bjes Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Nazdar pánové, namontoval jsem nové (staré) Symphony s CD, všechno chodí jak má včetně Maxíka (ještě jednou díky pro Honza72). Ale co se nestalo - přijdu ráno k autu...a nenastartuju. Baterka měla svých šest let, budiž jí země lehká. Přesto jsem se před koupí nové baterky pustil do zkoumání, jestli se někde neděje nějaká nekalost. Takže: Nastartováno přes kabely. Altík dává, resp. na výstupu z regulátoru je 14.37V. Pohoda. Na samotný baterce dvanáct voltů rovných. Slabota. Dolitá destilka, nabito. Druhej den zkusím otočit, nic. Baterka zase v tahu, 10,5V jak říkám, má svoje odslouženo. Nastaruju přes kabely, trochu baterku oživím a dám se do měření. Měřím odběr proudu při odemčeným centrálu, zamčeným centrálu, rádiu vypnutým "jen" klíčkem i tlačítkem, s vypnutým i zapnutým nahráváním dopravních zpráv..Vždycky paráda počkat než to všechno usne. Všehcny spotřebiče vypnutý (větrák, světýlko apod...) Ve všech případech první minuty odběr cca 400-450mA, pak klesne na cca 100-110mA. Asi po půlhodině odběr něco kolem 10mA. To by taky byla pohoda. Ovšem. OVŠEM: jediná situace, která mě mátla bylo rádio, které dostalo za úkol dvě hodiny nahrávat dopravní zpravodajství. Tam jsme se v měření dostali až k bodu, kdy klesá odběr na 100mA. Střídavě se totž na ampérmetru objevovalo 100mA a 280mA. Prostě vteřinu jedna hodnota, další vteřinu druhá hodnota. Takhle to šlo opět asi půlhodinu. Ve chvíli, kdy se v ostatních situacích spotřeba stáhla na 10mA, pokračoval střídavý odběr "základních" 10mA a cca 200mA Opět se hodnoty střídaly ve zhruba sekundových intervalech. Říkal jsem si, že je to logické, rádio si prostě každou sekundu "sáhne", jestli se někde nevysílá nějaké dopravní info. Čekal jsem, že po dvou hodinách, což měla být doba nahrávání, tyhle změny v odběru přestanou a ustálí se to zase kolem těch 10mA. PRDLAJS. Po dvou hodinách se odběr skutečně ustálil (rádio si asi přestalo sahat do éteru), ale spotřeba se ustálila na 250mA. Nechal jsem to další dvě hodiny, během kterých se nic nezměnilo. Pak jsem ztratil nervy a měřák odpojil. Vím, že se to tu párkrát probíralo, ovšem jen letmo stylem "vypínej si TP a baterka bude v pohodě." Jasně. Ale já bych chtěl tu funkci využívat, líbí se mi. Někde přece musí bejt zakopanej pes! Přece Škodovka neprodává rádio, který při použití opěvovaný funkce za tejden vytluče baterku? Nebo jsem pořád idealista? Poradí někdo jak dál? Proč to po skončení nahrávání žere čtvrt ampéry? Navíc když to nic nenahrálo... Kdybych aspoň měl vysvětlení, že za tou čtvrtampérou byla potřeba podržet v paměti nahranou zprávu, ale takhle... Tak co? Kdo ví? Dík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bjes Vloženo 14. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Abych nezapomněl, klasika: Fabia, MR02, resp 12/01. 44kW, motor AZF. Classic výbava s centrálem z fabriky Stejně tak tam bylo neorigo rádio. Dodělanej tempomat a nový budíky s maxidotem, klíčky na DO, po přepíchání pinů a odstranění Fantoma namontovaný Symphony CD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Nazdar pánové, namontoval jsem nové (staré) Symphony s CD, všechno chodí jak má včetně Maxíka (ještě jednou díky pro Honza72). Ale co se nestalo - přijdu ráno k autu...a nenastartuju. Baterka měla svých šest let, budiž jí země lehká. Přesto jsem se před koupí nové baterky pustil do zkoumání, jestli se někde neděje nějaká nekalost. Takže: Nastartováno přes kabely. Altík dává, resp. na výstupu z regulátoru je 14.37V. Pohoda. Na samotný baterce dvanáct voltů rovných. Slabota. Dolitá destilka, nabito. Druhej den zkusím otočit, nic. Baterka zase v tahu, 10,5V jak říkám, má svoje odslouženo. Nastaruju přes kabely, trochu baterku oživím a dám se do měření. Měřím odběr proudu při odemčeným centrálu, zamčeným centrálu, rádiu vypnutým "jen" klíčkem i tlačítkem, s vypnutým i zapnutým nahráváním dopravních zpráv..Vždycky paráda počkat než to všechno usne. Všehcny spotřebiče vypnutý (větrák, světýlko apod...) Ve všech případech první minuty odběr cca 400-450mA, pak klesne