Publikováno Leden 5, 200817 r Zdravim, Mam mensi problem s Fabkou, MR 2004, 1.4 16V s klimou ... Problem je v regulaci urovne foukani :-) Na 0 je to vypnute, bohuzel na jednicku taky a od dvojky to jede v pohode ... Zkousel jsem oddelat ten ramecek, sundat kolecko co to reguluje a trochu "poskrabat" ty plosky co jsou pod tim po kterych jezdi to medene kolecko ale neuspesne ... ani kdyz s tim ruzne lomcuji ak se to nesepne ... Predpokladam ze je tam jeden motor a reguluje se to jen pridavanim/ubiranim napeti takze zrada bude nekde v tehle instalaci ale kde ... Nevite nekdo ? Diky moc.
Leden 7, 200817 r Příkláním se k Dulovi. Od toho přepínače to vede do ŘJ klimy a ta si pak reguluje větrák. Určitě sis všiml, že když zařadíš zpátečku, větrák zvýší rychlost. (můžeš zkusit při té polze 1 by se při zpátečce měl větrák zapnout jakoby do 2)
Leden 8, 200817 r Rychlost ventilátoru neřídí řídící jednotka. Je připojen přímo k přepínači přes předřadné odpory. Změna rychlosti při zařazení zpátečky je způsobena zavřením klapky čerstvého a recirkulovaného vzduchu. V tomto případě bude nejspíš přerušený odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24). Teoreticky je ještě možné ale málo pravděpodobné, že nemá nejtenčí (černý) vodič někde kontakt.
Leden 8, 200817 r Rychlost ventilátoru neřídí řídící jednotka. Je připojen přímo k přepínači přes předřadné odpory. Změna rychlosti při zařazení zpátečky je způsobena zavřením klapky čerstvého a recirkulovaného vzduchu.V tomto případě bude nejspíš přerušený odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24). Teoreticky je ještě možné ale málo pravděpodobné, že nemá nejtenčí (černý) vodič někde kontakt. Asi máš pravdu, teď koukám do schématu. Jen nevím, proč ta čtvrtá poloha jde i do ŘJ klimy - mám jiný obr... ...aha už vím, to je jen signalizace zapnutýho větráku, aby se mohl pustit kompresor 0406.pdf Upraveno Leden 8, 200817 r od inya
Leden 8, 200817 r Autor Bezva, diky moc za rady , pokusim se na to podivat o vikendu, v nejhorsim servis pri garancce :-( ...
Září 5, 201015 r Rychlost ventilátoru neřídí řídící jednotka. Je připojen přímo k přepínači přes předřadné odpory. Změna rychlosti při zařazení zpátečky je způsobena zavřením klapky čerstvého a recirkulovaného vzduchu. V tomto případě bude nejspíš přerušený odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24). Teoreticky je ještě možné ale málo pravděpodobné, že nemá nejtenčí (černý) vodič někde kontakt. Prosím, mám asi rovnaký problém, ale chcem sa opýtať, kde sa nachádza v aute ten odpor na obrázku úplně vpravo mezi kontakty T4e/3 a T4e/2 (N24), ktorý je pravdepodobne prerušený. Multimetrom ho dokážem zmerať, ale neviem, kde ho mám v aute hľadať??? Je to niekde na svorkovnici u riadiacej jednotky klímy, alebo pri ventilátore..?? Vďaka za odpoveď..
Září 6, 201015 r Máš to na obrázku ve druhém příspěvku. Je hned vedle ventilátoru ofukován jeho vzduchem.
Září 8, 201015 r Cau mě by spíš zajímalo kde to sehnat. Jsem moc rád, že se to tu řeší, protože mě už asi rok funguje jen stupeň 4. Když jsem rozdělal spínač a ventilátor a začal jsem zkoumat proč, tak jsem došel na to, že je to ten odpor co je před kabinovým filtrem, ale nevěděl jsem kde ho hledat a hlavně jak to nazvat. Vrakáč nemá cenu to radši koupím novej a na netu jsem to nenašel. Nemá te někdo odkaz kde ?
Září 10, 201014 r Obdobný problém sa vyskitol aj u mňa Poloha 1,2,3 išli v pohode no na 4 tý stupeň sa to vyplo všetko predradný odpor bol OK.... pomohla výmena panela ovládania kúrenia . Bolo to tam trocha akoby začiernené...skrat?...
Září 12, 201014 r Obdobný problém sa vyskitol aj u mňa Poloha 1,2,3 išli v pohode no na 4 tý stupeň sa to vyplo všetko predradný odpor bol OK.... pomohla výmena panela ovládania kúrenia . Bolo to tam trocha akoby začiernené...skrat?... Pokud ti funguje stupeň 1,2,3 tak to tím odporem na 100% není. Do ventilátoru jde jen jeden kabel a to z odporu do kterého jdou 4 dráty z "ovládání kúrenia" a každý má 12V tzn, že když rozděláš ovládání tak tam máš 4x kabel s 12V. Pochybuji, že když došlo k zkratu až na 4. stupni. Leda by jsi musel nechat otočit ovladaní na 4 stupeň a až pak nastartovat. Upraveno Září 12, 201014 r od Dj.Sigi
Září 12, 201014 r Zadej si do Googlu 6Q0959263 (odpor topení předřadný), určitě něco najdeš. Dík za odpověď jen by mě zajímalo kde jsi zjistil to číslo abych příště věděl kde hledat.
Leden 22, 201213 r Jen ze zvědavosti, proč to při zpátečce zapne vnitřní okruh? uniká mi význam....děkuji za jakekoliv napady... Upraveno Duben 23, 201312 r od Tomáš Truhlář
Leden 22, 201213 r Vyměň si kabinový filtr, je v levo vedle schránky spolujezdce a uvidíš jak to bude foukat. Bývá tam spousta bordelu, já tam měl i listí když jsem auto koupil. Když máš klimošku tak dej s aktivním černým uhlím. Vnitřní okruh při zpátečce to zapíná aby jsi si nečuchal smrady z vlastního výfuku..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.