tonny.p2 Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Nevite prosim nekdo, jak je to s provozovanim techto zavodnich aut na normalni silnici? Vim, ze na zavody je prevazeji v dodavkach, ale neni mi jasny, proc to ma normalni SPZ? Jsou to krasny kousky Kousek c.1 a Kousek c.2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 To převážení na závody v dodávkách je podle mého názoru spíš o opotřebení a ochraně vozu. Jinak na přejezdech mezy rychlostníma zkouuškama na ně platí ty samý pravidla jako na tebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 A jinak tahle je úplně normální upravená, ale ne žádný WRC.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 co je na ní normálního? je to sk A, takže je tam hodně úprav a moc by sis s ním v běžném provozu nezajezdil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Jak psan Anry, pro normální ježdění to moc nebude a hlavně bude problém se scháněním dílů, např tyhle motory nejsou stavěné podle mě na běžné ježdění a dlouhodobou zátěž asi sezvládnou Za ty peníze bych spíš uvažoval o tomhle http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail amerika Najeto: 13 200 Km Výkon: 269 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOUDY_FRS Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 JJ amerika! nový Camaro tam bude stát necelejch 600 000:-) Tady si za 600 koupíš rsko a tam naloženou HEMIsféru lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohosu Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Za ty peníze bych spíš uvažoval o tomhlehttp://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail To bych se bál kdekoliv zaparkovat Do 10minut by bylo jetý klíčem......možná i celý pryč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Ale za dost dobrý ceny.. Ono bát se můžeš zaparkovat i O II RS, to spousta lidí taky nepřenese přes srdce a objede ti to klíčem... To ho pak u toho musíš chytit a pořádně mu Sakra lidi, to by byla machrovinka v tomhle se vozit.. Ale chtělo by to předem dojednat minimálně 2 sponzory na tankování.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Jak psan Anry, pro normální ježdění to moc nebude a hlavně bude problém se scháněním dílů, např tyhle motory nejsou stavěné podle mě na běžné ježdění a dlouhodobou zátěž asi sezvládnouZa ty peníze bych spíš uvažoval o tomhle http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail To mě se*e, kdybych to věděl nekupuji FRS a ušetřené peníze můžu vrazit do benzínu a pov.ručení tak na měsíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Tak to fakt. Uzivit takeho vola da trochu prace nadcas To mě se*e, kdybych to věděl nekupuji FRS aušetřené peníze můžu vrazit do benzínu a pov.ručení tak na měsíc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 (editace) Sakra lidi, to by byla machrovinka v tomhle se vozit.. Ale chtělo by to předem dojednat minimálně 2 sponzory na tankování.. S tím tankováním to nebude až tak horké, někde jsem viděl test Chrysler 300C HEMI 5.7l a kombinovaná spotřeba byla okolo 8,3 litru Ten motor je sice V8, ale ve verzi HEMI se při nízkém zatížení motoru odpojují 4 válce Editováno: 19. Únor 2008, autor: Dundee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 my odpojit 4 válce tak to tlačíme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radas Vloženo 23. Únor 2008 Sdílet Vloženo 23. Únor 2008 Technická specifikace vozu: FABIA Základní verze: EVO 0: typově vychází ze sériově vyráběného vozu Škoda Fabia 1,4/50kW. Vozy jsou upraveny dle specifikace s ohledem na platnou homologaci A-5633 a tzv. variantu Kit. Technické údaje: zdvihový objem 1397 ccm vrtání x zdvih ?75.5 x 78 mm max. výkon 95 kW/7200 ot/min. max. točivý moment 140 Nm/4800 ot/min. Technický popis: karosérie s vevařeným rámem CrMo, odlehčená v souladu s přílohou „J“ podvozek tzv. 15“ brzdy sériového provedení s předním kotoučem chlazeným ?288 mm a zadním nechlazeným ?232 mm tlumiče pérování a pružiny sportovní – H/P zavěšení vyztužení sériových ramen ostatní série (zadní náprava s vyšším stabilizačním účinkem), řízení s posilovačem, ochranný plech pod motorem motor – proveden dle specifikace Mini-Kit převodovka – se samosvorným diferenciálem, převodová kola použita dle homologace kola litá 15“ rozměru 7J x 15H2 pneumatiky Matador vybavení – sedačky, hasicí systémy, pásy, aj. – firma OMP systém chlazení – chladič velký s dvouventilátorovou saharou elektronický řídicí systém – EFI, řídicí jednotka EURO 1 To jen takový detail k tý fabce,jezdící FABIA CUP. Cena auta byla 750tis,drahá sranda na pomalu sériový auto. Jestli se nepletu cup jezdili tři sezony. Byla to taková nekonečná přetahovaná dvou až tří posádek. Auta startující v rally jsou běžně použitelná k provozu,jen majitelé šetří někdy dost drahé díly,které mají jasně danou životnost a myslím že i phm,kvůli dost vsoké spotřebě soutěžních aut. K tomu ještě jistota nepoškození auta už před ostrým startem a myslím si,že by asi nebyla ani cesta kluků ze Zlína například na rally do Příbrami v takovým autě moc velká hitparáda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.