na cca 100-110mA. Asi po půlhodině odběr něco kolem 10mA. To by taky byla pohoda. Ovšem. OVŠEM: jediná situace, která mě mátla bylo rádio, které dostalo za úkol dvě hodiny nahrávat dopravní zpravodajství. Tam jsme se v měření dostali až k bodu, kdy klesá odběr na 100mA. Střídavě se totž na ampérmetru objevovalo 100mA a 280mA. Prostě vteřinu jedna hodnota, další vteřinu druhá hodnota. Takhle to šlo opět asi půlhodinu. Ve chvíli, kdy se v ostatních situacích spotřeba stáhla na 10mA, pokračoval střídavý odběr "základních" 10mA a cca 200mA Opět se hodnoty střídaly ve zhruba sekundových intervalech. Říkal jsem si, že je to logické, rádio si prostě každou sekundu "sáhne", jestli se někde nevysílá nějaké dopravní info. Čekal jsem, že po dvou hodinách, což měla být doba nahrávání, tyhle změny v odběru přestanou a ustálí se to zase kolem těch 10mA. PRDLAJS. Po dvou hodinách se odběr skutečně ustálil (rádio si asi přestalo sahat do éteru), ale spotřeba se ustálila na 250mA. Nechal jsem to další dvě hodiny, během kterých se nic nezměnilo. Pak jsem ztratil nervy a měřák odpojil. Vím, že se to tu párkrát probíralo, ovšem jen letmo stylem "vypínej si TP a baterka bude v pohodě." Jasně. Ale já bych chtěl tu funkci využívat, líbí se mi. Někde přece musí bejt zakopanej pes! Přece Škodovka neprodává rádio, který při použití opěvovaný funkce za tejden vytluče baterku? Nebo jsem pořád idealista? Poradí někdo jak dál? Proč to po skončení nahrávání žere čtvrt ampéry? Navíc když to nic nenahrálo... Kdybych aspoň měl vysvětlení, že za tou čtvrtampérou byla potřeba podržet v paměti nahranou zprávu, ale takhle... Tak co? Kdo ví? Dík! moc ti sice naporadím ale funkci jsem cca 1 měsíc měl zapnutou auto stojí vždy 12hodin a o víkendu stálo 2 dny a baterku to vůbec nepoznamenalo a to mám baterku "jen" 44. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bjes Vloženo 15. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2008 moc ti sice naporadím ale funkci jsem cca 1 měsíc měl zapnutou auto stojí vždy 12hodin a o víkendu stálo 2 dny a baterku to vůbec nepoznamenalo a to mám baterku "jen" 44. Jo, dík za odpověď. Taky jsem tam měl 44Ah Akumu, teď jsem ji nahradil 45Ah Vartou. Je jasný, že s tím co jsi popsal to bude OK. Za dvanáct hodin to (s 250mA odběrem) z baterky odebere nějaký 3Ah, za víkend (48 hodin) to bude 12Ah. Při 44Ah baterce to za víkend sežere cca čtvrtinu kapacity baterie, takže by se to zdálo jakože v pořádku. Ale podle mě není. Nikdy nevím, jestli auto nebude týden stát na místě, čas od časiu jedu na služebku ze dne na den. A za týden, tedy 168 hodin to vycucne 42Ah, což je prakticky kapacita baterky... Proto mi to přijde úchylný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bjes Vloženo 15. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Tak jsem právě volal do BRM a výsledky svých laboratorních prací jim odvyprávěl. Byl jsem ujištěn, že všechno je v pořádku až do okamžiku, kdy se odběr po skončení nahrávání zpráv ustálí na 0,25A. Od té chvíle tam prý má být maximílně 5mA. A že se s tím prý už párkrát (dřív) setkali a dělala to nějaká starší verze firmwaru. Bohužel nemám na rádiu štítek (bazary, znáte to...) řekne mi VAG jakou verzi SW tam mám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Tak jsem právě volal do BRM a výsledky svých laboratorních prací jim odvyprávěl. Byl jsem ujištěn, že všechno je v pořádku až do okamžiku, kdy se odběr po skončení nahrávání zpráv ustálí na 0,25A. Od té chvíle tam prý má být maximílně 5mA. A že se s tím prý už párkrát (dřív) setkali a dělala to nějaká starší verze firmwaru. Bohužel nemám na rádiu štítek (bazary, znáte to...) řekne mi VAG jakou verzi SW tam mám? vag ti vypíše číslo rádia a podle něj by se to dalo zjistit, ale viděl jsem, že nevypsal nic - jen napsal Technisat, takže jedině zkusit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bjes Vloženo 15. