4 s :kol-28:

beru a kdy se můžu stavit? :scooter:

až na to že ta 66 se od 81 liší pouze vstřikami a turbem,takže je jedno jestli upravovat 66kw nebo 81kw ;)

Myslíš ? Čo dostaneš (kW /Nm) zo 66 -ky s malým turbom a malými strykmi ? Toľko, čo má pôvodne cca 81 -ka. Do 81 ky už nemusíš dávať väčšie turbo a striky... Podľa mňa, ani turbo, ani striky nie sú "lacná" záležitosť. No a preto si myslím, že je rozumnejšie a lcnejšie začať s tuningom silnejšieho auta, alebo ešte silnejšieho.... Súhlasiš ? ;)

Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty

Pane bubak toto je tak nepravděpodobné až jsem si to musel změřit:

Změřil jsem na třech motorech pružné zrychlení na 3jku z 60 až 100 km/h a dopadlo to takto:

1.9 TDI 66 kW - 6,8 s

1.8T 110 kW - 4,7 s

2.8 V6 142 kW - 5 s

Takže nefoukejte nám tady tolik kol1

Upraveno od Miki RS

  • 3 roky později...

Vždyť TDI 66kw je snad ještě horší než atmosféra 1.6i 75kw, ne? TO se přeci vůbec nedá srovnávat s 1.8T:-)

  • Autor

Vždyť TDI 66kw je snad ještě horší než atmosféra 1.6i 75kw, ne? TO se přeci vůbec nedá srovnávat s 1.8T:-)

1 - Pokračovat v diskuzi po třech letech...klobouk dolů!

2 - Mimoň je výborné místo na testování. Jen se vždy bojím, zda to na konci dráhy dolů ubrzdím :-)

3 - Papírově je 1.6 benál silnější než 1.9 uhlák, ale prakticky o tom přesvědčenej nejsem. Jel jsem v upravené 66Kw a je to pěkný hukot. Myslím, že 1.6 benál se dál neupravovaly.

Srovnávat obě motorizace s naší 1.8T, tak to néé. To je můj mazel s 20 ventilama :-)

H.

Host
Toto téma je nyní uzavřeno pro další odpovědi.

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.