Přejít na obsah

Jiná přední náprava na FII 1,2


koro

Doporučené příspěvky

chlapi serte na to, je uplne jedno s coho je ta naprava nech je aj s olova :) nech si ju vyrobca spravi s coho chce to je jeho vec, hlavne musi byt funkcna. mna zaujima aby bola funkcna a nieco vydrzala a je mi jedno s coho je pokial toto nesplni tak az vtedy som zly a je reklamacia, inak salama parky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PB neboli olovo je JEDOVATE :smich:

Ale jinak o tom co se tu psalo o Common Railu versus cerpadlo tryska - kazdy system ma sve vyhody a nevyhody! Takze na zaklade toho ze jeden vyrobce pouziva jiny system vstrikovani neni pet let nazpet!!! Proste sel jinou cestou - a jelikoz se ted hledi na snizovani nakladu, jde cestou toho co je masovejsi (tedy levnejsi vyroba) to je v dobe tak casto zminovane KRIZE docela logicke.. Jiank bylo jasne jiz pred nekolika lety, ze automobilovy trh se nasiti a bude pokles poptavky .. proto kdo investoval do automobiloveho prumyslu, myslim ze dvakkrat na tom nevydela!!! Ale to jse uz uplne negde jindeod tematu..

To ze ma negdo jinej nazor je normalni, a ze dva si vymenujou nazory .. tak neni potreba je strasit, blbostma jako mas prvni vystrahu a pokud toho nenechas dostanes kopanec .. :aggressive:

PS: pravidla jsou od toho aby se porusovala lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u nafty uz konecne zaviedli common rail syste lenze kde iba v niektorych motoroch ale stare TDI-PD sa predava veselo dalej za nemale peniaze ako nejaky skvost.
No vec pohladu, su ludia v skodovke ktori tvrdia, ze PD bol lepsi system a je len skoda, ze VW nbol ochotny ho vyvyjat dalej. A som presvedceny ze 1.6 je tiez dobry motor.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

majko: nuz myslim ze vw potrebuje kultivovanejsi naftovy motor a aj nizsim objemom, bohuzial 1,4 TDI tomu neodpoveda a je to tragedia a klasicka 1,9 TDI je uz v pase oproti konkurencii, ktora ponuka 1,6 v nafte, tak preto vw potrebuje prave 1,6 v nafte ako sol.

p.s.: inak som bol prekvapeny ako tie 1,6 CRDI v I30 a v ceede idu fakt slusne a dovolil by som si tvrdit ze aj u kusok lepsie ako 1,9, ale to moze byt vec nazoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

majko: v com je v pase, nekultivovanost to ze to tebe nevadi si ty a inak objem 1,9 je na dnes uz uplne mimo tak ako konkurencia ma nafty 1,6 a 2,0 tak vw ma teraz 1,4 1,9 a 2,0 samo ze dva 2,0 je to iste ako konkurencia akurat im prave chyba v tej oblasti 1,6 motor. s 1,4 sa tam neda konkurovat to je skor vysmech a 1,9 aj keby ako tak vykonovo ale kultivovanost a poistka je v neprospech cize prave preto vw uz kasle na 1,9 a uvedomuju si ze musia prijst s 1,6 v nafte lebo v tejto oblasti nemaju teraz co ponuknut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pridam skusenost od kamarata co opravuje auta. Hovori ze cely common rail je haklivy na kvalitu nafty, odchadzaju cerpadla a trysky.

1,9 TDI PD je hlucnejsi, tvrdsi chod ale ten motor znesie tento motor je prevereny casom ci uz ako rotacka alebo ako PD. 2,0 TDI PD 16V su uz na tom horsie.

Su ludia co do rotaciek davali olej skus to naliat do common railu.Asi daleko nezajdes :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

makov: jasne ja sa nehadam ze stare TDI prezije takmer vsetko, kamarat ma v octe 1,9 TDI 66kW cez zimu chodil do roboty pri -20 2km a 2 naspät poobede cize pekna soda pre auto, CR by uz mohol protestovat, kdezto hento stale spape bez problemov. a to ma najazdene uz cca 150tkm od novoty. aj kamarat ked kupovali passata tak dealer im vyhovoril 2,0 TDI ze su poruchove co je zname a aj ja som mu to potvrdil a to ked pocul jeho tatko ktory mal pred tym passata 1,9 TDI 81kW s najazdenymi 250tkm bez problemov tak si povedal som spokojny a jazdilo to tak kupil 1,9 TDI 77kW, ze ked je ten 2,0 nespolahlivy tak to nechce.

majko: prave preto treba nejaku 1,6 TDI CR 77 kW aby boli spokojne trhy kde sa poistuje podla vykonu a trhy kde sa poistuje podla objemu, tym padom sa 1,6 stane vsestranejsi motor ako 1,9.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...