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. leden 2008 vag ti vypíše číslo rádia a podle něj by se to dalo zjistit, ale viděl jsem, že nevypsal nic - jen napsal Technisat, takže jedině zkusit Tak z VAGu vypadlo akorát tohle: Adresa 56 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1U0 035 156 C Komponent: Radio 0001 Kódování: 00205 Opravna #: WSC 0000 0 Nalezeny chyby: umí z toho někdo vyčíst verzi SW rádia? Abych věděl, jestli to mám rovnou poslat do Kosmonos nebo ještě chvíli hledat jinde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Tak z VAGu vypadlo akorát tohle:Adresa 56 ------------------------------------------------------- Řídící jednotka: 1U0 035 156 C Komponent: Radio 0001 Kódování: 00205 Opravna #: WSC 0000 0 Nalezeny chyby: umí z toho někdo vyčíst verzi SW rádia? Abych věděl, jestli to mám rovnou poslat do Kosmonos nebo ještě chvíli hledat jinde... to číslo je 1U0 035 156 C, v BRM by to měli vědět podle čísla, ale nedělám si iluze o tom, jestli tam je ještě origo soft vzhledem k původu rádia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konik Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Nazdar pánové, namontoval jsem nové (staré) Symphony s CD, všechno chodí jak má včetně Maxíka (ještě jednou díky pro Honza72). Ale co se nestalo - přijdu ráno k autu...a nenastartuju. Baterka měla svých šest let, budiž jí země lehká. Přesto jsem se před koupí nové baterky pustil do zkoumání, jestli se někde neděje nějaká nekalost. Takže: Nastartováno přes kabely. Altík dává, resp. na výstupu z regulátoru je 14.37V. Pohoda. Na samotný baterce dvanáct voltů rovných. Slabota. Dolitá destilka, nabito. Druhej den zkusím otočit, nic. Baterka zase v tahu, 10,5V jak říkám, má svoje odslouženo. Nastaruju přes kabely, trochu baterku oživím a dám se do měření. Měřím odběr proudu při odemčeným centrálu, zamčeným centrálu, rádiu vypnutým "jen" klíčkem i tlačítkem, s vypnutým i zapnutým nahráváním dopravních zpráv..Vždycky paráda počkat než to všechno usne. Všehcny spotřebiče vypnutý (větrák, světýlko apod...) Ve všech případech první minuty odběr cca 400-450mA, pak klesne na cca 100-110mA. Asi po půlhodině odběr něco kolem 10mA. To by taky byla pohoda. Ovšem. OVŠEM: jediná situace, která mě mátla bylo rádio, které dostalo za úkol dvě hodiny nahrávat dopravní zpravodajství. Tam jsme se v měření dostali až k bodu, kdy klesá odběr na 100mA. Střídavě se totž na ampérmetru objevovalo 100mA a 280mA. Prostě vteřinu jedna hodnota, další vteřinu druhá hodnota. Takhle to šlo opět asi půlhodinu. Ve chvíli, kdy se v ostatních situacích spotřeba stáhla na 10mA, pokračoval střídavý odběr "základních" 10mA a cca 200mA Opět se hodnoty střídaly ve zhruba sekundových intervalech. Říkal jsem si, že je to logické, rádio si prostě každou sekundu "sáhne", jestli se někde nevysílá nějaké dopravní info. Čekal jsem, že po dvou hodinách, což měla být doba nahrávání, tyhle změny v odběru přestanou a ustálí se to zase kolem těch 10mA. PRDLAJS. Po dvou hodinách se odběr skutečně ustálil (rádio si asi přestalo sahat do éteru), ale spotřeba se ustálila na 250mA. Nechal jsem to další dvě hodiny, během kterých se nic nezměnilo. Pak jsem ztratil nervy a měřák odpojil. Vím, že se to tu párkrát probíralo, ovšem jen letmo stylem "vypínej si TP a baterka bude v pohodě." Jasně. Ale já bych chtěl tu funkci využívat, líbí se mi. Někde přece musí bejt zakopanej pes! Přece Škodovka neprodává rádio, který při použití opěvovaný funkce za tejden vytluče baterku? Nebo jsem pořád idealista? Poradí někdo jak dál? Proč to po skončení nahrávání žere čtvrt ampéry? Navíc když to nic nenahrálo... Kdybych aspoň měl vysvětlení, že za tou čtvrtampérou byla potřeba podržet v paměti nahranou zprávu, ale takhle... Tak co? Kdo ví? Dík! Špatně jsi pochopil funkci nahrávání zpráv. Není to nahrávání po dobu dvou hodin a potom nic, ale uchování zpráv za poslední 2 hodiny (nebo 24, podle volby) Na co by ti byly zprávy z minulé neděle, pokud jezdíš např jen o víkendu? Tedy scanuje stále ale uchovává jen poslední 2 / 24 hodin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Naopak, bjes to pochopil dobře.... Moje origo rádio na VAGu: 6Y0 035 156 A Radio YD5 xxx5 kódování: 00401 WSC 60833 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.