Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

caves chalani.mam octavu RS 2001.rozsvietila sa mi kontrolka na pristrojovej doske...vag napisal lambda za katalizatorom.problem je ale v tom ze namerane spodiny su ok a nic nenasvecuje aby lambda odysla.auto ani neskube,ani na volnobehu.ked sa chyba vymazala tak sa opet rozsvietila o 1-2 dni...aj vo vagu ukazovalo hodnoty ktore boli v norme...poradte.dik

  • Autor

to nikto nemal preoblemi s lambdou?hmm..asi mamvynimocne auto...

Lambda za katam hlídá funkci katalizátoru. Pokud je třeba závada sporadická, což podle toho, že se ti rozsvítila po smazání asi za pár dní tak je sporadická, tak se to nemusí zatím projevit. Když to bylo na emisích, mohlo to fachat dobře.

  • Autor

to znamena ze pomali odchadza az odidde uplne?nemoze to mat niejaky vpliv na motor alebo ine casti ked mi to stale svieti.mam kupit novu?

Asi to tak bude, že bude pomalu odcházet. Pokud víš, že to dělá ta lambda, tak bych jí asi vyměnil a měl by být klid. Je to prostě součástka, která se opotřebovává. Mě taky svítí kontrolka CHECK, někdy zhasne atd., pořád do kola. Já to neřeším, dokud je to sporadický. ;)

  • 2 roky později...

prosím o radu. Vlastním Š Octavia 1.8T 110kw, kód motoru AUM. Na výfukovém potrubí jsou dvě lambda(kyslíkové)sondy, jedna před katalyzátorem a druhá za ním. Jsou k funkci motoru sondy a katalyzátor nutné(když neberu v úvahu plnění emisních limitů), popř. bude motor bez nich fungovat stejně nebo bude vykazovat ř.j. na diagnostice chyby?? díky moc za odpovědi

no já bych řelk že by tam být měly ale za katalizátorem se obchází, když se vyndává katalizátor

Hochu ty sondy tam musej bejt mám takovej pocit kat se může vyndat ale když vyhodíš sondy tak ti to bude dávat špatně bohatou směs a buď to nepojede a nebo to bude žrát jak tatra, pamatuju si když nám u OCT I 20V 92 KW přestala fungovat tak jsme jezdili kombinovanou 18 litrů. Nejsem automechanik.... snad jsem někdo dá odbornější názor

  • 5 týdnů později...

Lambda sonda před katalyzátorem má za funkci řídit dávku paliva/bohatost směsi.

Nicméně některé auto se z poruchy tohoto signálu zblázní, nekteré auto dokáže jét obstojně na náhradní program.

Lambda sonda za katalyzátorem má funkci podávat ŘJ benzínu v jakém se nachází stavu katalyzátor, nicméně nevím jestli i ona jemně zasahuje do dávkování či nikoliv, to fakt nevím. Nicméně, pokud vymlátíte katalyzátor, ta zadní lambda to pozná a průser je nasvětě. Pokud oblbnete zadní lambdu s vymláceným katalyzátorem, nevím nevím jestli náhodou na to ŘJ benzínu nepřijde.

Pokud se vyhodí kat, tak to kompletně rozhodí palivovou mapu. Na budíkách se zobrazí chyba a VAG bude hlásit chybu DTC P0420. BTW: nechal sem si změřit auto s chipem 1,8T RS AUQ a díky tomu, že druhá lambda hlásila chybu, tak naměřeno 190koní, což je dost zoufalý na 100oct benzin, komplet od turba výfuk a sportovní filtr. Už sem tu chybu obešel, tak jak bude čas a love, tak to nechám znovu změřit.

Jak mi pojedou stránky, tak udělám menší článek, jak to obejít...

Upraveno od Mustafa

No nevím no, zadní lambda je napěťová, takže žádný problém se lhaním signálu, jenomže její napětí roste v závoslosti na zahřátí a funkci katalyzátoru defakto na výfukové směsi za katem.

Není problém udělat napětí takové, aby směs z druhé lambdy vycházela do hodnot u studeného motoru. Není problém totéž udělat pro režim teplého motoru a funkčního katalyzátoru. Ale vidím problém spojit tyto dvě věci. Pakliže naladíš zadní lambdu na funkční a funkční katalyzátor, co na to řekne řídící jednotka u studeného motoru?

Nevím, já být řídící jednotkou, která sejme teplotu motoru na 15°C, takže ví, že je chladno, a hned na to zjistí, že už jí vycházejí emise za katalyzátorem, i když třeba běží sekundární vzduch, což je uplná blbost....nevím nevím jak bude šťastná z takových informací.....já bych se na takovou práci vysral :smich: , hold...ona si poradit musí...

  • 4 roky později...

Zdravím.

Prosím,potřeboval bych zjistit originál označení lamda sond pro motor AGU 1,8T20V r.v. 2000.Před katem a za ním.

Nějak se mi to nedaří na netu najít.

Děkuji

Upraveno od caleb

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.