Přejít na obsah

Závodní Fabia 132PS


tonny.p2

Doporučené příspěvky

Ale za dost dobrý ceny..

Ono bát se můžeš zaparkovat i O II RS, to spousta lidí taky nepřenese přes srdce a objede ti to klíčem... To ho pak u toho musíš chytit a pořádně mu :aggressive::aggressive::aggressive:

Sakra lidi, to by byla machrovinka v tomhle se vozit.. :palec2: Ale chtělo by to předem dojednat minimálně 2 sponzory na tankování.. lollol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak psan Anry, pro normální ježdění to moc nebude a hlavně bude problém se scháněním dílů, např tyhle motory nejsou stavěné podle mě na běžné ježdění a dlouhodobou zátěž asi sezvládnou

Za ty peníze bych spíš uvažoval o tomhle

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto...amp;akce=detail

To mě se*e, kdybych to věděl nekupuji FRS a

ušetřené peníze můžu vrazit do benzínu a pov.ručení tak na měsíc :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sakra lidi, to by byla machrovinka v tomhle se vozit.. :palec2: Ale chtělo by to předem dojednat minimálně 2 sponzory na tankování.. lollol

S tím tankováním to nebude až tak horké, někde jsem viděl test Chrysler 300C HEMI 5.7l a kombinovaná spotřeba byla okolo 8,3 litru

Ten motor je sice V8, ale ve verzi HEMI se při nízkém zatížení motoru odpojují 4 válce :palec2:

Editováno: , autor: Dundee
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Technická specifikace vozu: FABIA

Základní verze:

EVO 0: typově vychází ze sériově vyráběného vozu Škoda Fabia 1,4/50kW.

Vozy jsou upraveny dle specifikace s ohledem na platnou homologaci A-5633 a tzv. variantu Kit.

Technické údaje:

zdvihový objem 1397 ccm

vrtání x zdvih ?75.5 x 78 mm

max. výkon 95 kW/7200 ot/min.

max. točivý moment 140 Nm/4800 ot/min.

Technický popis:

karosérie s vevařeným rámem CrMo,

odlehčená v souladu s přílohou „J“

podvozek tzv. 15“

brzdy sériového provedení s předním kotoučem chlazeným ?288 mm a zadním nechlazeným ?232 mm

tlumiče pérování a pružiny sportovní – H/P

zavěšení vyztužení sériových ramen

ostatní série (zadní náprava s vyšším stabilizačním účinkem), řízení s posilovačem, ochranný plech pod motorem

motor – proveden dle specifikace Mini-Kit

převodovka – se samosvorným diferenciálem, převodová kola použita dle homologace

kola litá 15“ rozměru 7J x 15H2

pneumatiky Matador

vybavení – sedačky, hasicí systémy, pásy, aj. – firma OMP

systém chlazení – chladič velký s dvouventilátorovou saharou

elektronický řídicí systém – EFI, řídicí jednotka EURO 1

To jen takový detail k tý fabce,jezdící FABIA CUP. Cena auta byla 750tis,drahá sranda na pomalu sériový auto. Jestli se nepletu cup jezdili tři sezony. Byla to taková nekonečná přetahovaná dvou až tří posádek. Auta startující v rally jsou běžně použitelná k provozu,jen majitelé šetří někdy dost drahé díly,které mají jasně danou životnost a myslím že i phm,kvůli dost vsoké spotřebě soutěžních aut. K tomu ještě jistota nepoškození auta už před ostrým startem a myslím si,že by asi nebyla ani cesta kluků ze Zlína například na rally do Příbrami v takovým autě moc velká hitparáda ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...